مراکز خرید کوش آداسی و معرفی ۷ تا از بهترین مراکز خرید

112
0
مراکز خرید کوشی آداسی

اگر به کوشی آداسی سفر کردید، مراکز تقریحی و خرید این شهر را از دست ندهید. چه امروزه و چه در گذشته بخش مهمی از سفر ایرانی‌ها به کشورهای دیگر به قصد خرید کردن و آوردن سوغاتی است. اما در گذشته این بخش از سفر بیش از هر چیز دیگری اهمیت داشت و هر شخصی در یک محله به مسافرت می‌رفت تا برای اعضای دیگر خانواده و دوستان خود سوغاتی‌های متفاوت می‌آورد. به هر حال در هنگام سفر کردن اطلاعات داشتن از مراکز خرید مقصد بسیار مهم است چه سفر مشهد باشد و چه سفر به کوش اداسی. در این مقاله می‌خواهیم به صورت مختصر به مراکز خرید کوش آداسی بپردازیم.

در ادامه می‌خواهیم به دو دسته از مراکز خرید بپردازیم چرا که مراکز خرید کوش آداسی به دسته مراکز خرید  سوغاتی و مراکز خرید روزانه مثل بازار بزرگ تهران خودمان دسته‌بندی می‌شوند. اگر می‌خواهید برای مدتی در کوش آداسی بمانید قطعا به هر دوی این مراکز خرید نیاز خواهید داشت به همین دلیل در این مقاله به صورت کلی به تمام این مراکز خرید پرداخته ایم تا بتوانیم تمام نیاز شما کاربران عزیز که به کوش اداسی سفر کرده اید را برآورده کنیم.

احتمالا ما ایرانی‌ها در فرهنگ خود با چانه زدن بسیار آشنا هستیم و در مراکز خرید در هر شهری می‌توانیم با چانه زدن قیمت را تا حدی کم‌تر کنیم. در ترکیه نیز همین قانون برقرار است. سربسته بگویم چه در مرکز خرید کوش آداسی باشید و چه در تاکسی استانبول می‌توانید به صورت کلی با چانه زدن قیمت را کم کنید و این یک نکته مثبت درباره ترکیه است. این موضوع در مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول و حتی بخش اروپایی آن هم دیده میشود.

البته از آن سمت هم بعضی از فروشندگان قیمت را به عمد بالاتر جلوه می‌دهند تا شما در نهایت با چانه زدن ان را به قیمت اصلی برسانید پس سعی کنید به سریع‌ترین شکل ممکن و با چانه زدن قیمت را کاهش دهید. پس اجازه دهید با گفتن حقیقت شروع کنیم، چانه زنی رمز یک خرید موفق  در کوش آداسی است و چانه زنی بخشی از فرهنگ ترکیه است و شاید بتوان گفت که یک مهارت تلقی نمی‌شود و اگر شما هم می‌خواهید با یک قیمت منصفانه خرید کنید، هرگز چانه زنی را فراموش نکنید.

می دانیم که راهنمایان تور شما داستان های دیگری را برای شما تعریف خواهند کرد، اما لطفاً به خاطر داشته باشید که راهنمایان تور شما احتمالاً از مغازه هایی که شما را به آنجا می برند، کمیسیون دریافت می کنند. به همین دلیل، راهنمایان تور شما ممکن است بی طرف نباشند و شما را به مراکز خرید گران قیمت کوش آداسی ببرند اما همه ما می‌دانیم که چه هنگامی که با تور می‌روید و چه هنگامی که خود شما برای سفر به کوش اداسی می‌روید بخشی از هزینه را به عنوان هزینه کلی برای تور کنار می‌گذارید. مسلم است که هیچکس دوست ندارد هزینه‌های حساب نشده سفر با خرید از یک مرکز خرید لوکس از مراکز خرید کوش آداسی به هدر برود.

مراکز خرید کوش آداسی
کوش آداسی

سه توصیه ضروری برای گردشگران برای خرید از مراکز خرید کوش آداسی:

۱- جو خرید در کشور دیگر جیبتان را خالی نکند

سعی کنید که جو محیط بر روی شما اثر نگذارد چرا که در ترکیه به محض اینکه بفهمند شما توریست هستید سعی می‌کنند که اجناس خود را بفروشند پس دامن خود را از کف نبرید و با چشم باز خرید کنید و تنها چیزی که می‌خواهید را بخرید. فروشندگان در بازار و اطراف شهر قدیمی می توانند بسیار تهاجمی و متقاعد کننده باشند.

هر چند این وظیفه صاحب مغازه است که کالای خود را ارائه دهد، اما بی ادبی هم نیست که به اطراف نگاه کنید و قیمت اجناس را بپرسید و به سادگی بروید و قیمت را بپرسید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

شما هیچ چیزی به صاحب مغازه بدهکار نیستید و فکر نکنید چون او با شما خوب رفتار می کند، شما باید حتما آن جنس را تهیه کنید. او فقط کار خود را انجام می دهد.

اجازه ندهید صاحبان مغازه به شما فشار بیاورند. صاحبان مغازه ممکن است سعی کنند شما را وادار کنند که نیاز به تصمیم گیری فوری داشته باشید در این لحظه سعی کنید از هر تصمیمی اجتناب کنید و سعی کنید که سریعا تصمیم هیجانی نگیرید. شما نیازی به تصمیم فوری ندارید. مغازه ها، جواهرات و فرش های بی شماری در مراکز خرید کوش آداسی وجود دارد.

همیشه فرش یا گردنبند رویایی بعدی وجود دارد که منتظر هستند شما ان را بخرید پس سریع تصمیم نگیرید وگرنه مراکز خرید کوش اداسی و فروشنده‌های ان می‌توانند جیب شما را خالی کنند. ظاهر و قیمت را بررسی کنیدو کاملاً منطقی است و ایرادی ندارد که برای بازدید بهتر به فروشگاه بعدی بروید.

۲- قبل از خرید هر چیزی حداقل ۱۰ فروشگاه را بررسی کنید.

برای خرید کردن از کراکز خرید کوشی آداس وقت بیشتری بگذارید. هزاران فروشگاه، صدها مغازه فرش و جواهر فروشی در کوش آداسی وجود دارد.

حداقل از ۱۰ مغازه دیدن کنید و سپس تصمیم بگیرید کدام یک را بخرید. پس از دیدن ۱۰ مغازه، بینش بیشتری نیز خواهید داشت و کمتر احتمال دارد چیزی بخرید که پشیمان شوید.

۳- از جاهایی که محلی ها خرید می کنند خرید کنید

مشتریان اطراف خود را بررسی کنید. اگر مردم محلی از همان مکان خرید می کنند، این را نشانه کیفیت و قیمت مناسب در نظر بگیرید. محلی ها بهترین اماکن را برای خرید انتخاب می‌کنند در حالی که لیدرهای تور ممکن است شما را به گران‌ترین بخش‌های شهر ببرند پس سعی کنید که اماکن عادی‌تر را پیدا کنید.

مردم محلی بهتر از شما مکان را می شناسند و اگر از آن فروشگاه خرید می کنند، باید دلیلی داشته باشد. از گپ زدن با مردم محلی در کافه‌ها یا مکان‌های دیگر واهمه نداشته باشید و در مورد محل خرید اقلام خاص راهنمایی بخواهید. راهنمایی خواستن یکی از کارهایی است که می‌تواند از جیب شما در مراکز خرید کوش آداسی حفاظت کند و منطقی‌ترین تصمیم را داشته باشید.

یکی از مشکلاتی که در هر کدام از مراکز خرید کوش آداسی ممکن است به آن‌ها بر بخورید اجناس تقلبی و های کپی است. این اجناس مممکن است در نگاه اول بسیار اصل به نطر برسند و یا حتی از اصل ان جنس هم اصل‌تر باشند. اما کیفیت این اجناس به حدی پایین است که می‌توانیم بگوییم در صورت خرید اجناس فیک پول خود را دور ریخته‌اید. در ادامه این مقاله می‌خواهیم بهترین مراکز خرید کوش اداسی را معرفی کنیم که اجناسی اصل را با قیمتی مناسب پیدا کنید.

مراکز خرید دارای برندهای ترکی و بین المللی با کیفیت واقعی هستند، اما بازارها پر از محصولات تقلبی هستند.

مردم محلی ترکیه مراکز خرید را به دلیل کیفیت و فروش محصولات تقلبی به صورت کامل و دقیق انالیز می‌کنند، و به ندرت فروشگاه‌های منطقه قدیمی شهر را ترجیح می‌دهند چرا که اجناسی با کیفیت کم و تقلبی در حجم زیاد در این بازارها پیدا می‌شود. البته این موضوع به این معنی نیست که در بافت قدیمی نمی توانید مغازه های باکیفیت را ببینید.

* مرکز خرید اسکالا نوادا یا نوادا اوتلت

این مرکز خرید مکانی عالی برای خوردن، نوشیدن و یا لذت بردن از یک شب یا یک روز افتابی کوش آداسی است. این مرکز خرید دارای یک ویوی رو به دریای شگفت انگیز و منظره بی‌نظیری از شهر است. دیدن اسکالا نوادا برای یک بار خالی از لطف نیست، اما برای خرید جدی توصیه نمیشود.

اکثر مغازه‌های اسکالا نوادا شبیه به مغازه‌های شهر قدیمی هستند. من به خاطر ندارم که یک برند مد با کیفیت در این مرکز خرید فروشگاهی باز کرده باشند.

آدرس مرکز خرید نوادا اوت لت را به خطر بسپارید: Atatürk Mahallesi, Aydın Cd. No:216, 09207 Söke/Aydın, Turkey

به طور کلی، مغازه ها در کوش آداسی باید محصولات خود را گران بفروشند تا کرایه های بالا و هزینه های کلی خود را بپردازند. مردم محلی عمدتاً به دلیل رویکرد توریستی و قیمت‌هایشان از بخش قدیمی شهر دور می‌مانند.

* مراکز خرید Setur Marina

مرکز خرید Setur Marina مکانی عالی برای لذت بردن از یک گفتگوی دوستانه و کافه ها و رستوران های با کیفیت خوب است.

علاوه بر این، Setur Marina دارای مغازه‌های باکیفیت است، اما دارای یک منطقه خرید بسیار کوچک است. شما می توانید برندهای مد ترکیه با کیفیت را بدون هیچ چانه زنی بخرید. قیمت مرکز خرید مارینا یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین مراکز خرید است.

تویست و مودو مارینا از بهترین مغازه‌های خرید پوشاک در کوش آداسی هستند که می‌توانید برای خرید به آن‌ها بروید و هیچ ضرری را متحمل نشوید چرا که این دو مغازه باکیفیت‌ترین و بهترین اجناس ترکیه را دارند.

* بازار بزرگ کوش آداسی، از جذاب‌ترین مراکز خرید کوش آداسی

بهترین مکان برای خرید لوازم جانبی لباس های تقلبی یا بدون مارک، بازار بزرگ است. سعی کنید در هنگام سفر لوازم مورد نیاز خود را با دقت جمع کنید اما اگر در سفر نیاز داشتید که لوازم الکترونیکی را خریدار کنید باید از بازار بزرگ کوش آداسی خریداری کنید.

در بازار بزرگ، تقلبی های اصلی و اجناس واقعا اصیل همه جا هستند. می توانید ساعت، کیف و هر کالای مد را با قیمت های پایین پیدا کنید. حدود ۱۰۰ مغازه هستند که می‌توانند هر جنسی با هر کیفیتی را به شما ارائه بدهند. سعی کنید قبل از خرید مطمئن شوید که لازومی که می‌خواهید خریداری کنید از اصالت کافی برخوردار هستند پس به بارکدها و بسته‌بندی‌‌‌ها دقت کنید.

شما در بازار بزرگ ارزان تر خرید خواهید کرد، زیرا رقابت بین فروشندگان متعدد وجود دارد. همچنین، اجاره‌ها و هزینه‌های فروشندگان کمتر است، که به معنای قیمت‌های پایین‌تر است. شما می توانید آزادانه در اینجا چانه بزنید. حتی مردم محلی اینجا هم در بازار بزرگ چانه می زنند و اختلاف قیمت‌ها تا حد زیادی به شکلی است که در این بازار می‌توانید بهترین اجناس را پیدا کنید بدون آن‌که نگران خالی شدن جیب خود باشید.

همچنین یک بازار در مرکز شهر کوش آداسی وجود دارد. این بازار یکشنبه برای فروشندگان لباس و جمعه برای فروشندگان مواد غذایی باز است.

* مرکز خرید حجیوات کوش آداسی، از مراکز خرید کوش اداسی که نمی‌توان از خیر سوغاتی‌های آن گذشت

اگر می خواهید محصولات با کیفیت عالی بخرید، باید مراکز خرید واقعی در کوش آداسی را جستجو کنید. در این مراکز خرید می توانید خود را در خریدهای بی دردسر گم کنید. قیمت‌ها در این مرکز خرید نسبتا مناسب است و می‌توانید اجناس اصیل ترکی را هم مشاهده کنید و آن‌ها را خریداری کنید.

بهترین مراکز خرید کوشی آداسی

سعی نکنید در مراکز خرید حجیوات زحمت زیادی برای چانه زدن بکشید. در این مغازه های معمولی، برچسب قیمت نهایی است و بنابراین شانس زیادی برای کم کردن قیمت ندارید اما نگران نباشید چرا که قیمت در این مراکز خرید تا حد زیادی منصفانه است.

بهترین مرکز خرید سوغاتی کوش آداسی، مرکز خرید حجیوات کوش آداسی است که یک مرکز خرید بزرگ با صدها مغازه است. شما می توانید تمام نیازهای مد، نیازهای روزانه و سوغاتی های با کیفیت را خریداری کنید.

علاوه بر این، یک فروشگاه دیگر با ۲۰ مغازه پارچه فروشی وجود دارد. این اوت لت نیز در مجاورت مرکز خرید بزرگ کوش آداسی قرار دارد. اگر برایتان کافی نبود، یک مرکز خرید کوچکتر دیگر درست روبروی جاده وجود دارد.

توجه کنید که در کوش آداسی و سرتاسر ترکیه می‌توانید شعبه‌های استارباکس را خریداری کنید پس می‌توانید با خرید قهوه صبح خود از خرید و بازدید از مغازه‌های متفاوت لذت ببرید.

در این مغازه های جذاب در اوت لت های کوش آداسی می‌توانید شهربازی ها را هم مشاهده کنید. به دلیل توریستی بودن کوش آداسی فود کورت‌ها و شهربازی‌ها بخشی جدا نشدنی از مراکز خرید کوش اداسی هستند که بسیار معمولی است.

سالن‌های تیاتر و کنسرت و سینما هم بخش‌های دیگری از مراکز خرید مختلف در کوش آداسی هستند که می‌تواند نظر هر توریستی را به خود جلب کند. همچنین می توانید برای اطلاع از برگزاری کنسرت در سالن باز مرکز خرید به وب سایت Biletix مراجعه کنید. در فصل گردشگری، بسیاری از خوانندگان داخلی و بین المللی در کوش آداسی کنسرت برگزار می کنند. البته هزینه زیادی را باید برای بلیط های کنسرت بپردازید چرا که هر خواننده‌ای چه ترکی و چه ایرانی دارای حق بلیط‌های گران قیمت هستند و می‌تواند منجر به هزینه‌های اضافی در سفر شما باشد. اما بهترین زمان سفر به ترکیه در اواخر بهار برای رسیدن به فستیوال های موسیقی مناسب است.

اگر می‌خواهید شیرینی‌های ترکی، زردآلو ترکی، انجیر ترکی یا سایر شیرینی‌های طبیعی بخرید، اینجاست. باقلوا را اینجا پیدا نمی کنید و راستش را بخواهید آنها را از دست نخواهید داد.

آنها فقط محصولات طبیعی را می فروشند و بهترین کیفیت و بهترین انتخاب مردم محلی را دارند.

* مرکز خرید کوش آداسی ای وی ام

یکی از مراکز خرید چند منظوره در کوش آداسی مرکز خرید ای وی ام است. این مرکز خرید همزمان دارای چند فوت کورت معروف در کوش آداسی است که تنهایی می‌تواند علت معروف شدن این مرکز خرید باشد. علاوه بر  ان وجود شهربازی و چیزهای دیگر از جمله امکاناتی است که ای وی ام را به یک مرکز تفریحی تبدیل کرده است بیشتر از اینکه این مرکز یک مرکز خرید باشد.

مراکز خرید کوش آداسی
ای ام وی کوش آداسی

به هر حال فروشگاه‌های مختلفی وجود دارند که در ای وی ام کوش آداسی می‌توانند به شما خدمات‌رسانی کنند. با توجه به اینکه ای وی ام یکی از بهترین اماکن برای خرید است یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید به تفریح در آن بپردازید.

سینما، پارکینگ، هایپرمارکت، زمین بازی کودکان، سرویس بهداشتی، کافه، فودکورت و رستوران بخشی از جذابیت‌های ای وی ام هستند که هیچ توریستی نمی‌تواند به سادگی آن را فراموش کند. البته توجه داشته باشید که مرکز خرید ای وی ام همانطور که از ویژگی‌های ان پیداست قیمت به نسبت زیادی دارد و نمی‌توان ان را در دسته‌بندی مراکز خرید ارزان در کوش آداسی به شمار آورد.

اما کیفیت چند مغازه موجود در ای وی ام به حدی زیاد است که می‌تواند با دیگر مراکز خرید ( که تنها مراکز خرید هستند و یک مرکز تفریحی نیستند) رقابت کند و بر آن‌ها پیروز شود.

در ادامه اگر می‌خواهید از این مرکز خرید خریدهای متنوعی را انجام دهید آدرس را در اختیار شما قرار می‌دهیم اما مراکز خرید دیگر کوش آداسی از اماکن بهتر و به صرفه‌تری برای خریدکردن هستند و تقریبا همین کیفیت ای وی ام را ارائه می‌دهند بنابراین شما عملا چیز زیادی را از دست نخواهید داد.

آدرس: Yavansu Mah., Karaova Sok.,Yavansu Yolu Caddesi 8/7 G-1, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

* مرکز خرید آکدوگان از بهترین مراکز خرید کوش آداسی

اگر می‌خواهید باکیفیت‌ترین لباس‌های ترک را با قیمت معقول خریداری نمایید آکدوگان مقصد اصلی شما خواهد بود. این مرکز خرید جذاب یکی از جاهایی است که توریست‌ها و مردم محلی از آن برای خریدهای خود استفاده می‌کنند. آکدوگان را هم می‌توان محل مورد علاقه توریست‌ها و مردم محلی دانست.

بهترین پوشاک کوش آداسی در اکدوگان به فروش می‌رسد و شما اجناس را در هر قیمت می‌توانید در آکدوگان مشاهده کنید از گران‌قیمت‌ترین پارچه‌های ترکیه دوخت اروپا گرفته تا کار دست مردم مناطق روستایی ترکیهُ همه این اجناس به شکل زیبا و جذابی یک هارمونی خاص را به اکدوگان بخشیده‌اند که همزمان هم افرادی که قصد خرج کردن زیاد را دارند به این مرکز خرید می‌ایند و هم کسانی که می‌خواهند بخشی از پولی را که برای سفر کنار گذاشته اند با خود به خانه بازگردانند.

به هر حال اگر هم نمی‌خواهید از مرکز خرید اکدوگان چیزی بخرید می‌توانید برای کی بار برای دیدن به ان سری بزنید چرا که به هیچ عنون دیدن ان خالی از لطف نیست و می‌تواند دید جدیدی را نسبت به صنعت ترکیه و محصولات ترکیه به شما بدهد.

جذاب‌ترین مراکز خرید ترکیه شاید در استانبول انتالیا و یا ازمیر قرار داشته باشند اما آکدوگان کوش آداسی از سری مراکز خرید کوش آداسی است که می‌تواند گوی سبقت را از بسیاری از مراکز خرید در ترکیه برباید. این مرکز خرید با قیمت‌ها و کیفیت خود تبدیل به یکی از بهترین مراکز خرید کوش آداسی شده است که می‌توان با اطمینان خاطر آن را به هر کسی معرفی کرد.

آدرس مرکز خرید آکدوگان را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید: Camikebir Mahallesi, Kahramanlar Cd. No:15, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

* فروشگاه چرم کوش آداسی

اگر تنها تعریف ایتالیا را در تولید چرم شنیده‌اید ما نظر شما را درباره کوش آداسی تغییر خواهیم داد چرا که یکی از باشکوه‌ترین فروشگاه‌های چرم در کوش آداسی قرار دارد و از کیف و کفش گرفته تا اجناس دیگر را می‌توانید به راحتی در این مرکز خرید پیدا کنید.

مراکز خرید کوش آداسی
چرم کوش آداسی

چرم های مختلفی هستند که در مراکز خرید وجود دارند از چرم گاو گرفته تا چرم موجودات دیگر البته ناگفته نماند که برای محافظان طبیعت چرم‌های گیاهی نیز موجود است و چرم‌های مصنوعی نیز بخشی از محصولات این فروشگاه را تشکیل می‌دهند.

مرکز خرید چرم کوش آداسی به لیدیر نیز مشهور است و می‌توانید با گفتن نام لیدیر بازار هم راه خود را پیدا کنید.مرکز خرید چرم کوش آداسی در آدرس پایین قرار دارد: Barbaros Hayrettin Pasa Boulevard, Cephane Street, No: 2, Kusadasi 09400, Turkey

– فرهنگ چانه زنی در هنگام خرید در ترکیه

اگر عاشق چانه زدن هستید، مراکز خرید کوش آداسی برای شما مثل بهشت ​​خواهد بود. با این حال سعی کنید زیاده روی نکنید. چرا که ممکن است نتایج عکس بدهد یا اصلا فروشنده نخواهد که کالای خود را به شما بفروشد. توجه کنید که اگر چانه می‌زنید به قیمت و سهم فروشنده نیز توجه کنید تا حق کسی در مراکز خرید کوش اداسی ضایع نشود.

واقعیت این است که خرید ساده به سبک غربی در میان مردم محلی ترکیه معمول است. در این مقاله می‌خواهیم خاطرات و گفته‌های یک محلی را درباره خرید از مراکز خرید کوش آداسی را بخوانیم چرا که بهترین راهنما برای خرید کردن پرس و جو کردن از مردم محلی یا افرادی است که در ان ناحیه زندگی کرده‌اند. چرا که تنها ان‌ها از حقیقت امر باخبرند و بهترین و به صرفه ترین مراکز خرید کوش اداسی را می‌شناسند.

قبل از اینکه در مورد خرید به شما بگویم، می خواهیم توصیه های کلی در مورد خرید در ترکیه داشته باشیم و اگر به این موضوعات توجه کنید در مراکز خرید کوش اداسی هم می‌توانید بهترین خرید را داشته باشید.

جمع بندی

کوش آداسی یکی از شهرهای ترکیه است که مراکز خرید ارزان قیمت و گران قیمت زیادی دارد و بر بخش بالا به لوکس‌ترین‌ها و حتی بهترین قیمت‌های مراکز خرید پرداخته ایم. اما در نهایت چانه زنی در مراکز خریدکوش آداسی را فراموش نکنید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *