بهترین هتل های یزد کجاست؟

90
0
بهترین هتل یزد کجاست

اگر قصد سفر به یزد را دارید، حتما میخواهید بدانید بهترین هتل یزد کجاست؟ لیست بهترین هتل های یزد را میتوان در دو گروه هتل های سنتی یزد و هتل های مدرن طبقه بندی کرد. اما انتخاب از بین این هتل ها کار چندان ساده ای نیست. در اینجا ما ۷ تا از بهترین هتل های یزد را به شما معرفی میکنیم. پس اگر علاقه مند به رزرو این هتل ها هستید، با ما همراه باشید.

یزد خانه ای تاریخی در ایران است که به هزارتوی خانه های خشتی و کوچه پس کوچه ها شهرت دارد. این شهر تعدادی مکان دیدنی قدیمی از زمان های گذشته را ارائه می دهد که قطعا ارزش دیدن دارند.

یزد همچنین شهر مساجد باشکوه، فرهنگ زرتشتی، فرش‌فروشی‌ها و بادگیرهای ایرانی باستانی است که خانه‌ها را از طریق برجک‌هایی به سمت بادهای غالب دره و مهمان‌خانه‌های سنتی میان کویرها تهویه می‌کنند. سوالی که برای گردشگران و مسافران از سراسر ایران قبل از سفر به این شهر پیش می آید این است که بهترین هتل های یزد کجاست؟

برای شناخت بهترین هتل های یزد صفحه مناسبی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. منظور ما از «بهترین» هتل‌هایی است که ثابت کرده‌اند با کارکنان حرفه‌ای و ماهر، خدمات مفید، تزئینات ظریف و پیشنهادهای خوب با قیمت‌های مناسب، ارزش اقامت در آن‌ها را دارند. حال به معرفی برخی از آنها پرداخته ایم که در ادامه خواهید دید.

“هتل سنتی داد ” | یکی از بهترین هتل های یزد کجاست؟

مطمئنا یکی از خاطره انگیزترین اقامت های خود را در هتل مجلل داد تجربه خواهید کرد، زیرا اینجاست که مهمان نوازی سنتی و امکانات رفاهی مدرن به طرز ماهرانه ای با هم ترکیب شده اند. پاسخی درخور برای این سوال که بهترین هتل یزد کجاست؟

هتل داد یزد | کوله پشتی
بهترین هتل یزد | هتل داد یزد کجاست

این هتل ۴ ستاره در قلب شهر باستانی یزد در میان سایر بناهای معروف با بادگیرها (بادگیر)، نورگیرها، با حیاط زیبا و معماری منحصر به فرد خود قرار دارد که هر دیوار آن از کاهگل و آجر ساخته شده است.

هتل داد نمایشی عالی از معماری ایرانی و نمونه ای چشم نواز از سازه های خشتی و آجری است. منظره نورها در شب از این شهر شگفت انگیز خواهد بود. مثل این است که سفری را از شرایط پر استرس زندگی مدرن دور کرده اید و به شب های پر ستاره، آسمان صاف و سکوت بیابان ها سفر کرده اید.

بهترین مناطق دیدنی اطراف هتل داد یزد کجاست؟

باغ دولت آباد، مجموعه خان، خانه لاری ها، بقعه دوازده امام، زندان اسکندر، مقبره سید رکن الدین، برج ساعت مارکار، آتشکده زرتشتیان، مجموعه امیر چخماق و موزه آب یزد به دلیل موقعیت مکانی آن در کمتر از ۱۰ دقیقه از هتل قرار دارند. همچنین فرودگاه بین المللی صدوقی یزد تنها ۱۰ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

در این هتل با ۸۸ اتاق با دکوراسیون کلاسیک ایرانی آمیخته با امکانات مدرن از جمله اینترنت بی سیم، استخر، ماساژ، فروشگاه های صنایع دستی، رستوران های بین المللی و سنتی ایرانی و سالن های مختلفی برای برگزاری مراسم خاص طراحی شده است.

سقف منحنی برخی اتاق ها حسی سنتی به اتاق های هتل می دهد، به عبارتی تمام امکانات و تجهیزاتی که ممکن است از یک هتل ۴ ستاره انتظار داشته باشید را در اینجا میابید.

آدرس هتل داد یزد کجاست؟

این هتل در بافت قدیمی شهر واقع گشته و در ابتدا سازه ای ساده تر بوده که به عنوان یکی از ورودی های شهر یزد در زمان قاجار ساخته شده است. این هتل که یکی از پرطرفدارترین و بهترین هتل های یزد به حساب می آید در خیابان دهم فروردین پلاک ۲۱۴ قرار دارد.

هتل مجلل مشیرالممالک

هتل مشیرالممالک نیز دومین انتخاب برای کسانی است که بدنبال بهترین هتل یزد برای اقامت هستند. هتل مشیرالممالک به عنوان یکی از بهترین هتل های یزد کجاست؟

هتل مشیرالممالک یزد کجاست
بهترین هتل یزد کجاست

اگر به دنبال یک باغ هتل لوکس ۴ ستاره در یزد هستید، ممکن است هتل مجلل مشیر الممالک، به جای مانده از دوران قاجار، برای شما رضایت بخش به نظر برسد. ساختمان هتل در فهرست میراث ملی ایران در رتبه ۷۷۷۸ قرار دارد. جزئیات ایرانی تحسین برانگیز اتاق ها، از سقف های زیبا گرفته تا فرش های ایرانی، باغ زیبا، فواره ها و معماری اصیل ایرانی آن را به یکی از بهترین هتل های یزد و جاذبه ی گردشگری تبدیل کرده است.

هتل مشیرالممالک دارای ۹۲ اتاق و سوئیت می باشد و موقعیت مکانی آن خارج از شلوغی شهر یزد اقامتی آرام را برای شما به ارمغان می آورد. اتاق های هتل در اطراف حیاط دو طرف باغ با معماری خاص کویری ساخته شده اند که به مهمانان هتل کمک می کند تا زندگی در ایران قدیم را تجربه کنند.

رستوران فرانسوی مجد، رستوران یزد، رستوران باغ و رستوران نقاشی از جمله مکان هایی در هتل هستند که می توانید غذاهای به یاد ماندنی را در آنها میل کنید. حتی برای ورزش دوستان هم امکاناتی فراهم است و می توانید تمرینات روزانه خود را هر روز در باشگاه ورزشی ادامه دهید.

مناطق دیدنی اطراف هتل مشیر الممالک یزد

علاوه بر این، خانه لاری ها، باغ دولت آباد، زندان اسکندر، مسجد جامع یزد و مقبره سید رکن الدین از دیدنی های نزدیک به این باغ هتل هستند. حالا به ما بگویید چه کسی برای اقامت چند شب در این هتل جذاب و خاص نه می گوید!

هتل ۵ ستاره صفائیه یزد

شاید بشود از دید کسانی که به دنبال هتل های ۵ ستاره هستند گفت هتل صفائیه یزد جواب این سوال باشد که بهترین هتل یزد کجاست؟ هتل ۵ ستاره پارسیان صفاییه یکی از معدود هتل های ۵ ستاره با ترکیبی عالی از معماری سنتی و مدرن در یزد تا کنون است.

هتل صفائیه یزد

برای کسانی که قصد سفر به یزد، شهر زیبای بادگیرها را دارند و به دنبال هتلی هستند که هم زیبایی های فرهنگی و سنتی ایرانیان را حفظ کند و هم با استفاده از تجهیزات و امکانات مدرن مناسب، بهترین خدمات را به مسافرانش ارائه دهد، هتل پنج ستاره پارسیان صفاییه می تواند بهترین انتخاب باشد. هتل صفاییه از دو قسمت هتل جدید و باغ تشکیل شده است.

هتل جدید شاهکاری از تلفیق معماری مدرن و سنتی با ویژگی های منحصر به فرد است که در سال ۱۳۸۶ در ورودی مجموعه ساخته شده است که دارای ۳ طبقه، ۱۰۵ اتاق و سوئیت، پذیرش و لابی هتل می باشد.

هتل قدیمی ۵ دقیقه با هتل جدید که به آن هتل گاردن یا هتل باغ نیز می گویند فاصله دارد. هتل باغ در سال ۱۳۳۵ فعالیت خود را آغاز کرد. آخرین بازسازی هتل باغ در سال ۱۳۹۲ انجام شده است. هتل قدیمی یا باغ هتل دارای ۴۶ ویلا با ساختار سنتی خود می باشد.

امکانات هتل صفائیه یزد

از امکانات هتل می توان به رستوران چوبی، کافی شاپ با ظرفیت ۷۰ نفر، فروشگاه صنایع دستی، سالن کنفرانس، سالن بدنسازی، فضای سبز، تاکسی سرویس، استودیو عکسبرداری، فروشگاه، گاوصندوق، اتاق مخصوص معلولین و پرسنل مجرب اشاره کرد.

دخمه زرتشتیان، موزه آینه و روشنایی، باغ دولت آباد، زندان اسکندر، مجموعه خان، مقبره سید رکن آدین، برج ساعت مارکار، آتشکده زرتشتیان و مجموعه امیر چخماق حدود ۲۰ دقیقه و همچنبن فرودگاه بین المللی صدوقی یزد ۱۴ کیلومتر با شما فاصله دارند.

هتل لاله یزد کجاست؟

یکی دیگر از گزینه های جواب بهترین هتل یزد کجاست همینجاست، در کنار آب انبار تاریخی گلشن یزد! بهترین هتل بعدی یزد، هتل ۴ ستاره لاله یزد می باشد که در سال ۱۳۷۹ بازسازی شد و اکنون پذیرای بازدیدکنندگان است و دارای ۳۸ اتاق در ۲ طبقه می باشد.

هتل لاله یزد

یک نکته فوق العاده در مورد این اتاق ها این است که همه آنها با یکدیگر متفاوت هستند. بنابراین، شما می توانید ۳۸ اقامت کاملا متفاوت در این هتل داشته باشید! تلویزیون، یخچال، چیلر، بخاری، مینی بار، کانال های ویدئویی مرکزی، آرایشگاه، خدمات پزشکی و تاکسی سرویس از دیگر امکانات این هتل است.

رستوران آنجا غذاهای سنتی ایرانی و همچنین غذاهای بین المللی سرو می کند که خاطرات فراموش نشدنی برایتان رقم خواهد زد. یک چایخانه سنتی نیز وجود دارد که می تواند شما را با طعم چای ایرانی و موسیقی پس زمینه ایرانی تحت تاثیر قرار دهد.

مهمتر از همه، می توانید به راحتی از جاذبه هایی نزدیک به این هتل مانند آتشکده زرتشتیان، باغ دولت آباد، مجموعه امیر چخماق، برج ساعت مارکار، خانه لاریها و مجموعه خان دیدن کنید. به علاوه فرودگاه بین المللی صدوقی یزد ۱۲ کیلومتر با شما فاصله دارد.

هتل ارگ جدید | بهترین هتل خانوادگی یزد کجاست؟

به دنبال اقامتی خانوادگی در یزد هستید؟ پس به هتل ارگ جدید یزد، هتلی خانوادگی دوستانه که از بهترین های یزد به شمار می آید نگاهی بیاندازید. هتل ۴ ستاره دیگری که از نظر میهمانان در زمره بهترین هتل های یزد قرار می گیرد، هتل ارگ جدید یزد با ۱۵۰ اتاق در ۳ طبقه می باشد.

بهترین هتل یزد کجاست؟ هتل ارگ جدید یزد

چشم انداز برخی از اتاق ها به سمت رشته کوه است و می توانید نهایت لذت در اتاق های آرامش بخشش را تجربه کنید. این ملک در نزدیکی دخمه زرتشتیان (برج های سکوت)، باغ دولت آباد، زندان اسکندر و مجموعه خان قرار دارد.

همچنین تا فرودگاه بین المللی صدوقی یزد ۲۲ کیلومتر فاصله دارد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، رستوران و کافی شاپ با غذاهای متنوع، سالن بدنسازی، پارکینگ رایگان، فروشگاه و امکان برگزاری کنفرانس و مراسمات در سالن های هتل اشاره کرد. ما مطمئن هستیم که از اقامت خود در هتل ارگ جدید یزد لذت خواهید برد.

هتل کهن کاشانه

هتل ۳ ستاره کهن کاشانه هتل بعدی ما در لیست پاسخ ها به بهترین هتل یزد کجاست قرار گرفته است. اگر می خواهید در خانه ای قدیمی اقامت کنید که خود یک جاذبه گردشگری است و گزینه ای مقرون به صرفه تر از هتل های ۵ ستاره می خواهید، هتل کهن کاشانه انتخاب خوبی است.

هتل کاشانه یزد
هتل کاشانه یزد

شاید هتل های مجلل زیادی را تجربه کرده اید، اینبار اما چیز جدیدی را امتحان کنید که شما را به سبک زندگی قدیمی یزد بازگرداند. در هتل کهن کاشانه فرصتی دارید تا حال و هوای تاریخ و سبک زندگی کهن ایران را تجربه کنید. آجرها و دیوارهای گل آلود با یک استخر مستطیل شکل زیبا، ایوان باشکوه و گل های رنگارنگ این ملک را به اقامتگاهی دوست داشتنی در چشم گردشگران تبدیل کرده است.

در هتل کهن کاشانه ۴۵ تخت در ۲۱ اتاق وجود دارد. و شما می توانید یک اتاق یک نفره، یک اتاق دو تخته یا یک اتاق سه تخته تخته با بهترین خدماتی است که فکرش را بکنید بگیرید. است از امکانات رفاهی این هتل می توان به کافه،رستوران، پارکینگ و خدمات تور اشاره کرد.

این اقامتگاه فوق‌العاده زیبا مکان مناسبی برای اقامت طولانی مدت است زیرا موقعیت مکانی عالی دارد و بهترین مکان برای پیاده‌روی در شهر قدیمی، نزدیک جاذبه‌ هایی از جمله مسجد جامع، زندان اسکندر و خانه لاریها، موزه سکه، بازار سنتی، می باشد. در نهایت بهتر است در ایرانگردی و رسیدن به شهر یزد یکی از اتاق های این هتل جذاب و آرام را رزرو کنید.

هتل موزه فهادان

پیدا کردن یک هتل ایده آل و جذاب در یزد کار سختی نیست. هتل فهادان در پیچ و خم مرکزی یزد واقع در مقابل زندان اسکندر واقع شده است. هتل ۴ ستاره موزه فهادان در گذشته عمارت قدیمی یزد بوده است و باید گفت که اول از همه، این یک گوهر معماری محسوب می شود که بیش از یک قرن و نیم قدمت دارد.

بنابراین، بیشتر بر این باورند که این هتل گران قیمت ارزش آن را دارد که یک شب یا بیشتر در آنجا اقامت کرد. این هتل دارای ۳۰ اتاق با اتاق‌های خواب است که به تنهایی به شیوه‌ای شیک و مرتب به سبک کلاسیک و مدرن با تزیینات صنایع دستی سنتی ایرانی، و رنگ آمیزی از الگوی قاجاریه مبله و تزئین شده است.

ساختمان این هتل شامل سه حیاط به نام حیاط اصلی، نارنجستان و عمارت کلاه فرنگی و همچنین سه بادگیر زیبا، تالار بزرگ، چاه خانه، سردابه زیبا و فعال، ایوان، شیروانی، سقف بزرگ مشرف به بافت تاریخی یزد است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این هتل موزه، وجود گنجینه های مختلف از آثار تاریخی و باستانی است که جاذبه های بصری خاصی را برای گردشگران ایجاد کرده است.

حیاط مرکزی و حیاط نارنجستان این هتل موزه به عنوان قهوه خانه و رستوران آماده پذیرایی از میهمانان گرامی می باشد. در اطراف هتل موزه فهادان، نقاط توریستی فوق العاده ای وجود دارد که تنها چند دقیقه با شما فاصله دارند مانند مجتمع امیر چخماق، موزه آب، بازار خان یزد، زندان اسکندر، آتش بهرام یزد و دخمه زرتشتیان. حال برایتان راحت تر است که این هتل را به جواب سوال بهترین هتل های یزد کجاست اضافه کنید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *