فاصله هوایی لس آنجلس تا استانبول چند کیلومتر است؟

136
0
فاصله هوایی لس آنجلس تا ترکیه

اطلاع از فاصله هوایی لس آنجلس تا استانبول برای کسانی که وقت برای آنها ارزشمند است، بسیار مهم است. این سوال تنها یکی از صدها سوالی است که مسافران قبل از سفر به لس آنجلس خواهند پرسید. لس آنجلس شهری توریستی است و سالانه تعداد زیادی از گردشگران از سراسر نقاط جهان برای دیدن کردن از لس آنجلس به آمریکا می‌آیند. برای پاسخ به سوال فوق، باید بدانید که لس آنجلس کجاست و مدت زمان رسیدن از لس آنجلس به شهرهای مختلف ترکیه چگونه است؟

شهر لس آنجلس در جنوب غربی کشور ایالت متحده آمریکا قرار دارد. با قدم زدن در مرکز شهر لس آنجلس می‌توانید تقریبا یک نفر از هر قاره‌ای را مشاهده کنید. این شهر مقصد بسیاری از مهاجران و گردشگران است پس تنوع ملیت در این شهر بسیار عادی و طبیعی است.

در بین گردشگران و مهاجران کشور آمریکا، شهروندان کشور ترکیه نیز دیده می‌شود. این افراد به هر دلیلی مثل گردشگری، کاری و یا حتی مهاجرت می‌خواهند از میزان فاصله هوایی لس آنجلس تا استانبول مطلع شوند.

روش‌های مختلفی برای سفر به لس انجلس وجود دارد که ساده‌ترین آن‌ها استفاده از سرویس حمل و نقل هوایی است. روش دیگر استفاده از ترکیبی از روش‌های دریایی، زمینی و هوایی است. اما همانگونه که گفتیم ساده‌ترین روش رسیدن به شهر لس آنجلس از شهر استانبول پیمودن فاصله هوایی لس آنجلس تا استانبول است.در این مطلب هر آنچه درباره پروازهای استانبول به لس آنجلس می‌دانستیم را جمع‌آوری کردیم تا علاوه بر درک میزان فاصله هوایی لس آنجلس تا استانبول با قیمت بلیط و مدت زمان پرواز نیز اشنا بشوید.

در این بین افرادی نیز هستند که برای مسافرت به آمریکا از ایران اقدام می‌کنند. پرواز هواپیماهای مختلف با یکدیگر متفاوت است. اما در ابتدا پرواز به ترکیه و شهر استانبول توقف می‌کند و پس از آن به سمت آمریکا می‌رود. به همین دلیل تمام خوانندگان این مطلب می‌توانند ایرانیان مقیم استانبول نباشند.

اگر شما هم قصد سفر به امریکا را دارید و می‌خواهید از جزئیات پرواز مثل مدت زمان پرواز و قیمت آن اطلاع یابید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

این مطلب اطلاعات جامعی از مقایسه پروازهای مختلف را به شما ارایه خواهد داد. همچنین در مقاله ای دیگر به بررسی فاصله تورنتو تا نیویورک پرداختیم. بنابراین شما می‌توانید آگاهانه‌تر دست به خرید بلیط بزنید و سفر آسان‌تر و سریع‌تری را تجربه کنید.

فاصله هوایی لس آنجلس تا استانبول در ترکیه چه قدر است؟

مدت پرواز ترکیه به آمریکا چند ساعت است؟

همانگونه که در قسمت قبل توضیح دادیم آمریکا یکی از مقاصد مهم گردشگری برای اکثر مردم جهان است. ترکیه نیز از این قاعده مستثنی نیست و سالانه تعداد گردشگران زیادی از ترکیه به امریکا مسافرت و مهاجرت می‌کنند.

اگر بخواهیم درباره مدت زمان پرواز ترکیه به آمریکا توضیح دهیم نیاز داریم که مدت زمان پرواز در چند شهر ترکیه را مورد بررسی قرار دهیم. سپس می‌توانیم به طور میانگین فاصله ترکیه تا اولین شهر امریکا را به دست بیاوریم.

هر ایرلاینی با توجه به موقعیت خود و میزان اتلاف وقت در هنگام فرود و صعود یک وقت تقریبی را برای رسیدن پرواز به لس آنجلس در نظر می‌گیرد.

مثلا پرواز ایرفلوت روسیه برای پرواز روز ۳ شهریور ماه ۱۴۰۰ فاصله هوایی لس آنجلس تا استانبول را حدود ۳۰ ساعت در نظر گرفته است.

اما در همان روز ۳ شهریور، هواپیمای لهستانی فاصله هوایی این پرواز را چیزی حدود ۳۹ تا ۴۰ ساعت در نظر گرفته است.

اگر از آنتالیای ترکیه بخواهید به سمت لس انجلس بروید، مدت زمان این پرواز با ایرلاین سوئیس اینترنشنال چیزی حدود ۳۱ ساعت طول خواهد کشید.

اما اگر مقصد شما از آنتالیا به سمت نیویورک آمریکا باشد، با پروازهای مختلف به طور میانگین چیزی حدود ۲۷ ساعت خواهد بود.

قیمت بلیط لس آنجلس تا استانبول

ایرلاین‌های مختلف بنا به مسائل مختلف قیمت‌های متفاوتی را برای سفرهای خود در نظر می‌گیرند. هواپیماهای لهستانی و قطر ایر پروازهایی را از استانبول به مقصد لس آنجلس تدارک دیده‌اند. با این که فاصله هوایی لس آنجلس تا استانبول متغیر نیست ما مشاهده می‌کنیم که ساعت رسیدن پرواز به لس آنجلس متفاوت است. این مدت زمان تاخیرهای بین ایرلاین‌های مختلف باعث می‌شود که مدت زمان یک پرواز ۲۳ ساعت باشد. اما این مدت زمان برای پرواز دیگر چیزی حدود ۳۰ ساعت است.

البته که عوامل مختلفی بر میزان تاخیر هواپیما اثرگذار هستند. اما یک عامل مهم قیمت پرواز است. اکثر پروازهای گران قیمت کمی منظم‌تر هستند. این موضوع به این معنا نیست که پروازهای ارزان‌قیمت‌ بی‌کیفیت هستند! بلکه این موضوع درباره اکثر پروازهای گران‌قیمت مثل کا ال ام و قطر ایر صدق می‌کند.

قیمت پروازها از ۱۸ میلیون تومان شروع شده و تا ۵۹ میلیون تومان بر حسب میزان شلوغی روز و نوع ایرلاین تغییر می‌کند.

برای مثال قطر ایر در روز ۲۷ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ با قیمت ۱۸۲۸۴۸۶۹ تومان مسافران را به لس آنجلس می‌رساند. اما قیمت بلیط استانبول به لس آنجلس در تاریخ ۲ شهریور ماه ۱۴۰۰ با پرواز ایرفلوت روسیه چیزی حدود ۲۴۸۱۹۷۸۹ تومان است.

فاصله هوایی لس انجلس تا استانبول با قیمت‌های متفاوتی پیموده می‌شود. در بخش زیر به قیمت بعضی از آن‌ها پرداخته‌ایم.

فاصله هوایی لس آنجلس تا استانبول و یا شهرهای دیگر با چه قیمتی پیموده می شود؟

قیمت بلیط رفت به لس آنجلس از هر شهری متفاوت است. زیرا ایرلاین‌های متفاوت وظیفه انجام این سفر را برعهده دارند. به همین دلیل قیمت همیشه یکسان نیست.

قیمت بلیط تهران به لس آنجلس

برای مثال در روز پنجشنبه ۴ شهریور سال ۱۴۰۰ قیمت بلیط رفت از تهران به لس آنجلس با هواپیمای امارات برای هر نفر چیزی حدود ۲۲ میلیون تومان است.

اما در همان روز پرواز آنادولوجت ترکیه به مقصد لس آنجلس برای هر نفر چیزی حدود ۲۷ میلیون تومان است.

توجه کنید که این قیمت‌ها برای پروازهای اکونومی است و قیمت پروازهای ویژه نیز متفاوت است.

قیمت بلیط لندن به لس آنجلس

برای لندن هم قوانین بالا برقرار است و قیمت پروازها متفاوت خواهد بود. برای مثال در روز ۳ شهریور ۱۴۰۰ هواپیمای لوفت هانزا مسافت فرودگاه لندن تا لس آنجلس را با قیمت ۱۳ میلیون تومان می‌پیماید.

این در حالی است که در همان روز لوفت هانزا پرواز ۶۰ میلیون تومانی تا لس آنجلس را نیز تدارک دیده است.

قیمت بلیط شانگهای به لس آنجلس

قیمت بلیط‌ها از شانگهای تا لس آنجلس نسبتا زیاد است برای مثال ارزان‌ترین ایرلاین در روز ۳ شهریور ۱۴۰۰ مسافران را با قیمت ۵۸ میلیون تومان به لس آنجلس می‌رساند.

قیمت پروازهای شانگهای به لس آنجلس در همان روز تا ۱۵۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد. فاصله هوایی لس آنجلس تا استانبول بسیار کم‌تر از شانگهای تا لس آنجلس است.

قیمت بلیط مسکو به لس آنجلس

ایرلاین‌های مختلفی پروازهایی را از مسکو به لس آنجلس ترتیب داده‌اند. پس قطعا قیمت پروازهای یک قیمت واحد و یکسان نیست.

قیمت ارزان‌ترین پروازها از مسکو تا لس آنجلس در روز ۳ شهریور ۱۴۰۰ از ۹ میلیون تومان شروع می‌شود. این قیمت‌ها تا ۲۸ تومان برای پرواز کا ال ام ادامه دارد.

پروازهای ۲۸ میلیون تومان پروازهای پریمیوم اکونومی هستند و با یک توقف در آمستردام و نیویورک به لس آنجلس می‌روند. مدت زمان این پرواز چیزی حدود ۳۰ ساعت است.

قیمت بلیط قاهره به لس آنجلس

بلیط قاهره به لس آنجلس دارای قیمت‌های متفاوتی است. این پروازهای دارای قسمت‌های مختلفی هستند برای مثال پرواز ایرفلوت روسیه ۳ شهریور ۱۴۰۰ ابتدا به مسکو رفته و پس از آن به سمت لس آنجلس حرکت می‌کند. قیمت بلیط اکونومی ایرفلوت روسیه چیزی حدود ۲۱ میلیون تومان است. فاصله هوایی قاهره تا لس آنجلس چیزی حدود ۳۸ ساعت است.

پرواز اکونومی قطر ایر از قاهره تا لس آنجلس در همان روز چیزی حدود ۵۵ میلیون تومان است. این پرواز یک توقف در دوحه پایتخت قطر دارد و پس از آن به سمت لس آنجلس حرکت می‌کند.

مدت زمان پرواز از شهرهای مختلف تا لس آنجلس چه قدر است؟

پرواز از تهران به لس انجلس با ترکیش ایر

تهران یک پرواز به لس آنجلس را دارد که حاوی دو بخش است. یک بخش پرواز شامل حرکت هواپیما از تهران به استانبول است. بخش دوم شامل حرکت هواپیما از استانبول به سمت لس آنجلس است.

پرواز از فرودگاه امام خمینی(IKA)  Tehran Khomeini تهران شروع خواهد شد. مقصد این پرواز فرودگاه آتاتورک  Istanbul Ataturk (IST) استانبول ترکیه است. مدت زمان پرواز از فرودگاه امام خمینی تهران تا آتا تورک استانبول حدود ۳ ساعت و ۲۵ دقیقه است. بخش دوم پرواز شامل حرکت هواپیما از فرودگاه آتاتورک Istanbul Ataturl استانبول ترکیه به فرودگاه لس آنجلس Los Angeles (LAX)  است.

فاصله هوایی لس آنجلس تا استانبول و یا پرواز از فرودگاه آتاتورک Istanbul Ataturk (IST) استانبول ترکیه به سمت فرودگاه لس آنجلس Los Angeles (LAX) چیزی حدود ۱۳ ساعت و ۲۰ دقیقه است. در کل اگر بخواهیم مدت زمان در هوا بودن هواپیما را به طور خام بررسی کنیم چیزی حدود ۱۶ ساعت و ۴۵ دقیقه طول خواهد کشید. در مدت زمان جا به جایی بین دو ایرلاین چیزی حدود ۵ ساعت و ۵۰ دقیقه اتلاف وقت خواهیم داشت. و کل زمان سفر از فرودگاه امام خمینی(IKA)  Tehran Khomeini به سمت فرودگاه لس آنجلس Los Angeles (LAX) چیزی حدود ۲۲ ساعت و ۳۵ دقیقه است.

پرواز لس آنجلس به تهران با ترکیش ایر

 جالب است که بدانید برعکس این پرواز یعنی پرواز از لس آنجلس به سمت تهران چیزی حدود دو ساعت وقت کم‌تری می‌گیرد! اما این موضوع به چه دلیل است؟ به این دلیل که در پرواز اول یعنی از فرودگاه امام خمینی(IKA)  Tehran Khomeini به سمت فرودگاه لس آنجلس Los Angeles (LAX) کل زمان جا به جایی بین هواپیماها چیزی حدود ۵ ساعت و پنجاه دقیقه طول می‌کشد اما در پرواز دوم یعنی برعکس پرواز اول یا همان از فرودگاه لس آنجلس Los Angeles (LAX) به سمت فرودگاه امام خمینی(IKA)  Tehran Khomeini چیزی حدود دو ساعت کم‌تر طول خواهد کشید. یعنی کل زمان جابه جایی هواپیماها حدود ۳ ساعت و ۲۵ دقیقه خواهد بود.

توجه کنید که مقادیر بالا بر حسب پروازهای قبلی گفته شده‌اند. این مقادیر با توجه به هر پرواز می‌تواند متفاوت باشد.

اگر نقص فنی یا هر مشکل دیگری در پرواز وجود داشته باشد این زمان افزایش خواهد یافت.

این پرواز همه روزه به سمت لس آنجلس در ساعت ۵:۳۰ از مبدا خود شروع به حرکت می‌کند.

قطر ایر نیز پروازهایی را از مبدا تهران به مقصد لس آنجلس تدارک دیده است. پروازهای قطر ایر از میزان کیفیت بالایی برخوردار هستند و سفر خوبی را برای شما رقم خواهند زد. توجه کنید که قطر ایر پروازهایی را از ترکیه برای پیمودن فاصله هوایی لس آنجلس تا استانبول تدارک دیده است.

سفر به لس آنجلس از تهران با پرواز امارات

پروازهای امارات نیز آمادگی کافی برای حمل و نقل مسافران از تهران به سمت لس آنجلس را دارند.

در پروازهای امارات، پرواز از فرودگاه امام خمینی(IKA)  Tehran Khomeini تهران شروع خواهد شد. مقصد این پرواز فرودگاه دوبی Dubai (DXB) است. مدت زمان رسیدن پرواز از فرودگاه امام خمینی تهران به فرودگاه دوبی چیزی حدود ۲ ساعت است. بخش دوم پرواز شامل مبدا فرودگاه دوبی Dubai (DXB) به مقصد فرودگاه لس آنجلس Los Angeles (LAX) است.

بخش دوم پرواز نیز چیزی حدود ۱۶ ساعت و ۱۵ دقیقه طول خواهد کشید. در این بین طول زمان جابه‌جایی هواپیماها ۶ ساعت و ۲۵ دقیقه است. کل طول مسافرت از سمت تهران فرودگاه امام خمینی(IKA)  Tehran Khomeini به سمت فرودگاه لس آنجلس Los Angeles (LAX) با پروازهای امارات چیزی حدود ۲۴ ساعت و ۴۰ دقیقه است. اما این به این معنا نیست که شما ۲۴ ساعت یا یک روز در هوا هستید. بلکه شما تنها ۱۸ ساعت و ۱۵ دقیقه در هوا هستید و باقی آن در زمان جابه‌جایی خطوط پرواز اتلاف می‌شود.

پرواز ایرفلوت از فرودگاه امام خمینی به سمت لس آنجلس

پرواز از فرودگاه امام خمینی(IKA)  Tehran Khomeini تهران شروع خواهد شد. مقصد این پرواز فردوگاه مسکو(SVO)  Moscow در روسیه است. مدت زمان پرواز تهران تا مسکو چیزی حدود ۴ ساعت و ۵ دقیقه است. در بخش دوم پرواز هواپیما از مسکو به فرودگاه لس آنجلس Los Angeles (LAX) می‌رود. مدت زمان پرواز از مسکو به لس آنجلس حدود ۱۲ ساعت و ۴۵ دقیقه است. این مدت زمان بسیار کوتاه‌تر از فاصله هوایی لس آنجلس تا استانبول برای ایرلاین‌های ترکی است.

در این پرواز شما حدود ۱۶ ساعت و ۵۰ دقیقه در هوا هستید. طول جابه‌جایی هواپیما چیزی حدود ۶ ساعت و ۵ دقیقه است. بنابراین کل سفر شما از تهران به لس آنجلس با پرواز ایرفلوت از سمت روسیه چیزی حدود ۲۴ ساعت و ۵ دقیقه طول خواهد کشید.

اگر بخواهیم میزان طولانی بودن مسیر با سه پرواز تهران به لس آنجلس را با یکدیگر مقایسه کنیم در می‌یابیم که کوتاه‌ترین پرواز برای ترکیش ایر و بلندترین پرواز برای پروازهای امارات است. از سمتی پرواز روسیه نیز بین تقریبا یک پرواز یک روزه را برای شما تدارک دیده است. اگر عجله دارید یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما ترکیش ایر است.

البته این تنها سه مورد از پروازهای تهران به لس آنجلس بود. زیرا پروازهای ارزان‌تر ایر فرانس فرانسه و اتحاد ایرویز نیز پروازهایی را از تهران به لس آنجلس برای شما عزیزان تدارک دیده‌اند.

فاصله هوایی آنتالیا تا لس آنجلس

اگر برای مبدا تمام فرودگاه‌های آنتالیا را در نظر بگیریم و برای مقصد خود نیز فرودگاه لس آنجلس را انتخاب کنیم همانند تمام شهرهای بالا مدت زمان متفاوت خواهد بود. اما این زمان به صورت میانگین قابل تخمین است.

مدت زمان پرواز با ایرلاین سوئیسی از آنتالیا تا لس آنجلس چیزی حدود ۳۰ ساعت است. این پرواز پس از یک توقف در زوریخ به سمت لس آنجلس می‌رود.

پرواز ترکیه این مسافت را در مدت زمان ۳۲ تا ۳۳ ساعت می‌پیماید. این پروازها پس از یک توقف در استانبول به سمت لس آنجلس حرکت می‌کنند.

سان اکسپرس در ساعات مختلف این پرواز را در ۳۱ تا ۴۰ ساعت انجام می‌دهد. این پرواز پس از یک توقف در فرانکفورت به لس آنجلس می‌رسد.

مدت زمان این پرواز قطعا چند ساعت از فاصله هوایی لس آنجلس تا استانبول بیشتر خواهد بود. زیرا آنتالیا نیسبت به استانبول در بخش جنوبی‌تر این کشور واقع است.

فاصله هوایی آمستردام تا لس آنجلس

پروازهای آمستردام به فرودگاه لس انجلس اغلب قیمتی بالاتر از ۱۵ میلیون تومان دارند. اما این پروازها پس از چند ساعت به لس آنجلس می‌رسند؟

در روز چهارشنبه ۳ شهریور سال ۱۴۰۰:

پرواز دلتا ایر با یک توقف در سیاتل پس از ۱۴ ساعت به لس آنجلس می‌رسد.

پرواز کا ال ام پس از یک توقف در شارل دو گل پاریس پس از زمانی حدود ۱۵ ساعت به لس آنجلس می‌رسد.

از طرفی همین پرواز کا ال ام یک پرواز مستقیم را به سمت لس آنجلس دارد. این پرواز پس از ۱۱ ساعت به این شهر می‌رسد و البته از قیمت بالایی (چیزی حدود ۶۵ میلیون تومان) برخوردار است.

این پرواز نسبت به فاصله هوایی لس آنجلس تا استانبول بسیار کوتاه‌تر است. زیرا آمستردام به لس آنجلس نزدیک‌تر از استانبول است.

سخن آخر

در نهایت شما با توجه به شرایط و بودجه خود، میزان زمانی که می‌خواهید برای رسیدن به لس آنجلس صرف کنید و ساعت رفت خود بهترین ایرلاین را انتخاب کنید. قطعا اگر برای رفتن به لس آنجلس عجله نداشته باشید پروازهایی با قیمت مناسب‌تر نیز برای شما یافت خواهد شد. اگر قصد سفر به لس آنجلس را دارید باید با تحقیق و مقایسه بلیط‌های مختلف، محل توقف و زمان تقریبی رسیدن بهترین بلیط و ایرلاین را انتخاب کنید و سفری عالی و لذت‌بخش را برای خود یا خانواده خود رقم بزنید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *