برندهای معروف لباس در ترکیه | بهترین و معروفترین برندهای پوشاک ترک

357
0
برندهای معروف لباس زنانه و مردانه در ترکیه

برندهای معروف لباس در ترکیه یکی دو تا نیستند. اگر سری به بازارهای تهران یا حتی شهرهای دیگر بزنید انواع و اقسام اجناس ترک را خواهید دید. از بین همه اجناس ترک در بازار یکی از مهم‌ترین اقلام فروشگاهی لباس ها و پوشاک مردانه، مجلسی و کودک با برندهای معروف ترک است. در مقاله دیگری در همین سایت درباره عمده فروشی های کیف و کفش ترکیه به صورت مفصل صحبت کردیم. اما این تمام ماجرا نیست. زیرا ترکیه علاوه بر صادرات کفش در صادرات لباس هم در رتبه بالایی قرار دارد.

فهرست مطالب پنهان کردن

از کشورهای میزبان لباس‌های ترک می‌توان به ارمنستان، گرجستان، ایران و بسیاری از کشورهای حوزه خلیج فارسی اشاره کرد. در کشور ما هم تقریبا در هر جای ایران و در هر بازاری می‌توان اجناس ترک را دید. این لباس‌های تنها به مانتوها و تیشرت ختم نمی‌شوند. تا جایی که حتی شال‌ها و لباس خواب‌ها هم در دسته لباس‌های وارداتی از ترکیه به شمار می‌روند. کشور ترکیه از جمله کشورهایی است که دارای برندهای محبوب و با کیفیت است. در این متن می خواهیم درباره برندهای معروف لباس از جمله ورزشی، مجلسی، مردانه، زنانه و کودک در کشور ترکیه اطلاعاتی را به دست آوریم.

کشور بزرگ ترکیه پل ارتباطی مهمی بین آسیا و اروپا بوده است. و البته امروزه نیز پل ارتباطی فشن و استایل در دنیا است. به طوری که به روزترین و جدیدترین لباس ها را در بخش های مختلف ترکیه می توانید پیدا کنید. وجود دو فرهنگ مختلف اروپایی و آسیایی در کشور ترکیه این حجم از تنوع در طرح و رنگ و استایل را به وجود آورده است.

نسل جوان در کشور ترکیه جریان مد روز را دنبال می کنند. و هم چنین آن ها توانسته اند مد روز را با توجه به سلیقه و علایق شخصی خود تعیین کنند‌.

ترکیه چطور به برندهای معروف لباس در دنیا رسید؟

*** بهتر است بپرسیم، چرا ترکیه تا این اندازه توانسته است در صنعت مد و پوشاک توانایی خود را نشان بدهد و بتواند یکی از قطب‌های صادرات لباس در دنیا بشود؟

زیرا مردم در کشور ترکیه احساس رضایت شخصی و خوش پوش بودن را دارند و این احساس سبب شده تا خودشان بتوانند انواع مدل های لباس را طراحی کنند و از آن ها استفاده کنند. این خودکفایی مردم و طراحان ترکیه در دوخت و فروش لباس باعث شده است که ترکیه از نظر پوشاک در سطح بالایی قرار بگیرد. حتی از نظر کیفیت کفش‌ها و برندهای دیگر کشور ترکیه با ایتالیا که مهد مد و فشن است مقایسه می‌شود.

البته لازم است بگویم که کشور ترکیه در چندین دهه اخیر از صنایع مد و لباس کشورهایی مثل آمریکا، فرانسه و انگلیس عقب مانده بود. اما باز هم ترکیه توانست در آغاز قرن جدید برندهای معروف لباس خود را معرفی کند.

برندهای معروف لباس به کشور ترکیه کمک زیادی کرد تا جایی که این برندهای محبوب توانستند در سراسر کشور به رسمیت شناخته شوند و علاوه بر آن برخی از برندها توانسته اند در سطح بین المللی هم مطرح شوند.

صنعت مد و برندهای معروف لباس در ترکیه

استانبول خانه مد ترکیه

بدون شک خانه مد فرانسه و آمریکا، پاریس و نیویورک است. اما خانه مد کشور ترکیه کدام شهر آن است؟

پاسخ به این سوال بسیار راحت است، درست حدس زدید!

خانه مد کشور ترکیه شهر زیبا و بزرگ استانبول است. شهری که برندهای معروف و محبوب لباس ترکیه در آن طراحی می شوند.

در واقع شهر استانبول پاسخگوی نیازهای همه اشخاص با سلیقه ها و علایق مختلف است. به هر حال بسیاری از مردم طرفدار لباس های کوتاه هستند و تعداد بی شماری از آن ها هم از سلبریتی ها الگو می گیرند. وجود دو فرهنگ مختلف آسیایی و اروپایی نیز باعث تفاوت زیادی بین انواع استایل‌ها و پوشش مردم در استانبول شده است. البته باید به این موضوع توجه کنیم که استانبول سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود می‌کشاند. مردم با دیدن گردشگران هم می‌توانند پوشش خود را از آن‌ها الگوبرداری کنند. مجموعه این اتفاقات همه و همه باعث شده است که استانبول به مرکز لباس و مد در ترکیه تبدیل بشود.

برای خرید برندهای معروف لباس در ترکیه به کدام فروشگاه برویم؟

فروشگاهی در دل محله های استانبول، فروشگاه میدنایت اکسپرس

فروشگاه میدنایت اکسپرس در محله ببک شهر استانبول مثالی بسیار فوق العاده برای بیان این مساله است.

این فروشگاه از باشکوه‌ترین و معروف‌ترین فروشگاه های شهر استانبول است که قیمت اجناس آن از ۲۰۰۰ لیر ترکیه شروع شده است.

البته تخصص اصلی فروشگاه میدنایت اکسپرس در طراحی و فروش جواهرات گران قیمت و مد روز است‌.

علاوه بر آن در این فروشگاه محبوب شهر استانبول می توان آخرین و به روزترین طراحی های طراحان ترک و بین المللی را پیدا کرد. این فروشگاه فروشنده بسیاری از برندهای معروف لباس در ترکیه است

فروشگاه آتلیر۵۵، فروشگاهی در شهر زیبای استانبول

یکی دیگر از فروشگاه های فوق العاده محبوب شهر استانبول، فروشگاه آتلیر۵۵ است که توانسته است با شعار (خانه ای برای طراحان آینده) درآمد قابل توجهی را به دست آورد.

اگر بخواهیم فروشگاه های جذاب و بی نظیر استانبول را معرفی و توصیف کنیم، نمی توانیم پایانی برای آن در نظر بگیریم.

برندهای جهانی ترکیه و تلفیق آن با فرهنگ

برندهای محبوب در کشور ترکیه نه تنها در آنجا معروف است بلکه جزء برندهای مشهور در جهان نیز هستند.

برندهایی هم چون H&M، مانگو، تاپ شاپ، زارا و برندهای دیگر از برندهای مطرح شده در دنیا است. که طراحی بین المللی را با فرهنگ ترکی در هم آمیخته است.

هم چنین طراحی لباس اشخاص معروف در ترکیه نظیر حسین چالایان، بورا آکسو و اردم مرالیوکلو سبب می شود تا دیزاین و طراحی لباس در ترکیه رنگ و بوی تازه ای بگیرد.

اما برند های مشهور در سراسر جهان کدام است؟

برندهایی نظیر Que، Roman،Koton ، Tween، Sarar و Machka  از برندهای شناخته شده و محبوب پوشاک در سراسر جهان است‌. در سراسر کشور ترکیه و مخصوصا در شهرهای توریستی مثل استانبول، ازمیر و آنتالیا می‌توان این برندها را مشاهده کرد. درست است که این برندها در ترکیه طرفداران زیادی دارند.

اما خود کشور ترکیه هم یک کشور نسبتا مستقل در زمینه لباس و پوشاک به شمار می‌روند. به همین دلیل اکثر خریداران این فروشگاه‌ها توریست‌ها هستند.و مردم کشور ترکیه برای حمایت از مشاغل کشور خودشان در بیشتر اوقات لباس‌های ترکیه‌ای را به تن می‌کنند.

لباس های برند در ترکیه در کجا یافت می شود؟

این لباس ها را می توان در فروشگاه های سراسر جهان و هم چنین در مراکز خرید ترکیه پیدا کرد.

۸ برند معروف و برتر لباس در کشور ترکیه

علاوه بر وجود برندهای اروپایی در ترکیه، خود برندهای ترکی هم شهرتی باورنکردنی در سطح کشور و یا حتی کشورهای همسایه دارند. ممکن است نام بسیاری از این برندهای مشهور پوشاک را قبلا در بازارهای ایران شنیده باشد. اجناس این برندها به دلیل با کیفیت بودن و مرغوب بودن به کشورهای مختلف صادر می‌شوند.

در ادامه متن می خواهیم بهترین و محبوب ترین برندهای لباس در ترکیه را معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید!

۱. برند ایپک یول، برند محبوب لباس در کشور ترکیه

Ipek Yol برند معروف لباس زنانه در ترکیه
Ipek Yol برند معروف لباس زنانه در ترکیه

یکی از قدیمی ترین برندهای معروف لباس که در سال ۱۹۸۹ شناخته شد، برند مشهور ایپک یول بوده است. این برند یکی از موفق‌ترین برندهای محبوب لباس در بخش زنان است.

در سال های اخیر برند ایپک یول در سراسر ترکیه توانسته است تقریبا ۱۴۲ فروشگاه را افتتاح کند.هم چنین این برند از طریق تجارت الکترونیک توانسته است در کشورها و مناطقی هم چون عربستان سعودی، عراق، قبرس، کویت، قطر، بحرین و آذربایجان شناخته شود.

برند ایپک یول با بسیاری از طراحان معروف همکاری کرده است. یکی از آن طراحان زنیب توسان بوده است.

جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۶ این همکاری سبب موفقیتی قابل توجه و چشم گیر در کشور ترکیه شد.

آن ها در سال ۲۰۱۶ مجموعه لباس های جین خود را بدون توجه به سایز و فرم های مختلف برای هر جنس مونثی آماده کردند‌.

تیم ایپک یول اعتقاد دارد، هر زنی که لباس های مربوط به برند آن ها را بپوشد، آرامش و اعتماد به نفس عجیبی را به دست خواهد آورد. همچنین آن ها تضمین کننده این مساله هستند.

۲. برند دفاکتو، برندی معروف برای خانواده ای محبوب

برند دفاکتو ترکیه در لباس زنانه، مردانه و بچه گانه
برند دفاکتو ترکیه در لباس زنانه، مردانه و بچه گانه

برند محبوب دفاکتو یکی دیگر از برندهای لباس در کشور ترکیه است که در سال ۲۰۰۵ فعالیت خود را آغاز کرد و بر خلاف تصور عموم توانست با موفقیت های پی درپی و چشم گیرش در طی سال های اخیر، ۳۲۴ فروشگاه را در سراسر ترکیه راه اندازی کند.

در حقیقت یکی از برندهای معروف لباس در کشور ترکیه برند دفاکتو است که دارای ۱۲۳ فروشگاه در ۲۴ کشور مصر، تونس، مالزی، قزاقستان، بلاروس، روسیه و … است.

یکی از ویژگی های برجسته برند دفاکتو، قرار گرفتن در بین سه برند برتر در کشور ترکیه است. که به تعبیر طراحان خبره از اصلی ترین ماموریت های آن ها در صنعت پوشاک است.

در واقع این برند در حوزه پوشاک متخصص است و این پوشاک منحصر به فرد نیست و مناسب تمامی اعضای خانواده است.

بخش عظیمی از تولیدات برند دفاکتو مبتنی بر ارائه محصولاتی با کیفیت و با قیمت‌هایی باور نکردنی و ارزان است. به همین علت برند دفاکتو به برندی محبوب و مخصوص خانواده های کارگران زحمتکش و قشر ضعیف جامعه تبدیل شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این برند، بها دادن به کوچکترین جزئیات است.

هم چنین برند دفاکتو بر اساس فرهنگ و سبک زندگی کشورهای مختلف، مجموعه هایی سفارشی را طراحی کرده است و این نکته دارای اهمیت بسیاری است.

اگر بخواهیم از ویژگی های گفته شده درباره برند دفاکتو صرف نظر کنیم، نمی توانیم از یک ویژگی بسیار پز اهمیت آن صرف نظر کنیم. در حقیقت برند دفاکتو طرفدار زمین و محیط زیست است. زیرا جزء اولین برندهای ترکی در کشور ترکیه است که به دنبال طراحی پوشاکی سازگار با محیط زیست رفته است و این امر از نظر دوستداران محیط زیست و زمین شناسان حائز اهمیت است.

جالب است بدانید که مجموعه های ECO  برند دفاکتو، تولیدات همین بخش از تیم دفاکتو محسوب می شود.

برند معروف ال سی واکیی ترکیه لباس کودک، زنانه و مردانه
برند معروف ال سی وایکیکی ترکیه لباس کودک، زنانه و مردانه

۳. برند ال سی وایکیکی، از برندهای معروف لباس در ترکیه

برند ال سی وایکیکی برندی معروف است که نه تنها در بین برندهای لباس ترکیه محبوب شده است بلکه درسطح جهانی هم شناخته شده است و به عبارتی حرفی برای گفتن دارد.

LC Waikiki  در فرانسه و در سال ۱۹۸۸ توسط جرجس امویال که یک طراح فرانسوی بود و به همراه شریک زندگی اش( همسرش) تاسیس شد.

نام این برند معروف لباس زنانه، مردانه و بچه گانه که پیشرفت زیادی هم داشته است به معنی (دوستان) در فرانسه است.

ال سی وایکیکی در سال ۱۹۷۷ از فرانسه به مالکان ترک واگذار شد. امروزه برند ال سی وایکیکی توانسته است ۸۸۰ فروشگاه در ۳۸ کشور مختلف را مدیریت کند.

هدف اصلی ال سی وایکیکی تبدیل شدم به یک شرکت مطرح شده در سطح اروپا بوده است که پیش بینی شده است که در سال ۲۰۲۳ این اتفاق رخ می دهد.

به همین خاطر این برند فقط به بازار کشور ترکیه بسنده نکرده است و تقریبا خودش را به همه کشورها معرفی کرده است.

برند ال سی وایکیکی در سال ۲۰۱۷ توانست به بازار کنیا و اندونزی راه پیدا کند. هم چنین در سال ۲۰۱۶ توانستند محصولات خانگی را به تولیدات خود اضافه کنند.

تیم برند ال سی وایکیکی فلسفه خاصی را پیش رو گرفته است و آن هم لباس های شگفت انگیز با قیمتی مناسب برای کودکان، نوزادان، زنان و مردان است.

۴. برند واکو، برندی محبوب و جوان

برند لباس واکو در ترکیه
برند لباس واکو در ترکیه

یکی از پویاترین برندهای لباس در کشور ترکیه، برند واکو است. زیرا لباس های این برند به خریداران و مشتریانش زندگی شاد، هیجانی و آزاد را هدیه می کند. برند واکو یکی از عامه پسندترین برندهای لباس در ترکیه است. این برند در بین نوجوانان و جوانان ترکی از طرفداران زیادی برخوردار است.

جالب است بدانید که اولین شعار فروشگاه‌های برند واکو که در سال ۱۹۸۲ راه اندازی شد (جوان ترین برند ترکیه) بوده است‌.

برند واکو طیف بسیار وسیعی از دسته بندی های متنوع لباس را برای زنان و مردان با سلیقه در نظر گرفته است‌.

هم چنین این برند دارای یک بخش اختصاصی برای لباس های عروسی است.

برند واکو علاوه بر پوشاک (لباس). طیف گسترده‌ای از اکسسوری هایی هم چون لوازم آرایشی و بهداشتی، دکوراسیون منزل را تولید می کند و آن ها را به بازار ها در کشورهای مختلف می رساند.

۵. برند جهانی چرم، برند دسا

برند Desa لباس چرم در ترکیه
برند Desa لباس چرم در ترکیه

برند دسا یکی از بهترین و معروف ترین برندهای لباس چرمی در ترکیه است. در واقع این برند توانسته است به طور اختصاصی محصولات چرمی از قبیل کت و دامن چرمی زنانه، کمربند چرمی، کیف چرمی و … تولید کند.

این برند در کشورهای خارج از ترکیه نظیر ارمنستان، گرجستان، آذربایجان و قبرس بیش از ۲۰۰ فروشگاه دارد.

لازم است بدانید که برند دسا در کشور ترکیه حدود ۷۰ فروشگاه را مدیریت می کند.

در واقع یکی از بزرگ ترین نام های صنعت مد کشور ترکیه و جهان برند دسا است. زیرا توانسته است کیف های زنانه را طراحی و تولید کند.

جالب است بدانید که تیم دسا با کمک کارگاه تولیدی کوچک و تنها با ۱۵ کارگر توانست به هم چنین شهرت جهانی برسد.

۶. برند کلزیون، برندی برجسته در ترکیه

برند کلزیون یک نمایندگی معروف در کشور ترکیه است که در سطح جهان به طور کامل شناخته شده است. این شزکت هم چنین دارای اعتبار خاصی است. این برند یکی از لوکس‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای ترکیه‌ای است. اما اجناس آن معمولا با قیمت‌های بسیار بالایی به فروش می‌رسند. پس اگر انتظار یک برند با قیمت بسیار پایین را دارید کلیزون انتخاب مناسبی برای شما نیست. زیرا قیمت این برند تقریبا بالا است و هم سطح با قیمت برندهای پرفروش دیگر اروپایی اروپایی به فروش می‌رسد.

بسیاری از کشورهای اروپایی واردکننده اصلی برند کلزیون هستند، کشورهایی هم چون ایتالیا، فرانسه، آلمان و ‌… .

قیمت مقرون به صرفه و کیفیت خوب برند کلزیون نیز یکی دیگر از ویژگی های اصلی آن به شمار می آید.

در سال ۲۰۱۵ برند کلزیون توانست به عنوان رهبر اصلی مد ترکیه شناخته شود و جزء برجسته ترین برندها در کشور ترکیه شود.

برند کلزیون علاوه بر اکسسوری های مختلفی نظیر ساعت، کیف، جواهرات و عینک دسته بندی کاملی از پوشاکی مثل تک پوش، لباس های ساحلی، پیراهن، کت و شلوارک را برای زنان، مردان و حتی کودکان تولید می کند و این محصولات را روانه بازار می کند.

برند کلزیون همانند برند ال سی وایکیکی به فکر محیط زیست است و هم چنین در فعالیت های بشر دوستانه نیز شرکت می کند.

۷. برند کوتون، ارائه دهنده طرح های متنوع و جذاب:

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که نام معروف کوتون را جزء مشهورترین برندهای پوشاک ترکیه نشنیده باشد.

برند محبوب کوتون در حال حاضر دارای ۲۱۰ فروشگاه است و هم چنین در بیش از ۲۸ کشور در دنیا نمایندگی دارد.

ارائه طرح های مختلف و بی نظیر، یکی از اساسی ترین دلایل موفقیت و پیشرفت چشم گیر برند کوتون محسوب شده است.

تیم کوتون برای بازه زمانی بلند مدتی اعلام کرده است که تا سال ۲۰۲۵، در تمام ۵ قاره جهان حتما شعبه و نمایندگی های مربوطه را تاسیس خواهند کرد.

بدون شک خطوط تولید برند کوتون سالانه با لباس های زنانه، مردانه، کودکانه و هم چنین مجموعه های زینتی آن گسترش می یابد.

برند کوتون یکی از برندهای معروف لباس در ترکیه است.

۸. برند ماوی Mavi از برندهای معروف لباس در ترکیه

برند ماوی در سال۱۹۹۱ در شهر استانبول تاسیس شد و جالب است بدانید که این برند نام تجاری یک شرکت است.

برند ماوی محصولات جین و انواع پوشاک را تولید می کند و از محبوبیت جهانی برخوردار است.

شلوارهای جین برند ماوی به دلیل استراتژی خاصی که دارند، در جهان بسیار مشهور است. در واقع این شلوارها به گونه ای طراحی شده اند که اندازه بدن هر فردی است و این ویژگی بسیار مهمی است زیرا مردم به دنبال پوشاک و شلواری هستند که فیت تن آن ها باشد و به عبارتی دیگر جذابیت خاصی داشته باشد.

با گذشت زمان برند ماوی توانست شلوارهایش را در طرح و رنگ بندی های متنوع برای هر جنسی اعم از مرد و زن تولید کند.

لازم است بدانید که این شلوارها می توانند استایل شیکی را برای شما به وجود آورند. زیرا با هر لباس و استایل ست می شوند.

پس از مدتی متخصصان دیگری عضو تیم ماوی شدند و علاوه بر توجه به زیبایی و اندازه لباس به کیفیت و درجه یک بودن آن نیز توجه ویژه ای کردند.

برند ماوی علاوه بر شلوار جین پوشاک دیگری از جمله تی شرت، کت، بلوز را برای خانم ها و آقایان و حتی کودکان تولید می کند.

این برند معروف و بین المللی در شهرهای بزرگ جهان از جمله: نیویورک، برلین، لس آنجلس، ونکوور، هامبورگ، مسکو، بروکلین، دوسلدورف، استانبول و فرانکفورت فعالیت بسیاری می کند.

جالب است بدانید که ماوی در کلمه به معنای آبی است. به همین دلیل اکثر افراد اعتقاد دارند که به همین علت برند ماوی بر روی شلوارهای جین تمرکز بیشتری کرده است.

تا این قسمت از متن درباره برندهای معروف لباس ترکیه به طور کلی مطالبی را ارائه کردیم. اما در ادامه می خواهیم درباره انواع برند لباس به طور اختصاصی مطالبی را شرح دهیم:

برندهای معروف لباس در ترکیه برای خرید شلوار جین

یکی از پرفروش‌ترین اقلام در بین جوانان و نوجوانان و یا حتی بزرگسالان شلوار جین است. این نوع شلوار تقریبا در همه‌جای جهان مخاطبین خود را دارد و بسیاری از افراد به آن علاقه بسیاری دارند. کشور ترکیه یکی از مطرح‌ترین‌ها در عرصه تولید و فروش و صادرات شلوار جین است.

محبوب ترین برندهای شلوار جین عبارت است از:     

برند شلوار جین واکو _Vakko Jeans

برند شلوار جین LTB

برند شلوار جین لافت _ Loft Jeans

برند شلوار جین ماوی جینز

برند شلوار جین کالینز _ Colin’s

برندهای معروف لباس در ترکیه برام خانم ها

همانطور که می دانید در کشور ترکیه برندهای معروفی از پوشاک وجود دارد. اما در بین این برندها، برندهایی هستند که فقط در زمینه پوشاک زنانه فعالیت می کنند و این برندها عبارتند از:

برند میلا _ Milla

برند رندوم _ Random

برند وای لاندن _ Y London

برند فیورFever

برند اُ ایکس ایکس اُ Oxxo_

برندهای معروف لباس در ترکیه برای آقایان

هم چنین برای مردان هم برندهای معروفی از لباس وجود دارد. که عبارت است از:

برند سی سی اس_ CCS

برند کیپ _ Kip

برند آوا_ Avva

برند افرور _ Efror

این‌ها از برندهای معروف لباس در ترکیه هستند.

برندهای محبوب کت و شلوار:

اگر بخواهیم بهترین و معروف ترین برند و مارک کت و شلوار در ترکیه را معرفی کنیم باید به برندهای زیر اشاره کنیم:

برند سارار _ Sarar

برند توین_ Tween

برند کیگیلی _ Kigili

برند رمزی_ Ramsey

سخن نهایی

به شما پیشنهاد می کنیم اگر به کشور ترکیه سفر کردید حتما از مراکز خرید آن منطقه دیدن کنید. و هم چنین از برندهای محبوب آن منطقه که معرفی شد خرید کنید. اگر فکر می‌کنید که تمام برندهای خوب و مطرح دنیا مربوط به فرانسه و ایتالیا هستند در اشتباه هستید. زیرا برندهای بومی بسیار خوبی در ترکیه وجود دارد که می‌توانید به صورت کامل از کیفیت اجناس آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

 امیدواریم با کمک اطلاعاتی که درباره برندهای معروف کشور ترکیه بیان کردیم، با این کشور که از نظر اقتصادی اهمیت ویژه‌ای دارد بیشتر آشنا شده باشید. اگر هم در دسته صاحبین مشاغل قرار دارید می‌توانید اجناس ترک را به تعداد عمده خریداری کنید. در یکی دیگر از مقاله‌های این سایت درباره عمده فروشی در استانبول به صورت کامل توضیح داده شده است. با مراجعه به این بازارهای می‌توانید اجناس مرغوب و با کیفیت از برندهای ترکیه‌ای را در سطح و رنگ‌های مختلف به صورت عمده و با قیمت پایین خریداری کنید و به ایران وارد کنید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *