نزدیک ترین ساحل به میدان تکسیم شهر استانبول

113
0
نزدیک ترین ساحل به میدان تکسیم شهر استانبول

بسیاری از افراد برای سفر به استانبول فصل تابستان را انتخاب می‌کنند. این موضوع به این دلیل است سواحل استانبول در این فصل از زیبایی دلپذیر و هوای مطبوعی برخوردار هستند. یکی از مشکلاتی که افراد مختلف با ان مواجه هستند دور بودن سواحل بکر از مرکز شهر یا میدان تکسیم است. این موضوع به این دلیل است که بیشتر افراد فکر میکنند، سواحل نزدیک به مرکز یا نزدیک ترین سواحل به میدان تکسیم شهر استانبول بسیار شلوغ و آلوده هستند. اما این موضوع صحیح نیست. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی چند ساحل از نزدیک ترین ساحل به میدان تکسیم شهر استانبول بپردازیم. اگر قصد سفر به استانبول در ماه‌های گرم و خنک را دارید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

سواحل نزدیک به میدان تکسیم استانبول یکی از مهم‌ترین و دلپذیرترین اماکن برای بک پکرها (افرادی که تنها با یک کوله پشتی سفر میکنند) هستند. این موضوع به این دلیل است که با نزدیک بودن این سواحل به مرکز شهر به سادگی می توانند به خرید کردن، شنا کردن و بسیاری از کارهای دیگر خود برسند.

به عبارتی این موضوع باعث می‌شوند که کم‌ترین اتلاف وقت در رفت و آمد را داشته باشند. این یک موضوع بسیار مهم برای افرادی است که در سفر هستند. سواحلی که به میدان اصلی شهر استانبول یعنی تکسیم نزدیک باشند این مشکل را به طور کلی حل می‌کنند.

حتی گفتن این جمله که شلوغ‌ترین سواحل استانبول، سواحل نزدیک به شهر هستند هم صحیح نیست. زیرا در ساعات مختلف روز و حتی فصول مختلف سال میزان جمعیتی که در ساحل وجود دارد می‌تواند متغیر باشد. پس اگر می‌خواهید از ساحلی لذت ببرید که کم‌ترین فاصله را با شما دارد و نزدیک‌ترین ساحل به میدان تکسیم استانبول نیز باشد، اصلا نگران شلوغی بیش از حد آنجا نباشید. از طرف دیگر سواحل آنجا بسیار بزرگ و وسیع هستند و بدون ایجاد مزاحمت از سمت شما یا دیگران می‌توانید از آفتاب ملایم ساحل لذت ببرید و لیموناد خنک بنوشید و کتاب خود را ورق بزنید.

سواحل مرکزی شهر استانبول زیاد هستند اما دو ساحل اصلی و مهم وجود دارد که گردشگران آن دو را برای بازدید انتخاب می‌کنند. دلیل این انتخاب علاوه بر زیبایی چیزهای مهم دیگری مثل امنیت و میزان جمعیت موجود در ساحل است. پس به طور کلی نزدیک‌ترین ساحل به میدان تکسیم شهر استانبول تنها دو ساحل نیستند، اما بهترین آن‌ها شاید ساحل کیلیوس و فلوریا باشند.

در ادامه مطلب به ویژگی‌های هرکدام از این سواحل و دلیل انتخاب آن‌ها به عنوان بهترین و نزدیک ترین ساحل به میدان تکسیم شهر استانبول خواهیم پرداخت.

ساحل کیلیوس

میدان تقسیم و دسترسی مناسب به جاذبه های توریستی

در این مقاله می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که اگر شما یکی از دوست داران سواحل ترکیه باشید. چگونه می‌توانید نزدیک‌ترین ساحل به میدان تکسیم استانبول را پیدا کنید. اصلی‌ترین مخاطبین این مقاله اشخاصی هستند که هتل آن‌ها در میدان تکسیم قرار دارد و یا در هنگام سفر هتلی را نزدیک به این میدان رزرو کرده‌اند. 

همانطور که می دانید شهر استانبول میدانی به نام میدان تکسیم دارد که در آنجا تعداد بسیاری مراکز اقامتی و هتل قرار گرفته است. به همین علت بخش چشم گیر و قابل توجهی از گردشگران در این منطقه ساکن می‌شوند. در ضمن اگر بدنبال هتلی در این منطقه میگردید، ما در مقاله‌ای دیگر به بررسی هتل های ارزان قیمت در مرکز شهر استانبول پرداخته‌ایم، که با مطالعه آن‌ها شما می‌توانید که بهترین هتل‌های موجود در استانبول را بشناسید که در مرکز شهر قرار دارند و تا ساحل فاصله زیادی ندارند.

پس اگر شما در تکسیم ساکن هستید و یا به تازگی به این منطقه آمده‌اید و می‌خواهید که بخشهای مختلف و جذاب استانبول که در نزدیکی شما قرار دارند را بشناسید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

در فصل تابستان، شهر استانبول دارای هوای مطبوع و دلپذیری است به همین دلیل ساحل رفتن به ساحل یکی از تفریحات محبوب مردم استانبول است. البته به طور کلی افرادی که در استانبول زندگی می‌کنند. ممکن است برای تعطیلات تابستان به شهرهای حاشیه ترکیه یعنی آنتالیا سفر می‌کنند تا از ساحل‌های زیبا و جذاب این شهر ساحلی لذت ببرند.

درواقع یکی از مزایای میدان تکسیم دسترسی مناسب آن به نقاط مختلف شهر استانبول است. و گردشگران عزیز به راحتی می توانند به هر کجای این شهر بزرگ سفر کنند. همچنین محله تکسیم در استانبول دارای دیدنی‌های جذاب و زیبای زیادی است. از بهترین کافه‌ها و رستوران‌های استانبول گرفته تا زیباترین بناها و ساختمان‌های استانبول را می‌توانید در تکسیم و حومه آن مشاهده کنید.

سواحل زیادی در استانبول وجود دارند که هر کدام جذابیت و زیبایی‌های مخصوص به خود را دارند. محله تکسیم نیز یکی از همان محله‌هایی است که سواحل زیادی را در اطراف خود دارید.

اگر به ساحل رفته باشید و تفرجگاه یا آلاچیق‌های یکی از مهم‌ترین و فوق العاده ترین تفرجگاه های شهر استانبول سواحل آن شهر است.

ساحل کیلیوس استانبول

اما سواحل استانبول چه ارتباطی با میدان تکسیم دارد؟

پاسخ به این سوال بسیار ساده است. در این متن می خواهیم سواحل نزدیک به میدان تکسیم را به شما معرفی کنیم.

ساحل کیلیوس استانبول و ساحل فلوریا استانبول جزء نزدیک‌ترین سواحل به میدان تکسیم هستند که فاصله این دو ساحل با میدان تکسیم حدودا یک ساعت است.

پس مسافران و گردشگران علاقه مند به دریا می توانند هم در هتل های میدان تکسیم استراحت کنند. و هم به راحتی و در مدت زمانی کوتاه از سواحل زیبای آن منطقه لذت ببرند و خاطرات خوشی را در کنار عزیزانشان ثبت کنند.

در ادامه مطلب می خواهیم به معرفی ساحل کیلیوس استانبول بپردازیم:

ساحل کیلیوس Kilyos  استانبول، ساحلی نزدیک به میدان تکسیم

ساحل شنی کیلیوس دارای مناظر و چشم اندازی زیبا و طبیعی است که در فاصله ۳۵ کیلومتری شهر استانبول و در کرانه های دریای سیاه قرار دارد. در ضمن برای رفتن به این ساحل به راحتی می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید زیرا ساحل کیلیوس دارای اتوبوس های اختصاصی است.

یکی از نکات قابل توجه و مهم این ساحل، رایگان بودن بخشی از تفریحات آن است. پس خیالتان راحت باشد زیرا بابت تفریح در ساحل کیلیوس نیازی نیست مبلغی را پرداخت کنید‌.

یکی از اصلی ترین مکان های تفریحی مردم ترکیه ساحل کیلیوس به شمار می آید که سالانه (یعنی از سال ۲۰۰۴ ) مسابقات جهانی کایتون در این ساحل برگزار می شود. و این امر درحالی است که یکی از پرطرفدارترین مسابقات جهانی است، پس طرفداران مسابقات کایتون این ساحل زیبا را از قبل می شناسند.

دمای هوا در ساحل ‌کیلیوس پایین تر هست. و به همین خاطر مکانی مناسب برای افرادی است که از هوای گرم فراری هستند و تحمل گرما برایشان طاقت فرسا است. این ساحل یکی از خوش آب و هواترین سواحل ممکن از نظر مردم استانبول است.

این موضوع به این دلیل است که مردم این شهر معمولا با هوای سرد سازگار هستند و تحمل گرما برای آن‌ها جذاب نیست به همین دلیل این ساحل یکی از شلوغ‌ترین و پر جمعیت‌ترین سواحل موجود در شهر استانبول ترکیه است.

اگر با رمای هوا در کنار سواحل مشکل دارید و می‌خواهید که هوای مناسب‌تری را در پیکنیک‌های خود تجربه کنید این ساحل بهترین ساحل ممکن از بین باقی سواحل موجود در استانبول است. اگر جزء افرادی هستید که می خواهید با نهایت آرامش از این ساحل تمیز لذت ببرید، پیشنهاد می کنم در اواسط هفته به این مکان سفر کنید زیرا در اواخر هفته ساحل کیلیوس بسیار شلوغ است. این ساحل یکی از محبوبیت‌ترین و نزدیک ترین ساحل به تکسیم استانبول است.

اگر بخواهیم این ساحل زیبا را برای شما توصیف کنیم باید به ماسه های ریز و شیب ملایم آن به سمت دریا اشاره کنیم که صحنه ای دل انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد. به هر حال شنیدن کی بود مانند دیدن. در هر صورت شما باید خودتان برای دیدن این جذابیت‌ها به این ساحل بیایید.

صادقانه بگوییم حتی عکس‌ها هم گویای زیبایی واقعی این ساحل نخواهند بود. زیرا زیبایی حقیقی این ساحل با تنها عکس و فیلم به مخاطبین نمی‌رسند و برای توصیف این منظره زیبا تکنولوژی محدودی را در پشت خود دارند. به همین دلیل تمام عکس‌هایی که از سواحل مشاهده می‌کنید با واقعیت تفاوت بسیاری دارند و در اصل بسیار زیباتر و خیره‌کننده‌تر هستند.

نزدیک ترین ساحل به میدان تکسیم شهر استانبول سواحل مختلفی هستند که در زیر به آن‌ها می‌پردازیم.

*** امکانات و تفریحات ساحل کیلیوس

ساحل کیلیوس تفریحات و امکانات متنوعی دارد، تفریحاتی همچون ماهی‌گیری، کنسرت های ساحلی، ورزش های آبی، موج‌سواری،  کایتینگ، قایق سواری و اسکی.

علاوه بر آن چیزی که بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است صندل های آفتاب گیر است. درواقع شما می توانید روی صندلی ها دراز بکشید و با خیالی آسوده به نوای دل‌انگیز دریا گوش جان بسپارید.

با این کار به آرامش عجیب و فوق‌العاده ای می‌رسید. اگر پس از یک هفته سخت کاری یا چند ماه کار طاقت ‌فرسا می‌خواهید که برای در کردن خستگی خود به استانبول بروید پیشنهاد ما به شما ساحل کیلیوس است. این ساحل گل سر سبد سواحل زیبای استانبول است. به طوری که هیچکدام از گردشگران موجود در استانبول از ساحل شکایتی نداشتند و حتی آن‌ها پس از دیدن این ساحل تبدیل به طرفداران زیبایی‌ها و جذابیت‌های این ساحل شدند.

هم‌چنین در ساحل کیلیوس شهر استانبول پلاژهای متعددی وجود دارد و باید توجه کنید که هزینه ورودی به پلاژهای ساحل در روزهای تعطیل حدودا ۲۰ لیر است. این هزینه ممکن است که در روزهای مختلف یا مناسبت‌های مختلف تغییر کند به همین دلیل این قیمت را به عنوان یک قیمت میانگین برای پلاژهای ساحل کیلیوس در نظر داشته باشید.

نزدیک ترین ساحل به میدان تکسیم شهر استانبول سواحل مختلفی هستند که در زیر به ویژگی آن‌ها می‌پردازیم.

همانطور که گفته شد ساحل کیلیوس دارای امکاناتی متنوع برای گردشگران و بازدید کنندگان است که به تعداد مختصری از آنها اشاره می کنیم:

هتل های مختلف، رستوران هایی با غذاهایی لذیذ و خوشمزه، چترآفتاب،  سرویس بهداشتی، دوش های ساحلی، رختکن، مغازه ای پر از تنقلات خیره کننده و… همه و همه برای تسهیلات و راحتی امور افرادی که به این ساحل می‌آیند در ساحل کیلیوس قرار داده شده است. اگر شما اولین بار است که به استانبول و یکی از سواحل استانبول می‌روید بهتر است که برای شروع کار خود ساحل کیلیوس را انتخا نکنید زیرا با دیدن کردن از ساحل کیلیوس که نزدیک ترین ساحل به تکسیم استانبول است تمام تصورات شما از سواحل استانبول عوض خواهد شد. در واقع این ساحل استانداردهای شما را از ساحل‌های دیگر استانبول جا به جا خواهد کرد. به همین دلیل پس از دیدن این ساحل احتمالا دید شما نسبت به بسیاری از سواحل موجود در استانبول تغییر خواهد کرد.

یکی از امن ترین سواحل کشور ترکیه ساحل کیلیوس است که در نزدیکی میدان تکسیم استانبول قرار دارد.

در این مکان با فراغت از هرگونه هیاهو می‌توانید اوقات خوشی را سپری کنید.

لازم است بدانید که در این ساحل امکان شنا کردن برای عموم مردم وجود دارد و هم‌چنین نجات غریق های فداکار در هر کجای ساحل آماده کمک رسانی به غرق شدگان هستند. به همین دلیل اگر در شنا ماهر نیستید در مرحله اول سعی کنید که به شنا کرن در دریا نپردازید و به نقاط دور و عمیق دریا نروید. با این حال افرادی که غریق نجات هستند به شکل محافظ‌کارانه‌ای مراقب شما هستند که اتفاقی برای شما رخ ندهد. این موضوع یکی از نکات حائض اهمیت درباره کیلیوس است که این ساحل را از بقیه ساحل‌های نزدیک به میدان تکسیم استانبول جدا خواهد کرد.

نزدیک ترین ساحل به میدان تکسیم شهر استانبول سواحل مختلفی هستند که در زیر به مقایسه آن‌ها می‌پردازیم.

ساحل کیلیوس دقیقا چقدر با میدان تکسیم در شهر استانبول فاصله دارد؟

اگر می‌خواهید از میدان تکسیم استانبول به ساحل کیسلیوس استانبول سفر کنید، اما نمی‌دانید چقدر از وقتتان را می‌گیرد باید بگویم که شما باید  تنها یک ساعت از وقت ارزشمند خود را صرف کنید تا به ساحل کیلیوس فوق‌العاده جذاب برسید. این زمان در برابر زیبایی خیره‌کننده‌ای که قرار است در این ساحل ببینید بسیار کم است.

برای رفتن به آنجا باید به سمت ایستگاه معروف حاجی عثمان بروید سپس با کمک اتوبوس ها به منطقه سریر می‌رسید و در نهایت به وسیله اتوبوس‌های خصوصی شده ساحل کیلیوس ادامه راه را طی می‌کنید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از ساحل کیلیوس دیدن کنید و از زیبایی های آنجا لذت ببرید.

نزدیک ترین ساحل به میدان تکسیم شهر استانبول سواحل مختلفی هستند که در زیر به آن‌ها می‌پردازیم.

ساحل فلوریا استانبول

ساحل شنی و جذاب فلوریا | ساحلی دیگر در نزدیکی میدان تکسیم استانبول

ساحل فلوریا ساحلی تمیز و شیک است که در پشت فرودگاه آتاتورک قرار دارد. هم چنین این ساحل شنی در نزدیکی آکواریوم فلوریا ( که در کرانه دریای مرمره) قرار گرفته است. یکی از جذاب‌ترین ویزگی‌های این ساحل این است که شن‌های این ساحل به شکل جذابی براق هستند. این زیبایی بصری و قرینگی شن‌های خیره‌کننده و ساحل تمیز و دریای آبی تصویری آرمانی را از دریا در ذهن مسافران و توریست‌ها بر جای می‌گذارد.

یکی از موضوعات مهم در سواحل استانبول تمیز بودن همه سواحل آن است. یعنی تقریبا همه سواحل استانبول از نظر تمیزی در رتبه صد قرار دارند و به شکل اعجاب‌آوری تمیز و زیبا هستند. این زیبایی و تمیزی ساحل باعث می‌شود که تصویری زیبا و جذاب از استانبول و سواحل ان در ذهن مخاطب نقش ببند. همین گردشگرانی که به ترکیه می‌آیند و پس از آن به کشور خود بازمیگردند هنگامی که با آب و تاب از سواحل و زیبایی‌های طبیعی استانبول صحبت می‌کنند. می‌توانند باعث شوند که ذهن هر فردی به سمت جذابیت بی‌بدیل سواحل استانبول برود. با این کار در واقع گردشگران افراد دیگر را ترغیب می‌کنند که استانبول را به عنوان مقصد مسافرتی خود انتخاب کنند.

این موضوع به طور کلی همان موضوعی است که باعث شده است گردشگران زیادی سالیانه از هر نقطه از جهان برای دیدن زیبایی‌های استانبول به ترکیه سفر کنند. همین اثر تبلیغات گردشگران پیشین خود یک عامل محرک برای ادامه گردشگری در کشور ترکیه است.

تصور کنید که به یک کشوری سفر کنید که از نظر بهداشت در سطح قابل قبولی قرار نداشته باشد. یقینا از سفر خود به آن کشور ناامید می‌شوید. یا فرض کنید که به کشوری می‌روید که مردم آن به شکل عجیبی با شما بدرفتاری می‌کنند. این موضوع می‌تواند باعث شود که شما دیگر به آن کشور سفر نکنید و یا حتی توصیه کنید که دیگران نیز به ان کشور سفر نکنند. به همین دلیل یکی از موضوعات جالب و جذاب در حوزه گردشگری اثر افراد بر یکدیگر است. اگر یک کشور تصویر زیبا و جذابی را از خود در ذهن گردشگران بگذارد احتمال بازدید گردشگران دیگر از آن کشور با احتمال خوبی بسیار بالا خواهد بود.

مساحت ساحل فلوریا حدودا ۸۰۰ متر مربع است. این ساحل جزو بزرگ‌ترین سواحل موجود در استانبول هم به شمار می‌رود. این موضوع باعث می‌شود که جمعیت زیادی به این ساحل بیایند اما این موضوع چیز بدی نیست. زیرا با این مساحت ساحل افراد زیادی می‌توانند بدون ایجاد مزاحمت برای یکدیگر از انجام تفریحات خود لذت ببرند.

ساحل فلوریا در فصل‌های تابستان بسیار شلوغ است و به عبارتی دیگر در این فصل گرم در ساحل جای سوزن انداختن هم نیست! علت آن هم به دلیل هوای بسیار خوب آن در فصل تابستان است. در فصل تابستان یکی از تفریحات مورد علاقه مردم استانبول رفتن به ساحل فلوریا است.

این علاقه تا حدی است که با وجود این مساحت زیاد از ساحل باز هم شلوغی آن توجه افراد مختلف و گردشگران را به خود جلب می‌کند. اگر می‌خواهید که حتما به ساحل فلوریا بروید. سعی کنید که در تابستان به این بخش از استانبول نروید زیرا احتمالا شلوغی زیاد آن برای شما خسته‌کننده باشد.

اما اگر اصرار دارید که حتما تابستان برای دیدن این ساحل به استانبول بروید و باز هم از شلوغی و سر و صدا بیزارید سعی کنید که به هیچ وجه در آخر هفته برای دیدن این ساحل نروید. آخر هفته‌ها به دلیل ازدحام مردم و تعطیلی از همان اوقاتی است که این ساحل تبدیل به یکی از شلوغ‌ترین اماکن استانبول خواهد شد.

درواقع ساحل فلوریا جزء سواحل استانبول است. که در درون شهر قرار دارد و در صورتی که زمان کافی برای بازدید از سواحل اطراف شهر را نداشته باشید، ساحل فلوریا گزینه و جایگزینی مناسب برای شما است‌.

*** امکانات متنوع ساحل فلوریا

ساحل زیبای فلوریا مکانی مناسب برای افرادی است که قصد دارند خاطراتی خوش را ثبت کنند، از هوای پاک و هم‌چنین صدای دل نشین دریای بیکران لذت ببرند.

در ساحل فلوریا امکاناتی هم‌چون حمام ساحلی، بوفه، تخت های آفتاب گیر، دوچرخه سواری و … وجود دارد.

جالب است بدانید که این ساحل تفریحی تقریبا ۱۵۰۰ تخت، ۱۵۰۰ چتر سایه بان، ۴۸ حمام، ۲۳۴ اتاق برای اقامت و ۴۲ سرویس بهداشتی دارد. وجود این امکانات برای تسهیلات امور افرادی است که قصد شنا و یا حتی گذراندن وقت خود را در ساحل دارند. این موضوع باعث می‌شود که با شنا در ساحل و یا حتی گذراندن اوقات خوش با خانواده خود در این ساحل بتوانید به خوبی به امکانات پایه مانند سرویس بهداشتی و یا آب آشامیدنی به مانند بزرگترین شهربازی های استانبول دسترسی داشته باشید و آخر هفته خوشی را با خانواده خود سپری کنید. درست است که تعداد سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌ها زیاد است اما باز هم به دلیل ازدحام افراد زیاد ممکن است مجبور بشوید که مدتی از زمان خود را در صف بگذرانید.

البته باید بگوییم که نگران خوراکی و مواد غذایی نباشید زیرا ساحل فلوریا مجهز به دو بوفه مدرن است، همچنین انتظامات برای حفظ جان و اموال عموم مردم در آن منطقه خدمت رسانی می کند.

در ضمن هزینه ورودی ساحل فلوریا برای بزرگسالان ۲۰ لیره ترکیه و برای کودکان زیر ۷ سال نیز رایگان است.

چگونه به ساحل فلوریای استانبول برویم؟

در رابطه با طریقه رفتن به این ساحل، در ابتدا باید گفت که ساحل فلوریا دسترسی راحتی دارد زیرا این ساحل در نزدیکی فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است.

همچنین اگر قصد دارید از میدان تکسیم به ساحل فلوریا بروید باید خط مترو ینی کاپی را سوار شوید و در آخرین ایستگاه ینی کاپی پیاده شوید.

سپس با کمک اتوبوس های BN1,BN2 به ایستگاه Atis Poligonu  برسید.

هنگامی که از اتوبوس پیاده شوید، می توانید پارک فلوریا و عمارت زیبای فلوریا را مشاهده کنید. از این ساحل هر کسی هم که قرار بدهیم نمی‌تواند زیبایی‌های این ساحل را به خوبی برای شما توصیف کند. چرا که منظره این ساحل از نزدیک بسیار با چیزی که در عکس‌ها می‌بینید متفاوت است. بنابر این شما نمی‌توانید تنها با دیدن عکس‌های این ساحل زیبا به زیبایی واقعی و حقیقی این ساحل پی ببرید و آن را به صورت کامل تصور کنید. توجه کنید که حتی افرادی که پیش از رفتن به ساحل فلوریای استانبول عکس‌های آن را مشاهده کرده بودند هم بسیار شوکه شدند زیرا واقعیت این ساحل هزاران بار جذاب‌تر از چیزی است که در عکس‌ها به نظر می‌رسد.

سخن نهایی

در این متن ما تمام تلاش خود را کردیم تا بهترین و نزدیک ترین ساحل به تکسیم استانبول را برای شما پیدا کنیم. اگر شما در تکسیم زندگی می‌کنید، به تازگی به محله تکسیم نقل مکان کرده‌اید. و یا هتل شما در منطقه تکسیم قرار دارد می‌توانید بهترین ساحل را از نظر خود انتخاب کنید و به ان بروید. البته از نظر ما همه این ساحل‌ها مزایای مربوط به خود را دارند و همه در سطح بالایی از کیفیت قرار دارند و تا حد زیادی هم همه ان‌ها به تکسیم نزدیک هستند. به همین دلیل نگران فاصله هر یک از این ساحل‌ها تا تکسیم نباشید زیرا راه زیادی را نیازی نیست که برای رسیدن به ساحل بپیمایید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *