مراکز خرید رامسر و بازارهای محلی در رامسر

91
0
مراکز خرید و بازار در رامسر

مراکز خرید مدرن رامسر و بازار های محلی و سنتی آن یکی از جذابیت های این شهر در کنار رفتن به ساحل است. سالانه تعداد زیادی از مردم ایران در تعطیلات عید و یا هر تعطیلات دیگری به استان‌های شمالی کشور سفر می‌کنند. اما مگر میشود به این شهر سفر کرد و از مرکز خرید آن دیدن نکرد؟

بازارهای سنتی در این شهرها و حجم خرید بالا یکی از دلایلی است که ترافیک عجیبی در مراکز خرید رامسر به وجود آورده است. قرین شدن ایام تعطیلات و عید در ایران باعث می‌شود که مردم همزمان هم خرید کنند و هم در نهایت به تفریحات خود بپردازند.

به همین دلیل یکی از نکات مهم در تعطیلات این است که از مراکز خرید محل مسافرت خود باخبر باشید. چرا که در این صورت می‌توانید بهترین تصمیم‌گیری را انجام دهید و بهترین خریدها را با بهترین قیمت انجام بدهید. رامسر یکی از شهرهای گردشگری ایران است که گردشگران سالانه دسته دسته به این شهر سفر می‌کنند. پس فهمیدن نام مراکر خرید رامسر چه محلی و چه مدرن در این شهر می‌تواند به بسیاری از افرادی که قصد سفر به رامسر را دارند کمک کند.

شهر رامسر کجاست؟

شهر رامسر به عنوان یکی از شهرهای شمالی کشور، یکی از مقاصدی است که به صورت سالیانه گردشگران زیادی را به دلیل طبیعت جذاب خود به سمت شمال کشور می‌کشاند. مراکز خرید رامسر کجاست. این یکی از سوالاتی است که اکثر گردشگرانی که به این شهر مخصوصا در ایام عید سفر می‌کنند با ان مواجه هستند . ما در این متن می‌خواهیم به شرح بازار و مرکز خریدهای معروف رامسر بپردازیم.

رامسر در ساحل دریای خزر قرار دارد. در قدیم به سختسر نیز معروف بوده است. آب و هوای رامسر در تابستان گرم و مرطوب و در زمستان معتدل است. مجاورت جنگل و دریا در این شهر زیبایی خاصی به این شهر بخشیده است و این امر در تمام فصول سال گردشگران را به خود جذب می کند.

شهر رامسر تا دوره قاجار روستایی کوچک در غرب مازندران بود و در دوره پهلوی اول با حکومت رضاشاه و با حمایت دولت به شهری زیبا با امکانات گردشگری فراوان تبدیل شد. حال در این شهر یکی از این امکانات گردشگری، مراکز خرید جذاب رامسر است.

آیا تنها طبیعت رامسر جذاب است؟

خیر، با اینکه رامسر غربی ترین شهرستان و شهرستان مازندران است. از شمال به دریای خزر، از غرب با استان گیلان، از جنوب به استان قزوین و از شرق به تنکابن همسایه است. رامسر یکی از جذاب‌ترین شهرهای ایران محسوب می‌شود تنها جذابیت ان مربوط به طبیعت نیست و مراکز خرید جذابی دارد.

مرکز خرید نگین رامسر، سومین رتبه در مراکز خرید رامسر
مرکز خرید نگین رامسر

مرکز خرید نگین یکی از مراکز خرید جذاب رامسر

اگر به دنبال خرید کردن از یک مرکز خرید در صنف پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین لوازم خانگی هستید. از طرفی بدنبال قیمت مناسب نسبت به دیگر مراکز خرید و کیفیت چشمگیر میگردید، باید حتما گشت و گذار در مرکز خرید نگین رامسر در خیابان مطهری را امتحان کنید.

با این حال شاید کمی قیمت این مرکز خرید در فصل های مختلف و یا حتی به صورت کلی از میانگین مرکز خریدهای موجود در تهران بالاتر باشد. اما می‌توانید مطمئن باشید که با کیفیت‌ترین اجناس را می توانید در مرکز خرید نگین از بین دیگر مراکز خرید رامسر پیدا کنید. مرکز خرید نگین، در رتبه سوم معروف ترین مراکز خرید رامسر قرار دارد اما در بین این ۳، از لحاظ قیمت در مقایسه با کیفیت رتبه اول را دارد.

البته توجه کنید که در زمان‌های نزدیک به ایام عید به صورت کلی قیمت‌ها کمی بیشتر از حد انتظار هستند به همین دلیل نگران نباشید. چرا که این قیمت‌ها قیمت‌های ماندگار نیستند و پس از ایامی مانند عید قیمت‌ها به صورت زیادی افت خواهد کرد و می‌توانید خریدهای بیشتری انجام بدهید.

اما اگر در حال حاضر قصد خرید پوشاک و یا مواد غذایی و اقلام دیگر را دارید می‌توانید از کیفیت ارائه داده شده به وسیله مرکز خرید نگین اطمینان حاصل کنید. چرا که کیفیت این مرکز خرید به حدی زیاد است که تقریبا در رامسر و شهرهای کوچک اطراف رامسر هم به یک مرکز خرید لاکچری و باکیفیت مشهور است.

مرکز خرید آرامش رامسر
مرکز خرید آرامش رامسر

مرکز خرید بین المللی آرامش رامسر، از بهترین مراکز خرید رامسر

اگر اقامت شما از هتل بزرگ رامسر رزرو شده است این قسمت از مقاله بخش دوست داشتنی متن برای شما خواهد بود. چرا که مرکز خرید لوکس دوم این مقاله مربوط به نزدیکترین مرکز خرید به هتل بزرگ رامسر است. مرکز خرید بین المللی آرامش که یکی از مشهورترین و معروف‌ترین مرکز خریدهای رامسر است به سادگی می‌تواند با دیگر مراکز خرید لوکس در فرشته تهران رقابت کند!

مرکز خرید بین المللی آرامش رامسر انواع و اقسام اجناس را در هر قیمتی در مغازه‌های مختلف خود دارد. اگر قصد یک خرید بی نقص را دارید و می‌خواهید هر نوع جنسی را از هر برندی بخرید بهترین جا برای شما مرکز خرید بین المللی رامسر است.

امکانات مرکز خرید آرامش

علاوه بر این موضوعات، مرکز خرید آرامش یک محل تفریح تمام عیار در رامسر به حساب می آید. این موضوع به این دلیل است که مرکز خرید بین المللی آرامش دارای یک شهربازی جذاب و هیجان انگیز و پردیس سینمایی است. پس شما بعد از گذراندن تفریحات مختلف در رامسر می توانید به این مکان بروید و از دیدن یک فیلم جذاب لذت ببرید.

از سوی دیگر مرکز خرید آرامش علاوه بر اتمام حجت کردن به عنوان یک مرکز خرید تمام عیار، یک فودکورت بسیار مشهور در رامسر را دارد که نمونه آن را در دیگر مراکز خرید رامسر نمیتوانید ببینید. انواع و اقسام غذاهای ایرانی فست فود و حتی غذاهای ایتالیایی را می‌توانید در رامسر تجربه کنید و از مسافرت خود به این شهر جذاب لذت ببرید.

قیمت ها در مرکز خرید آرامش چگونه است؟

باز هم می‌گوییم که قیمت‌های مرکز خرید بین المللی آرامش با این که زیاد به نظر می‌رسد اما افراد زیادی هستند که از خریدهای خود از این مرکز خرید راضی هستند و آن را پیشنهاد می‌دهند.

گاهی اوقات بسیاری از افراد به علت ماموریت‌های ضروری و یا برنامه ریزی نشده مجبور هستند که به سرعت به شهری سفر کنند. در این حین ممکن است که بار خود را سنگین نکنند و یا حتی بسیاری از وسایل مورد نیاز خود را با خود نبرند.

این مراکز خرید تقریبا هر مغازه‌ای را دارند و می‌توانند نیازهای یک مسافری که هیچ وسیله ای (البته به جز کارت بانکی) را به دنبال خود ندارند هم برطرف کنند. از چمدان گرفته با کتونی و لباس‌های مجلسی را می‌توانید در مرکز خرید آرامش رامسر پیدا کنید و مطمئن باشید که اجناس با کیفیتی را خریداری کرده‌اید.

مرکز خرید مروارید در رامسر

دومین مرکز خرید بزرگ رامسر از لحاظ وسعت و لوکس بودن، مرکز خرید مروراید است. این بازار محل مناسبی برای تهیه هر نوع سوغاتی بجز کلوچه و ترشی است. این پاساژ بزرگ که از بازارهای پر طرفدار سخت پسندان برخوردار است، هر ساله مسافران و مردمان محلی زیادی را به سمت خود میکشاند.

در این پاساژ علاوه بر اینکه میتوانید انواع پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی را در برندهای معروف ایرانی و خارجی پیدا کنید، میتوانید کودکان خود را به مرکز تفریحی آن ببرید تا ساعت ها در آنجا مشغول به بازی شوند و شما هم به خریدتان بپردازید.

مراکز خرید و بازار های محلی در شهر رامسر

مرکز خرید و بازار روز رامسر
بازار روز رامسر

در لیست بالا ۳ تا از معروف ترین بازارهای رامسر را در کالاهای مدرن و پوساک معرفی کردیم، اما همانطور که میدانید بخش عمده ای از مسافران بدنبال خرید خوراکی های مخصوص شهر رامسر از بازارهای معروف و با کیفیت آن هستند. در ادامه مهمترین و معروف ترین این بازارها در رامسر را برای شما معرفی خواهیم کرد.

مرکز خرید بازار روز رامسر

بازار روز رامسر یکی از بازارهایی است که مانند پنجشنبه بازار تهران و شهرهای دیگر ایران به خرید و فروش اقلام مختلف روزمره و با قیمت پایین می‌پردازد. به عبارتی شما می‌توانید از شیر مرغ تا جان ادمیزاد را در این مرکز خرید در رامسر پیدا کنید. بازار روز رامسر انواع و اقسام مواد غذایی و حتی لباس‌های راحتی را در بخش‌های مختلف خود جای داده است و تمام تلاش خود را در راستای به برطرف کردن نیازهای مردم رامسر و گردشگران به کار گرفته است.

قیمت‌های بازار روز رامسر نسبت به مرکز خرید نگین و مرکز خرید بین المللی آرامش رامسر به طرز زیادی پایین تر و مقرون به صرفه‌تر است و دقیقا به همین دلیل تبدیل به یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید موجود در رامسر برای گردشگران شده است. قیمت کم مرکز خرید بازار روز رامسر باعث شده است که طرفداران زیادی چه در بین مردم رامسر و چه در بین گردشگران داشته باشد.

بازار ماهی فروشان

اگر عاشق غذاهای دریایی هستید یا بهر حال ترجیح میدهید ماهی تر و تازه از یک شهر ساحلی برای خانواده خود به سوغات ببرید، دیدن و خرید کردن از این بازار را هرگز از دست ندهید. بازار ماهی فروشان در لپاسرک، ۳ راه فلسطین و در نزدیکی پل صفا رود واقع شده است. شما برای رفتن به آنجا لازم است ماشین تان را در اطراف این بازار پارک کنید، چرا که جای پارک داخل بازار وجود ندارد.

نکته مهم این بازار، که فروشندگان آن مردم محلی رامسر هستند، بهداشت، تر و تازه بودن و قیمت بسیار مناسب آنهاست که نظر هر مسافری را جذب خود می‌کند.

بازار ماهی فروشان رامسر
بازار ماهی فروشان رامسر

بازار ترشی و سنتی فروشان رامسر

در روزهای شنبه، سه شنبه و چهارشنبه بازارهای سنتی و فروش ترشی در رامسر به پاست. پس اگر در این روزها به رامسر سفر کرده اید، رفتن به این بازارهای رنگارنگ و خوشمزه را از دست ندهید.

البته برای آن دسته از افرادی هم که خوردن ترشی جات را دوست ندارند، باز هم توصیه میکنیم برای آشنایی بیشتر با فرهنگ، آداب و سنت های مردم شیرین رامسر به بازار ترشی آنها سری بزنید و در آنجا حداقل ساعاتی را به گردش و گفت و گو با مردم محلی آنجا بگذرانید.

بازار ترشی رامسر و مراکز خرید معروف آن
بازار ترشی رامسر

شنبه بازار با اینکه یک مرکز خرید در رامسر نیست اما مغازه های آن طرفداران زیادی در بین مسافران دارد. این بازار در ابتدای کمربندی و اطراف میدان امام قرار دارد.

بازار صنایع دستی خاص شهر رامسر

شهر شمالی رامسر، به همان اندازه که به ماهی و ترشی شناخته شده است، از صنایع دستی معروفی هم برخوردار است. یکی از این صنایع زیبا، هنر همجوشی شیشه در رنگ های مختلف است که آثار بسیار چشم نواز میسازد. کارگاه و فروشگاه این کالای مهم در روستای میان لات در میانه راه شهر رامسر واقع شده است.

علاوه بر این شما میتوانید در رامسر نمدهای با کیفیتی را در محله لپاسر، مقابل شهرداری پیدا کنید.و اما اگر علاقه مند به خرید لباس های سنتی این شهر از جمله لباس قاسم آبادی هستید، میتوانید آنرا در به ابتدای مسیر رامسر به جواهرده پیدا کنید.

جمع بندی

رامسر یکی از همان جاهایی است که اگر به آن سفر کنید نمی‌توانید از آن دل بکنید. تنها دلیل این موضوع ساحل زیبا و شهر جذاب رامسر نیست. بلکه مراکز خرید رامسر و جذابیت آن هم می‌تواند دل هر بیننده‌ای را ببرد. پس حتما اگر به رامسر سفر کردید به مرکز خریدهای رامسر سری بزنید چرا که دیدن ان‌ها خالی از لطف نیست حتی در شرایطی که قصد ندارید خرید بکنید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *