ارزان ترین هتل های استانبول | ۹ تا از بهترین هتل‌های استانبول

86
0
ارزان ترین هتل های استانبول

ارزان ترین هتل های استانبول در عین ارائه خدمات مناسب برای اقامت در این شهر رویا نیست. شهر توریستی و زیبای استانبول هر ساله پذیرای مسافرانی از کشورها و مناطق دیگر است. به همین دلیل هتل های زیادی در این شهر ساخته شده است.

اگر شما هم خواستید به این شهر توریستی و گردشگری سفر کنید، باید به فکر هزینه رفت و آمد و اقامت خود باشید.

بعضی  کسانی که به استانبول سفر می‌کنند از قشر پر درآمد جامعه هستند و به عبارتی دیگر پولدار هستند و برایشان مهم نیست چقدر باید هزینه کنند تا در هتل های استانبول اقامت کنند، حتی گاهی اوقات هتل های لوکس و گران‌قیمت و چند ستاره را برای اقامت استفاده می‌کنند.

اما در بین مسافران استانبول افرادی با وسعت مالی کم‌تر هم یافت می‌شود. مثلا تعداد زیادی از مسافرین ترکیه و استانبول را بک پکرها تشکیل می‌دهند. این افراد تنها با یک کوله پشتی سفر می‌کنند. این افراد معمولا به دنبال هاستل‌های ارزان قیمت یا ارزان ترین هتل های استانبول هستند. به همین دلیل قطعا در شهری با وسعت استانبول هتل های ارزان‌قیمت بسیاری وجود دارد. که می‌شود از آن‌ها به عنوان محل اقامت برای چند روز، چند هفته و یا چند ماه استفاده کرد.

در این متن می خواهیم خبری خوش به شما بدهیم:

اگر جزء قشر متوسط جامعه هستید و سفر کردن به ترکیه و بازدید از شهر استانبول به آرزویی دیرینه تبدیل شده است، باید بگوییم که با تورهای استانوبل گردی ارزان قیمت و هم چنین اقامت در هتل های ارزان و با کیفیت استانبول می توانید آرزوی خود را به خاطره‌ای به یاد ماندنی تبدیل کنید.

پس با ما همراه باشید تا ارزان ترین هتل های شهر استانبول را به شما معرفی کنیم. هم چنین به امکانات و ویژگی های این هتل ها اشاره خواهیم کرد.

شهر استانبول سومین شهر تروریستی در دنیا از لحاظ تعداد گردشگران خارجی است. به همین علت هتل های بسیاری (یک ستاره، دو ستاره، سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره) در طیف‌های گسترده ای وجود دارد. با توجه به این موضوع می توان گفت هتل های شهر استانبول با قیمت ها و امکانات مناسبی که دارد با هر نوع بودجه ای سازگاری دارد.

پس شما انتخاب می کنید که چه مقدار می خواهید برای اقامتتان هزینه کنید. سپس با توجه به هزینه‌ای که می‌کنید از نظر قیمت و امکانات می توانید هتل های مناسبی را رزرو کنید. شاید از مسافران استانبول شنیده باشید که می‌گویند استانبول شهر گرانی است. یا شنیده باشید که فکر می‌کنند هیچ هتلی با قیمت کم در این شهر یافت نمی‌شود. این موضوع به شدت غلط است. زیرا استانبول همانند هر شهر دیگری افراد با وضعیت‌های مالی مختلف را در خود جای داده است. به همین دلیل منطقی نیست که تنها امکانات موجود در شهر برای افراد با وسعت مالی زیاد باشند. قطعا هتل‌ها و هاستل‌های ارزان قیمت زیادی در استانبول وجود خواهد داشت. شما با کمی پرس و جو و گشت و گذار به آن‌ها خوهید رسید.

البته شما برای انتخاب کردن هتل باید به نکته دیگری که بسیار اهمیت دارد، توجه کنید. در واقع باید هتلی را انتخاب کنید که فاصله کمی با جاذبه های زیبای استانبول و مراکز خرید آن شهر داشته باشد. تا دسترسی مناسب و راحتی به آن مکان ها داشته باشید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

ارزان ترین هتل های شهر استانبول به شرح زیر است

قطعا که استانبول علاوه بر هتل‌ها هاستل‌های ارزان قیمت زیادی هم دارد. اما در فهرست زیر بخشی از ارزان ترین هتل های شهر استانبول را مشاهده می‌کنیم. اما قبل از معرفی آن‌ها لطفا این تفکر کلیشه‌ای را از ذهن خود دور کنید که هتل های ارزان قیمت قطعا سطح پایین هستند. درست است که هتل هایی که ارزان قیمت‌تر هستند نسبت به یک هتل پنج ستاره یا آ ال ال از امکانات کم‌تری برخوردار است. اما این موضوع به هیچ وجه به این معنا نیست که هتل‌هایی با دریافتی کم‌تر ارزش اقامت را ندارند و کثیف و نامناسب هستند. در بین هتل‌های دو ستاره و هتل‌های سه ستاره استانبول هم می‌توان هتل‌های لوکس و زیبایی را یافت که اقامت در آن‌ها لذت‌بخش باشد.

حتی بسیاری از این هتل‌ها در مرکز شهر استانبول قرار دارند و نزدیک‌ترین نقطه به دیدنی‌ها و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهر استانبول هستند.

پس تفکر قدیمی خود را درباره هتل‌های دو ستاره و سه ستاره کنار بگذارید تا بتوانید یک قضاوت عادلانه را درباره خدمات‌رسانی نسبت به قیمت داشته باشید. مطمئن باشید که این هتل‌ها شما را ناامید نخواهند کرد.

  • هتل سه ستاره اکسپرس اینچی ایرپورت استانبول
  • هتل سه ستاره ادا
  • هتل پکس استانبول
  • هتل سه ستاره پرطرفدار کالیفرنیا
  • هتل دو ستاره سن پلاس استانبول
  • هتل دو ستاره فاوری
  • هتل آرارات استانبول
  • هتل مرمره پلیس
  • هتل دو ستاره سنترال
ارزان ترین هتل استانبول
ارزان ترین هتل استانبول

هتل اکسپرس اینچی ایرپورت استانبول | هتلی سه ستاره

این هتل محبوب در منطقه بیوک چکمجه استانبول قرار دارد و هتلی سه ستاره و ارزان قیمت است.

هتل اکسپرس اینچی ایرپورت فقط ۳ کیلومتر از فرودگاه آتاتورک فاصله دارد. پس به راحتی می توانید بعد از ۴ دقیقه به هتل برسید و استراحت کنید.

جالب است بدانید که در نزدیکی این هتل مرکز نمایشگاهی سی ان آر CNR قرار دارد. این مرکز فقط در فاصله ۳.۴ کیلومتری هتل ارزان قیمت اکسپرس اینچی ایرپورت قرار گرفته است.

اما بعد از توصیف کردن نمای بیرونی و هتل می خواهیم به توصیف درون هتل بپردازیم‌.

اتاق‌های هتل اکسپرس اینچی ایرپورت دارای تجهیزاتی هم چون: کتری برقی، قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه هوا، حمام و امکاناتی دیگر است.

لازم به ذکر است که بعضی از اتاق ها فضای نشیمنی اختصاصی برای استراحت دارند. هم چنین واحدهای مشخصی از این هتل نمایی روبه شهر و یا باغ دارد.

البته باید بگوییم که امکانات آرایشی و بهداشتی در این هتل رایگان است. توجه داشته باشید که با کمی پیاده روی می توانید به راحتی به رستوران ها و کافه های اطراف هتل برسید.

دو نکته مهم درباره هتل اکسپرس اینچی ایرپورت:

۱.هزینه یک شب اقامت در این هتل ارزان قیمت استانبول برای یک شخص بزرگسال تقریبا ۸ دلار است.

۲. در ۱۴ کیلومتری هتل اکسپرس اینچی ایرپورت، مسجد سلیمانیه قرار دارد که یکی از جاذبه های تاریخی شهر استانبول محسوب می شود.

هتل ادا | هتلی ارزان قیمت در شهر استانبول

یکی از هتل های ارزان قیمت که در مرکز شهر استانبول احداث شده است، هتل ادا است.

هتل ادا دارای امکاناتی نظیر: اتاق های بزرگ با نوردهی عالی، اینترنت وای فای رایگان، حمام اختصاصی به همراه تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع و تجهیزاتی دیگر است.

تراس اتاق‌های هتل ادا رو به منظره زیبا و دلنشین دریای مرمره و مسجد سوکولو مهمت پاشا است و این نیز یکی از ویژگی های مهم این هتل به شمار می آید‌.

در ضمن مسافران و مهمانان در این هتل می‌توانند از پارکینگ رایگان خصوصی آن استفاده کنند.

توجه داشته باشید که هتل ادا، هتلی سه ستاره است. هزینه متوسط یک شب اقامت برای یک فرد بزرگسال تقریبا ۸ تا ۱۰ دلار است.

هم چنین فاصله این هتل تا مسجد آبی تنها ۱۵۰ متر است. شما می توانید تنها در طی مدت زمان ۵ دقیقه و با پیاده روی به کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه برسید و از جاذبه های دیدنی شهر استانبول به راحتی لذت ببرید.

هتل پکس از ارزان ترین هتل های استانبول
هتل پکس از ارزان ترین هتل های استانبول

هتل پکس | هتلی ارزان قیمت در شهر توریستی استانبول

این هتل در منطقه بی اوغلو استانبول قرار دارد. همانطور که می دانید بی اوغلو از مهم ترین محله های شهر استانبول است.

فاصله هتل پکس تا کلیسای سنت آنتونی کلیسای پادائو تنها ۳۰۰ متر است. فقط لازم است هفت دقیقه پیاده روی کنید تا بتوانید از این جاذبه مهم و معروف استانبول بازدید کنید.

این هتل همانند هتل های ارزان قیمت دیگری دارای امکانات و تجهیزاتی از قبیل: کتری برقی، کمد لباس، چراغ مطالعه، اینترنت وای فای رایگان، قهوه ساز، باغ، تراس، میز مطالعه و … است.

در ضمن فاصله هتل پکس تا خیابان استقلال تنها ۶۰۰ متر است. علاوه بر آن برج گالاتا هم در نزدیکی این هتل قرار دارد.

هم چنین میدان تکسیم معروف با هتل پکس تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد. مهم تر از همه نزدیکی فرودگاه آتاتورک به هتل پکس است به طوری که فاصله ۱۴ کیلومتری را باید طی کنید.

لازم است بدانید که هزینه یک شب اقامت هم در هتل پکس فقط ۸ دلار است.

هتل کالیفرنیای استانبول | هتلی در مرکز شهر

همانطور که گفته شد این هتل سه ستاره در شهر استانبول جزء ارزان ترین هتل ها است.

هتل پرطرفدار کالیفرنیا در محله فاتح و سلطان احمد استانبول قرار دارد. به همین دلیل دسترسی راحتی به مرکز شهر استانبول دارد. این هتل یکی از ارزان ترین هتل های استانبول است.

جالب است بدانید که این هتل فقط ۱۰۰ متر با باسیلیکای سیترن فاصله دارد. نمای بیرونی آن توسط تراس های تزئین شده است که سبک فرانسوی دارد. همچنین فضایی جذاب را برای نوشیدن یک قهوه خوش مزه فراهم کرده است.

این هتل ارزان قیمت دارای اتاق هایی پارکت شده است و دارای اینترنت وای فای رایگان است. در ضمن همه اتاق های هتل به آسانسور دسترسی دارند.

لابی هتل به طور ویژه ای نورپردازی شده است. هتل دارای مبلمانی شیک به سبک معاصر است و در کل محیط گرم و صمیمی را برای مسافران به وجود آورده است.

هتل داران و کارکنان هتل کالیفرنیا درباره گشت و گذارهای شهری راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار می دهند. به عبارتی به طور کلی برای سفرتان برنامه ریزی می کنند.

لازم است بدانید که هزینه یک شب اقامت در این هتل همانند هتل اکسپرس اینچی ایرپورت حدودا ۸ تا ۹ دلار است. این هزینه یک قیمت بسیار معقول و مناسب برای اقامت در یک شهر توریستی و مشهور است.

در ضمن هتل کالیفرنیا تا بازار بزرگ استانبول فقط ۵۰۰ متر فاصله دارد. یعنی شما در مدت کمتر از ده دقیقه می توانید به این بازار معروف سر بزنید ک خرید کنید و لذت ببرید.

هتل سن پلاس از ارزان ترین هتل های استانبول
هتل سن پلاس از ارزان ترین هتل های استانبول

هتل دو ستاره سن پلاس | هتلی در شهر بزرگ استانبول

هتل سن پلاس هتلی دو ستاره است که در قلب استانبول و در میدان تکسیم ساخته شده است.

پس این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است.

در ضمن فاصله هتل سن پلاس تا فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتر است، هم چنین فاصله آن تا ایستگاه مترو Sishane  ۳۵۰ متر است.

لازم است بدانید که ۲۶ اتاق لوکس و مدرن، اتاق خانوادگی و حتی سوئیت در این هتل قرار دارد و همه این اتاق ها به دلیل داشتن امکانات و تجهیزاتی منحصر به فرد، دکوراسیون مدرن و عالی، تلفن مستقیم، صندوق امانات و … مسافران بسیاری را جذب کرده است.

مهم ترین ویژگی این هتل پذیرش شبانه روزی آن است. هم چنین رستوران هتل سن پلاس شما را به سرو انواع غذاها، نوشیدنی ها و خوراکی ها دعوت می کند.

از خدمات متنوع هتل سن پلاس می توان به فکس و کپی، لباس شویی، خشک شویی، پذیرایی در اتاق اختصاصی و … اشاره کرد.

هتل دو ستاره فاوری | در محله نیسانتاسی استانبول

یکی دیگر از هتل های ارزان قیمت و مناسب برای قشر متوسط جامعه، هتل فاوری است. این هتل در محله نیسانتاسی در شهر استانبول ساخته شده است.

هتل فاوری تنها ۴۰ اتاق دارد و هتلی چندان بزرگ نیست اما اتاق‌هایی با فضایی دل نشین و زیبا دارد.

هتل دو ستاره فاوری دارای حمام اختصاصی، سرویس دهی خوب، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت وای فای رایگان است. با وجود دو ستاره بودن آن، در لیست صد اسپای برتر شهر توریستی استانبول قرار دارد.

هم چنین هتل فاوری دارای دو سالن بدن سازی است که این امکانات برای علاقه مندان به ورزش بسیار اهمیت دارد.

این هتل به دلیل دسترسی راحت و مناسب به انواع فروشگاه ها، رستوران های مدرن و لوکس و بوتیک های متنوع، جزء بهترین هتل های دو ستاره و ارزان قیمت شهر استانبول است.

فاصله هتل فاوری تا اماکن‌ مخصوص در شهر استانبول: اگر در انتخاب هتل های ارزان قیمت در شهر استانبول سردرگم هستید، پیشنهاد می کنم هتلی را انتخاب کنید که فاصله کمی تا مراکز و اماکنی هم چون مراکز خرید، جاذبه های دیدنی و مهم تر از همه فرودگاه بین المللی داشته باشد.

فاصله هتل فاوری تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تقریبا ۲۲ کیلومتر است. اما فاصله این هتل تا فرودگاه صبیحه گوکن تنها ۴۵ کیلومتر است.

هم چنین هتل فاوری با ایستگاه مترو عثمانی حدودا ۲۰۰ متر فاصله دارد و علاوه بر آن مرکز موی استانبول در ۶۰۰ متری این هتل قرار یافته است.

در ضمن اگر می خواهید از برج ساعت، دلمه باغچه دیدن کنید تنها باید مسافتی ۲ کیلومتری را طی کنید و برای رسیدن به خیابان استقلال معروف در شهر استانبول و میدان تکسیم تقریبا ۲ کیلومتر راه در پیش دارید.

نکات مهم اقامتی در هتل فاوری:

  • نگهداری هر گونه حیوان خانگی در این هتل ممنوع است. پس اگر حیوان خانگی دارید باید هتل دیگری را انتخاب کنید.
  • برای رزرو تخت اضافه برای کودکان زیر ۱۲ سال، باید پول بیشتری را پرداخت کنید.
  • هزینه یک شب اقامت در این هتل برای هر فرد حدود ۱۰ تا ۱۵ دلار است.

هتلی کوچک و ارزان قیمت در شهر استانبول | هتل آرارات

هتل آرارات، هتلی کوچک و دوست داشتنی در یکی از محله‌های معروف و دنج شهر استانبول یعنی محله سلطان احمد، ساخته شده است.

این هتل با داشتن فضایی گرم و دل نشین مسافران زیادی را جذب کرده است. هم چنین هتل آرارات مانند هر هتل دیگری دارای امکانات و تجهیزات متنوعی است که یکی از برجسته ترین آن ها سرویس فرودگاه و رستوران و خدمات اینترنت رایگان است.

بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته در سایت Tripadvisior هتل آرارات جزء بهترین و برترین هتل های دو ستاره در شهر استانبول است.

اگر جزء افرادی هستید که هزینه اقامت در هتل برایشان مهم است، باید بگوییم که قیمت یک شب اقامت در این هتل ۱۰ تا ۲۰ دلار است. البته که هزینه سرو انواع خوراکی و سفارش غذا از پول کرایه هتل جدا است. به طوری که برای صرف صبحانه بر پشت بام این هتل باید ۷ یورو پرداخت کنید و از منظره زیبا و بی نظیر شهر استانبول لذت ببرید.

فاصله هتل آرارات تا مکان های تاریخی و جاذبه های گردشگری مشهور: در انتهای معرفی هتل آرارات می خواهیم به فاصله این هتل با مکان های تاریخی و گردشگری معروف استانبول اشاره کنیم.

فاصله هتل آرارات تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۱ کیلومتر است. هم چنین برای رفتن به فرودگاه صبیحه گوکن بابد مسافتی ۵۱ کیلومتری را طی کنید.

علاوه بر آن برای بازدید از کاخ موزه بزرگ موزائیک و مسجد آبی تنها باید ۱۰۰ متر پیاده روی کنید و از چشم انداز های زیبا و طبیعی این شهر لذت ببرید. همین نزدیک بودن هتل به دیدنی‌های استانبول یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک محل توریستی است. زیرا هتلی که از دیدنی‌ها و جاذبه‌های طبیعی سفر دور باشد می‌تواند عذابی بزرگ را در طول سفر به شما تحمیل کند. در این صورت تنها شما می‌مانید و شهری که فقط هتل و ترافیک آن را دیده‌اید و نتوانسته‌اید بخش‌هایی از شهر که برنامه‌ریزی کرده بودید را ببینید.

هتل آرارات از ارزان ترین هتل های استانبول
هتل آرارات از ارزان ترین هتل های استانبول

هتل مرمره پلیس در شهر استانبول

این هتل دو ستاره جزء هتل هایی با قیمت متوسط در شهر استانبول است. که هزینه اقامت در هتل مرمره پلیس تقریبا ارزان است. این قیمت چیزی حدود ۱۰ تا ۲۵ دلار است.

هتل مرمره پلیس در محله ینی کاپی شهر استانبول قرار دارد. فاصله این هتل تا بازار بزرگ استانبول و مسجد سلیمانیه معروف فقط ۱.۵ کیلومتر است. پس با کمی پیاده روی می توانید به آسانی از این دو مرکز گردشگری بازدید کنید.

یکی از مزیت‌هایی که هتل مرمره پلیس دارد، رایگان بودن وعده های غذایی صبحانه است. اما لازم به ذکر است که برای صرف ناهار و یا شام باید به رستوران هتل مراجعه کنید. یا هم از غذاهای معروف و خوشمزه خیابانی استانبول در بیرون از هتل لذت ببرید! این هتل یکی از ارزان ترین هتل های استانبول است.

اگر بخواهیم اتاق های این هتل را توصیف کنیم، به کوچک بودن آن می توانیم اشاره کنیم. اما ناراحت نباشید زیرا اتاق های هتل مرمره پلیس با وجود کوچکی آن بسیار راحت و مناسب است.

علاوه بر وای فای رایگان هتل باید به خدمات ۲۴ ساعته آن هم اشاره کنیم. هم چنین یکی از مهم ترین امکانات جانبی هتل مرمره پلیس، سونای آنجا است. البته که با توجه به دو ستاره بودن هتل باید سطح توقع خود را پایین بیاورید.

در ضمن فاصله هتل مرمره تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۶ کیلومتر است. علاوه بر آن این هتل در فاصله ۵ کیلومتری فرودگاه صبیحه گوکن قرار دارد.

لازم است بدانید که اگر کودک زیر ۲ سال دارید و می خواهید برای کودک دلبند خود تخت خواب رزرو کنید، باید پول بیشتری را پرداخت کنید.

برترین هتل ارزان قیمت | هتل سنترال در شهر استانبول

یکی دیگر از هتل های دو ستاره ارزان قیمت در شهر گردشگری استانبول، هتل سنترال است. هزینه اقامت در آن به صورت متغیر و از ۱۰ تا ۲۵ دلار است و این قیمت برای مسافران مقرون به صرفه است.

جالب است بدانید که هتل سنترال جزء زیباترین و مدرن ترین هتل های دو ستاره شهر استانبول است. طراحی جذاب درون هتل به طور ویژه ای خود نمایی می کند‌. این هتل همچنینی عضو دیگری از فهرست ارزان ترین هتل های استانبول است.

هتل سنترال استانبول در میان لیست هتل های ارزان قیمت و مقرون به صرفه، توانسته است رتبه پانزدهم را کسب کند‌.

هم چنین از امکانات ویژه این هتل می توان به خدمات دهی و پذیرش شبانه روزی، حمام اختصاصی، اینترنت پر سرعت رایگان، سرویس فرودگاه و … اشاره کرد.

فاصله هتل سنترال تا جاذبه های توریستی شهر استانبول: هتل سنترال با منطقه تاریخی استانبول و سلطان احمد تنها ۷۰۰ متر فاصله دارد. پس به راحتی می توانید به این مکان دسترسی داشته باشید.

هم چنین این هتل در نزدیکی فرودگاه بین المللی آتاتورک قرار دارد. تقریبا از فرودگاه تا هتل سنترال تنها باید ۵ کیلومتر مسافت را طی کنید.

هتل سنترال در فاصله ۲۰۰ متری سالن کنسرت شهر استانبول قرار دارد. در ضمن اگر می‌خواهید به مرکز فرهنگی حجا پاشا بروید باید ۲۰۰ متر پیاده روی کنید.

علاوه بر آن فرودگاه صبیحه گوکن در ۴ کیلومتری هتل سنترال قرار دارد.

اگر می‌خواهید از حمام ترکی جاگالوگلو بازدید کنید باید ۳۰۰ متر از هتل دور شوید. هم چنین برای رفتن به بازار ادویه و پارک گولهان باید ۶۰۰ متر مسیر را طی کنید.

بنابراین دیگر نگران هزینه اقامت خود در شهر توریستی و گردشگری استانبول نباشید. با خیالی آسوده به استانبول سفر کنید و از زیبایی های آن لذت ببرید. زیرا همه مسافرت‌ها نیاز به پول بسیار زیادی ندارد و با بودجه معقولی هم می‌توان سفر دلچسبی داشت.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *