دیوار ترکیه استانبول|دیوار ترکیه بهترین سایت خرید و فروش برای خانه در استانبول

116
1
دیوار ترکیه خرید خانه و املاک

دیوار ترکیه استانبول یکی از همان موضوعاتی است که می‌تواند شما را کمی به شک بیاندازد. از این رو که با شنیدن این جمله شما احتمالا به یاد دیوار قسطنطنیه خواهید افتاد. اما موضوع این متن ما یک مکان تاریخی در دل ترکیه یا حتی دژ نظامی استانبول نیست. موضوع این متن کمی به دنیای فناوری ربط دارد و میتوان گفت دیوار استانبول با دیوار چین به طور کلی دارای اختلافات زیادی است و از خشک و گل ساخته نشده است.

بلکه آجرهای این دیوار کدهای برنامه‌نویسی هستند. بله درست شنیدید منظور از دیوار استانبول یک سایت و یک اپلیکیشن مربوط به خرید و فروش املاک و مستغلات و وسایل مختلف در استانبول ترکیه است. این دیوار شاید از جهات زیادی با چیزی که ما در دنیای واقعی اسم آن را دیوار می‌گذاریم شباهت نداشته باشد.

اما برخی شباهت‌های کوچک در این بین وجود دارد. برای مثال این آگهی‌ها مانند یک اعلامیه که بر روی دیوار چسبیده‌اند در اپلیکیشن و سایت به نمایش گذاشته می‌شوند به همین دلیل نام این اپلیکیشن و دیوار فارسی اقتباسی از کلمه دیوار است. با این وجود دیوار ایران کمی با دیوار ترکیه استانبول متفاوت است.

در دیوار ترکیه همانند دیوار فارسی افراد تلاش می‌کنند که محصولات و یا وسایل خود را به فروش برسانند. در این بین اگر هر فرد از میزان مجاز آگهی در طول ماه آگهی‌های بیشتری را منتشر کند باید هزینه‌ای را به این برنامه بپردازد و سپس می‌تواند اگهی خود را بر روی سایت مشاهده کند.

اجاره خانه در دیوار ترکیه استانبول

یکی از بیشترین میزان استفاده از سایت دیوار استانبول همان خرید و فروش و اجاره خانه ، املاک و مستغلات است. در این برنامه خانه‌های مختلفی جهت فروش به نمایش گذاشته شده است.

از سمت دیگر بسیاری از خانه‌های ممکن است آپارتمانی و ویلایی باشند. زمین و خودرو و موبایل و بسیاری از وسایل دیگر هم در این برنامه به فروش می‌رسند. به صورت کلی این برنامه یک فروشاه تمام عیار به شمار می‌رود.

افراد هم از ایران و هم از خود کشور ترکیه می‌توانند نسبت به خرید از این سایت اقدام کنند. با توجه به قیمت خانه در محله‌های مختلف استانبول می‌توان گفت که این سایت قیمت منصفانه‌ای را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. اما این موضوع در مورد همه اجناس این سایت صادق نیست و بسیاری از اجناس گران‌تر به فروش می‌رسند. البته مثل سایت دیوار ایران، این موضوع کاملا به خود کاربر بستگی دارد که اجناس خود را با چه قیمت به فروش بگذارد.

خرید خانه در ترکیه با دیوار ترکیه
خرید خانه در ترکیه با دیوار ترکیه

سایت نیازمندی های دست دوم ترکیه

دیوار ترکیه استانبول سایت نیازمندیهای ترکیه برای ایرانیان نیز محسوب می‌شود. این سایت علاوه بر خانه و خودرو و بسیار از امکانات دیگر دارای وسایل شخصی نیز است پس اگر قصد خرید وسایلی را دارید می‌توانید به این سایت سر بزنید. دیوار ترکیه استانبول علاوه بر محل خرید و فروش محلی برای استخدام نیز است. اگر قصد انجام کاری را دارید و می‌خواهید در استانبول شروع به کار کنید می‌توانید از این سایت کمک بگیرید و بفهمید که آیا در حیطه خدمات شما کسی نیاز به استخدام دارد و یا خیر.

قیمت خانه‌ها در دیوار استانبول یا قیمت خانه‌های در سایت‌های دیگر خرید و فروش در استانبول تقریبا یکسان هستند و با توجه به محله‌ها و تعداد اتاق و متراژ تغییر می‌کنند. هر چه محله گران‌تر و اعیان‌نشین‌تر باشد قیمت درج شده در دیوار ترکیه استانبول بیشتر است. که این موضوع بدیهی و طبیعی است و در واقعیت و بیرون از فضای مجازی هم قیمت خانه در چنین مناطقی بسیار بالا است.

بر اساس بررسی پلتفرم تجزیه و تحلیل داده های املاک و مستغلات در ترکیه کمترین قیمت مسکن به منطقه اسنیورت تعلق دارد که میانگین قیمت هر متر مربع در  آن چیزی حدود ۲ هزار و ۴۴۹ لیره هست. در این بین بشیکتاش و ببک از گران‌ترین مناطق استانبول هستند.

اسنیورت علاوه بر تمام امکانات رفاهی خود دارای خانه‌هایی با قیمت مناسب است.

بعد از اسنیورت بقیه ی مناطق به ترتیب قیمت به شرح زیر است:

سلطان بیلی، بیلیک دوزو با قیمت هر متر مربع ۲ هزار و ۶۹۳ لیر، ارناوتکوی با قیمت هر متر مربع در آن ۲ هزار و ۶۵۰ لیر، سانکاکتپه با قیمت هر متر مربع در آن ۲ هزار و ۷۲۰ لیر و … معمولا قیمت خانه در شهر استانبول ترکیه نسبت به ازمیر و آنکارا گران‌تر است. پس از استانبول شهر آنتالیا دارای گران‌ترین خانه‌های استانبول است.

این موضوع به این دلیل است که این دو شهر از جاذبه‌های گردشگری زیادی برخوردار هستند و بسیاری از مردم در تلاشند تا در این شهرهای زیبا و مشهور زندگی کنند و آینده خود و فرزندان خود را به شکل دیگری رقم بزنند و تضمین کنند.

از این رو خرید خانه در استانبول و آنتالیا یک سرمایه‌گذاری بی نظیر به شمار می‌رود.

بعضی از قیمت‌ها در سایت‌های مختلف خرید و فروش املاک در استانبول و دیوار ترکیه در سال ۱۴۰۰ به این صورت هستند.

خانه  ویلایی ۷۰۰ متر ۵ خوابه

مکان: سیلیوری

قیمت: ۲ میلیون و ۹۵۰هزار لیر

منطقه سیلیوری یکی از قسمت‌های اروپایی استانبول است که در مجاورت دریای مرمره قرار دارد. این منطقه یک منطقه ییلاقی و حاصلخیز در غرب استانبول است. این منطقه دارای بخش‌های حاصلخیز زیادی است. گوشت و فراورده‌های حیوانی در این قسمت از استانبول قیمت مطلوبی دارد.

ویلای ۶۳۰ متری ۶ خوابه

مکان: بخش آسیایی استانبول

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیر

قدیمی‌ترین بخش استانبول بخش آسیایی آن است. در بخش آسیایی امنیت بیشتری برقرار است و خط ساحلی زیباتری دارد. این بخش بسیار سرسبزتر از بخش اروپایی است.

ویلای ۱۲۰ متری ۳ خوابه

مکان: یشیل کوی

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار لیر

یکی از مناطق استانبول منطقه یشیل کوی است. این منطقه دارای آب و هوای معتدل و یکی از مناطق مطلوب برای خرید خانه ویلایی در استانبول ترکیه است.

ویلا در دیوار استانبول
ویلا در دیوار استانبول

ویلای ۲۵۰ متری ۵ خوابه

مکان: ساپانجا ایزمیت

قیمت: ۱ میلیون و ۵۷۰ هزار لیر

منطقه ساپانجا با طبیعت بکر خود انتخاب بعدی مهاجران و سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی است.

ویلای ۳۳۰ متری ۶ خوابه

مکان: ساحل گورپینار

قیمت: ۲ میلیون لیر

چشم‌انداز دریای مرمره چشم هر شخصی را به خود خیره می‌سازد. از این رو ساحل گورپینار یکی از مقاصد مهم گردشگران و سرمایه‌گذاران است.

ویلای ۱۵۰۰ متری ۴ خوابه

مکان: بیوک چکمجه

قیمت: ۱ میلیون و ۲۱۹ هزار لیر

یکی از زیباترین ساحل‌های استانبول در منطقه بیوک چکمجه قرار دارد. این منطقه جزو زیباترین مناطق غرب استانبول به شمار می‌رود. همچنین بیوک چکمجه یکی از تمیزترین مناطق استانبول است.

ویلای ۵۰۰ متری ۶ خوابه در دیوار ترکیه

مکان: بیلیک دوزو

قیمت: ۲ میلیون ۵۵۰ هزار لیر

بیلک دوزو از دیگر مناطق موجود در قسمت اروپایی استانبول است. یکی از بهترین مناطق برای خرید خانه ویلایی در استانبول و سرمایه‌گذاری در استانبول منطقه بیلک دوزو است.

ویلای ۳۰۰ متری ۶ خوابه

مکان: سیلیوری

قیمت: ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار لیر

منطقه سیلیوری یکی از قسمت‌های اروپایی استانبول است که در مجاورت دریای مرمره قرار دارد. این منطقه یک منطقه ییلاقی و حاصلخیز در غرب استانبول است. این منطقه دارای بخش‌های حاصلخیز زیادی است. گوشت و فراورده‌های حیوانی در این قسمت از استانبول قیمت مطلوبی دارد.

خرید بهترین خانه در دیوار ترکیه
خرید بهترین خانه در دیوار ترکیه

در قسمت زیر به مقایسه قیمت ویلاهای لوکس در دیوار ترکیه استانبول در سال ۱۴۰۰ می‌پردازیم:

۳۴,۰۰۰,۰۰۰ دلار

مساحت کل ۱,۷۹۰ متر مربع

 مساحت زمین: ۴,۷۰۰ متر مربع دارای ۱۴ اتاق خواب و ۱۶ حمام جداگانه

۹۸۸,۰۰۰ دلار

مساحت کل ۲۶۰ متر مربع دارای ۴ اتاق خواب

۱,۶۱۲,۰۰۰ دلار

مساحت کل ۴۴۰ متر مربع دارای ۵ اتاق خواب

۱,۱۷۵,۰۰۰ دلار

مساحت کل ۲۳۲ متر مربع دارای ۳ اتاق خواب

 ۸۲۷,۰۰۰ دلار

مساحت کل ۲۵۰ متر مربع

 مساحت زمین: ۶۰۰ متر مربع دارای ۴ اتاق خواب و ۴  حمام مجزا و جداگانه

۱,۴۴۵,۰۰۰ دلار

مساحت کل ۴۵۰ متر مربع

 مساحت زمین: ۵۰۰ متر مربع دارای ۵ اتاق خواب و ۵ حمام مجزا و جداگانه

 ۶,۴۸۶,۰۰۰ دلار

مساحت کل ۱,۰۰۰ متر مربع

 مساحت زمین: ۱,۵۰۰ متر مربع دارای ۱۱ اتاق خواب و نه حمام مجزا و جداگانه

 ۲,۸۴۷,۰۰۰ دلار

مساحت کل ۲۶۰ متر مربع

 مساحت زمین: ۲۷۰ متر مربع دارای ۷ اتاق خواب و ۳ حمام مجزا و جداگانه

۶,۳۰۸,۰۰۰ دلار

مساحت کل ۶۵۰ متر مربع

 مساحت زمین: ۵۵۰ متر مربع دارای ۶ اتاق خواب و ۵ حمام مجزا و جداگانه

 ۳,۸۶۶,۰۰۰ دلار

مساحت کل ۱,۳۰۰ متر مربع

 مساحت زمین: ۱,۱۰۰ متر مربع  دارای ۸ اتاق خواب و ۶ حمام مجزا و جداگانه

 ۱,۴۰۰,۰۰۰ دلار

مساحت کل ۶۴۵ متر مربع

واحد ۸۵ متری، دو خوابه با یک سالن (۲+۱)، به قیمت ۳۰۰ هزار لیر در محله مجیدیه (Mecidiye Mahallesi)

یک واحد ۱۱۰ متری، سه خوابه با یک سالن (۳+۱)، به قیمت ۵۰۰ هزار لیر در محله مرادیه (Muradiye Mahallesi)

دو واحد ۱۲۰ متری، سه خوابه با یک سالن (۳+۱)، به قیمت ۱ میلیون لیر در محله ییلدیز (Yildiz Mahallesi)

دو واحد ۲۴۰ متری، چهار خوابه با یک سالن (۴+۱)، به قیمت ۱۰ میلیون لیر در محله آکات (Akat Mahallesi)

واحد ۳۵۰ متری، پنج خوابه با یک سالن (۵+۱)، لوکس و رو به ساحل، نزدیک مرکز خرید زورلو سنتر، به قیمت ۳۰ میلیون لیر در محله لوازیم (Levazim Mahallesi)

پنت هاوس (Penthouse) ۶۰۰ متری، شش خوابه با سالن بزرگ (۶+۱)، لوکس، منظره زیبا و رو به ساحل، به قیمت در محله ویشنه زاده (Vişnezade Mahallesi)

واحد  ۹۰ متری، دو خوابه با یک سالن (۲+۱)، ماهیانه ۱۰۰۰ لیر، واقع در محله تورکالی (Turkali Mahallesi)

واحد ۸۰ متری، یک خوابه با یک سالن (۱+۱)، ماهیانه ۱۷۰۰ لیر، واقع در محله دیکیلی تاش (Dikilitaş Mahallesi)

اما این تنها گزینه‌های پیش روی شما نیست!

خرید خانه با بهترین قیمت در دیوار ترکیه
خرید خانه با بهترین قیمت در دیوار ترکیه

سه واحد ۱۱۵ متری، سه خوابه با یک سالن (۳+۱)، ماهیانه ۳۵۰۰ لیر، واقع در محله غیرت تپه (Gayrettepe Mahallesi)

سه واحد ۲۳۵ متری، چهار خوابه با یک سالن (۴+۱)، ماهیانه ۱۴ هزار لیر، واقع در محله غیرت تپه (Gayrettepe Mahallesi)

ویلای ۳۵۰ متری، پنج خوابه با یک سالن بزرگ (۵+۱)، ماهیانه ۳۴ هزار و ۹۵۰ لیر، واقع در محله اتیلر (Etiler Mahallesi)

پنت هاوس (Penthouse) ۵۵۰ متری، رو به ساحل و با منظره‌ای زیبا، پنج خوابه با یک سالن بزرگ (۵+۱)، ماهیانه ۱۲۵ هزار لیر، واقع در محله لوازیم (Levazim Mahallesi)

این قیمت‌های بالا تا حد زیادی ثابت هستند و تغییرات ان‌ها بسیار معقول است. در دیوار ترکیه می‌توانید چند خانه از یک محله را مشاهده کنید و قیمت آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت بهترین خانه‌ای که می‌توانید را خریداری کنید و بهترین تصمیم را بگیرید.

توجه کنید که اگر قیمت خانه‌ها در ترکیه از ۲۵۰ هزار دلار بالاتر باشد شهروندی ترکیه به خریدار تعلق خواهد گرفت. خرید خانه ویلایی در استانبول ترکیه یکی از روش‌های معمول اخذ اقامت و شهروندی در ترکیه است. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که با توجه به قیمت دلار، مبلغ ۲۵۰ هزار دلار چیزی حدود ۵ میلیارد تومان است.

از آن جا که در دیوار استانبول خانه با میانگین قیمت‌‌های مختلف وجود دارد به همین دلیل شما می‌توانید به خرید خانه در قیمت‌های بالا دارای اقامت ترکیه بشوید و درواست اقامت و شهروندی ترکیه را ثبت کنید. این یک سرمایه‌گذاری کامل و بی عیب و نقص برای هر فردی است زیرا به سادگی باعث می‌شود که فرد از مزایای زیادی برخوردار شود.

کشور ترکیه یکی از کشورهای در حال توسعه و تا حدی توسعه یافته است. هر ساله این کشور میزبان میهمانان و مهاجران زیادی از سرتاسر جهان است و همه شهرهای آن به خصوص استانبول دارای شهرت جهانی هستند. به همین دلیل خرید خانه در استانبول و زندگی در این شهر برای بسیاری از مردم ایران جهان یک رویا محسوب می‌شود. شما می‌توانید با خرید خانه از دیوار ترکیه این رویا را به حقیقت تبدیل کنید.

دانلود برنامه دیوار ترکیه

مانند هر برنامه امن دیگری شما می‌توانید در گوگل پلی برنامه دیوار ترکیه را مشاهده کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید نیازهای خود را راحتی برطرف کنید و آگهی‌های مورد نیاز خود را به زبان فارسی مشاهده کنید و لذت ببرید.

دیوار ترکیه موبایل

 از آنجایی که یکی از مقاصد اصلی به وجود آمدن این برنامه خرید املاک بوده است به همین دلیل در این مقاله به طور مفصل درباره قیمت خانه‌های موجود در دیوار ترکیه صحبت کردیم. اما در این برنامه وسایل دیگری مانند تلفن‌های هوشمند نیز خرید و فروش می‌شود و شما می‌توانید گوشی دلخواه خود را با قیمت مناسبی از این سایت یا اپلیکیشن ان خریداری کنید و لذت ببرید.

دیوار ترکیه خودرو

خودرو یکی دیگر از وسایلی است که در این سایت و برنامه آن به فروش می‌رسد. در واقع پس از خانه پر فروش‌ترین محصولات سایت دیوار استانبول همین خودروها هستند. افراد می‌توانند با مشاهده عمس خودروهای نو و کارکرده خودروی دلخواه خود را خریداری نمایند.

این‌ها همه و همه گوشه‌ای از خدماتی هستند که میتوانید به راحتی در دیوار ترکیه استانبول از آن‌ها استفاده کنید.

جمع بندی

دیوار ترکیه استانبول معمولا قیمت‌های خوبی را برای خانه پیشنهاد می‌دهد. اما این موضوع تنها کاربرد این سایت یا اپلیکیشن نیست. زیرا می‌توان محصولات دیگر را هم با قیمت مناسب در این سایت پیدا کرد.

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه در مورد “دیوار ترکیه استانبول|دیوار ترکیه بهترین سایت خرید و فروش برای خانه در استانبول

  1. سلام پسرم اختلال اتیست داره و اگر بدونم با کمترین قیمت بتونم خونه بخرم و شنیدم مدرسه اتیست خیلی خوبی استانبول داره حالا شما هم اگر اختلال اتیست می‌شناسید و اطلاع داشته باشید خانواده فرزندان انیست بیشترین زجر در دنیا را تقبل میکنند خیلی ازتون ممنون میشم بهم کمک کنید تا بتونم با هزینه هر چه کمتر خانه‌ای در استانبول بخرم