مراکز خرید خوب استانبول | بهترین ، لوکس ترین و ارزانترین ها

106
0
مراکز خرید خوب در استانبول

مراکز خرید خوب در استانبول کجاست؟ این سوال یکی از مهم‌ترین سوال‌هایی است که گردشگران ایرانی که قصد سفر به استانبول را دارند با آن مواجه هستند. استانبول یکی از مهم‌ترین و پربازدید‌ترن شهرهای ترکیه است. از طرفی این شهر به عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری برای هموطنان ما به شمار می‌رود.

شاید منظور خیلی از افراد برای پیدا کردن مراکز خرید خوب در استانبول ، بهترین مراکز خرید و یا مرکز خرید ارزان در استانبول و یا حتی مرکز خریدی است که تمام برندهای معروف در آنجا حضور دارند، باشد. البته برخی افراد هم قصدشان از رفتن به یک مرکز خرید خوب، تفریح و گذراندن وقت است. پس اگر بدانید کدام مراکز خرید خوب استانبول دارای بخش های تفریحی مثل رستوران و سینما هستند، ممکن است انتخاب های بیشتری پیش روی خودتون داشته باشید.

به چند دلایل عمده ایرانیان و بسیاری از گردشگران دیگر ترکیه برای خرید به این کشور سفر می‌کنند. یکی از این دلایل تولید‌کننده بودن خود ترکیه در زمینه اقلام مختلف پوشاک و لوازم آرایشی است. ترکیه یکی از کشورهایی است که اجناس مرغوبی دارد و اکثرا خود همین کشور تولید کننده چنین محصولاتی است. قیمت مناسب هم عامل دیگری است که مشتریان را به سمت مراکز خرید استانبول هدایت می‌کند. همه این موارد باعث شده است که استانبول یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری ترکیه باشد.

اگر شما هم قصد خرید و سفر به استانبول را دارید مقاله کامل و جامع ما را درباره مراکز خرید خوب در استانبول از دست ندهید. ما تلاش کرده‌ایم که در این مقاله تمام اطلاعات را درباره مراکز خرید مختلف در استانبول جمع‌آوری کنیم تا کسانی که قصد سفر به استانبول را دارند بتوانند از این مقاله به عنوان یک مقاله جامع برای سفرهای خود استفاده کنند.

مرکز خرید وادی استانبول
مرکز خرید وادی استانبول

مرکز خرید وادی استانبول

مرکز خرید وادی در استانبول یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین مراکز خرید در استانبول است. این مرکز خرید علاوه بر اینکه محل فروش برای اجناس ترکی و غیر ترکی است ویژگی‌های منحصر به فرد دیگری هم دارد.

برای مثال این مرکز خرید دارای رستوران‌های متعددی است که غذاهای بین المللی و فست فود را سرو می‌کنند و شما حتی می‌توانید صرفا برای گشت و گذار و صرف غذا هم به این مراکز خرید بروید و خیالتان راحت باشد که می‌توانید غذای مورد علاقه خود را پیدا کنید. در ادامه باشید بگوییم که هر آن چه از یک مرکز خرید بزرگ انتظار دارید را وادی به خوبی توانسته است به تصویر بکشید. مراکز خرید خوب در استانبول بسیار زیاد هستند.

اما صادقانه بگوییم وادی یکی از بهترین آن‌ها است. زیرا همزمان هم دارای سینما، فروشگاه‌های متنوع، محیط جذاب و جالب برای عکاسی… است. بسیاری از توریست‌هایی که به وادی می‌آیند قصد خرید اجناس را ندارند. ممکن است برای سوغاتی به مرکز خرید وادی آمده باشند اما یک دلیل مهم دیگری برای ورود گردشگران به مرکز خرید وادی وجود دارد، آن‌ هم این است که این مرکز خرید دارای نماهای بسیار زیبا برای عکاسی است و بسیاری از افراد تنها برای عکاسی به این مجتمع می آیند.

این مجتمع همچنین از نظر وسعت یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید موجود در کل استانبول است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد خرید از وادی را هم ندارید حتما برای دیدن جاذبه‌های جذاب این مرکز خرید در استانبول به آن سری بزنید.

رسیدن به مرکز خرید وادی در استانبول بسیار ساده است. نزدیکترین ایستگاه مترو به وادی ایستگاه سیران تپه می‌باشد.

برای رسیدن به این ایستگاه کافیست، خط M2 مترو استانبول را سوار شوید و در ایستگاه Sanayi پیاده شده و خط F3 را سوار شوید و در ایستگاه سیران تپه یا ایستگاه استادیوم ترک تلکام پیاده شوید.

مرکز خرید پالادیوم استانبول
مرکز خرید پالادیوم استانبول

مرکز خرید پالادیوم استانبول | مرکز اکثر نمایندگی ها در استانبول

تمام مرکز خریدهای موجود در استانبول یک ویژگی بارز و شاخص دارند و آن ویژگی سبک معماری خاص آن‌ها است. در واقع معماران تلاش کرده‌اند که نه تنها ظاهر حرفه‌ای و تجاری را حفظ کنند، بلکه در کنار آن تمام تلاش خود را برای زیبایی و جذابیت هر چه بیشتر ساختمان به کار بگیرند. برای مثال، امروزه پالادیوم استانبول دارای یکی از جذاب‌ترین معماری‌های بیرونی ممکن برای یک مرکز خرید در شهری همچون استانبول است. نام پالادیوم در سراسر جان بر روی مرکز خریدهای زیادی وجود دارد و حتی در ایران هم یک مرکز خرید با نام پالادیوم وجود دارد اما تفاوت‌های بسیاری میان پالادیوم ایران و استانبول وجود دارد. پالادیوم استانبول یک ساختمان کروی شکل شیشه‌ای است که جذابیت بسیاری در شب به این سازه می‌بخشد.

این ساختمان دارای پنج طبقه و ۱۹۰ مغازه است که هر کدام از این مغازه‌ها جنس‌های اصل و مخصوصی دارند. اگر قصد خرید را هم ندارید بهتر است که برای دیدن مراکز خرید خوب در استانبول بروید و حتما سری به پالادیوم استانبول بزنید زیرا این مرکز خرید یکی از بهترین مرکز خرید‌های استانبول است.

برندهای معروفی مانند نایکی، آدیداس، ال سی وایکیکی و بسیاری از برندهای دیگر در این مرکز خرید دارای نمایندگی‌هایی هستند. به طور کلی در اکثر مراکز خرید ترکیه می‌توانید جنس‌هایی را با برندهای مشهور مثل دیور، شنل و… را مشاهده کنید. ساعت کاری پالادیوم استانبول شبانه‌روزی نیست و از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید برای خرید به این مرکز خرید مراجعه کنید.

برای رسیدن به مرکز خرید پالادیوم که یکی از مراکز خرید خوب در استانبول است، با ید به نزدیک‌ترین استگاه مترو بروید که نزدیک ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید پالادیوم استانبول ینی شهر Yenisahra نام دارد که بعد از پیاده شدن در آن باید حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی کنید تا به مقصد برسید.

مرکز خرید کاپیتول استانبول | خرید لوازم آرایشی و لوازم کودک

مرکز خرید کاپیتول هم مثل مرکز خریدهای قبلی استانبول ساعت مخصوص به خود را دارد و برای خرید و گشت و گذار در آن باید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به این مرکز خرید در استانبول مراجعه کنید.

یکی از مهم‌ترین نکات مهم درباره مرکز خرید کاپیتول این است که این مرکز خرید دارای ۶ طبقه است و هر طبقه دارای مغازه‌ها با اجناس باکیفیت و مرغوب هستند. به هیچ عنوان شما از خرید کردن در کاپیتول پشیمان نخواهید شد زیرا هر آن چه که شما بخواهید در این مرکز خرید حاضر و اماده است.

این مجتمع نه تنها یک مرکز خرید زیبا است بلکه رستوران‌های مرغوبی نیز دارد و این موضوع باعث می‌شوند که توجه بسیاری از گردشگران به این مرکز خرید جذب شود.

این مرکز خرید در مجموع دارای حدود ۱۵۷ مغازه است که اجناس مختلفی را به فروش می‌رسانند. این اجناس شامل لوازم ارایشی و بهداشتی، انواع لباس‌های زنانه و بچگانه و مردانه… هستند. این مرکز از مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول است. بنابراین نسبت به مجتمع‌های دیگر استانبول از قیمت معقولی برخوردار است.

این مرکز خرید همانند دیگر مراکز خرید خوب در استانبول دارای امکاناتی همچون یک سینمای مجهز است. بدون شک سینمای مرکز خرید کپتول یکی از بهترین سینماهای استانبول است. این سینما دارای ۱۴ سالن با ظرفیت ۱۷۰۵ نفر است. صندلی‌های این سینما بسیار راحت هستند و معمولا سینمای کاپیتول یکی از بهترین سینماهای استانبول در ترکیه به شما می‌رود.

یکی دیگر از مباحث مهم در هنگام خرید مخصوصا برای اشخاصی که با ماشین شخصی خود به ترکیه سفر می‌کنند وجود پارکینگ است. پارکینگ مرکز خرید کاپیتول توانایی در خود جای دادن ۱۴۰۰ ماشین و وسیله نقلیه را دارد. با این حساب حتی اگر به ماشین شخصی خود به ترکیه سفر می‌کنید یکی از بهترین مراکز خرید برای شما همین مرکز خرید کاپیتول است.

البته این موضوع پارکینگ تنها برای اشخاصی که با ماشین به ترکیه سفر می‌کنند مهم نیست بلکه هنگامی که در قسمتی از یک مرکز خرید پارکینگ و جای پارک وجود نداشته باشد قیمت تاکسی و وسایل نقلیه چند برابر خواهد شد. به همین دلیل این نکته را مد نظر قرار دهید که قرارگیری این مرکز خرید در منطقه آسیایی استانبول خود باعث می‌شود که قیمت مناسب‌تری نسبت به بقیه مراکز خرید خود در استانبول داشته باشد.

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید فرصت خرید کردن در مرکز خرید کاپیتول را از دست ندهید.

مرکز خرید استینیه پارک | یک مرکز خرید در قسمت اروپایی

مرکز خرید استینیه یکی دیگر از مراکز خرید خوب در استانبول به شمار می‌رود. استینیه یک معماری جالب دارد آن هم این است که در ابتدا این مرکز خرید دو طبقه به نظر می‌رسد اما حقیقت این است که این مرکز خرید دارای ۴ طبقه است که دو طبقه از آن‌ها در قسمت همکف و زیر همکف قرار دارند و در نمای بیرونی ساختمان متوجه آن نخوهیم شد. همان گونه که گفتیم تمام معماران مراکز خرید در استانبول این نکته را مد نظر داشته‌اند که این سازه‌ها را به شکل خیره کننده و زیبایی بسازند تا نظر مشتری را جلب کند.

توجه داشته باشید که علاوه بر معماری شگفت آور این مرکز خرید، این سازه هر چند وقت یک بار تعمیر و مرمت می‌شود تا ظاهر زیبای آن حفظ شود و جلوه جذابی را به خیابان‌های شهر بدهد.

استینیه هم مثل دیگر مراکز خرید در استانبول دارای سینما است. اما سینمای استینیه به اندازه سینمای کاپیتول از طرفداران زیادی برخوردار نیست. این موضوع باعث می‌شود که اکثر مردم صرفا برای خرید کردن به استینیه بیایند.

البته این معروف نبودن سینمای استینیه باعث نمی‌شود که از ارزش‌های این مرکز خرید کم بشود. به هر صورت مرکز خرید استینیه یکی از پرافتخارترین و بهترین مراکز خرید در استانبول است که جوایز و افتخارات زیادی را در کارنامه دارد.

این مرکز خریدفهرست افتخارات بلند بالایی دارد که در ادامه به بررسی چشمه‌هایی از آن خواهیم پرداخت.

  • در سال ۲۰۰۸، جایزه بهترین مرکز خرید سال (Shopping Mall developer of the Year Award) را دریافت کرد.
  • در سال ۲۰۰۹، برنده جایزه بهترین مرکز خرید اروپا از آی سی اس سی ICSC (جایزه انجمن تجارت جهانی صنعت خرید) شد.
  • سال ۲۰۰۹، جایزه بهترین مرکز خرید سال از ای ام پی دی AMPD برای این مرکز خرید بود.

همه این افتخارات مربوط به استینیه است که این مرکز خرید را به یک بازار قابل اعتماد و زیبا برای مشترین بدل کرده است.

مرکز خرید توریوم استانبول
مرکز خرید توریوم استانبول

مرکز خرید توریوم | اولین مرکز تفریحی و خرید در ترکیه

تقریبا تمام مرکز خریدهای استانبول تا ساعت ۱۰ شب به خدمات دهی می‌پردازند و پس از این ساعات خرید مجاز نیست و فردا صبح باید برای خریدهای باقی مانده خود مراجعه کنید.

مراکز خرید خوب در استانبول کم نیستند اما به جرئت می‌توان گفت هیچکس پس از یک بار خرید از توریوم نمی‌تواند از آن دل بکند.

شما پس از یک بار خرید از توریوم به یک مشتری دائمی تبدیل خواهید شد به این دلیل که خدمات‌رسانی و کادر فروش این مرکز خرید بسیار حرفه‌ای هستند. از طرفی مرکز خرید تورم، اولین مرکز خریدی است که دارای امکانات تفریحی برفی است. همه این موضوعات باعث می‌شود که ارزش یک مرکز خرید بالا برود یا پایین بیاید.

به یک مثال توجه کنید اگر به یک مرکز خرید بروید که صاحبان مغازه با تندی با شما صحبت می‌کنند و قصد پاسخگویی به جا و مناسب را به شما ندارند آیا شما باز هم دلتان می‌خواهد که برای خرید به این مرکز خرید بروید؟ جواب خیر است! زیرا با یک بار ترشرویی و حتی بدخلقی می‌توان مشتری را برای همیشه از دست داد.

اما نگران این موضوع در مرکز خرید توریوم نباشید زیرا این مرکز خرید یکی از بهترین حرفه‌ای‌ترین‌های ممکن است. همه این موضوعات باعث می‌شوند که یک مرکز خرید در استانبول بسیار مشهورتر از دیگران بشود.

مرکز خرید سیتیز نیان تاشی در استانبول
مرکز خرید سیتیز نیان تاشی در استانبول

مرکز خرید سیتیز نیانتاشی | مرکز خرید لوکس و لاکچری

مرکز خرید شیشلی استانبول یکی از پر طرفداران ترین مارکز خرید این شهر است. یکی از فوق لوکس‌ترین و گران‌ترین مراکز خرید در استانبول مرکز خرید سیتیز نیان تاشی در استانبول است. بله، این مرکز خرید در استانبول در محله شیشلی واقع است! محله شیشلی یکی از گران‌ترین محله‌های استانبول است. مرکز خرید سیتیز نیان تاشی که یکی از مراکز خرید خوب در استانبول به شمار می‌رود در همین محله واقع شده است اما لازم است این نکته را بگوییم که این مرکز خرید دارای اجناس اصل و گران‌قیمت است.

اگر نمی‌خواهید از این مرکز خرید چیزی را بخرید می‌توانید تنها به گشت و گذار در ان بپردازید زیرا جذابیت بصری مرکز خرید سیتیز نیان تاشی بسیار زیاد است و چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌سازد. از این رو اگر به استانبول سفر کردید حتما بازدید از این مرکز خرید را در فهرست خود قرار دهید.

از آن جایی که همه گردشگران به خیابان استقلال استانبول برای گشت و گذار و بازدید می‌روند پس اکثر آن‌ها اولین مرکز خریدی که می‌بینند همین سیتیز نیانتاشی است.

سیتیز نیانتاشی امکانات زیادی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد زیرا تنها اجناسی که در این مرکز خرید به فروش می‌رسند لباس‌ها و لوازم آرایشی مارک و گران‌قیمت نیستند.

بلکه بسیاری از آثار هنری و خوراکی‌های خوشمزه ترکی را هم می‌توان در این مکان امتحان کرد. به همین دلیل است که می‌گوییم مراکز خرید استانبول از هر نظری تک هستند.

مرکز خرید زور لوسنتر | مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم

یکی دیگر از اماکن دیدنی مهم شهر استانبول میدان تکسیم است که امکان ندارد شخصی برای دیدن استانبول بیاید و به میدان تکسیم نرود. یکی از نزدیک‌ترین مراکز خرید به میدان تکسیم مرکز خرید زورلو سنتر استانبول است. این مرکز خرید یکی از مراکز خرید خوب در استانبول است.

زورلو سنتر یکی از ۱۰ مرکز خرید برتر استانبول است و به عنوان یکی از بزرگ ترین و لوکس ترین مراکز خرید استانبول نیز شناخته میشود. این بازار ، معماری جذاب، محیط زیبا و راحتی  دارد. بهترین برندهای هر نوع لباس و پوشاک و جواهرات را در این مرکز می‌توانید به سادگی مشاهده کنید و بخرید.

اگر اهل هنر هستید بهتر است بدانید که بزرگ ترین نمایشگاه هنری شهر استانبول در زورلو سنتر قرار دارد. امکانات و خدمات رفاهی زورلو سنتر بسیار کامل و شایان توجه است به صورتی که با یک بار خرید یا آمدن به زورلو سنتر به یکی از طرفداران این مرکز خرید تبدیل خواهید شد. سینما، یکی از مهمترین شهربازی های استانبول و مجموعه ورزشی از دیگر نقاط قوت زورلو سنتر محسوب می‌شود که این امکانات همانند باقی امکانات موجود در مراکز خرید دیگر استانبول هم وجود دارند و بهتر بودن یک مرکز خرید تنها با این‌ها سنجیده نمی‌شوند.

مراکز خرید ارزان در استانبول

شاید فکر کنید که تمام مراکز خرید در استانبول گران قیمت هستند اما این طور نیست. بسیاری از مراکزی که مربوط به خرید اقلام مختلف هستند جنس‌ها را با قیمت مناسبی می‌فروشند و این موضوع باعث می‌شوند که بسیاری از گردشگران به سمت این بازارها بروند.

اما این بازارها کجا قرار دارند؟ در ادامه باید اضافه کنیم که اکثر بازارها با قیمت مناسب و معقول در بخش آسیایی قرار دارند. معمولا به صورت کلی قیمت‌ها در بخش آسیایی کم‌تر است پس برای خرید کردن از مراکز خرید خوب آسیایی در استانبول می‌توان سری به بخش آسیایی استانبول زد.

آیا مرکز خرید اوت لت در استانبول دارای قیمت‌های مناسبی است؟

مرکز خرید اولیویوم
مرکز خرید اولیویوم

مرکز خرید اولیویوم

اوت لت چیست ؟ اوت لت سنتر اولیویوم یکی از مرکز خریدهای مشهور و به نام در استانبول است. این مرکز خرید در هشت کیلومتری فرودگاه آتاتورک وجود دارد و اگر هتل شما در همان نزدیکی باشد احتمالا اولین مرکز خریدی که برای دیدن آن می‌روید مرکز خرید اولیویوم در استانبول است و این مرکز خرید بی نظیر دارای ویژگی‌های بسیاری است از جمله اینکه انواع رستوران‌های مشهور ترکیه و جهان در اطراف این مرکز خرید قرار دارند.

شما پس از یک خرید طولانی می‌توانید برای صرف شام یا هر وعده غذایی به رستوران‌های لوکس اطراف مرکز خرید الیویوم استانبول بیایید.

مرکز خرید اوت لت سنتر استانبول یکی از بهترین مراکر خرید خوب در استانبول است.

مرکز خرید آکسارای در استانبول به چه دلیلی مشهور است؟

هر بازاری با قیمت کم که می‌شناخته‌اید را از ذهن خود بیرون کنید زیرا یکی از ارزان ترین مراکز خرید ترکیه است که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم. بازار زیرزمینی آکسارای توجه همه گردشگران را به جلب کرده است. این جلب توجه بخاطر اختلاف قیمت فاحش این مرکز خرید خوب استانبول با دیگر مراکز خرید موجود در این شهر است. تفاوت قیمت‌ها به قدری است که شاید این مرکز خرید تنها مرکز خریدی باشد که گردشگران و خریداران می‌توانند به صورت عمده اجناس آن را خریداری کنند.

همین اختلاف قیمت جالب این مرکز خرید به تنهایی باعث شده است که گردشگران زیادی از کشورهای همسایه به استانبول ترکیه سفر کنند تا اجناس مورد نیاز خود را از این مرکز خرید خریداری کنند. پس اگر بدنبال مراکز خرید ارزان در استانبول هستد، این بازار را از دست ندهید.

از طرفی، اگر شما هم در ایران فروشنده هستید و می‌خواهید بهترین اجناس ترک را با کم‌ترین قیمت وارد کنید و با سود خوبی آن‌ها را بفروشید مرکز خرید آکسارای بهترین گزینه برای شما است.

شما با خرید از بازار زیرمینی آکسارای می‌توانید بهترین اجناس ترکیه را با قیمتی شگفت‌آور و باورنکردنی پیدا کنید و آن‌ها را خریداری کنید.

مرکز خرید جواهیر استانبول
مرکز خرید جواهیر استانبول

مرکز خرید جواهیر استانبول | نگین استانبول

یکی دیگر از مراکز خرید منطقه شیشلی مرکز خرید جواهیر است. این مرکز خرید هم مثل دیگر مراکز خرید خوب در استانبول دارای زیبایی‌ها و سرگرمی‌های زیادی است. به طور کل ما نمی‌توانیم مراکز خرید فوق‌العاده استانبول را از نظر کیفیت با یکدیگر مقایسه کنیم زیرا همه این مرکز خریدها تا حد زیادی دارای کیفیت خوبی هستند و همین موضوع باعث می‌شود که در هنگام مقایسه آن‌ها خدمات دیگر را نام ببرید. به طور کل همه مراکز خرید در استانبول دارای کیفیت بسیار عالی‌ای هستند. تقریبا می‌توان گفت هیچ اختلاف کیفیتی در بین مراکز خرید نام برده شده وجود ندارد و شما با خیال راحت می‌توانید به خرید بپردازید.

پاساژ چیچک | یکی از بهترین مراکز خرید در استانبول

بازارهای استانبول اغلب مجموعه ای از بازارهای عادی و لوکس در استانبول هستند. بازار چیچک در خیابان استانبول یکی از همین مکان‌ها است. همه گردشگران در هنگام سفر به استانبول به خیابان استانبول سری می‌زنند و از بازارهای آن دیدن می‌کنند. اگر به خیابان استقلال رفته باشید قطعا پاساژ چیچک را دیده‌اید.

این پاساژ دارای قیمت‌های بسیار خوبی است. پس اگر میخواهید لیستی از مراکز خرید ارزان در استانبول برای خود کنار بگذارید، پاساژ چیچک را فراموش نکنید.

آنهایی که اهل کافه، چای و قوه هستند بدانند که یکی از بهترین کافه‌های ممکن در پاساژ چیچک قرار دارد.

معماری این پاساژ بسیار خیره‌کننده است. اگر به دنبال یکی از بهترین کافه‌های موجود در خیابان استانبول هستید به این پاساژ بروید.

پاساژ هازوپولو | مرکز خرید در میدان استقلال

اگر به دنبال اجناس اصیل ترکی هستید و برای خرید از برندهای خارجی به ترکیه سفر نکرده‌اید پاساژ هازوپولو بهترین مقصد برای شما است. این پاساژ چهره قدیمی استانبول را با معماری چشم‌نواز خود به شما نشان خواهد داد.  این پاساژ که در میدان استقلال قرار دارد یکی از جذابیت‌های استانبول است که به شکل خیره‌کننده‌ای دارای نما و معماری قدیمی اروپایی است. این مکان جذاب تنها پاساز استانبول است که شکل قدیمی خود را حفظ کرده است و گردشگران برای جذابیت بسیار آن و برای گرفتن عکس‌های زیبا به این پاساژ می‌آیند و به گشت و گذار در آن می‌پردازند.

مرکز خرید ونزیا
مرکز خرید ونیزیا استانبول

مرکز خرید ونیزیا | مشهورترین بازار استانبول

شاید یکی از مشهورترین و زیباترین مرکز خرید در استانبول همین مرکز خرید ونیزیا باشد. احتمالا شما تا به حال اسم شهر ونیز در ایتالیا را شنیده‌اید و یا عکس‌هایی از آن را مشاهده کرده‌اید. این شهر بر روی آب قرار گرفته است و برای تردد بین خانه‌ها باید از قایق استفاده کنید.

حالا ارتباط شهر ونیز با این مرکز خرید خوب استانبول این است که در این مرکز خرید هم قسمتی از آن به صورت جوی‌ها و رودخانه‌هایی جاری است که باعث می‌شود چشم هر مشتری‌ و توریستی را به خود خیره کند.

تقریبا همه افرادی که به استانبول سفر می‌کنند برای دیدن این مرکز خرید می‌روند زیرا معماری و زیبایی بی‌نظیر این مرکز خرید همه گردشگران را به خود جذب می‌کند.

مرکز خرید ونیزیا علاوه بر این زیبایی و شباهتی که به ونیز دارد، اجناس باکیفیتی هم دارد. بنابراین تنها وجه اشتراک این مرکز خرید با این شهر ایتالیایی تنها زیبایی بصری آن نیست! کیفیت کفش‌ها و لباس‌های آن دقیقا برابر با برند اصل آن است و همین باعث می‌شود که این مرکز خرید دارای تفاوت کیفیت قابل توجهی با دیگر مراکز خرید ترکیه باشد.

بازار مصر استانبول | محل به هم پیوستن فرهنگ‌های مختلف

شاید فکر کنید که ادویه‌های مختلف و خوش بو و خوشرنگ مربوط به سرزمین‌های شمالی آفریقا و یا عربستان هستند اما این موضوع درست نیست. در استانبول می‌توانید ادویه‌های تازه و مرغوبی را پیدا کنید که حتی در کشورهای عربی نیز نمی‌توانید مثل ان را بیابید. این بازار استانبول که به بازار ادویه‌ها مشهور است با نام بازار مصر استانبول نیز شناخته می‌شود.

بازار مصر محل فروش ادویه‌ها و مواد مختلف برای آشپزی و درمانی طب سنتی است و بسیاری از افراد این بازار را به عنوان مقصد اصلی خود در ترکیه انتخاب می‌کنند تا علاوه بر ادویه شاید بتوانند قهوه اعلای اصیل ترکی را بیابند و برای خود تهیه کنند.

قهوه ترک و ادویه بازار مصر استانبول به عنوان سوغاتی به کشورهای دیگر برده می‌شود.

سخن نهایی

به طور کلی مراکز خرید مختلفی در استانبول وجود دارد. هر کدام از این مراکز خرید مزایا و معایب مربوط به خود را دارند. از نظر کیفیت اجناس و سهولت دسترسی تقریبا همه این مراکز خرید با یکدیگر برابر هستند.

پس اگر قصد خرید در استانبول را دارید میتوانید هر کدام از این گزینه‌ها را انختا کنید. مطمئن باشید که با خرید از هر یک ز این پاساژها بهترین اجناس را خواهید یافت.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *