بزرگترین شهربازی های استانبول کجاست؟

90
0
بزرگترین شهربازی استانبول کجاست

آیا میدونید بهترین و بزرگترین شهربازی استانبول کجاست؟ آیا میدونید شهربازی استانبول در قاره اروپا قرار دارد یا آسیا؟ یا اصلا چندتا شهربازی بزرگ و هیجان انگیز در استانبول وجود دارد؟ شهر استانبول از موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای برخوردار است زیرا بین دو قاره اروپا و آسیا قرار دارد. به همین دلیل سالانه مسافران زیادی به این شهر زیبا سفر می کنند. تمام افرادی که به استانبول سفر می‌کنند سلایق مشابهی ندارند. این موضوع درست است که همه افراد در بازدید از استانبول به اماکن تاریخی می‌روند اما یکی دیگر از مقاصد مهم گردشگری در کنار مراکز خرید و تاریخی شهربازی استانبول است.

وجود یا عدم وجود شهربازی در یک شهر می‌تواند باعث وقوع اتفاقات زیادی بشود مثل هجوم سیل عظیمی از گردشگران برای دیدن شهر. با این حساب پاسخ پرسش شهربازی استانبول کجاست هم برای گردشگران و هم برای مهاجران تازه وارد مهم است!

این هجوم زیاد علاقه‌مندان به سمت شهربازی استانبول باعث می‌شود که اقتصاد کشور ترکیه تا حد زیادی وابسته به اماکن دیدنی استانبول باشد. بنابراین اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که فکر می‌کنید تنها برای اماکن تاریخی یک شهر از آن بازدید می‌شود در اشتباه هستید و موارد زیادی بر روی این موضوع اثرگذار هستند. بسیاری از افراد در هنگام تحقیقات قبل از سفر به شهربازی و امکانات ان توجه می‌کنند.

با این حساب پاسخ پرسش شهربازی استانبول کجاست هم برای گردشگران و هم برای مهاجران تازه وارد بسیار مهم است!

این موضوع بسیار شایع است مخصوصا در بین زوج‌هایی که به صورت خانوادگی به مسافرت می‌آیند. البته این موضوع به این معنی نیست که تنها کودکان و خردسالان برای دیدن شهربازی می‌آیند. اگر به شهربازی‌های استانبول بروید متوجه می‌شوید که بسیاری از امکانات محدودیت سنی دارند و همه نمی‌تواند از آن استفاده کنند. بنابراین کودکان تنها علاقه‌مندان این اماکن جذاب نیستند.

یکی از هیجان انگیزترین مکان ها در شهر استانبول شهربازی است پس پیشنهاد می کنیم اگر با کودک دلبند خود به استانبول سفر کردید یا حتی با دوستان صمیمی خود همراه شدید از شهربازی استانبول نهایت استفاده را کنید. اگر سوال شما هم شهربازی استانبول کجاست بوده است با ما همراه باشید.

همانطور که متوجه شدید در این مطلب می خواهیم درمورد شهربازی استانبول اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

اما شهربازی استانبول در کدام منطقه قرار دارد؟ یا به عبارتی شهربازی استانبول کجاست؟

درواقع استانبول دارای شهربازی های متنوعی در مناطق مختلف است که عبارت است از:

ژوراسیک لند | کوله پشتی
ژوراسیک لند

شهربازی ژوراسیک لند در استانبول

دایناسور‌ها موجوداتی هستند که حدود ۶۵ میلیون سال قبل منقرض شده‌اند، اما با ورود به دنیای ژوراسیک‌ لند شما فکر می‌کنید که چنین موجوداتی هنوز هم در بین ما زندگی می‌کنند و می‌توانید هنگام بازدید از این پارک جذاب اطلاعاتی را درباره گونه‌های قدیمی و منقرض‌شده به دست بیاورید. این پارک که ژوراسیک‌لند نام دارد در منطقه بایرام پاشا واقع شده است.

ژوراسیک لند هم در بین مردم ساکن استانبول دارای طرفداران زیادی است و هم گردشگران و مهاجران تازه ورود به استانبول از آن دیدن می‌کنند و از اطلاعاتی که در اختیار آن‌ها قرار داده‌ می‌شود لذت می‌برند.

نمایی از شهربازی ویالند
نمایی از شهربازی ویالند

 شهربازی ویالند استانبول

شاید تصور کنید که دیزنی‌لند تنها مربوط به اروپا و آمریکا و برخی کشورهای شرقی است و شبیه آن در خاورمیانه وجو ندارد. اما در اشتباه هستید زرا ترکیه دارای یک پارک موضوعی به سبک دیزنی‌لند است که افراد می‌توانند به سادگی از آن بازدید کنند و لحظات خوشی را در آن سپری کنند.

پارک‌های موضوعی در سراسر جهان از طرفداران زیادی برخوردار هستند. این موضوع باعث شده است که کشورهایی که پارک موضوعی ندارند هم به فکر احداث آن بیوفتند تا بتوانند گردشگران و مردم عادی را به سمت خود جذب کنند.

 شهربازی بایرام پاشا استانبول

ژوراسیک لند تنها شهربازی موجود رد منطقه بایرام پاشا نیست. در این منطقه میزان زیادی از شهربازی‌ها وجود دارند که هرکدام ماجرای مخصوص به خود را دارند. منطقه بایرام پاشا یکی از مناطق مشهور استانبول است. این منطقه شهرت اصلی خود را به دلیل وجود چنین سرگرمی‌های مفرحی به دست اورده است.

 شهربازی ویاسی تماپارک استانبول

گل سر سبد تمام پارک‌هایی که در این مقاله معرفی خواهیم کرد شهربازی ویاسی تماپارک است. این پارک یکی از مشهورترین پارک‌های موجود در استانبول است که از شدت کامل‌ بودن و جذابیت می‌توان آن را با یک شهرک جذاب و کوچک مقایسه کرد که تمام افراد آن از سرگرمی‌های مختلف لذت می‌برند. این پارک هر امکاناتی که فکرش را بکنید را در اختیار شهروندان و گردشگران عزیز قرار خواهد داد. از آکواریوم‌ گرفته با میزهای مختلف بولینک و بیلیارد و…

اما این همه موضوع نیست یکی از مشهورترین نقاط شهر بازی رویاسی پارک وجود ترن هوایی مشهور آن است. ترن هوایی شهر ویاسی پارک یکی از مشهورترین ترن‌های ترکیه است که از محدودیت سنی برخوردار است و همه نمی‌توانند از آن استفاده کنند. اگر فکر می‌کنید که می‌توانید کنترل خود را در حرکات حیرت‌آور ترن هوایی ویانسی تماپارک حفظ کنید حتما سری به این پار مشهور استانبول بزنید.

 لوناپارک بوستانجی استانبول

لونا پارک بوستانجی یا لوناپارک بوستانچی یکی از شهربازی‌های قسمت آسیایی استانبول است که همین موضوع باعث کاهش قیمت این شهربازی شده است. ارزان‌تر بودن این شهربازی که لونا پارک بوستانچی نامیده می‌شود یکی از دلایل مهم محبوبیت این پارک در میان جوانان، نوجوانان و کودکان ترک و غیر ترک است.

تقریبا همه افراد از گذراندن وقت خود در لونا پارک بوستانچی لذت می‌برند. این شهر بازی یکی از مهم‌ترین شهربازی‌های استانبول است و خود گردشگران هم این شهربازی را به عنوان یکی از مقاصد اصلی خود برای آخر هفته یا قرارهای دوستانه انتخاب می‌کنند. همه این موضوعات به صورت کلی باعث شده است که لونا پارک بوستانچی به یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین پارک‌های استانبول تبدیل بشود.

 موی پارک استانبول

نگین منطقه باشاک شهیر شهربازی موی پارک است. موی پارک یکی از شهربازی‌های لوکس مربوط به بخش اروپایی استانبول است. بخش اروپایی استانبول با گذشت زمان پیشرفت‌های زیادی کرده است و قیمت خدمات و خانه در این بخش از استانبول بسیار بالا است. این قاعده بر روی قیمت‌هایی شهربازی و خدمات مربوط به آن هم موثر است. شهر بازی موی پارک از دو طبقه اصلی تشکیل شده است که با توجه به سن می‌توانید از هر کدام از آن‌ها استفاده کنید.

طبقه اول شهر بازی موی پارک مربوط به افرادی است که بین ۴ تا ۱۰ سال دارند و طبقه دوم برای افراد بالای ده سال است.

افرادی که بالای شش سال هستند می‌توانند به بازی‌های آرکید و بازی‌های دیگر این شهربازی بپردازند. هر سمت از موی پارک را که نگاه کنید به تفریح جذاب و جدید را می‌بینید که منتظر شماست تا آن را امتحان کنید.

کافی است که کودکان خود را یک بار به شهربازی اروپایی موی پارک در قلب استانبول بیاورید تا واکنش او را پس از دیدن چنین حجمی از وسایل بازی در چنین فضایی ببینید. شما و فرزند شما عاشق چنین فضایی خواهد شد..

تعداد شهربازی‌های موجود در استانبول زیاد هستند برای مثال فان لب و ایکستریم اونچر استانبول دو شهربازی دیگر در استانبول هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند.

همه شهربازی‌های بالا داستان‌های مربوط به خود را دارند. بسیاری از گردشگران نه تنها به دیدن اماکن طبیعی و تاریخی می‌پردازند بلکه در کنار ان از شهربازی‌های مشهور استانبول هم دیدن می‌کنند و لحظات خوشی را برای خود و خانواده خود رقم می‌زنند. درباره اینکه دیگر شهربازی های استانبول کجاست و چه ویژگی هایی دارند، در ادامه متن به طور مفصل صحبت خواهیم کرد.

بنابراین اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که فکر می‌کنید تنها برای اماکن تاریخی یک شهر از آن بازدید می‌شود در اشتباه هستید و موارد زیادی بر روی این موضوع اثرگذار هستند. بسیاری از افراد در هنگام تحقیقات قبل از سفر به شهربازی و امکانات ان توجه می‌کنند.

شهربازی ویالند (Vialand) | بزرگترین شهربازی استانبول

شهربازی ویالند یکی از بهترین شهربازی های استانبول است که در محله ایوپ و در نزدیکی پل گلدن هورن قرار گرفته است.

در واقع شهربازی استانبول یا همان اسفانبول، بزرگ‌ترین پارک مصنوعی شهر استانبول است که در سال های اخیر با نام ویالند شناخته شده است.

مساحت شهربازی اسفانبول (ویالند) بسیار زیاد است و حدودا ۱۲۰ هزار مترمربع است. این شهربازی یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌های استانبول ایت.

هم چنین بخش های مختلفی همچون دنیای افسانه، دنیای بازی، دنیای ماجراجویی و هیجان در شهربازی استانبول وجود دارد. هرکدام از این بخش‌ها جذابیت‌های مخصوص خود را دارند.

با این حساب پاسخ پرسش شهربازی استانبول کجاست هم برای گردشگران و هم برای مهاجران تازه وارد مهم است!

شهربازی ویالند ترکیه| بزرگترین شهربازی استانبول
شهربازی ویالند ترکیه

برای مثال با ورود به بخش دنیای افسانه خود را شخصیت اول یک داستان فانتزی تصور خواهید کرد.

اینجا و در دنیای بازی به دوران کودکی خود باز خواهید گشت. در دنیای ماجراجویی به کشف معماهای مختلف خواهید پرداخت و در بخش به بخش شهربازی های استانبول می‌توانید هیجان و جذابیت را مشاهده کنید.

خدمات جانبی شهربازی ویالند استانبول چیست؟

جالب است بدانید که شهربازی ویالند استانبول فقط برای بازی‌های مختلف ساخته نشده است بلکه در این مجموعه مرکز خرید و تعداد بسیاری بوتیک و حتی هتل در آن وجود دارد. این موضوع باعث جذابیت بیشتر این شهربازی‌ها شده است. در واقع این شهربازی‌ها تلفیقی از به هم پیوستن دنیای واقعی و دنیای فانتزی هستند.

بنابراین اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که فکر می‌کنید تنها برای اماکن تاریخی یک شهر از آن بازدید می‌شود در اشتباه هستید و موارد زیادی بر روی این موضوع اثرگذار هستند. بسیاری از افراد در هنگام تحقیقات قبل از سفر به شهربازی و امکانات ان توجه می‌کنند.

 از طرفی با فهمیدن این موضوع بهتر درک خواهید کرد که شهربازی تنها مکانی برای ورود بچه‌ها نیست و افراد بالغ و بزرگسال ممکن است به مراتب لذت بیشتری در هنگام ورود به شهربازی ببرند. از این رو اگر در هنگام ورود به شهربازی با جمعیت زیادی از افراد بزرگسال مواجه شدید و یا در صف‌های طولانی با بزرگسالان بودید تعجب نکنید. بخش عمده طرفدارات شهربازی‌ها را بزرگسالان تشکیل می‌دهند. این موضوع به تنهایی باعث می‌شود که اقتصاد ترکیه تا حد زیادی و تنها به دلیل شهربازی‌ها رشد کند.

همانگونه که در مقاله‌های دیگر گردشگری ترکیه اشاره کردیم، شهر استانبول شهر عجایب است. به این صورت که در این شهر اماکنی با کاربری یکسان تنها با همان موضوع سنجیده نمی‌شوند. برای مثال مرکز خرید‌های استانبول تنها با تعداد مغازه‌های و اجناس خود شناخته نمی‌شدند و عوامل بیشتری در فروش و بازدید از ان‌ها موثر بود.

در بحث شهر بازی نیز چنین موضوعاتی مطرح است. شهربازی‌های استانبول از جهات مختلفی با یکدیگر مقایسه می‌شوند و مبنای این مقایسه متفاوت است. ان چه که لازم است بدانید این است که شهربازی‌ها تنها خدماتی که ارایه می‌دهند استفاده از وسایل بازی نیست.

به عبارت دیگر استفاده از وسایل بازی تنها یکی از خدمات و جذابیت‌های شهربازی در استانبول است.

شهربازی ها در استانبول می‌توانند کاربری‌های متفاوتی داشته باشند. برای مثال بسیاری از شهربازی‌ها ممکن است سینما، هتل، یا بوتیک باشند. از آن‌جایی که صف‌های استفاده از وسایل مختلف در شهربازی های استانبول طولانی است پس مردم سعی می‌کنند که در هنگامی که بلیط خود را برای تمام شدن صف در اختیار متصدی قرار داده‌اند به گشت و گذار بپردازند.

شما می‌توانید همزمان که توجه خود را به سمت صف معطوف کرده‌اید از خرید خود لذت ببرید و با یک تیر چند نشان بزنید.

اگر فکر می‌کنید که زمان زیادی برای خرید و امور دیگر را در استانبول ندارید پس باید این نکته را به شما بگوییم که چنین چیزی در استانبول امکان‌پذیر نیست. تقریبا هر چیزی در استانبول و هر مکانی در این شهر دارای خدماتی برای ارایه هست. حتی از جهاتی می‌توان گفت خدماتی که اماکن مختلف استانبول ارائه می‌دهند بیشتر از چیزی است که وظیفه آن‌هاست. اگر وقت زیادی برای خرید ندارید می‌توانید تنها با رفتن به شهربازی هم خریدهای خود را انجام دهید.

در هر صورتی و در سنی که باشید می‌توانید از گشت و گذار در شهربازی لذت ببرید.

 علاوه بر آن این شهربازی محلی برای برگزاری انواع فستیوال و رویدادهای مختلف است.

بخش های مختلف شهربازی اسفانبول

رودخانه وحشی: یکی از بازی های هیجان انگیز و محبوب در میان مردم رودخانه وحشی یا Cilgin Nehir  است.

اگر بخواهیم این رودخانه را برای شما توصیف کنیم باید بگوییم که شما با کمک قایق می توانید از رودخانه ای خروشان و سرازیر عبور کنید، رودخانه ای که در ۷۰۰ متری آن آبشاری زیبا قرار دارد. البته بهتر است بدانید که قایق ها ۹ نفره هستند و محدودیت قد ۱۲۰ سانتی متری دارند. پس به راحتی می توانید به همراه خانواده و دوستان خود هیجان را تجربه کنید.

برج عدالت | Adalet Kulesi و سرسره وایکینگ | Viking قسمت هایی دیگر از شهربازی اسفانبول است.

به طور کلی اگر بخواهیم بازی‌های مجموعه اسفانبول را نام ببریم باید به جهانگرد کوچک | Mini Kasifler, پرندگان دیوانه، قطار معدنچی کوچک | Madanciler Kucuk  ، رویای فاتح | Fatihin Ruyesi ، چرخ و فلک Karinca Atli اشاره کنیم. همه این بازی‌ها با وجود اسمی که دارند جذابیت به خصوصی را شامل می‌شوند.

اکثر افراد فکر می‌کنند که چنیناسم‌هایی به نظر بچگانه می‌رسد و بازی‌ها احتمالا مخصوص افراد خردسال است اما این موضوع درست نیست. افراد بزرگسال نیز از این بازی‌ها لذت می‌برند.

اگر شما طرفدار بازی‌های فکری و بردگیم هستید هم شهربازی‌های استانبول شما را فراموش نکرده‌اند. تقریبا در هر کدام از شهربازی‌ها می‌توانید پیدا کنید که مکان مخصوص بورد گیم و بازی‌های رومیزی در شهربازی استانبول کجاست و از بازی کردن بازی‌های گروهی و فکری لذت ببرید. به همین دلیل در این شهربازی‌های استانبول برای افراد با سلیقه‌های مختلف سرگرمی‌های متفاوتی وجود دارد و شما حتما ملزم نیستند از چیزی که بقیه افراد برای خوش گذراندن استفاده می‌کنند استفاده کنید و می‌توانید تفریح مخصوص خود را در چنین اماکنی پیش بگیرید.

علاوه بر بازی های مختلف شهربازی استانبول یا ویالند دارای امکانات رفاهی همچون رستوران، کافه، فروشگاه های متنوع، اینترنت وای فای رایگان و … است. این‌ها همه و همه امکاناتی هستند که افراد را به سمت شهربازی‌ها می‌کشانند. . بنابراین اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که فکر می‌کنید تنها برای اماکن تاریخی یک شهر از آن بازدید می‌شود در اشتباه هستید و موارد زیادی بر روی این موضوع اثرگذار هستند. بسیاری از افراد در هنگام تحقیقات قبل از سفر به شهربازی و امکانات ان توجه می‌کنند.

لازم‌ است‌ بدانید که هزینه ورود به شهربازی ویالند تقسیم بندی شده و به شرح زیر است:

هزینه ورودی برای بزرگسالان ۹۹ لیر است.

هزینه ورودی برای کهنسالان ۸۹ لیر است.

هزینه ورودی برای کوکان ۳ تا ۱۴ سال ۸۹ لیر است.

هم چنین هزینه ورود برای کودکان ۰ تا ۳ سال رایگان در نظر گرفته شده است.

ساعت بازدید از این شهربازی معروف روزهای دوشنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۰ صبح تا ۷ شب و روزهای جمعه تا یکشنبه ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب است.

اما چگونه به شهربازی استانبول برویم؟ از چه وسیله ای استفاده کنیم؟

برای پاسخ به این سوال لازم است بدانید که شهربازی استانبول تقریبا ۱۳ کیلومتر از میدان تکسیم فاصله دارد و بهترین و آسان ترین راه رسیدن به این شهربازی استفاده از شاتل رایگان است. پس افرادی که می‌پرسند شهربازی استانبول کجاست به راحتی می‌توانند به ان دسترسی پیدا کنند.

در ادامه می خواهیم تعدادی دیگر از شهربازی های محبوب شهر استانبول را به شما معرفی کنیم:

شهربازی ژوراسیک لند (Jurassic Land) :

اولین شهربازی که می خواهیم معرفی کنیم شهربازی ژوراسیک لند است که مساحتی ۱۰ هزار متر مربع دارد و همانطور که از نامش پیدا است حدودا هفتاد نوع دایناسور شبیه سازی شده در آن وجود دارد.

در‌ پارک ژوراسیک موزه ای وجود دارد که عموم مردم می توانند از استخوان ها و تخم های دایناسور موجود در آنجا بازدید کنند و هم چنین اطلاعات خود را درباره محیط گذشته زمین و جانواران آن زمان، افزایش دهند.

از امکانات متنوع شهربازی ژوراسیک لند می توان به: بزرگ ترین سینمای چهار بعدی_ شش بعدی ترکیه، سالن نمایشی انیمیشنی، بزرگ ترین سرزمین بازی لیزر ترکیه، کافه، مغازه هدیه، محوطه کاوش و محلی مناسب برای برگزاری انواع جشن ها ( جشن تولد) اشاره کرد.

هزینه ورود به شهربازی ژوراسیک لند حدود ۲۹ تا ۳۹ لیر است و ساعات مجاز بازدید از آن از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب است.

آدرس: Kocatepe Mahallesi

شهربازی  ویاسی تما پارک کجاست
شهربازی ویاسی تما پارک

شهربازی ویاسی تماپارک (Via Sea tema Park):

شهربازی ویاسی تماپارک یکی دیگر از بهترین شهربازی های استانبول است که با کمک برترین تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده است.

۳۵ بخش تفریحی و بازی در این شهربازی وجود دارد.

هم چنین ترن ردفایر در اروپا که پنجمین ترن هوایی سریع و بزرگ است در شهربازی ویاسی تماپارک قرار دارد. این ترن در مدت زمان ۲ ثانیه به سرعت ۱۱۰ کیلومتر در ساعت یعنی نهایت سرعت خود می رسد.

طول مسیر ترن هوایی ردفایر ۹۸۰ متر است که در هربار حرکت می تواند ۱۲ نفر را در خود جای دهد.

هم چنین بیشترین ارتفاع این ترن هوایی ۵۵ متر است.

نکته‌ جالب دیگر آنکه هرشب راس ساعت‌ ۲۰ در شهربازی ویاسی تماپارک کنسرت رایگان برگزار می‌گردد، بنابراین به علاقمندان موسیقی پیشنهاد می کنیم حتما از این شهربازی دیدن کنند.

اما ساعات بازدید آنجا روزهای دوشنبه تا شنبه ساعت ۱۲ تا ۲۴ و روزهای یکشنبه از ساعت ۲ بعدازظهر تا ۱۲ شب است.

هزینه ورودی به شهربازی ویاسی تماپارک بر اساس سن:

بزرگسالان( بالای ۱۵ سال): ۹۴ لیر

کودکان( ۴ تا ۱۴ سال): ۸۴ لیر

کودکان صفر تا سه سال: رایگان

شهربازی لونا پارک بوستانجی استانبول کجاست
شهربازی لونا پارک بوستانجی استانبول کجاست ؟

لونا پارک بوستانجی ( Bostanci Lunaparki)

یکی دیگر از شهربازی های استانبول که برای تمامی گروه های سنی مناسب است، شهربازی لونا پارک بوستانجی است. لونا پارک یکی از پارک‌هایی است که افراد پس از ورود به آن دیگر نمی‌تونند این تجربه به یاد ماندنی را فراموش کنند. جذابیت زیاد لونا پارک بوستانجی باعث می‌ شود که این پارک نه تنها یک مکان جذاب برای بچه‌ها باشد بلکه بزرگسالان نیز از بودن در آن لذت ببرند. بنابراین اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که فکر می‌کنید تنها برای اماکن تاریخی یک شهر از آن بازدید می‌شود در اشتباه هستید و موارد زیادی بر روی این موضوع اثرگذار هستند. بسیاری از افراد در هنگام تحقیقات قبل از سفر به شهربازی و امکانات ان توجه می‌کنند.

این شهربازی یکی از کامل‌ترین شهربازی‌های استانبول است. به طوری که تقریبا هر وسایلی که فکر کنید را می‌توانید در لونا پارک بوستانجی پیدا کنید. لونا پارک یکی از ان پارک‌هایی است که تقریبا همه افراد با هر میانگین سنی از بودن در ان لذت می‌برند.

این شهربازی در سال ۲۰۰۴ بازگشایی شد و دارای ترن هوایی هیجان انگیزی است. ترن هوایی لونا پارک لوستانسی استانبول یکی از بهترین و جذابت‌ترین شهربازی‌های استانبول است. این موضوع تا حدی است که بعید به نظر می‌رسد که بتوانید نمونه چنین ترن هوایی‌ای را در ترکیه پیدا کنید. لونا پارک بوستانجی دارای یکی از هیجان‌انگیزترین ترن هوایی‌های ترکیه است.

این ترن هوایی دارای محدودیت سنی است و افراد با بیماری‌های خاص و خردسالان نمی‌توانند از آن استفاده کنند. به همین دلیل نمی‌توان با صراحت و اطمینان گفت که شهربازی برای کودکان است. . بنابراین اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که فکر می‌کنید تنها برای اماکن تاریخی یک شهر از آن بازدید می‌شود در اشتباه هستید و موارد زیادی بر روی این موضوع اثرگذار هستند. بسیاری از افراد در هنگام تحقیقات قبل از سفر به شهربازی و امکانات ان توجه می‌کنند.

یکی از شگفت انگیزترین بازی های پارک لونا، بازی راک ان رول است.

برای دسترسی راحت تر به شهر بازی لونا پارک می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

شهربازی فان لب استانبول
شهربازی فان لب

فان لب، شهربازی سرپوشیده:

شهربازی فان لب یکی از شهربازی های سرپوشیده است که بازی های مهیج و مختلفی در آن وجود دارد. هم چنین در این شهربازی دو مرکز خرید خوب و بزرگ استانبول به نام فروم و جواهیر مال وجود دارد.

امیدواریم با شهربازی استانبول آشنا شده باشید و از بازی های هیجان انگیز آنجا نهایت لذت را ببرید.امیدواریم که توانسته باشیم به پرسش شهربازی استانبول کجاست پاسخ داده باشیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *