عمده فروشی کیف و کفش در استانبول کجاست؟

119
0
عمده فروشان کیف و کفش استانبول

خرید از عمده فروشی کیف و کفش در استانبول به یکی از علایق بسیاری از مسافران و توریست‌هایی که به ترکیه سفر می‌کنند، تبدیل شده است. بنابراین در این مقاله می‌خواهیم بدانیم بازار استوک استانبول که می‌توان از آنجا خرید کیف و کفش عمده و مطمئن داشت، کدامند؟

یکی از مراکز اقتصادی مهم کشور ترکیه شهر استانبول است؛ این شهر چه از نظر گردشگری و چه اقتصاد خرید و فروش اجناس در رتبه اول ترکیه قرار دارد. این امر به دلیل اتصال راه های مرزی دریایی و زیرزمینی است. اقتصاد این شهر تجارت و دادوستد،  فراورده های انبوه ملی، مالیات های مردم و عمده فروشی ها را شامل می‌شود و باید بدانیم که تولیدات استانبول شامل کتان، ابریشم،  تنباکو، روغن زیتون، میوه،  ابریشم، فرآورده های غذایی مانند : تولید محصولات روغنی،  چرم، محصولات کاغذی، شیشه ای،  انواع نوشیدنی ها و غیره است.

یکی از جاذبه های استانبول، وجود مراکزی است که می‌توان در آنجا تنوع بالایی از خرده فروشی و عمده فروشی کیف و کفش استانبول را پیدا کرد.  البته اقتصاد استانبول تنها از تولیدات و تجارت به دست نمی‌آید، بلکه از لحاظ گردشگری و جهانگردی هم حائز اهمیت است و بخش بیشتری از درآمد ترکیه و شهر استانبول از صنایع توریستی و گردشگری فراهم می‌شود.

بازار استوک استانبول، مهد خرید عمده کیف و کفش

استانبول مهد بازار‌های ترکیه محسوب می‌شود و همانطور که می دانید تعداد بی شماری از مردم در خرید محصولات به دنبال برندهای برتر ترکیه هستند؛ حتی در کشور ما ایران هم جنس‌های ترکی را در بازار با قیمت‌های گزاف به فروش می‌رسانند.

اما آیا این اجناس واقعا تا این اندازه گران هستند؟ اگر آری خود فروشندگان چگونه می‌توانند جنس‌های مختلف را در تعداد انبوه بخرند؟

جواب روی آوردن به عمده فروشی است. اکثر خریداران اجناس که از کشورهای دیگر به استانبول سفر می‌کنند و یا اجناس را از طریق گمرک به کشور وارد می‌کنند در واقع محصولات را به صورت عمده و در تعداد انبوه خریداری کرده‌اند و این موضوع باعث می‌شود که قیمت‌های این اجناس تا حد زیادی کاهش پیدا کند و خرید برای صاحبان مشاغل آسان‌تر بشود.

یکی از صنایع مهم در شهر استانبول صنعت کفش است که از گذشته های دور مورد توجه کشورهای دیگر قرار گرفته بود یکی از رقبای اصلی استانبول در زمینه تولید کیف و کفش کشور چین است؛ اما استانبول توانسته است با تولید کیف و کفش با کیفیت از جایگاه خوب و مطلوبی برخوردار شود.

خرید عمده کیف و کفش در استانبول
خرید عمده کیف و کفش در استانبول

تولیدکنندگان زیادی در صنعت کفش وجود دارند که هم در قسمت لوازم اولیه کفش مانند زیره و رویه و هم در تولید کفش مشغول فعالیت هستند و همچنین این تولیدکنندگان اقدام به صادرات کفش و متریال اولیه به کشورهای مختلف جهان می‌کند. بسیاری از فروشندگان کفش در کشور ما یا کشورهای دیگر در هنگام خرید کفش قطعات آن را به صورت وصل نشده از شرکت‌های ترکی وارد می‌کنند و سپس در کارخانه‌ها و کارگاه‌های خود این قطعات را به هم می‌دوزند و متصل می‌کنند.

 یکی از بزرگترین کشورهایی که زیره کفش تولید می‌کند کشور ترکیه است که صنایع تولید زیره کفش زیلان در ترکیه از معروفترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده زیره کفش در جهان است و از جایگاه خوب و مطلوبی برخوردار است. خریداران کفش این زیره‌ها را به صورت عمده از استانبول خریداری می‌کنند.

معرفی بازارها، مراکز خرید عمده و نمایندگی ها

 در منطقه کاپالی چارشی بازار وجود دارد یا فروش کفش می پردازد این بازار در محدوده خیابان گدیک پاشا قرار دارد که بازار کیف و کفش استانبول است جالب است بدانیم که  بسیاری از تولید کنندگان کیف و کفش در این منطقه در کنار یکدیگر  مشغول عرضه و فروش اجناس خود هستند که این اجناس را به مشتریان و خریداران داخلی و خارجی می فروشند.

 این عبارتی یعنی مردم زیادی از کشورهای دیگر برای خرید عمده کفش اسپرت و انواع کیف به استانبول سفر می‌کنند و به صورت عمده کیف و کفش ها را به کشور خود وارد می‌کنند.

 در مناطق و کوچه های مختلف گدیک پاشا بازارهای متعدد کیف و کفش وجود دارد که اکثر فروشگاه های این بازار به صورت عمده اجناس خود را از قبل کیف و کفش به فروش می‌رساند.

یکی از اقلامی که طرفداران زیادی در ترکیه و کشورهای مجاور دارد کفش است. عمده فروش کیف و کفش در استانبول بسیار رایج است تا جایی که فروشندگان کیف و کفش در کشورهای مجاور برای خرید عمده کیف و کفش از عمده ‌فروشان به استانبول سفر می‌کنند.

نکته مورد توجه این است که عمده فروشی‌های استانبول همانند کشور ایران نیست و هنگامی که به عمده فروشی‌های استانبول مراجعه کنید امکان خرید تکی از عمده فروش‌ها را ندارید.

 در ضمن معمولا عمده فروشی‌ها در اطراف مترو و یا  تراموا نیستند و رفتن به عمده فروشی‌های این شهر بزرگ و زیبا  خیلی سخت و هزینه‌بر است و به شما امکان خرید تکی اجناس را نمی‌دهد .

کسانی که در فکر خرید اجناس ارزان قیمت و تک از عمده  فروشی‌های استانبول هستند باید این فکر را از ذهنشان  بیرون کنند . عمده فروشی از نامش پیداست مکانی که اجناسش را به صورت کلی و عمده می‌فروشد نه تک.

** بازار بزرگ استانبول

بازر بزرگ استانبول
بازار بزرگ استانبول

این بازار یکی از قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین بازارها برای عمده فروشان کیف و کفش در استانبول است.

این بازار در استانبول قرار دارد و به دلیل آنکه سرپوشیده است به آن کاپالی چارشی  نیز می‌گویند اگر این جمله که به معنای بازار سر پوشیده است را به رانندگان تاکسی در استانبول بگویید به سادگی شما را به این بازار مشهور شهر خواهند رساند. اگر با مشکل حمل و نقل موجه هستید حتما مطلب مربوط به استانبول کارت را مشاهده کنید تا از روند سفر اصولی به استانبول آگاه شوید. کاپالی چارشی به فرمان سلطان محمود ساخته شده است نکته مورد توجه آن است که این بازار سرپوشیده همه روزه بجز روزهای یکشنبه باز است.

 ** مرکز خرید استانبول مال

نمایی از استانبول مال
نمایی از استانبول مال

 بزرگترین مراکز خرید ترکیه استانبول مال است. مساحت این مرکز خرید ۱۵۶ هزار مترمربع است و همچنین دارای ۳۵۰ مغازه و فروشگاه های متنوع است. انواع مختلفی از برندهای دنیا از جمله: Teknosa, Zara, Media Market در این مرکز خرید بزرگ استانبول مال شعبه دارند.

 لازم به ذکر است در مرکز خرید استانبول مال نمایندگی های برند فرانسوی و انگلیسی وجود دارد برای مثال از معروف‌ترین برندهای انگلیسی می توان  Selferidge, Miss, Decathlon و Lcw را نام برد.

 علاوه بر مغازه‌های متنوع در استانبول مال رستوران‌های متفاوت،  پارک سرپوشیده و هتل وجود دارد.

این مرکز خرید از دیگر عمده‌فروشی‌های کیف و کفش در استانبول است ولی به اندازه بازار بزرگ استانبول مشهور نیست زیرا قیمت‌های بازار بزرگ استانبول از استانبول مال به صرفه‌تر است.

** پالادیوم استانبول

پالادیوم استانبول
مرکز خرید پالادیوم استانبول

 

یکی از مراکز خریدی است که معماری و نمای زیبای آن توجه مردم را جلب می‌کند. این مرکز خرید در نیمه آسیایی ترکیه قرار دارد. علاوه بر زیبایی و معماری خاص دارای سالن های سینما،  تئاتر، کافه، رستوران‌ها و فروشگاه‌های متعدد است.

 حال نوبت به فروشگاه‌های می‌رسد که برندهای معتبر و معروف کیف و کفش در آنجا عرضه می‌شود.

 اما چرا کیف و کفش ؟

 کیف و کفش از اساسی‌ترین پوشش انسان ها به شمار می آید و حتما شنیده‌اید که پا قلب دوم انسان است،  پس بررسی این موضوع حائز اهمیت است.

برند‌های عمده‌فروشی کیف و کفش در استانبول

برندهای معروف کیف و کفش ترکیه
برندهای معروف کیف و کفش ترکیه

** برند هوتیچ (hotic)

 هوتیج یکی از معتبرترین و معروفترین برند کفش و کیف در ترکیه است که در استانبول دارای ده شعبه است.

 یکی از ویژگی های این برند که  سبب شهرتش شده طراحی زیبا و کیفیت بالای آن است. نزدیکترین شعبه هوتیچ به مرکز شهر استانبول در خیابان استقلال قرار دارد .البته تنوع محصولات هوتیچ برای خانم‌ها بیشتر از آقایان است.

این برند اجناس خود را اغلب به صورت فروش کیف و کفش عمده در استانبول ارائه می‌دهد.

** برند فلو (Flo)

 این برند متنوع ترین کیف و کفش را عرضه می‌کند و هر شخص که از کفش های فلو دیدن کند غیر ممکن است از این فروشگاه دست خالی برگردد چون برای هر سلیقه ای کفش و کیف مناسبی دارد. برند فلو انواع کفش کلاسیک،  مجلسی و اسپرت را در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع تولید و عرضه می‌کند. برند فلو یکی از مشهورترین برندهای صادراتی کشور ترکیه است و اغلب به صورت عمده معامله می‌شوند.

 ** برند گریدر (greyder)

 برند گریدر از معروف ترین برندها در استانبول به شمار می‌آید که فقط کفش تولید می‌کند. تنها تفاوت این برند با سایر برند ها این است که برند گریدر فقط کفش تولید کرده و به عبارتی تمرکز خود را بر روی باکیفیت‌ترین کفش و متنوع‌تر کردن کفش هایش گذاشته است.

 برند گریدر  انواع کفش  ها مانند صندل های تابستانی،   کفش ورزشی،  کفش  مجلسی و اسپرت را تولید و عرضه می‌کند.

بسیاری از کفش‌ها و صندل‌های تابستانی که در پاساژهای ایران عرضه می‌شوند از این جنس هستند که به صورت عمده از ترکیه خریداری شده‌اند.

** برند واکو (Vakko)

 برند واکو اولین برند  لوکس بوده است که در سال ۱۹۳۴ شروع به کار کرده است برند واکو علاوه بر کیف و کفش یا همان کتانی های معروف شلوار جین هم تولید می کند البته لازم به ذکر است قیمت این برند ها خیلی بالا است.

 ** برند دریمود(Derimod)

 یکی از معروف ترین و مشهورترین برندهای کیف و کفش در استانبول است.  برند دریمود یکی از بهترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات و پوشاک چرم در کشور ترکیه است. محصولات دریمود  برای تمام رده های سنی در نظر گرفته شده است.  برای خرید کیف و کفش از برند دریمود باید از مرکز خرید ونیزیا اوت لت استانبول دیدن کنید.

 ** برند داچمن(Deichmann)

 یکی از برند های معروف آلمانی-ترکی برند داچمن است.

 برند داچمن قیمت و کیفیت بالاتری نسبت به برند فلو دارد. البته برند داچمن  علاوه بر کیف و کفش،  تولید کننده انواع محصولات مختلف است. لازم به ذکر است که فروشگاه داچمن امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده است.

 نکته ای که درباره خرید کیف و کفش و عمده فروشی های استانبول باید بگویم آن است که در استانبول همانند تهران و شهرهای دیگر عمده فروشی اغلب به صرفه‌تر از تک فروشی است و این موضوع قابل توجه کسانی است که می خواهند برای تعطیلات یا برای خرید جنس‌های مرغوب به این شهر سفر کنند.

البته برای خرید کیف و کفش لازم نیست به استانبول سفر کنید زیرا فروشگاه‌های اینترنتی استانبول امکان را فراهم کردند تا مردم کشورهای مختلف بتوانند کفش استانبول را به صورت عمده خریداری کنند برای مثال فروشگاه‌های آراز ترند یکی از فروشگاه‌های فروش عمده کیف و کفش است که برای مشتریان خود سایت اینترنتی را در نظر گرفته است تا مردم کشورهای دیگر بتوانند کفش‌های مورد نظر خود را به صورت عمده به بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه کنند یکی دیگر از فروشگاه‌های کفش فروشی‌های عمده کفش پایان است که همه سلیقه‌ها همه رده‌های سنی را در نظر گرفته است تا مردم بیشتری فروشگاه خریداری کند همانطور که گفتم هر یک از این فروشگاه‌ها در سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام اینستاگرام مشغول فعالیت هستند.

سخن پایانی

 فروش و پخش انواع کفش در استانبول در حال توسعه و گسترش است پس شما می‌توانید به کمک فروشگاه‌های اینترنتی و یا سفر به استانبول کیف و کفش‌های مورد نظر خود را به صورت عمده دریافت کرده و در کشور خود به فروش آن‌ها بپردازید.

 البته یکی از مزیت‌های عمده فروشی  و عمده خریداری کردن آن است که می‌توانید با قیمت مناسبی اقلامی مانند کفش و کیف را به صورت عمده خریداری کنید و با قیمت بالاتر در مراکز فروش تکی کیف و کفش و عرضه کنید این کار سبب سوددهی بیشتر می‌شود‌.

امیدواریم که در این مطلب اطلاعات مفیدی را درباره خرید و فروش کیف و کفش به صورت عمده در استانبول در اختیار صاحبان مشاغل و گردشگران قرار داده باشیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *