بهترین هتل‌ آنتالیا بلک برای ایرانیان | ۸ هتل لوکس منطقه

105
0
بهترین هتل آنتالیا بلک

بهترین هتل آنتالیا بلک کدام هتل است؟ آنتالیا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری میان مسافرین ایرانی است. در آنتالیا، مناطق لارا و کمر به علّت مجاورت با ساحل مدیترانه و همچنین قیمت مناسب و اقتصادی تر آن، جزو محبوب ترین و پرطرفدارترین مناطق گردشگری به شمار می‌آید. امّا برای مسافرینی که آزادی مالی بیشتری دارند و علاقه‌مند به گذراندن اوقات فراغت خود در هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس‌تری هستند، منطقه بلک را پیشنهاد می‌کنیم.

منطقه بلک در شهر آنتالیا ترکیه به بهشت هواداران ورزش محبوب گلف نیز معروف شده است. تصور کنید که تقریباً در تمامی هتل‌های لوکس بلک زمین‌های گلف وجود دارد به طوری که بعضی از آن‌ها دقیقا وسط زمین گلف بنا شده‌اند.

بهترین هتل آنتالیا بلک از دیدگاه هر فردی ممکن است از زاویه خاصی دیده شود، یک نفر اهل هنر و معماری است، و یک نفر عاشق ورزش و سرگرمی های این چنینی. برخی دیگر هم فقط بدنبال پیدا کردن فضایی برای آرامش هستند. به هیچ وجه عجیب نیست که در این بین افرادی هم چشیدن طعم غذاهای جدید و متنوع خستگی را از تن آنها در می آورد. در این مقاله، از میان بیش از ۲۰ هتل در منطقه بلک آنتالیا ، ۸ تا از بهترین هتل ها که ویژگی های آنها شما را میخ کوب میکند، برای معرفی انتخاب شده اند.

اگر برای پرداخت هزینه محدودیتی ندارید، بهتر است بدانید که برای یک اقامت لوکس در بهترین هتل‌های منطقه بلک، باید آمادگی پرداخت هزینه‌ای در حدود ۱۵۰۰ تا ۷۰۰۰ دلار را داشته باشید. در ادامه به معرفی ویژگی ها و امکانات بهترین و لاکچری ترین هتل های بلک می‌پردازیم.

۱.       هتل پنج ستاره کالیستا لاکچری ریزورت | Calista Luxury Resort

نگین آنتالیا، هتل پنج ستاره کالیستا لاکچری ریزورت است. این هتل با امکانات فوق پیشرفته خود نه تنها وظیفه خود را به صورت یک هتل، بلکه به عنوان یک پارک و یک باشگاه ورزشی لوکس به صورت تمام و کمال انجام داده است. پس بهترین هتل آنتالیا بلک از لحاظ سرگرمی و امکانات را بهتر بشناسید.

در هر سنی و با هر سلیقه و ملیتی که باشید این مکان می‌تواند هر آنچه که شما از محل اقامت خود انتظار دارید را برآورده کند. سرگرمی‌هایی مثل اسب‌سواری، غواصی، بولینگ، قایقرانی و حتی بادبادک‌ بازی را فقط و فقط در هتل کالیستا ریزروت می‌توانید در کنار هم مشاهده کنید.

این هتل دارای رستوران‌های زیادی است؛ مثل: تیمو، بلوم، ساکورا، تورکا و مور. این مکان به صورتی ساخته شده است که از هر کشوری  به آنتالیای ترکیه سفر کرده باشید می‌توانید غذای موردعلاقه خود را به صورت گرم و تازه پیش روی خود بیابید.

نحوه سرویس‌دهی هتل‌ها با هم تفاوت دارند. سرویس هتل کالیستا ALL است به این صورت که اگر شما در این هتل‌ها اقامت داشته باشید علاوه بر صرف تمامی وعده‌های اصلی، نوشیدنی‌ها و وعده‌های جذاب دیگر هتل نیر برای شما رایگان خواهد بود. این هتل‌ها از خدمات ماساژ و اسپا و استخر به صورت رایگان برخوردار هستند.

۱۰ زمین گلف با مساحتی بیشتر از ۷ کیلومتر در این هتل وجود دارد که مسافران می‌توانند در این زمین‌ها گلف را بیاموزند و یا مهارت‌های خود را به چالش بکشند.

تمام اتاق‌ها در این هتل دارای بالکن اختصاصی هستند که چشم‌اندازی از دریا یا کوهستان را به شما ارائه می‌دهند.

·        امکانات هتل کالیستا

شاید در هنگام رزرو هتل تنها به کیفیت اتاق‌های آن توجه کنید، اما کالیستا ریزورت نه تنها کیفیت را در نواع اتاق‌های خواب خود حفظ کرده است؛ بلکه این کیفیت را به فضای بیرونی هتل نیز انتقال داده است؛ اتاق‌های هتل دارای کنترل دستی دما هستند، امکانات آسایشی همانند کالسکه و گهواره در این هتل به صورت رایگان و بدون پیش پرداخت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. در یک کلام، کالیستا ریزورت بلک آنتالیا بهترین تجربه اقامت در ترکیه را برای شما فراهم می‌کند.

۲.      هتل سلکتیوم لاکچری | Selectum Luxury Resort

مهد رستوران‌های پنج ستاره آنتالیا، منطقه بلک است و یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره این فهرست سلکتیوم ریزورت آنتالیا است. همانند باقی هتل‌های این فهرست اتاق‌ها با کلاس‌های مختلف دارد و شما برای اقامت با توجه به میزان پولی که پرداخت می‌کنید اتاق مورد نظر خود را می‌توانید انتخاب کنید؛ اگر نمی‌خواهید تمام پول خود را برای اقامت در این هتل استفاده کنید هم نگران نباشید همه اتاق‌های این هتل دارای چشم‌انداز باغ و دریا هستند. نام سلکتیوم را به عنوان بهترین هتل آنتالیا بلک در رستوران هایش بخاطر بسپارید.

رستوران‌های این هتل همانند هتل کالیستا از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می‌توانید غذاها و نوشیدنی‌های  غربی، خاورمیانه‌ای و شرقی را در منوی آن‌ها مشاهده کنید؛ توجه کنید که بسیاری از نوشیدنی‌های این هتل به صورت رایگان سرو می‌شوند پس اگر به دنبال کشف مزه‌های جدید هستید حتما سری به بارهای هتل سلکتیوم بزنید.

این هتل یکی از پرطرفدارترین هتل‌های آنتالیا برای مسافرانی است که به صورت زمینی به ترکیه سفر می‌کنند زیرا پارکینگ آن مجانی است و تا زمان اقامت خود می‌توانید ماشین خود را با خیال راحت در پارکینگ این هتل پارک کنید و هرگاه که آن را نیاز داشتید بدون دردسرهای خروجی از گشت و گذار با آن لذت ببرید.

اتاق‌های این هتل بسته به رده‌های خود امتکانات متفاوتی دارند اتاق‌های کینگ دارای تخت‌های بزرگ‌تر و سقف‌های بلندتری هستند و اتاق مهمان تخت‌های کوچک‌تری دارند اما وجه مشترک هر دو اتاق انتقال حس راحتی به مشتریان است؛ شما در هرکدام از اتاق‌ها که باشید می‌توانید از امکانات بی اندازه این هتل برخوردار شوید.

۳.     هتل آدم وحوا (تنها برای بزرگسالان) | Adam & Eve Hotel

ادم اند ایو یا آدم حوا نام هتل دیگری در منطقه بلک آنتالیا است که از هتل‌های دیگر این فهرست چیزی کم ندارد. دیزاین اتاق‌ها به مجلل‌ترین و شیک‌ترین شکل خود چیده شده‌اند و از هر پنجره اتاق می‌توان به باغ و ساحل دید داشت و همزمان هم از زیبایی‌های ساحل بهره‌مند شد و هم از خنکای نسیمی که از لابه‌لای درختان به صورتمان می‌خورد لذت برد.

۹ رستوران مختلف در این هتل وجود دارد که این موضوع حق انتخاب گسترده‌ای به میهمانان می‌دهد. غذاهای ژاپنی و غذاهای سنّتی ترکی از جمله این انتخاب‌ها هستند؛ در این هتل حتّی رستوران بدون چراغ هم برای تجربه غذاخوردن در تاریکی وجود دارد و جالب است بدانید این رستوران یکی از پردرآمدترین رستوران‌های هتل است زیرا افراد بسیاری دوست دارد که غذای خود را بدون دیده شدن و در تاریکی میل کنند.

بدیهی است که هتل آدم و حوا تمام تلاش خود را برای راضی کردن مشتریان خود به کار گرفته است.

این هتل امکانات ویژه‌ای برای کودکان در نظر نگرفته است و استخر مجزای کودکان را دارا نیست به همین علت این رستوران می‌تواند در رتبه پایین‌تری در این فهرست قرار بگیرد؛ اما اگر فرزندی ندارید و یا به دنبال مقصدی با قیمت مناسب و امکانات رفاهی بسیار برای ماه عسل می‌گردید این هتل انتخاب مناسبی برای شما است. هتل آدم و حوا را به عنوان بهترین هتل آنتالیا بلک برای ماه عسل از دست ندهید.

۴.      درباره هتل کرنلیا دیاموند لوکس ریزورت | Cornelia De Luxe Resort

یکی از موفق‌ترین کارنامه‌های هلتداری در منطقه بلک آنتالیا، به کرنلیا دیاموند لوکس ریزورت تعلق دارد؛ این هتل با ۱۳ جایزه رسمی هتلداری نام‌اشنا‌ترین هتل آنتالیا است. این هتل دارای زمین‌های ورزشی مثل تنیس، گلف، فوتبال، بیلیارد و … است. ۹ رستوران در این هتل مشغول خدمات رسانی به میهمانان هستند و همانند باقی رستوران‌های بلک آنتالیا می‌توانید انواع خوراکی‌ها را در این رستوران‌ها پیدا کنید.

در هتل‌هایی با سرویس‌دهی UALL به صورت بیست و چهار ساعته می‌توانید از غذا و خوراکی‌های رایگان بهره‌مند شوید. این رایگان بودن خدمات‌رسانی تنها به خوراکی بازنمی‌گردد و تعدادی دیگر از خدمات این هتل هم رایگان هستند.

قطعا هتل کرنلیا دیاموند لوکس ریزورت با این رده‌بندی و این حجم از خدمات، اولین انتخاب بسیاری از گردشگران داخلی ترکیه و خارجی است. نام کرنلیا دیاموند لوکس را به عنوان بهترین هتل آنالیا بلک در ارائه خدمات در هر ساعت از شبانه روز فراموش نکنید.

۵.     هتل گلوریا سِرِنیتی | Gloria Serenity Resort

تضاد وجود ساحل در کنار جنگل انبوه منظره‌ای فراموش نشدنی را در هتل گلوریا سرنیتی رقم می‌زند. در این هتل شما هر آنچه برای راحتی نیاز دارید را در اختیار دارید؛ سواحل شنی مدیترانه‌ای و جنگل‌های مرطوب آنتالیا می‌تواند سخت‌گیر‌ترین افراد را هم مجذوب خود کند. سالن‌های ورزشی، رستوران‌های بین‌المللی با منوی تمام‌نشدنی از غذاها، امکانات راحتی درون اتاق‌خواب مثل تهویه هوا و آب گرم در هر ساعتی از شبانه روز، همه و همه برای آسایش شما مهیا شده است.

اما این هتل تنها به این موضوع بسنده نکرده است بلکه نمایش‌های کمدی و دراماتیک را هم به لیست سرگرمی‌های هتل گلوریا سرنیتی بلک اضافه کرده است. در هتل گلوریا هر روز می‌توانید شاهد برپایی انواع نمایش‌های کمدی و استندآپ‌ها و پخش موسیقی زنده باشید.

اگر نیاز به محیط آرامی برای مطالعه یا تفکر دارید علاوه بر قسمت ساحل می‌توانید از کافه‌های این هتل دیدن کنید. ۶ کافه‌ هتل گلوریا سرنیتی با منوهای بین‌المللی و محلی آماده تا پاسی از شب آماده پذیرایی از شما است.

همچنین اگر از هیاهوی برنامه های بی نظیر هتل خسته شده باشید، جایی برای آرامش شما درنظر گرفته شده است. شما می‌توانید سری به سونا و اسپای هتل بزنید و یا از ماساژ لذت ببرید.

هتل گلوریا سرنیتی ریزورت حدود ۳۷ کیلومتر با فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد؛ همین فاصله گلوریا سرنیتی از فرودگاه و موقعیت مکانی آن باعث می‌شود که امتیاز ۱۰ از ۱۰ را به صورت کامل دریافت نکند؛ اما در عوض با خدمات آسایشی‌ای که برای میهمانان خود به وجود می‌أورد طرفداران بسیاری از سرتاسر جهان به دست آورده است به طوری که در مورد بقیه ویژگی‌های هتل مثل تمیزی و زیبایی، عملکرد کارکنان، کیفیت غذا، تفریحات و امکانات هتل و ارزش نسبت به قیمت امتیاز کامل را دریافت می‌کند.

اگر در مورد رزرو اتاق و سوییت در این هتل مردد هستید با خواندن پیشنهادات و نظرات کاربران در سایت این هتل قطعا راضی به رزرو بلندمدت اتاق در این هتل خواهید شد. سال های ورزشی، موزیک و نمایش های ویژه و سواحل جنگلی یکی از بهترین هتل های آنتالیا بلک را از دست ندهید.

۶.      هتل ریکسوس پریمیوم | Rixos Premium

گلف یکی از ورزش‌های بین‌المللی و پرطرفدار است. این ورزش در بین دیپلمات‌ها چنان محبوب است که گلف را سرگرمی دیپلمات‌ها می‌نامند؛ اما این موضوع چرا در اینجا مطرح شده است؟ به این دلیل که هتلی که میخواهیم در مورد آن صحبت کنیم یا همان ریکسوس پریمیوم یکی از باکیفیت‌ترین زمین‌های گلف در بین هتل‌های ترکیه و حتی جهان را دارد.

هتل ریکسوس پریمیوم پارک آبی مشهوری نیز با همین اسم دارد که در کل ترکیه زبانزد است.

پس دور از انصاف نیست که کامل‌ترین هتل در فهرست هتل‌های این مقاله همین ریکسوس پریمیوم باشد زیرا علاوه بر کار با عنوان هتل، به عنوان پارک آبی نیز به مردم خدماتی را ارایه می‌دهد. تعداد زیادی فروشگاه برای خرید سوغاتی در این هتل وجود دارند به همین دلیل اگر برای سفری کاری به آنتالیا آمده‌اید و هنوز خرید نکرده‌اید، نگران نباشید زیرا این هتل این دغدغه را از بین برده است و با فروشگاه‌های صنایع دستی و بوتیک‌های مختلف بدون بیرون رفتن از هتل هم می‌توانید برای عزیزان خود خرید کنید.

این هتل تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا اگر وقت زیادی برای گشت و گذار در آنتالیا را ندارید این مشکل را برایتان جبران کند و گوشه‌ای از آنتالیا را در مساحت خود جای بدهد؛ این کار خلاقانه ریکسوس پریمیوم باعث شده است که تقریبا به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های ترکیه بین گردشگران ایرانی و خارجی بدل بشود. اگر عاشق ورزش گلف هستید، به دوستان خود هتل ریکسوس پرمیوم را بعنوان بهترین هتل آنتالیا بلک معرفی خواهید کرد.

۷.     هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت | Maxx Royal Resorts

هتل مکس رویال هتل دیگری از فهرست هتل‌های لوکس امروز ما است. تا به حال در نیمه‌شب هوس خوردن یک نوشیدنی خنک یا یک غذای خوشمزه به سراغتان آمده است؟ مکس رویال بلک گلف ریزورت مخصوص شما است زیرا تمام اتاق‌های آن دارای مینی‌بار‌های مخصوص هستند و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید نوشیدنی دلخواه خود داشته باشید. اگر در ساعاتی نزدیک به ظهر هوس خوردن سوشی به سرتان بزند در قلب آنتالیا می‌توانید سوشی‌های خوشمزه‌ای بیابید! درست است؛ این هتل غذاهای بین‌المللی زیادی از جمله سوشی را سرو می‌کند.

اگر خستگی سفر هنوز در بدن شما جای خود را حفظ کرده است می‌توانید سری به قسمت سونا و ماساژ این هتل بزنید زیرا با قیمت مناسب می‌توانید از انواع ماساژ تابلندی و ترکی بهتره‌مند شوید و خستی یک سفر طولانی را از تن خود به در کنید. این هتل همانند باقی هتل‌های این فهرست دارای ساحل اختصاصی است که می‌توانید ورزش‌ها و تفریحات ابی مختلفی را در ساحل این هتل انجام دهید و یا از تماشا کردن دریای مدیترانه لذت ببرید.

در هر حالتی که باشید بالاخره مکس رویال بلک راه خود را به قلب شما پیدا می‌کند و قطعا برای سفرهای بعدی خود به آنتالیا هم مکس رویال را انتخاب خواهید کرد.

۸.     هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا | Hotel Granada Luxur

همه هتل‌های لوکس بلک آنتالیا، از لحاظ معماری زبانزد هستند و در برتری با هم رقابت شدیدی دارند. گراندا کاکچری بلک هم یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا بلک است و هم آخرین هتل از فهرست ما است. پس اگر معماری و هنر در شما بیشترین تاثیر را میگذارد، بهترین هتل آنتالیا بلک را به شما معرفی میکنیم.

شاید خاص‌ترین معماری هتل‌ها از بین تمام فهرست امروز مربوط به گراندا کاچری بلک باشد زیرا معماری این هتل ما را به یاد قلعه‌های رومی باستان می‌اندازد؛ اما قطعا مکاناتی که در این هتل وجود دارد به هیچ وجه با روم باستان قابل مقایسه نیست. این هتل از تمام امکانات الکترونیکی و رفاهی برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کرده است.

سادگی و زیبایی هتل گراندا لاکچری بلک علاوه بر امکانات پیشرفته آن می‌تواند هر کسی که یک بار به آنتالیا سفر کنید را تا همیشه مجذوب خود بکند.

کارکنان هتل گراندا لاکچری بلک  می‌توانند به زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، روسی و ترکی صحبت ‌کنند؛ پس اگر ترکی بلد نیستید و می‌خواهید به آنتالیا سفر کنید نگران نباشید زیرا با دانش کمی از انگلیسی هم می‌توانید اقامت لذت‌بخشی در هتل‌های بلک داشته باشید.

سخن پایانی

در مجموع شهر آنتالیا همانند دیگر شهرهای گردشگری ترکیه، هر ساله پذیرای مسافران زیادی است. منطقه بلک در آنتالیا قلب هتل‌های لوکس این شهر است که گردشگران ایرانی و خارجی زیادی هر کدام از آن‌ها را به عنوان محل اقامت خود انتخاب می‌کنند و انواع آن‌ها را در این مطلب مورد بررسی قرار دادیم؛ هتل‌های بلک به عنوان باکیفیت‌ترین و ثابت‌شده‌ترین هتل‌های آنتالیا و ترکیه به کار خود ادامه می‌دهند، همچنین این هتل‌ها محل اقامت دیپلمات‌ها و افراد سرشناس زیادی بوده است پ سبا خیال راح می‌تواند در هرکدام از هتل‌های این منطقه اتاقی را رزرو کنید و از خدمات بی‌نظیر آن‌ها بهره‌مند شوید.

امیدواریم که این مطلب برای کسانی که قصد سفر به آنتالیا را دارند مفید واقع شده باشد.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *