مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران

132
0
مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران

مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران یکی از معضلاتی است که افراد بسیاری با آن مواجه هستند. چرا که این روزها هدیه خریدن برای مردان کار سخت تری از قبل شده است. تقریبا همه افراد از جمله خود آقایان نیز به این موضوع باور دارند که خرید کردن برای مردان واقعا سخت است اما این موضوع بیشتر از این جهت درست است که مشکل، پیدا کردن مکان مناسبی است که اجناس مردانه را با بهترین کیفیت در اختیار مردم بگذارد.

پاساژها و مغازه‌های مختلفی هستند که اجناسی را برای آقایان در نظر گرفته‌اند که می‌توانید در روز پدر و مناسبت‌های دیگر از آن‌ها خرید کنید و یا هم خودتان با شناختن مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران باکیفیت‌ترین و بهترین لباس‌ها را با قیمتی کم برای خود خریداری کنید. برخی از این پاساژ ها هم در اوت لت به سر میبرند. آیا میدانید اوت لت چیست؟

همیشه قیمت کم نشانه کیفیت نیست! در این مقاله می‌خواهیم به بهترین فروشگاه‌های پوشاک مردانه بپردازیم که معقول‌ترین قیمت‌های تهران را دارند و رضایت هشتاد درصدی مشتریان را هم به دنبال دارند. این فروشگاه‌ها اکثرا فروشگاه یا پاساژهای قدیمی شهر تهران هستند و بین بسیاری از مردم به فروش اجناس اصل و باکیفیت مشهور هستند. پس در ادامه با ما همراه باشید تا مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران را شناسایی کنید و با خیال راحت و خاطری آسوده اجناس باکیفیت را انتخاب کنید و آن‌ها را خریداری کنید.

این موضوع به این معنا نیست که مراکز خریدی که در این مقاله نام برده نشده است مراکز بی‌کیفیتی باشند در واقع ما تلاش کرده‌ایم که بیشتر مراکز خریدهایی را که بیش از ده سال به فروش در زمینه اجناس مردانه پرداخته‌اند را در این موضوع بگنجانیم اما تهران دارای مراکز خرید ارزان بسیاری نیز هست پس اگر شما هم مراکز خریدی را دیدید که قیمت و کیفیت قابل قبولی داشت حتما در بخش نظرات آن را با ما و دیگر بازدیدکنندگان مطرح کنید.

مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران
مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران

پاساژ فردوسی مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران

سفر هیجان‌انگیز ما از خیابان فردوسی شروع می‌شود. یکی از مهمترین لباس های مردانه خرید کیف، کفش و کمربند و کت های چرم است، شما میتوانید برای خرید این دست از انواع لباس های مردانه که البته ارزان است و یا بهتر بگوئیم قیمت مناسبی دارند، به راسته چرم فروشان میدان فردوسی تهران مراجعه کنید.

اما پاساژ فردوسی را با خیابان فردوسی اشتباه نگیرید. در خیابان فردوس یو در حوالی چهارراه استانبول پاساژ معروفی وجود دارد که معروفترین مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران است. پاساژ خرید فردوسی یکی از با اصالت‌ترین اجناس ایران را در خود جای داده است. هر چه از کیفیت پارچه‌ها و الیاف به کار رفته در لباس‌ها بگوییم کم گفته‌ایم.

اگر قصد خرید هدیه برای یک شخص نزدیک را دارید و یا می‌خواهید با سلیقه خود او را تحت تاثیر قرار بدهید این مرکز خرید باید انتخاب اصلی شما باشد. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالای اجناس باعث شده است که این پاساژ به یکی از شلوغ‌ترین پاساژهای موجود در تهران تبدیل شود. تقریبا امروزه هر کسی اسمی از لباس مردانه می‌برد سریع همه به یاد پاساژ فردوسی می‌افتند.

برای بازدید از اجناس این مرکز خرید ۱۷ طبقه به یک روز کامل زمان نیاز دارید چرا که تنوع اجناس در این پاساز شما را به کلی مبهوت خواهد کرد. این مرکز خرید انواع و اقسام لباس‌های ایرانی و خارجی را چه به صورت تک و چه به صورت عمده به فروش می‌رساند به همین دلیل قیمت‌های آن بسیار مناسب و منصفانه هستند.

بورس لباس مردانه در تهران
بورس لباس مردانه در تهران

حتی این را هم اضافه کنیم که بسیاری از فروشگاه‌های موجود در سطح تهران هم اجناس خود را به صورت عمده و با قیمت کم از این پاساژ خریداری می‌کنند و با قیمت‌های بالاتر در جاهای دیگر تهران به فروش می‌رسانند. پس مطمئن شوید که یکی از مکان هایی که میتوانید به صورت جزئی و عمده به مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران دسترسی پیدا کنید، همین جاست. پس اگر مردد هستید که به این پاساژ بروید یا خیر همین الان تصمیم خود را بگیرید چرا که در هیچ کجای تهران نمی‌توانید بازاری با این قیمت و اجناسی با چنین کیفیت و اصالتی را پیدا کنید.

نکته دیگر این است که اگر چند خرید را با هم بخواهید انجام بدهید بازهم پاساژ فردوسی به عنوان مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران بهترین گزینه است. چرا که علاوه بر دسترسی آسان آن به مترو در قلب تهران قرار دارد و به پاساژهای دیگر و مراکز خرید دیگر هم نزدیک است و میتوانید به خوبی خریدهای دیگر خود را هم انجام دهید و دغدغه‌ای نداشته باشید.

اگر می‌خواهید با مترو به این بخش از شهر بروید این مقاله یک خبر خوب برای شما محسوب می‌شود چرا که تمام اماکنی را که به عنوان مرکز خرید ارزان در تهران معرفی کرده‌ایم دسترسی خوبی را به مترو دارند و می‌توانید به سادگی  و در کمترین زمان ممکن مسیر خود را طی کنید و خرید سریعی داشته باشید.

این مرکز خرید نزدیک به متروی سعدی یا فردوسی است و می‌توانید با پیاده شدن در یکی از این دو ایستگاه را راحتی مسیر خود را پیدا کنید. اگر با تاکسی یا اتوبوس می‌خواهید به مرکز شهر بروید قطعا با میزان کمی از ترافیک در ساعات مختلف رو به رو خواهید بود اما مطمئن باشید که ارزشش را خواهد داشت و کیفیت و قیمت خرید شما را راضی خواهد کرد.

آدرس پاساژ فردوسی: بازار بزرگ فردوسی، فردوسی، بالاتر از چهارراه استانبول

بازار کویتی های تهران یکی از مراکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران
بازار کویتی های تهران یکی از مراکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران

بورس کفش اسپرت مردانه در بازار کویتی‌ها

هر وقت در فردوسی خریدهای خود را انجام دادید و از قیمت‌های ارزان آن لذت بردید اما هنوز خرید خود را تکمیل نکرده اید، می‌توانید سری به مرکز خرید کفش مردانه ارزان در تهران بزنید. اگر از فردوسی به سمت چهارراه استانبول حرکت کنید پاساژ کویتی‌ها که بی شک یکی از قدیمی‌ترین پاساژهای تهران در زمینه فروش کفش‌های اسپرت و ایرانی است را خواهید دید. این مرکز خرید یکی از جذاب‌ترین مرکز خریدها برای افرادی است که قصد خرید کفش را دارند.

اگر شخصی را می‌شناسید که عاشق کفش‌های خاص و جالب است که در عین راحتی جذابیت ظاهری و دوام را با هم داشته باشد مرکز خرید کویتی‌ها گزینه اول برای شما است چرا که این مرکز خرید پاتوق تمام عاشقان کفش در ایران است. تقریبا می‌توان مطمئن بود که کفشی نیست که شما به دنبال آن باشید و نتوانید آن را در مرکز خرید کفش مردانه ارزان در تهران پیدا کنید.

هر کفشی از هر برندی با هر کیفیتی در بازار کویتی‌ها قابل مشاهده است پس اگر بدنبال مراکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران میگردید و می‌خواهید کفش هدیه بدهید لاین خیابان فردوسی تا چهارراه استانبول که بازار کویتی‌ها قرار داد بهترین قسمت شهر برای انتخاب بهترین کفش‌های تهران خواهد بود.

اگر این مرکز خرید را انتخاب کنید بدون دغدغه و به سریع‌ترین شکل ممکن می‌توانید هدیه مورد نظر خود را پیدا کنید و از خرید بهترین و ارزان‌قیمت‌ترین کفش تهران حساس خوبی را داشته باشید. بازار کویتی‌ها تنها محل خرید کفس نیست و مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران نیز است اما کفش‌های ان نسبت به لباس‌های مردانه این پاساژ شهرت بیشتری دارند.

آدرس بازار کویتی‌ها برای خرید ارزان‌ترین کفش‌ها به شرح زیر است:

در تهران، جمهوری، ضلع شمالی چهارراه استانبول فروشندگان با بهترین اجناس و البسه مردانی ایرانی و خارجی انتظار شما را می‌کشند.

ارزان ترین مرکز خرید لباس مردانه
ارزان ترین مرکز خرید لباس مردانه

نوفل لوشاتو در همان حوالی جایی برای خرید باکیفیت و ارزان

اگر از طرفداران خرید لباس‌های خارجی و یا ترک هستید بهترین انتخاب در محدوده فردوسی و مرکز برای شما فروشگاه‌های نوفل لوشاتو است. این مغازه‌ها بی شک یکی از بالاترین تنوع‌ها را در طرح و رنگ را از آن خود کرده است و توانسته‌اند نام بهترین مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران را از آن خود کنند.

به نظر بسیاری این نام برازنده فروشگاه‌های اطراف نوفل لوشاتو نیست چرا که قیمت این فروشگاه به نسبت موارد دیگر این لیست اصلا پایین نیست! اما اگر بخواهیم این فروشگاه را با مرکز خریدهای دیگر در سطح تهران مقایسه کنیم خواهیم دید که نوفل لوشاتو با توجه به کیفیتی که در بافت و رنگ و طرح لباس‌ها ارائه می‌دهد قیمت منصفانه‌ای دارد و هرگز شما را از خرید پشیمان نخواهد کرد.

پاساژهای نوفل لوشاتو دقیقا کیفیت را همراستای قیمت تنظیم کرده است و حتی سخت‌گیرترین افراد را هم از خود راضی می‌کند. اگر می‌خواهید از کیفیت اطمینان کامل داشته باشید و اجناسی را خریداری کنید که اصل هستند و اکثرا ترک یا خارجی هستند فروشگاه‌های تقاطع نوفل لوشاتو بهترین و عاقلانه‌ترین گزینه برای شما است.

آیا تا به حال با این مورد مواجه شده‌اید که می‌خواهید لباسی را خریداری کنید و در نهایت پس از گفتن قیمت به وسیله فروشنده یک رنگ عجیب را می‌گویید که بتوانید از آن جنس ایرادی بگیرید؟ در فروشگاه‌های نوفل لوشاتو به هیچ عنوان نمی‌توانید این کار را انجام دهید چرا که تنوع در طرح و رنگ تا حدی بالاست که اگر رنگ بنفش لوندر را هم بخواهید فروشنده می‌تواند ان را به شما تحویل بدهد.

در هر صورت هر رنگی و هر برند خارجی و ترکی که بخواهید در نوفل لوشاتو در دسترس است. آدرس این فروشگاه هم بسیار در دسترس است و می‌توانید سریعا خود را با مترو به نوفل لوشاتو برساند و به سرعت خرید باکیفیت و با قیمت مناسب خود را انجام بدهید.

آدرس مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران فروشگاه‌های تقاطع نوفل لوشاتو: فردوسی، خیابان نوفل لوشاتو

مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران
مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران

قبل از هر مراسم رسمی‌ای حتما سری به باب همایون بزنید!

یکی از جذاب‌ترین خریدها برای لباس مردانه خرید لباس‌های رسمی است. برندهای مختلفی برای خرید کت و شلوار در ایران وجود دارند و بسیاری از ان‌ها چه داخلی و چه خارجی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. دامادها می‌توانند به راحتی این قسمت از مقاله را به عنوان پارت اصلی موضوع در نظر بگیرند چرا که کت و شلوارهای باب همایون از جذاب‌ترین لباس‌ مردانه در مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران هستند. این لباس‌ها چنان کیفیت و ظاهر جذابی دارند که هر مهمانی و مراسم رسمی‌ای که در پیش باشد نام دو فروشگاه در ذهن مردم نقش می‌بندد که یکی از آن‌ها باب همایون است و دیگری هاکوپیان.

هاکوپیان نسبت به مغازه‌های باب همایون قیمت‌های بالاتری دارد اما در کیفیت می‌توان گفت که فروشگاه های باب همایون چیزی از هاکوپیان کم ندارد. فروشگاه‌های باب همایون تا حدی خوبی از کیفیت بالایی برخودار هستن که می‌توانیم با اطمینان به شما بگوییم که اگر شما مراسمی در پیش دارید با اطمینان می‌توانید تنها راسته‌ای که می‌بینید هم باب همایون باشد ولی باز هم در مراسم بدرخشید و جذاب‌ترین باشید. چرا که طراحی کت‌های این مغازه‌ها و وجود جنس‌های مختلف در هر مغازه می‌تواند یک انتخاب بی‌نقص را برای شما به وجود بیاورد.

اگر می‌خواهید یک مراسم خاطره‌ساز برای شما به وجود بیاید که بهترین لباس را داشته باشید و از جذاب‌ترین خاطره‌های شما در ذهنتان باقی بماند لباس‌های لاین باب همایون همان چیزی است که شما نیاز دارید. فراموش نکنید که لباس‌های رسمی به صور کلی قیمت بالایی دارند اما اگر بخواهیم به صورت میانگین به کیفیت فروشگاه‌ها و مراکز خرید باب همایون بپردازیم باید بگوییم که بسیار باکیفیت و فوق‌العاده هستند به طوری که پس از شنیدن قیمت اصلا باور نخواهید کرد که این لباس با این کیفیت می‌تواند دارای چنین قیمت کمی باشد.

پس فراموش نکنید مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران یک رویا نیست و شما می‌توانید حتی لباس‌های مخصوص مهمانی و گران‌قیمت را هم با بهترین و مناسب‌ترین قیمت در تهران پیدا کنید فقط باید بدانید که برای خرید هر جنس باید چه نقطه‌ای از تهران را بگردید.

باب همایون تهران کجاست
باب همایون تهران کجاست

آدرس این مراکز خرید هم مستقیم و سرراست هستند و می‌توانید حتی در روزهای نزدیک مراسم هم به باب همایون سری بنزید و سریعا یک لباس را انتخاب کنید و ان را خریداری کنید چرا که در هر صورت شما بهترین و مناسب‌ترین خرید را در مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران و باب همایون خواهید داشت. می‌توانید از اتوبوس و یا تاکسی هم برای رفتن به باب همایون استفاده کنید اما پیشنهاد ما این است که سعی کنید در کرونا از وسایل نقلیه عمومی استفاده کمتری کنید چرا که در این نقطه از شهر شلوغی بسیار زیادی وجود دارد.

آدرس مراکز خرید باب همایون: باب همایون، میدان اما خمینی، باب همایون

اگر باب همایون رفتید و خواستید مدل های دیگری هم ببینید و همچنان مد نظرتان دیدن از فروشگاه های با قیمت ارزان است، سری به خیابان بین میدان ولیعصر تا چهارراه ولیعصر تهران را هم بزنید. هر چند راسته کت و شلوار فروشی های این خیابان از قیمت بالاتری نسبت به باب همایون برخوردارند، اما الزماما تنوع و کیفیت بالاتری ندارند.

بازارچه سنتی ستارخان، جایی که از جیب شما حفاظت می‌کند

بازارچه سنتی ستارخان همان جایی است که بسیاری از افراد در آن به خریدهای مختلف خود می‌پردازند. بسیاری از افراد معتقدند که در بازارچه سنتی ستارخان می‌توان از شیر مرغ تا جون آدمیزاد را هم پیدا کرد چرا که تنوع در همه اجناس و اقلام بسیار بالا است. بازارچه سنتی ستارخان یکی از همان جاهایی است که قیمت‌های آن نسبت به میانگین کلی شهر بسیار پایین است.

بازارچه سنتی دو طبقه دارد که دارای بیش از ۲۰۰ مغازه مختلف است. لباس‌های مردانه بازارچه سنتی به قیمت‌های کم مشهور هستند می‌توانید با قیمت کم بهترین خریدها را داشته باشید. اگر می‌خواهید برای کسی لباس مردانه هدیه بگیرید هم بازارچه سنتی ستارخان از بهترین جاهایی است می‌توانید این کار را انجام دهید و هزینه زیادی هم از حساب شما کسر نشود. می‌توانید اطمینان داشته باشید که بازارچه سنتی ستارخان دارای لباس‌های باکیفیتی است اما اگر بخواهید با باب همایون و فروشگاه‌های دیگر این فهرست مقایسه کنید بازارچه سنتی به نسبت از قیمت‌های پایین‌تری برخوردار هستند.

مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران
مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران

خیابان میرداماد جایی که به نسبت ارزان است و به عنوان مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران شناخته میشود

اگر کمی بودجه بیشتری دارید و به کیفیت بالاتری هم نیاز دارید بهترین گزینه دیگر برای شما خیابان میرداماد است. اما مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران همان گزینه‌های بالا هستند و حتی خیابان میرداماد هم جزو مرکز خریدهای لباس مردانه ارزان در تهران محسوب نمی‌شود.

ال سی من، ایکات و حتی جین وست بخصوص در زمان های تخفیف خود از سری فروشگاه‌هایی هستند که قیمت بسیار مناسبی دارند و شما می‌توانید با خرید آن‌ها حداکثر کیفیت را تجربه کنید اما این‌ها جزو مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران محسوب نمی‌شوند اما شما می‌توانید با خرید از آن‌ها از کیفیت اطمینان حاصل کنید.

جمع‌بندی مقاله مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران

به صورت کلی بسیاری از فروشگاه‌ها وجود دارند که در تهران می‌توانند قیمت مناسبی را برای لباس‌های مختلف ارائه بدهند، اما شما می‌توانید با کمی تحقیق بهترین قیمت را برای لباس مردانه انتخاب کنید. دقت کنید که در بازار بزرگ تهران هم میتوانید عمده فروشی لباس مردانه با قیمت مناسب پیدا کنید. به هر حال مرکز خرید لباس ارزان در تهران رویا نیست و می‌توانید با قیمت کم هم لباس‌های باکیفیت را حتی برای مراسم‌های رسمی پیدا کنید. مرکز خرید لباس مردانه ارزان در تهران اکثرا در مرکز شهر هستند و می‌توانید در این نقطه از شهر بهترین لباس‌ها را پیدا کنید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *