۶ تا از بهترین های هتل سه ستاره استانبول در مناطق مختلف

132
0
هتل های 3 ستاره استانبول

هتل سه ستاره استانبول محل اقامت بسیاری از مسافران این شهر است. در مطالب دیگر این سایت به معرفی‌ هتل های پنج ستاره کوشی آداس پرداختیم. یقینا قیمت هتل‌های پنج ستاره استانبول بسیار بالاتر است. اما حتما افرادی هستند که می‌خواهند در هنگام مسافرت به استانبول بخش بیشتری از هزینه خود را برای سوغاتی و گشت و گذار صرف کنند هزینه کم‌تری را بابت هتل می‌پردازند.

اینگونه افراد می‌تواند مقداری از این هزینه را صرف هتل کنند و بیشتر آن را برای سپری کردن اوقات دیگر خود در استانبول صرف کنند.

برای این افراد، هتل‌های سه ستاره استانبول بهترین گزینه است. این هتل‌ها هزینه کم‌تری را برای خدمات دریافت می‌کنند و مسافران در آن‌ها احساس راحتی می‌کنند. با رزرو این هتل‌ها می‌توانید مقدار بیشتری از پول خود را برای بخش‌های دیگر سفر ذخیره کنید و یا حتی سوغاتی‌های بیشتری بخرید. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی انواع هتل سه ستاره در استانبول بپردازیم.

نکته جذاب و کاربردی این مقاله، معرفی هتل های ۳ ستاره در استانبول به تفکیک محل و منطقه است. که میتواند راهنمای بهتری برای گردشگران باشد. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

هتل های ارزان میدان تکسیم استانبول

در ابتدای مطلب و در قبل از این که به معرفی هتل‌های مشهور سه ستاره استانبول بپردازیم، می‌خواهیم شما را با هتل‌های ارزان در میدان تکسیم استانبول آشنا کنیم. اگر میخواهید در مورد بهترین فصل سفر به ترکیه از منظرهای مختلف آشنا شوید، مقاله آن را برای شما آماده کرده ایم. این هتل‌ها به دلیل قرار گرفتن در میدان تکسیم یا همان قلب استانبول بسیار مشهور هستند. میدان تکسیم تقریبا فاصله نسبتا کمی را با اکثر دیدنی‌های شهر استانبول دارد. این میدان قلب تپنده شهر استانبول در ترکیه است.

پس به همین دلیل همه گردشگرانی که به استانبول سفر می‌کنند حتما برای دیدن میدان تکسیم به مرکز استانبول می‌روند. پس چه بهتر است اگر محل اقامت و هتل شما در همین میدان واقع شده باشد. اینگونه با یک تیر چند نشان خواهید زد. یعنی هم در میدان تکسیم و مرکز استانبول قرار دارید و روزی چند بار از مکان‌های مختلف این میدان لذت می‌برید. از سمتی هم به آثار تاریخی و فرهنگی مشهور استانبول نزدیک هستید و هر وقت که بخواهید می‌توانید برای دیدن ان‌ها بروید.

هتل دو ستاره استانبول در میدان تکسیم از قیمت‌های مناسبی برخوردار هستند که مسافران اقامت در ان‌ها را بسیار دوست دارند مثل:

هتل سن پلاس

این هتل دو ستاره در میدان تکسیم قرار دارد. از مزایای این هتل ارزان بودن آن و نزدیک بودن به فرودگاه آتاتورک است. اتاق‌های این هتل بسیار تمیز و لوکس هستند. خدمه این هتل با نهایت احترام با شما رفتار خواهند کرد. بنابراین شما اصلا متوجه رده دوم بودن هتل نخواهید شد. بسیاری هتل سن پلاس را با هتل‌های ۵ ستاره استانبول در یک رده می‌دانند. زیرا امکانات رفاهی سن پلاس زبانزد و کامل است.

این هتل مجموعه‌ای از خدمات را در خود دارد اما یک ویژگی این هتل برای هیچ یک از مسافران و میهمانان ان قابل باور نیست. تبدیل ارز! بله! این هتل یک سامانه کوچک تبدیل ارز را در قسمت مخصوصی از خود قرار داده است تا مسافران بدون دردسر بتوانند پول‌های خود را به لیر و یا دلار تبدیل بکنند. خدمات تبادل ارز در این هتل باعث شده است که سالانه جمعیت زیادی از مسافران برای اقامت خود در استانبول هتل سن پلاس در میدان تکسیم را انتخاب کنند.

اگر نگران هزینه‌های سفر خود هستید و فکر می‌کنید باید یک هتل دو ستاره عالی پیدا کنید که هم از مسافرت خود لذت ببرید و هم هزینه کم‌تری بپردازید، هتل سن پلاس میدان تکسیم استانبول بهترین انتخاب برای شما عزیزان است.

اگر این هتل را انتخاب کنید در دفعات بعدی سفر خود به استانبول به جای رزرو هتل سه ستاره استانبول حتما از اقامت در هتل سن پلاس تکسیم لذت خواهید برد.

هتل های سه ستاره منطقه شیشلی استانبول

منطقه شیشلی استانبول یکی از مناطق مرفه و مشهور استانبول است. این منطقه دارای هتل‌های باکیفیت زیادی است به طوری که منطقه شیشلی به عنوان منطقه گردشگران شناخته می‌شود. نام شیشلی در بین گردشگران یک نام آشنا است. این منطقه ۴ هتل سه ستاره معروف دارد که محال است گردشگران گشو ترکیه نام ان را نشنیده باشند.

۱. لامپا دیزاین هتل

یکی از ویژگی‌های مهم هتل لامپا دیزاین استانبول این است که یک بخش جداگانه را برای افرادی که تمایل به مصرف دخانیات دارند را در نظر گرفته است. در عین حال این هتل ۲۰ اتاق دارد که مصرف دخانیات در آن‌ها غیر مجاز است. این هتل شاید به اندازه هتل‌های هیلتون با کیفیت بالا نباشد و از امکاناتی مثل سالن بدنسازی، آب گرم و حمام ترکی، اتاق‌های بازی بیلیارد، پارک و مراکز ورزشی و همچنین استخرهای بسیار دل فریب برخوردار نباشد. اما این هتل تمام تلاش خود را در راضی کردن افراد در سطح خودش را به کار گرفته است. برای مثال اتاق‌های این هتل دارای تراس، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، وایفای رایگان و حمام‌های اختصاصی هستند که به نوبه خود در دسته امکانات مهم و اساسی طبقه‌بندی می‌شوند. این هتل به دلیل نزدیک بودن به ایستگاه مترو و فرودگاه اتاتورک اولین گزینه برای مسافران استانبول است.

نزدیک بودن به مرکز استانبول، فرودگاه و اماکن دیدنی برای بسیاری از افراد چند برابر مهم‌تر از اقامت در یک هتل چند ستاره اما دور افتاده از دیدنی‌ها و جاذبه‌ها است.

لامپا دیزاین دارای محل تبدیل ارز در خود هتل است. بنابراین میهمانان این هتل دیگر با مشکل ارزی مواجه نیستند و می‌توانند به سادگی به گشت و گذار و خرید در شهر استانبول بپردازند.

همچنین اگر نگران امنیت وسایل خود هستید باید بگوییم که این هتل دارای یک انبار چمدان است. از دیگر ویژگی‌های این هتل وجود خدمات اتوکشی و خشکشویی است. یعنی شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی لباس‌های خود را به آن‌ها بسپارید و از کیفیت کار پرسنل این هتل مطمئن باشید.

لامپا دیزاین شیشلی یکی از حرفه‌ای ترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های سه ستاره در شهر استانبول است. به همین سالانه هزاران نفر در این هتل اقامت می‌کنند.

۲. آدا سوئیت نیشانتاشی

هتل ادا سوئیت نیشانتاشی دارای امکاناتی مثل باشگاه ورزشی مستقل، رستوران با سرو غذاهای مختلف ترکی و بین المللی، یخچال‌های مجزا برای هر اتاق، روم سرویس و وای فای رایگان پر سرعت است. این هتل نیز یکی دیگر از هتل‌های ۳ ستاره مشهور شیشلی استانبول است.

این هتل یکی از اقتصادی‌ترین هتل‌های استانبول است. به صورتی که میزان خدمات آن‌ها بسیار باکیفیت‌تر و بهتر از پولی است که شما در ازای هر یک از خدمات می‌پردازید.

این هتل تا میدان تکسیم تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد. این فاصله بی‌سابقه است زیرا فاصله کم تکسیم در قلب استانبول به عنوان یک ویژگی مثبت در بین هتل‌ها به شمار می‌رود. محله نیشانتاشی یکی از محله‌های لوکس استانبول است به صورتی که خاص‌ترین و لاکچری‌ترین مزون‌ و بوتیک‌های استانبول را می‌توانید در این محله ببینید.

اگر می‌خواید یک هتل سه ستاره استانبول را برای اقامت خود انتخاب کنید هتل ادا سوئیت نیشانتاشی بهترین زینه برای شما است. زیرا این هتل همزمان کیفیت بالا را با اقتصادی‌ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

هتل سه ستاره استانبول رگنو
هتل سه ستاره استانبول رگنو

۳. رگنو هتل

محال است بحث بهترین هتل‌ سه ستاره استانبول پیش بیاید و نامی از رگنو هتل برده نشود. این هتل یکی از باکیفیت‌ترین هتل‌های استانبول است. در بین هتل‌های سه ستاره رگنو از شهرست بسیار بالا و خوبی برخوردار است. تا جایی که حتی بسیاری رگنو را یک هتل سه ستاره نمی‌خوانند. زیرا امکانات آن در حد هتل‌های لوکس استانبول است.

این هتل دارای سرو صبحانه مفصل و باکیفیت، تخت دو نفره، مینی بار، رستوران با سرو غذاهای مختلف ترکی و بین المللی، یخچال‌های مجزا برای هر اتاق، روم سرویس و وای فای رایگان پر سرعت است. همه این امکانات رگنو هتل می‌توانند آرامش میهمانان این هتل را تضمین کنند و یک سفر خاطره‌ای را برای آن‌ها رقم بزنند.

اگر قصد مسافرت به استانبول را دارید و یا برنامه‌ریزی‌های زیاد برای صرفه‌جویی در هزینه دست و پای شما را بسته است و انتخاب‌های شما محدود شده است، بهترین گزینه هتل رگنو است. این هتل با قیمت اقتصادی و منوی باکیفیت خود می‌تواند دل هر گردشگری را به دست بیاورد. به طوری که از هر ده گردشگر رگنو حدود ۷ نفر مشتریان دائم این هتل می‌شوند.

رگنو هتل و پرسنل آن یک اقامت رویایی را در شهر استانبول برای شما رقم خواهند زد.

این هتل دارای ۲۷ اتاق است. علاوه بر این یکی از نکات مهم دیگر رگنو هتل پذیرش بیست و چهار ساعته این هتل است. زیرا یکی از مشکلات گردشگران با هتل همین ساعیت پذیرش است. این موضوع بسیاری از گردشگران را دچار مشکل کرده است. اما دیگر نگران نباشید زیرا رگنو هتل با پذیرش بیست و چهار ساعته خود این مشکل را حل کرده است.

۴. هاستل بونک

اگر از عاشقان میدان تکسیم و استقلال استانبول هستید، هاستل بونک تکسیم مناسب شما است. این هاستل یکی از مکان‌های تازه تاسیس به شمار می‌رود. اما یک فرق هاستل بونک با بقیه هتل‌های استانبول مثل هتل‌های منطقه شیشلی این است که آن‌ها اتاق‌های نسبتا بزرگی دارند. اما هتل بونک برای اشخاصی مناسب است که می‌خواهند بیشتر وقت خود را به گشت و گذار در استانبول بپردازند و فقط برای ساعات استراحت و خواب خود به هتل بروند.

این هتل نیز دارای مینی بار، اینترنت پر سرعت، اتاق‌های خانواده و… است. شما با اقامت در این هتل می‌توانید حجم زیادی از پول خود را پس‌انداز کنید با بتوانید مدت زمان بیشتری را در استانبول بمانید. این هاستل نزدیک‌ترین هتل استانبول به اماکن هنری، خرید و میدان تکسیم و استقلال استانبول است. به همین دلیل بسیاری از گردشگرانی که قصد گشت و گذار بیشتر را در شهر دارند از این هاستل برای اقامت خود استفاده می‌کنند تا پول کم‌تری را بابت ستاره‌ها و خدمات هتل بپردازند.

از دیگر ویزگی‌های این هتل وجود خدمات اتوکشی و خشکشویی است. پس شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی لباس‌های خود را به آن‌ها بسپارید و از کیفیت کار پرسنل این هتل مطمئن باشید. زیرا این هتل دارای خدمات لاندری است و به راضی نگه داشتن میهمانان خود اهمیت زیادی می‌دهد.

هتل ۳ ستاره استانبول در منطقه آکسارای

منطقه آکسارای مانند منطقه شیشلی یکی از مناطق مهم استانبول برای هتل‌ها و صنعت گردشگری استانبول است. خیابان آکسارای در منطقه فاتح استانبول قرار دارد. همچنین بسیاری از هتل‌‌های سه ستاره استانبول هم در این منطقه قرار دارند. علاوه براین، یکی از موضوعات قابل توجه مربوط به این هتل‌ها قیمت فوق‌العاده پایین آن‌ها است. همچنین منطقه فاتح دارای فروشگاه‌های ارزان‌قیمت زیادی است. این فروشگاه‌ها باعث می‌شوند این منطقه به یکی از اقتصادی‌ترین مناطق استانبول تبدیل بشود.

هتل‌های آکسارای یکی از مقاصد محبوب در بین گردشگران ایرانی و است.

اگر بگوییم بهترین هتل سه ستاره استانبول در منطقه آکسارای قرار دارد، دروغ نگفته‌ایم. در بخش زیر به معرفی چند هتل ۳ ستاره استانبول در اکسارای خواهیم پرداخت:

هتل سه ستاره استانبول هرمانوس
هتل سه ستاره استانبول هرمانوس

۱. هتل هرمانوس

یکی از بهترین هتل‌های آکسارای از نظر دسترسی به خدمات شهری و میزان کیفیت هتل هرمانوس آکسارای است. این هتل‌ها دارای حمام خصوصی و اینترنت پر سرعت هستند که می‌تواند نیاز شما را در طول روز برطرف کند. این هتل قبلا با نام آلاهان شناخته شده بود اما پس از چند مدت نام آن به هرمانوس تغییر پیدا کرد.

این هتل یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های آکسارای به اماکن مذهبی و گردشگری استانبول است.

۲. هتل پلیکان هاوس

اگر بخواهیم اماکن دیدنی استانبول را نام ببرید قطعا در فهرست شما نام بازار بزرگ استانبول یا مسجد سلیمانیه به چشم خواهد خورد. هتل بعدی منطقه آکسارای با نام پلیکان هاوس تنها چیزی حدود ۲۰ دقیقه با این اماکن دیدنی در استانبول فاصله دارد. این هتل دارای ۳۰ اتاق با کیفیت بسیار عالی است. اگر قصد دیدن کردن از مسجد آبی و ایاصوفیه را دارید هتل پلیکان هاوس با فاصله نیم ساعته از آن‌ها آگاهانه‌ترین انتخاب برای شما است. زیرا هم از خدمات هتل بهره‌مند می‌شوید و هم می‌توانید از اماکن دیدنی نزدیک هتل لذت ببرید.

۳. هتل گرند انت

یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به استگاه متروی آکسارای گرند انت هتل استانبول است. فاصله این هتل تا مترو چیزی حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی است. پذیرش این هتل بیست و چهار ساعته است و شما در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید به پذیرش هتل مراجعه کنید و از نظر ارتباطی دچار مشکل نشوید.

از سمت دیگر اتاق‌های این هتل دارای دکوراسیون خیره‌کننده‌ای هستند. معماری داخلی این هتل هر گردشگری را به سوی خود جذب می‌کند. حمام هر یک از میهمانان هتل اختصاصی است. از طرفی دسترسی به خشکشویی و سشوار نیز به سادگی امکان پذیر است. وای فای این هتل از سرعت خوبی برخوردار است. پس اگر نگران پروزه‌های خود هستید و نیاز دارید مدت زمانی کار کنید، با اینترنت  پر سرعت این هتل می‌توانید به سرعت و سادگی کار خود را انجام بدهید.

قیمت تور استانبول با هتل ۳ ستاره

در سال ۱۴۰۰ نرخ تورهای استانبول ۴ روزه برای هتل سه ستاره استانبول از ۵ میلیون تومان شروع می‌شود. البته این قیمت در فصول مختلف سال می‌تواند متفاوت باشد. این قیمت برای هتل‌های ۴ ستاره نیز تقریبا به همین صورت است. اما اگر شما در تابستان و چنین ایامی به استانبول سفر کنید هزینه تور شما بیشتر خواهد شد اما هزینه تورها در فصول دیگر سال تا حد زیادی کم‌تر هستند.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *