آدرس دفتر هواپیمایی قطر در تهران کجاست؟

164
4
آدرس دفتر هواپیمایی قطر در ایران

آدرس دفتر هواپیمایی قطر در تهران و یا اطلاعات شماره تلفن و خدمات آن سوال خیلی از افرادی است که به نحوی با قطر در ارتباطند. قطر ایرلاینز یکی از مشهورترین خطوط پرواز در سراسر دنیا است. مشهوریت این شرکت هواپیمایی به حدی است که جزو بهترین شرکت‌های حمل و نقل هوایی محسوب می‌شود.

فهرست مطالب پنهان کردن

این شرکت در سرتاسر جهان دفاتر مختلفی را احداث کرده است تا بتواند نظم بهتری را بین برنامه‌های پرواز خود به وجود بیاورد. شرکت هوایپمایی قطر ایرلاینز در پایتخت کشور ایران و همجنین شهرهای بزرگی مثل اصفهان و شیراز نیز دارای شعبه است.

چرا که پروازهای این شرکت در ایران چه برای سوخت‌ گیری و چه برای شروع پرواز در فرودگاه امام خمینی تهران توقف‌هایی خواهند داشت. برای کسب اطلاعات درباره آدرس دفتر هواپیمایی قطر در تهران تا انتهای متن با ما همراه باشید.

– آدرس دفتر هواپیمایی قطر در تهران به همراه شماره تلفن

می‌توانید جهت پیگیری رزرو و سفارش بلیط در تهران باید به آدرس دفتر هواپیمایی قطر در تهران مراجعه فرمایید:

آدرس: خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، برج سایه، طبقه دوم، واحد ۸

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه از ۸:۰۰ لغایت ۱۶:۳۰

تلفن: ۷۵۹۲۵ ۲۱ (۹۸+)

۲۲۰۱۵۲۱۷ ۲۱  (98+)

۲۲۰۱۵۱۰۷ ۲۱  (98+)

فکس: ۲۲۰۱۵۳۶۵ ۲۱ (۹۸+)

آدرس ایمیل: tehranres@ir.qatarairways.com

ادرس و شماره تلفن دفتر هواپمایی قطر در تهران
ادرس و شماره تلفن دفتر هواپمایی قطر در تهران

با توجه به اینکه آدرس دفتر هواپیمایی قطر در تهران را فهمیدید باید این موضوع را هم بدانید که این تنها دفتر قطر ایرلاینز در تهران نیست!

درباره قطر ایرلاین چه میدانید؟

قطر ایرلاینز با ارائه خدمات به شش قاره در میان جوانترین و بهترین خطوط هوایی بین المللی در جهان است. قطر ایرویز (QR) که در سال ۲۰۱۷ جایزه «بهترین ایرلاین سال» را دریافت کرده است، همچنین قطر ایرلاینز به عنوان یکی از سریع ترین خطوط هوایی در سراسر جهان در حال پیشرفت است شناخته می‌شود.

دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی برجسته دولتی قطر در برج قطر ایرویز دوحه قرار دارد. این خطوط هوایی ناوگانی متشکل از ۱۸۰ فروند هواپیما را از پایگاه خود در دوحه – فرودگاه بین المللی حمد اداره می کند.

در سال ۲۰۱۳، زمانی که قطر ایرویز به عضویت اتحاد معتبر Oneworld درآمد هیچ ایرلاین دیگری در این رتبه وجود نداشت و همچنین اولین شرکت هواپیمایی بزرگ در حوزه خلیج فارس بود که این کار را انجام داد.

دفتر هواپیمایی قطر ایرویز در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

آدرس: تهران، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، طبقه دوم، شماره ۱۷، طبقه ۲

تلفن: 51007630 21  (98+)

۵۵۶۷۸۰۸۴ ۲۱  (98+)

۵۵۶۷۸۳۰۶ ۲۱  (98+)

فکس: 44666738 21  (98+)

دفتر فرودگاه امام خمینی یکی دیگر از ۲ آدرس دفتر هواپیمایی قطر در تهران است.

دفتر هواپیمایی قطر ایرویز در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان

آدرس دفتر هواپیمایی قطر در تهران کجاست

آدرس: اصفهان، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، بعد از ایستگاه بازرسی پلیس، سالن خروجی پروازهای بین المللی

تلفن:  35275077  31 (98+)

دفتر هواپیمایی قطر ایرویز در فرودگاه شیراز

به دلیل پروازهای زیادی که قطر از ایران به سمت کشورهای دیگر دارد تهران تنها شهری نیست که دارای دفتر هواپیمایی نمایندگی این ایرلاین است. در شیراز هم دفتر هواپیمایی برای قطر ایرلاینز موجود است. برای خرید بلیط و پیگیری پروازها و سفارشات می‌توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

آدرس: شیراز، فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز، سالن پروازهای خارجی

تلفن: ۷۲۲۴۵۷۵ ۷۱۳ (۹۸+)

فکس: ۷۲۲۰۶۸۲ ۷۱۳ (۹۸+)

دفتر فروش و رزرواسیون هواپیمایی قطر ایرویز در شیراز

برای رزرو کردن بلیط و یا پیگیری در شیراز می‌توانید به آدرس زیر هم مشاهده کنید.

آدرس: شیراز، خیابان مشکین فام، هتل هما

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه از ۸:۰۰ لغایت ۱۶:۳۰

تلفن: ۳۲۲۷۱۸۶۰ تا ۶۷

فکس: ۳۲۲۷۱۸۶۸ ۷۱ (۹۸+)

دفتر هواپیمایی قطر در فرودگاه مشهد

مشهد شهر دیگری است که علاوه بر آدرس دفتر هواپیمایی قطر در تهران دارای دفتر هواپیمایی قطر ایرلاینز است.

آدرس: مشهد، فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد، طبقه اول، سالن پروازهای خارجی

تلفن: ۳۳۴۰۰۰۲۷ ۵۱ (۹۸+)

فکس: ۳۳۴۰۰۰۲۷ ۵۱ (۹۸+)

دفتر فروش و رزرواسیون هواپیمایی قطر ایرویز در اصفهان

اگر مشکلی در فرآیند رزرو بلیط شما پیش بیاید و یا بخواهید مستقیما از ایرلاین مورد نظر بلیط خود را سفارش دهید می‌توانید به دفاتر قطر ایرلاینز مراجعه فرمایید. این شرکت هواپیمایی در شهر أصفهان هم دارای نمایندگی است.

آدرس: اصفهان، خیابان مطهری، پل فلزی، هتل آسمان، طبقه اول

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه از ۸:۰۰ لغایت ۱۶:۳۰

تلفن:  32353536 31 (98+)

فکس: ۳۲۳۵۳۵۳۶ ۳۱ (۹۸+)

دفتر فروش و رزرواسیون هواپیمایی قطر ایرویز در مشهد

آدرس: مشهد، بلوار جانباز، بین جانباز ۴ و ۶، مجتمع تجاری

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه از ۸:۰۰ لغایت ۱۶:۳۰

تلفن  37664101 تا ۶

فکس ۳۷۶۶۴۱۰۹ ۵۱ (۹۸+)

دفتر هواپیمایی قطر در تهران و شهرهای ایران

تاریخچه مختصری از قطر ایرلاینز

این شرکت هواپیمایی برجسته برای اولین بار در سال ۱۹۹۳ در ماه نوامبر تاسیس شد. عملیات پروازی این دفتر اوایل سال ۱۹۹۴ آغاز شد. در سال ۱۹۹۵، تعداد کارکنان مجموعاً ۷۵ نفر بود و توسط شیخ حمد بن علی بن جبر آل ثانی، مدیر عامل وقت قطر ایرویز (QR) استخدام شدند.

طی سال‌ها، این شرکت هواپیمایی بسیار خوب پرواز کرد و امروزه یکی از مشهورترین خطوط هوایی در جهان است. این هواپیما با استفاده از هواپیماهای متعلق به آخرین مدل از شرکت های طراحی و ساخت هواپیما هستند و به بیش از ۱۵۰ مقصد جهانی خدمات رسانی می کند.

این ایرلاین با خدمات درجه یک خود، توانسته است جوایز متعددی را نیز در طول سالها کسب کند. سازمان بررسی کیفی حمل و نقل هوایی  به قطر ایرویز رتبه پنج ستاره را اعطا کرده است و  اینکه آن را به عنوان هواپیمایی سال برای سال های ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ معرفی کرده است.

* مقاصدی که قطر ایرویز (QR) ارائه می کند کجا هستند؟

قطر ایرویز از پایگاه خود در فرودگاه بین المللی حمد واقع در دوحه، به تعداد زیادی از مقاصد جهانی خدمات رسانی می کند. در سال ۲۰۱۲، قطر ایرویز چند مقصد دیگر را اضافه کرد که شامل بلگراد، آدیس آبابا، بغداد، ماپوتو، پرث، اربیل، ورشو، سن پترزبورگ، کلیمانجارو، زاگرب، یانگون، مومباسا و کیگالی بود.

تا سال ۲۰۱۴، این شرکت هواپیمایی به ۱۴۶ نقطه در سراسر جهان خدمات رسانی می کرد. امروزه از این تعداد عبور کرده است و به راحتی به بیش از ۱۵۰ مقصد جهانی خدمات رسانی می کند.

* ناوگان قطر ایرویز چیست؟

قطر ایرویز به عنوان یکی از بهترین هواپیماهای جهان شناخته شده است. این ایرلاین با ارائه تنها بهترین هواپیماها برای استفاده مسافران خود، از یک سری مدل های ایرباس و بوئینگ استفاده می کند. ناوگان اجرایی قطر ایرویز شامل Bombardier Challenger 605، Bombardier Global Express XRS، Bombardier Global 5000، Gulfstream G500/G600 و Gulfstream G650ER است.

* خدمات ارائه شده به وسیله  قطر ایرلاینز چه هستند که این ایرلاین را تبدیل به بهترین شرکت هواپیمایی کرده است؟

خدمات گسترده‌ای به وسیله این شرکت هواپیمایی برای مشتریان اراسه می‌شود که با توجه به کلاس پرواز تا حدی متفاوت است.

* پروازهای فرست کلاس قطر ایرلاینز چه ویژگی‌هایی دارد؟

فضای پایی که قطر ایرویز به مسافران کلاس فرست خود ارائه می دهد، ۶.۵ فوت است که در نوع خود باورنکردنی است. اما این همه ماجرا نیست حتی صندلی‌های فرست کلاس تبدیل به تخت‌های تاشو می‌شوند. آنها مجهز به سیستم سرگرمی با تکنولوژی بالا و همچنین عملکردهای ماساژ هستند.

بنابراین، چه پروازهای قطر ایرویز به هند یا جاهای دیگر داشته باشید، می توانید استراحت کنید و از تماشای یک فیلم بر روی صفحه تلویزیون ۲۶ اینچی شخصی خود که صندلی شما مجهز به آن است، لذت ببرید.

* تفاوت کلاس تجاری هواپیمایی قطر با دیگر ایرلاین‌ها چیست؟

برای سفر لوکس نهایی، باید با هواپیمایی قطر (QR) در کلاس تجاری پرواز کنید. این ایرلاین بیشترین راحتی را در قالب صندلی های کاملا افقی و همچنین دسترسی مستقیم به راهرو به مسافران خود ارائه می دهد. این موضوع برای  هواپیماهای ایرباس A350، ایرباس A380 و بوئینگ ۷۸۷ در پیکربندی ۱-۲-۱ ارائه می شود.

این ویژگی‌ها فقط در هواپیماهای متوسط ​​یا دوربرد کمی متفاوت هستند. آخرین افزوده قطر ایرویز Qsuite است – یک کابین شیک کلاس تجاری که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد.

* اکونومی کلاس شرکت هواپیمایی قطر

در سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰، Skytrax کلاس اقتصادی قطر ایرویز را به عنوان بهترین کلاس در جهان معرفی کرد. این ایرلاین با ارائه حداکثر ۳۴ اینچ به صورت زمین صندلی، صفحه نمایش های تلویزیونی جداگانه را در هواپیماهای A3330/A340 به مسافران ارائه می دهد. تلویزیون های لمسی به مسافرانی که با هواپیماهای بوئینگ ۷۷۷ و ۷۸۷ این خطوط هوایی سفر می کنند ارائه می شود. بنابراین مهم نیست که در کدام کلاس پرواز می کنید، قطر ایرویز فقط بهترین ها را به مسافران خود ارائه می دهد. آدرس دفتر هواپیمایی قطر در تهران را در اختیار شما قرار دادیم بنابراین می‌توانید کلاس پرواز خود را به سادگی هماهنگ کنید.

* سرگرمی های حین پرواز

سیستم سرگرمی هوایی قطر ایرویز معروف به Oryx One است. تقریباً همه هواپیماهای قطر ایرویز دارای تلویزیون های شخصی سازی شده هستند که برخی از هواپیماهای ایرباس A320 را ممنوع می کند. نه تنها این، بلکه این خطوط هوایی اتصال Wi-Fi را نیز ارائه می دهد. چیزی که این سرویس را باورنکردنی می کند این است که به مسافران اجازه می دهد اس ام اس، MMS ارسال کنند، ایمیل خود را چک کنند و همچنین اینترنت را مرور کنند.

* سالن مخصوص پروازهای قطر ایرویز

قطر ایرویز (QA) برای مسافران کلاس اول و بیزینس خود، ترمینال پریمیوم را در سال ۲۰۰۶ در فرودگاه بین المللی دوحه راه اندازی کرد. این ترمینال ۱۰۰۰۰ متر مربعی با هزینه ۹۰ میلیون دلار آمریکا در مدت ۹ ماه ساخته شد. امکانات شامل چک-این، مناطق بازی، خرید معاف از مالیات، سونا، جکوزی، درمان های اسپا، رستوران ها و اتاق های کنفرانس است. ظرفیت صندلی در سالن شیک کلاس تجاری تا ۸۰ درصد افزایش یافته است.

برای مسافران ممتاز هواپیمایی قطر (QR)، سالن تجاری Al Mourjan در سال ۲۰۱۴ افتتاح شد. این سالن چشمگیر به اندازه تقریباً ۱۰ استخر شنای المپیک است. دسترسی به این سالن عالی فقط برای مسافران قطر ایرویز و فرست کلاس جهانی و بیزینس است. به دلیل سفرهای متعدد قطر ایرلاینز به تهران دفتری در تهران به وسیله قطر ایرلاینز احداث شده است.

آخرین سالن پرمیوم افتتاح شده به وسیله  قطر ایرویز (QR) در ژانویه در فرودگاه شارل دوگل بود. این دومین سالن بین المللی این شرکت هواپیمایی است که اولین آن در فرودگاه هیترو لندن است. در تهران هم نمایندگی این شرکت هواپیمایی وجود دارد و می‌توانید برای خرید و پیگیری به ان مراجعه کنید و اگر برای شما مقدور نیست که حضوری بروید در بخش پایین می‌توانید با شماره هر یک از آ‌ن‌ها تماس بگیرید.

شماره تلفن دفتر هواپیمایی قطر در تهران

ساعات کاری دفتر هواپیمایی قطر در تهران از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۸ صبح تا ۱۶:۳۰ عصر است.

تفلن این دفتر ۰۰۹۸۲۱۷۵۹۲۵ است. می‌توانید با فکس این دفتر نیز ارتباط برقرار کنید و موضوعات مد نظر خود را مطرح کنید ۰۰۹۸۲۱۲۲۰۱۵۳۶۵ نیز مربوط به فکس این شرکت است.

4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 دیدگاه درباره “آدرس دفتر هواپیمایی قطر در تهران کجاست؟” وجود دارد

  1. · 24 مرداد 1401 در 17:09

    بسیار بسیار بد و عدم اطمینان نزدیک به دو ماه هست که هنوز ساکم بدستم نرسید و هر روز جواب های تکراری شنیدم و هیچ گونه مدیریت ندارن رفتنی به چمدان آسیب وارد شد و بر گشتنی هم ساک وسایلم گم شده و هیچ ردی ازش ندارم و وسایل شخصی ضروری داخل ساکم هست که بشدت دچار مشکل شدم و هیچ گونه مدیریت ندارن واقعا متاسفم که با پرواز قطر سفر کردم

    • · 26 مرداد 1401 در 11:51

      ممنون از تجربه تلخی که با ما به اشتراک گذاشتید. امیدوارم ازین پس با هر شرکت هواپیمایی که سفر کردید بدون هیچ مشکلی باشه براتون و از سفرتون نهایت لذت و آرامش رو ببرید.

  2. · 16 شهریور 1401 در 15:56

    من میخواستم از این طریق از گروه محترمی که در دفتر هواپیمایی قطر در فرودگاه مشهد کار میکنند خیلی خیلی تشکری کنم بخصوص از چند آقای محترمی که اسمشان فکر کنم درست میگم که آقای احمدی و آقای دهقانی و یک خانم خیلی محترم دیگه که متاسفانه اسمشان را فراموش کردم که برایم کمک کردن که به زودترین فرصت بلیط پیدا کنم خیلی صمیمانه تشکری کنم

  3. · 7 اردیبهشت 1402 در 17:20

    مشتری خیلی پشت خط میمونه من بابت انجام کارم حدود دو ساعت معطل شدم و بجای اعلام نوبت میتونین موسیقی ملایم پخش کنید فکر میکنم هیچ جای دنیا مشتری دوساعت پشت خط راتحمل نمیکنه سریع ارلاین خودشو عوض میکنه در ایران اصلا به فلسفه مشتری مداری هیچ اهمیتی نمیدهن ولی در کشورهای پیشرفته برای اینکار باید جوابگو باشن و این کار خیلی ساده هست امیدوارم روسا فکری بکنن .