۸ کافه رستوران برای جشن تولد در تهران ( عکس + آدرس و نظرات کاربران)

172
0
کافه رستوران برای جشن تولد در تهران

جشن تولدها از آن دسته مناسب‌هایی هستند که بسیاری از افرادعلاقه مند به برگزاری و سوپرایز کردن دوستان و خانواده شان در آن روز هستند و سالانه آن را جشن می‌گیرند. به علت اهمیت این موضوع، پیدا کردن بهترین کافه رستوران برای جشن تولد دو نفره در شرق تهران، در غرب تهران و یا محله هایی مثل سعادت آباد کار سختی است اما ما می‌خواهیم آن‌را برای شما آسان کنیم.

فهرست مطالب پنهان کردن

ممکن است بارها دیگران برای شما جشن تولد گرفته باشند و یا به جشن تولد دوستان خود دعوت شده باشید. یکی از موضوعات مهمی که قبل از جشن تولدها به آن توجه می‌شود (علاوه بر تنقلات و کیک) مکان برگزاری آن است. به شکل سنتی در سال های قبل، بسیاری از جشن تولدها در خانه افراد و یا دوستان نزدیک هر فرد برگزار میشد اما امروزه بسیاری از تولدها در رستوران و کافه مخصوص تولد برگزار می‌شود. پس بر اساس تغییر سلیقه جوانان و نیازهای امروزی، شناسایی بهترین رستوران برای جشن تولد در تهران موضوع مهمی است.

– مکانی برای تولد گرفتن در تهران در جمع خانواده و دوستان

جشن تولدها ممکن است به شکل‌های مختلفی برگزار بشوند یا خانوادگی و یا دوستانه و یا حتی دو نفره باشند.

نوع خانوادگی آن بسیار رسمی‌تر از نوع دوستانه است. به همین دلیل اغلب در رستوران‌های مجلل‌تر و کافه های متفاوتی برگزار می‌شود که ما در معرفی مکانی برای تولد گرفتن در جمع خانواده رستوران های رسمی را معرفی خواهیم کرد.

از سمت دیگر، جشن تولد های دوستانه اغلب در کافه‌های خودمانی‌تر و دوستانه‌تر برپا می‌شود. مهم نیست طرفدار کدام شکل از جشن تولدها باشید. حتی برخی افراد تمایل دارند از رستوران فضای باز برای تولد در جمع دوستان استفاده کنند و یا برخی ها دوست دارند، جشن تولد در کافه های بازی برگزار شود تا علاوه بر دورهمی، سرگرمی بیشتری هم فراهم باشد.

نوع سوم، رستوران یا کافه برای تولد دو نفره است. برای اینکار لازم نیست رستوران مجلل و یا بزرگ باشد، کافه رستوران های دنج و عاشقانه برای قرارهای دو نفره برای برگزاری تولد هم مناسب هستند.

در این مقاله قرار است بهترین رستوران برای جشن تولد در تهران، متناسب با هر سلیقه های مختلف را معرفی کنیم.

– یک کافه یا رستوران مناسب برای جشن تولد باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

۱- یکی از موضوعات مهم درباره جشن تولد این است که فضای کافه یک فضای شیک و جذابی داشته باشند چرا که بسیاری از عکس‌ها و فیلم‌ها در این روز خاص در همان مکان گرفته می‌شوند.

۲- از سمت دیگر کیفیت غذاها و برخورد پرسنل نیز اهمیت زیادی بر روی افراد حاضر در مهمانی خواهند گذاشت.

۳- بخش دیگری که اهمیت زیادی دارد مجاز بودن استفاده از مواد مخدر در کافه است، کسی نیست که بوی شدید سیگار را در کنار بوی برف شادی تحمل کند، حتی این موضوع می‌تواند از نظر امنیتی هم خطرناک باشد.

با تمام این گفته‌ها ما باید رستوران و کافه‌هایی را معرفی کنیم که از همه نظر در حد قابل قبولی باشند. اگر بهترین رستوران برای جشن تولد در تهران را نمی‌شناسید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

۱) رستوران شیک اسکای لانژ مناسب جشن تولد های رسمی

اسکای لانژ | بهترین رستوران برای تولد

رستوران اسکای لانژ یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های تهران برای صرف وعده‌های مختلف است. اگر می‌خواهید یک تولد لاکچری داشته باشید و یا اگر میخواهید تجربه یک تولد رسمی و لوکس را به خاطر بسپارید، اسکای لانژ بهترین مکان برای تولد است.

منوی وعده‌های این رستوران و منوی نوشیدنی‌ها به شکل عجیبی غنی و منحصر به فرد است. کسانی که در رستوران اسکای لانژ مراسم خود را برگزار می‌کنند یکی از بهترین خاطرات ممکن را برای خود رقم می‌زنند. نام اسکای لانژ به دلیل داشتن منظره جذاب و ابدی تهران در ارتفاع زیاد انتخاب شده است. این رستوران در بخش بالایی هتل مجلل اسپیناس پلاس قرار دارد.

** نظرات کاربران درباره رستوران اسکای لانژ

حتما برای شما هم جالب است که نظرات برخی از کاربران که برای تولد یا به صورت مقطعی به اسکای لانژ رفته بودند را بدانید:

  • کاربر اول: من واقعاً غذاها، قهوه خوب و فضای داخلی زیبای اسکای لانژ را دوست دارم. اینجا مکان خوبی برای مطالعه یا استراحت با دوستان است. نوشیدنی ها و غذاها همگی خوشمزه و بهداشتی بودند. اگر به دنبال مکانی تازه با معماری زیبا هستید، بازدید از این مکان ضروری است.
  • کاربر دوم: این مکان شگفت انگیز است! پرسنل این رستوران بهترین قهوه را ارائه کردند و بهترین نگرش را به مشتریان خود نشان دادند. اتصال به اینترنت بسیار سریع است و همچنین نامحدود است. این مکان در واقع برای مطالعه و استراحت عالی است. بسیار ساکت و دارای تهویه مطبوع بود. من فقط می خواهم باز هم برای صرف غذا یا برای مهمانی‌های مهم به این مکان برگردم. متشکرم!
  • کاربر سوم: دوباره می‌روم. من فقط برای خرید  سوشی‌های معروف اسکای لانژ وارد شدم، اما از دوستانه بودن خدمات شگفت‌زده شدم. سوشی‌ها هم فوق العاده بودند! و قیمت ان‌ها نسبت به کیفیت بسیار قابل قبول بود.
  • کاربر چهارم: احتمالاً می توانم بگویم که این کافی شاپ برای عاشقان قهوه ضروری است! سرویس دهی خوب بود و تنوع قهوه سرو شده در محیط بسیار راضی کننده بود. اگر از رستوران‌های لوکس خوشتان می‌آید، حتماً از اینجا دیدن کنید! ما قطعا دوباره بر میگردیم!
  • کاربر پنجم: این کافی شاپ محل مورد علاقه من برای برگزاری مراسم است. بهترین رستوران برای جشن تولد در تهران همین اسکای لانژ است. من این مکان را خیلی دوست دارم زیرا محیط خوبی دارد و همچنین خیلی شلوغ نیست. قهوه و شیرینی هایی که خوردیم، خیلی خوشمزه بود. گارسون‌ها بسیار مودب بودند. یک چیز که من مجذوب این مکان شدم. آنها مقرون به صرفه ترین و خوشمزه ترین سوشی شهر تهران را سرو می‌کردند.

** ساعات کار رستوران اسکای لانژ:

روزانه: ۷:۰۰ عصر – ۲:۰۰ صبح
آخرین سفارش آشپزخانه در روزهای هفته: ۰۰:۳۰
آخرین سفارش آشپزخانه در آخر هفته: ۰۱:۰۰

انواع اقلام صبحانه، انواع غذاهای ایرانی، انواع غذاهای بین المللی، سوشی بار و دسر ها در اسکای لانز سرو می‌شود.

توجه کنید که برای برگزاری جشن در اسکای لانژ نیاز به رزرو قبلی دارید.

آدرس اسکای لانژ: سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان ۳۳، هتل اسپیناس پالاس

۲) دیوان، رستوران برای جشن تولد رسمی

رستوران دیوان | تولد لاکچری

اگر در کنار غذاهای مدرن و امروزی، غذاهای سنتی ایرانی را می‌خواهید و به دنبال یک مکان همزمان لوکس و سنتی برای برگزاری جشن تولد خود در تهران می‌گردید رستوران دیوان بهترین انتخاب برای شما است.

یکی از خدمات این رستوران این است که پس از صرف غذا برای شما دمنوش زعفرانی، چای نعنایی، گل محمدی و… سرو می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود که بسیاری از افراد تبدیل به مشتریان همیشگی رستوران دیوان بشوند.

** نظرات کاربران درباره رستوران های دیوان

در بخش زیر نظرات افرادی که از رستوران دیوان استفاده کردند را درباره مزایا و معایب رستوران دیوان با یکدیگر بررسی می‌کنیم:

  • کاربر اول: رستوران دیوان توی خیابون فرشته است اما رستوران سنتی دیوان در خیابان انقلاب بعد از مترو دروازه دولت در سمت جنوب خیابان قرار داره. دوستانی که با مترو اومده بودند خیلی راحت بودند و چند قدم که میومدند جلو میرسیدند به سفره خونه، اما یکی از مشکلات این بود که ماشینها رو باید توی کوچه ها پارک کرد که ما خیلی معطل شدیم و بعدشم باید از پل هوایی میومدیم این سمت خیابان و این یکم سخت بود. با اینحال سفره خونه فضای نسبتا مناسبی داشت و تمیز بود، ما سرویس چای و قلیون سفارش دادیم و سریع هم آوردند و تنقلات و میوه هم در سرویس قلیون بود که به نظرم خوب بود و قیمت ها هم مناسب بود. زمانی که ما رفتیم رستوران خلوت بود ولی شبها معمولا خیلی شلوغ هست. از ساعت ۷و ۸ به بعد معمولا توی رستوران موسیقی زنده داره که هزینه جدا باید پرداخت کنیم.
  • کاربر دوم: اگر به دنبال یک رستوران لوکس و خاص برای یک ملاقات ویژه می گردید، رستوران «دیوان» می تونه یکی از بهترین انتخاب ها باشه. قیمت غذاها کمی بالاست اما کیفیت، فضای شیک و لوکس رستوران و پرسنل کار بلد و با احترام این رستوران حتما رضایت شما را جلب میکنه. ما کباب ترش و خوراک میگو سفارش دادیم و واقعا لذت بردیم. رستوران دیوان در خیابان فیاضی، محله فرشته تهران واقع شده.
  • کاربر سوم: از چند روز قبل این رستوران رو رزرو کرده بودم.تصمیم داشتم همسرم را بعد از مراسم عقد سوپرایز کنم. این رستوران بسیار بسیار… شیک و لوکس می باشد. غذاهاش هم خوشمزه و لذیذ می باشد، ناگفته نماند بسیار بسیار… گران نیز می‌باشد، البته مقدار غذا هم کم است. ولی محیط رستوران بی نظیره، رفتار پرسنل عااااااالی، محیط کاملا رمانتیک.
    برای ساختن یه خاطره خاص و به یاد ماندنی برای خودتون و همراه تون پیشنهاد می کنم حتماااا به این رستوران برید.

همانطور که می‌بینید رستوران دیوان امتحان خود را برای جشن‌های رسمی پس داده است و بهترین مکان برای برگزاری جشن‌های بزرگ و لوکس است.

آدرس: ایران – تهران – تهران فرشته، خیابان فیاضی، مجتمع سام سنتر، طبقه ۸

۳) رستوران یاس ، برای سخت پسندان

رستوران یاس، بهترین رستوران برای جشن تولد و مهمانی‌های خاص شما در شهر تهران است. یکی از معایب رستوران یاس قیمت‌های بالای آن است. با اینحال با انتخاب رستوران یاس می‌توانید مطمئن باشید که بهترین انتخاب ممکن را برای مراسم‌های خود انجام داده‌اید.

رستوران یاس | تولدی در کنار خانواده ها

رستوران یاس با منوی متنوع خود سعی کرده است حتی سخت‌پسندترین افراد را هم به مشتریان داءمی خود تبدیل کند. این رستوران هرگز شما را پشیمان نخواهد کرد.

** نظرات کاربران درباره رستوران های یاس

در بخش زیر نظر برخی از کاربران و مشتریان رستوران یاس را مشاهده می‌کنیم:

  • کاربر اول: سلام من امروز رفتم و اصلا قیمت ها مشابه منو  و  بی نهایت گرون بود.
  • کاربر دوم: یک رستوران نمونه، خدمات نمونه، مواجهه حرفه ای با هنر رستوران داری.
  • کاربر سوم: رستوران خوب و با اصالتیه و موردپسندم میباشد.

آدرس: تهران – خیابان ولیعصر، روبروی درب اصلی پارک ملت، پلاک ۲۶۲۷

۴) کافه خانه گدار یکی از بهترین کافه ها برای تولد در جمع دوستان

کافه خانه گدار | فضایی آرام، دنج و دلنشین

یکی از بی‌ریا ترین کافه‌های تهران که در پس دانشگاه تهران جایی برای خود دست و پا کرده است کافه خانه گدار است. این خانه در ابتدا خانه هنرمندی بوده است که پس از مرگ او به موزه و سپس به کافه تبدیل شده است. امروزه این کافه یکی از جذاب‌ترین کافه‌ها برای جوانان است. یکی از مشهورترین و بهترین رستوران برای جشن تولد با دوستان و یا دونفره های عاشقانه هم همین کافه خانه گدار است.

تنها با دیدن عکس‌های خانه گدار می‌توانید بهترین کیفیت را در طراحی داخلی این کافه ببینید. در حیاط تعدادی مبلمان و صندلی وجود دارد که می‌توانید در ان محوطه به کارهای خود بپردازید و از نوشیدنی خنک خود لذت ببرید. تراس‌های جذاب کافه خانه گدار یکی از جذاب‌ترین موقعیت‌ها برای برگزاری جشن تولدهایتان است.

منوی کافه خانه گدار شامل انواع و اقسام نوشیدنی‌های سرد و گرم، سالاد، پیش غذا، غذای اصلی و غذاهای گدار اسپشیال است. در منوی گدار اسپشیال میگو پلو و انواع کته با قیمت‌های مناسب قرار دارند. اگر می‌خواهید جشن تولد را برگزار کنید از قبل با این کافه تماس بگیرید و زودتر کیک را به موقعیت رزرو شده بیاورید تا جشن تولد را به بهترین نحو برگزار کنید.

** نظرات کاربران درباره کافه خانه گدار

در بخش زیر قسمتی  از نظرات مشتریان کافه خانه گدار را می‌خوانیم.

  • کاربر اول: امروز کافه گدار رو برای صرف صبحانه به همراه جمع دوستانه انتخاب کردیم… سینی صبحانه سفارش دادیم که به همراه سه فنجان چای سرو می‌شد و برای ۳ نفر کاملا کافی و حتی شاید زیاد هم باشه یه تولد کوچک داشتیم که خیلی پر انرژی و مناسب برگزار کردن کیفیت و طعم صبحانه عالی بود، کیک سیب‌شون هم معرکه بود، و چندین بار طی صرف صبحانه مدیریت کافه به میزها سر میزدن و مراقب بودن چیزی کم و کسر نباشه حیاط زیبا و معماری دلنشین کافه هم که از جذابیت‌های اصلی اینجا حساب میشه
  • کاربر دوم: پنینی چیزی چیکن سفارش دادم که بسیار دوست داشتم..دورچین سیب زمینی و سالاد بسیار خوشمزه هم داشت..خود پنینی هم با نان چاپاتا سرو میشد که به نظر من خوشمزه ترین نون هست..و اگه قرار باشه دوباره به اینجا سر بزنم قطعا یکی از دلایلش همین نان چاپاتا خواهد بود که نمیدونم چرا از منو اکثر رستوران ها و کافه ها حذف شده… کافه موقعیت بسیار خوبی داره اما اشکالش در حال حاضر پرسنل کم تجربه شون هست..هم خیلی خوش اخلاق نیستن هم به شدت آماتور هستن..نه تنها به منو مسلط نیستن ( حتی در سطح ابتدایی) بلکه شماره میزها رو هم نمیدونن..مثلا گارسون موقع ثبت سفارش من ، میز ها رو از اول شمرد تا بفهمه شماره میز من چنده؟
  • کاربر سوم: فضا و موقعیت کافه عالیه، حیاط، دو طبقه کافه و دو تا بالکن داره و پرسنل کاربلدی، دومین بار ۱۱ بهمن اینجا بودم که خلوت بود و رسیدگی خوبی داشتند همراه با غذا های تازه و سالم و نوشیدنی های با کیفیت و خوشمزه.

آدرس:  تهران، خیابان انقلاب، خیابان قدس خیابان پورسینا، نبش کوچه‌ جلالیه، پلاک ۲

۵) کافه عمارت شمسا (کتاب گالری) | مناسب برای تولدهای دونفره

عمارت شمسا | کافه رستوران سنتی برای تولد

اگر عاشق فضای نوستالژیک، حوض وسط حیاط با کاشتی‌های طرحدار و چترهای رنگی هستید بعد از کافه خانه گدار نام عمارت شمسا در بین کافه‌های جذاب تهران می‌درخشد. این کافه بهترین مکان برای تولدهای شما در جمع دوستان است. منوی این رستوران پر از انواع و اقسام نوشیدنی‌های گرم و سرد و غذاهای مدرن که امروزه هر کسی طرفدار آن‌هاست.

سالادهای عمارت شمسا هم بسیار معروف هستند. انواع نوشیدنی‌ها با بهترین قیمت در این کافه سرو می‌شود. این کافه مخصوص برگزاری جشن تولید است. اگر می‌خواهید در انتخاب بهترین رستوران برای جشن تولد دورهمی با دوستانتان موفق باشید و درخشان‌ترین کافه را انتخاب کنید، عمارت شمسا بهترین گزینه برای شما است.

در ادامه نظر افرادی که به قبلا به کافه عمارت شمسا آمده‌اند را مشاهده می‌کنیم. هدف از گذاشتن نظر کاربران این است که شما با دید بهتر و باز بتوانید کافه و رستوران برای جشن تولد خود در تهران را انتخاب کنید. با این کار شما می‌توانید اگاهانه‌ترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

** نظرات کاربران درباره کافه عمارت شمسا

  • کاربر اول: کافه ای با فضایی دلنشین که شامل دو قسمت حیاط و سالن است و منویی متنوع و کارکنانی خوش برخورد و حرفه ای دارد تنها مشکلش این است که جای پارک در آن حوالی به سختی پیدا می شود.
  • کاربر دوم: حیاط باصفای کافه شمسا شما را یاد بچگی‌هایتان می‌اندازد. عمارت فوق العاده زیبا و دوست داشتنی بود. رفتار پرسنل خوب و صمیمی بود. دمنوش رویا و کیک هویج رضایت بخش بود. پاستا آلفردو ترکیب خوبی داشت فقط کمی کم نمک بود. یه مقدار سرعت سرویس دهی کم بود که اونم میشه به حساب تازه کار بودن پرسنل گذاشت. در کل من راضی بودم و حتما بازم به این کافه دوست داشتنی سر میزنم.
  • کاربر سوم: دسترسی کافه بدون ماشین از میدون انقلاب راحته . دو بخش حیاط و داخل داره . البته یه قسمت کوچولو هم داشت که مثل بالکن بود و ۲ تا میز داشت ‌. ما بیرون نشستیم . سرویس دهیش عملا به مشتری های ثابت خودشون خیلی خوب بود و خیلی به بقیه مشتریها رسیدگی نمیکردن . هوا خیلی سرد بود . به جای رومیزی پتو انداخته بودن و زیرش چراغ روشن بود یه چیزی مثل کرسی که گرما هم داشت . جلوی ورودی سالن هم کلی پتو مسافرتی گذاشته بودن که هرکی خواست برداره .یه حوض وسط حیاط و نزدیک به ما بود که توش هندوانه و پرتقال انداخته بودن اما میوه ها تازه  نبودند و حس خوبی انتقال نمیداد . سیگار آزاد بود و کل فضای بیرون بوی سیگار میداد . نمای کافه خیلی رنگی رنگی بود و قشنگ بود . اما پتویی که روی میز انداخته بودن کثیف بود و خیلی بو میداد و باعث شده بود میز مسطح نباشه و نشه نوشیدنی روش بذاریم . سفارش ما شربت بیدمشک زعفرون (۲۲ تومن) پنینی بوقلمون (۳۵ تومن) و چیپس و پنیر بود ‌. شربت خوب بود و تخم شربتی داشت . پنینی خوشمزه بود خیلی پنیر داشت کنارش سالاد و سیب زمینی تنوری داشت و حجمش زیاد بود . چیپس و پنیر حجمش زیاد بود اما خیلی معمولی بود .

 آدرس دقیق: استان تهران، تهران، کارگر جنوبی، کوچه ادوارد براون

۶) کافه مان و رو بهترین رستوران برای جشن تولد و قرارهای دو نفره

مان و رو | نمای بیرونی کافه مان رو برای برگزاری دورهمی و تولد در تهران

کافه مان و رو یکی از کافه‌های خوب و قدیمی تهران است. که هم می‌توانید از کیفیت نوشیدنی‌ها و غذاهای آن لذت ببرید. و هم محیط این کافه شما را ناامید نخواهد کرد. کافه مان و رو نه تنها یک رستوران برای جشن تولد، بلکه یک محل برای قرارهای کاری شما نیز می‌تواند باشد. با این سطح از کیفیت و خدمات شما می‌توانید با خیال راحت مان و رو را به همه دوستان و آشنایان خود پیشنهاد بدهید.

* نظرات کاربران درباره رستوران های مان و رو

اگر در تهران هستید و قصد دارید در یک دروهمی دوستانه جشن تولد برگزار کنید مان و رو پیشنهاد ما به شما است. در بخش زیر به معرفی کافه مان رو از زبان کاربران خواهیم پرداخت:

  • کاربر اول: یه کافه خیلی دنج توی ساختمون اسکان.اگه از خیلی قدیمها یاد داشته باشین اسکان برای خودش زمانی برو و بیایی داشت.این کافه فضای بزرگی داره و نوعی تراول کافه محسوب میشه.چندتا میز هم بیرون برای سیگار هست.ما سفارش دو نوع شیک رو دادیم که تجربه بدی نبود.شیک تایگا و شیک نوتلا و فندق.تایگا ترکیبی از خرما و زنجبیل و غیره است که بیشتر شبیه اسموتی بود تا شیک.موسیقی خوبی داشت ولی متاسفانه بوی روغن سرخ کردنی تقریبا تمام فضا رو پر کرده بود.قیمتها هم تقریبا مثل اکثر جاها ولی به نسبت کیفیت بالا بود.
  • کاربر دوم: ۲۸ فروردین ۹۸ رفتم کافه مان و رو کافه ی خیلی تر و تمیز با محیط خیلی بازی هست ، خوبیش اینه که کسی داخل کافه نمیتونه سیگار بکشه و برای کشیدن سیگار دوستان باید برن بیرون و این عالیه ، برای امثال من که سیگاراذیت کنندست قیمت ها متوسط رو به بالا برخورد پرسنل معمولی بهداشت و تمیزی خوب ولی پورشن ها کم بود ، من حمص سفارش دادم که خیلی خیلی حجم کم بود و طعمش هم خیلی ترش بود مزه ی واقعی حمص نبود سیب زمینی در کل ۱۰ عدد بود  ولی بستنی بی نظیر بی نظیر امریکانو هم خیلی خوب در کل جز کافه های خوب اون منطقه محسوب میشه به نظرم 
  • کاربر سوم: محیطش آرامش بخش بود و یه عالمه کتاب برای مطالعه داشت.سرویس دهی هم خیلی خوب بود.سالاد اسفناج خیلی خوشمزه بود،ساندویچ بوقلمون عالی بود.پاستا اما خوب نبود هم کم بود و هم با گوشت چرخکرده بود.قیمتها خوب.

آدرس کافه مان و رو: خیابان ولیعصر ، نبش خیابان میرداماد ، مجتمع تجاری اسکان ، طبقه زیر همکف

۷) کافه روبرتو، رستورانی برای جشن تولد و دورهمی‌های ساده

فضای کافه روبرتو | یک رستوران عالی برای برگزاری تولد دوستانه در تهران

اگر به دنبال یک کافی با تم اروپایی، دکوراسیون مدرن و منوی فوق‌العاده برای برگزاری تولد یا حتی دورهمی های دوستانه در تهران می‌گردید کافه روبرتو بهترین انتخاب است. این کافه که در شمال شرق تهران قرار دارد، بهترین رستوران برای جشن تولد است. نه تنها جشن تولد، شما می‌توانید تمام قرارهای دوستانه و کاری خود را بدون هیچ نگرانی‌ای به کافه روبرتو منتقل کنید. این کافه عالی‌ترین انتخاب برای یک دورهمی ساده و بی شیله پیله است. شما می‌توانید در این کافه سطح بالایی از خدمات و برخورد مناسب با مشتری را ببینید.

* نظرات کاربران درباره کافه روبرتو

در بخش زیر به بررسی نظرات کاربران و مشتریان کافه روبرتو خواهیم پرداخت.

  • کاربر اول: چند سالی بود که میخواستم برم روبرتو رو تست کنم ولی جور نمیشه امروز دیگه با یکی از دوستان رفتیم اونجا ، از شانس ما خیلی شلوغ نبود ، تقریبا ۱۰ دقیقه معطلی داشتیم ولی ارزشش رو داشت ، سفارش مون ساندویچ بیکن و قارچ و پنیر چدار بود که خیلی خوب بود رسبدیم به اصل موضوع تست نمکی کاراملی بود فوق العاده عالی و بی نظیر بود هر نمرهایی در نظر بگیرم کمه براش
  • کاربر دوم: این ماه برای صبحانه اینجا رفتیم. دو تا اگ بندیکت سفارش دادیم و یه موکا و یه لاته که گفتیم همراه صبحانه برامون بیارن. اولش خیلی منتظر نشستیم تا سراغمون بیان. بعدم که سفارش دادیم خیلی طول کشید تا غذا بیاد. عذرخواهی هم کردن بابت انتظاری که کشیدیم. غذاشون خیلی خوش طعم بود، نونشون ترد و خوشمزه بود. قهوه اشون معرکه بود. طعمش هیچ وقت از یادم نمیره. حاضرم باز هم اینجا برم.
  • کاربر سوم: تا حالا چند بار به اتفاق دوستام اینجا رفتم. محیط پرسر وصداییه، اما اگه با جمع دوستان هستید و خودتونم مثل ما شلوغ و پرسر و صدایید خیلی هم خوبه و اصلاً معذب نمیشید :)) پرسنل واقعاً خوش اخلاق و مؤدب هستن، در مورد منو اطلاعاتشون کامله و سوالاتونو با حوصله جواب میدن. آشپزخونه در دیدرسه و تا جاییکه من دقت کردم تمیز و مرتب به نظر میرسید. هروقت شلوغ باشه اسمتون رو یادداشت میکنن همراه با شماره موبایل تا به نوبت که میز خالی شد باهاتون تماس بگیرن. با وجود شلوغی و اینکه ما هرسری هم طولانی مدت نشسته بودیم هیچوقت نیومدن بگن پاشید. اینجا ساندویچ استیک و قارچ رو امتحان کردم که به نظرم خوشمزه بود. یکی از دوستامم شیک کارامل نمکی خورده بود که خوشش اومده بود. فکرکنم منو رو تو سایت آپدیت نکردن. پیشنهاد میکنم صبونه ش رو هم امتحان کنید.

آدرس کافه: پاسداران، بوستان دوم، پلاک ۴

۸) رستوران ارکیده اقدسیه | فضای عالی برای تولد در تهران

بهترین رستوران برای تولد در تهران
بهترین رستوران برای تولد در تهران

مجموعه رستوران های ارکیده همگی برای گرفتن مهمانی عالی هستند، اما اگر میخواهید جشن تولد برگزار کنید، ما به شما رستوران ارکیده اقدسیه را پیشنهاد میکنیم.

در این رستوران میتوانید از قبل برای جشن تولد رزرو کنید تا برای شما میز آرایی مخصوص جشن شما صورت گیرد.

فهرست بلندبالایی از بهترین کافه‌های تهران برای مراسم مختلف وجود دارند اما در نهایت این کافه‌ها با آرای بالایی توانسته‌اند درصد زیادی از مشتریان موقت را به مشتریان دائمی تبدیل کنند. فراموش نکنید که هر کافه‌ای می‌تواند دارای معایبی باشد. امیدواریم که تواسنته باشید بهترین رستوران برا جشن تولد در تهران را پیدا کنید. در اخر اگر با تور ابیانه به این شهر زیبا در اصفهان رفتید ما برای بهترین رستوران های اونجا هم به شما اطلاعات دادیم.

اگر شماهم کافه و یا رستوران هایی میشناسید که برای تولد فضای گرم و مناسبی دارند، زیر این مقاله برای ما دوستان تون بنویسید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *