کافه های لوکس تهران کجاست؟ پاسخگوی هر نوع ذائقه

134
0
بهترین کافه های لوکس تهران کجاست

تهران پایتخت ایران است و از آنجایی که شهر پرجمعیتی است باید بتواند تمام خواسته‌های ساکنان را برای رستوران‌ها و کافه های لوکس تهران در سلیقه های مختلف برآورده کند. به‌خصوص زمانی که محبوب‌ترین سرگرمی مردم چیزی جز صرف غذا و نوشیدنی در بیرون از خانه نیست!

شاید اشتباه نباشد که بگوییم رستوران‌ها و کافه‌های تهران قلب‌های تپنده شهر هستند و آن را به شهری واقعی تبدیل کرده‌اند. طیف وسیعی از غذاهایی که مشتریان زیادی با ذائقه‌های مختلف را برآورده می‌کند، در تهران یافت می‌شود. از مردم محلی گرفته تا بین‌المللی، از استراحتگاه‌های سنتی گرفته تا اقامتگاه‌های مدرن و از غذاخوری‌های دنج تا فودکورت‌های شلوغ، همگی میزبان مهمان‌های مشتاق هستند. فرقی نمیکند کافه های لوکس تهران را انتخاب کنید یا بهترین رستوران برای جشن تولد . تهران برای هر نوع مهمانی کافه و رستوران دارد.

اما با یک برنامه شلوغ و زمان محدود، چگونه می‌توانیم کافه‌ های لوکس تهران را پیدا کنیم که با انتظارات ما مطابقت داشته باشد؟ در اینجا لیستی از کافه های لوکس تهران که می‌توانید از آنها بازدیدی داشته باشید، آورده شده است:

کافه موزه مقدم، از بهترین کافه های لوکس تهران

کافه موزه مقدم | کافه لوکس تهران

در تهران، خیابان امام خمینی، کافه موزه مقدم مکانی است که می توانید ساعت ها از حال و هوای آن لذت ببرید. باغ مقدم در این خیابان قدیمی فضای هیجان انگیزی را در شلوغی تهران برای مشتریان فراهم می کند.

فضای قدیمی این کافه تمام عناصری را که شما را به یاد دوران قاجار و عمارت های قاجار می اندازد دارد، از نقاشی های آویزان شده بر دیوارهای کافه گرفته تا لیوان هایی که می توانید در آن ها چای و قهوه داغ و نوشیدنی خنک بنوشید. کافه موزه مقدم یکی از بهترین کافه های لوکس تهران برای کسانی است که می خواهند در دل هنر غوطه ور شوند و نوشیدنی ای بنوشند.

آدرس: خیابان امام خمینی بعد از شیخ هادی، موزه مقدم

کافه چای بار

کافه رستوران چای بار | بهترین کافه های لوکس تهران

انتخاب عمارت قدیمی قاجاری برای صرف چای عصرانه در تمام فصول سال دلچسب است. کافه چای بار یکی دیگر از بهترین کافه های لوکس تهران است که هم فضای باز زیبا و هم فضای بسته دنجی دارد. کافه چای بار در باغ انجمن خوشنویسان ایران واقع شده است.

فضای باز این کافه می تواند لحظات زیبایی را برای جمع دوستان شما رقم بزند و یا حتی اگر قصد دارید یک ساعت در این کافه را تنهایی خلوت کنید، قطعا از آن لذت خواهید برد. کافه چای بار یکی از بهترین کافه های لوکس تهران برای گذراندن اوقات خود در یک بعد از ظهر گرم زمستانی یا عصر تابستانی است.

آدرس کافه چای بار: دزاشیب، خیابان کریمی، خیابان سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵

کافه عالی قاپو کافه لوکس سنتی در تهران

کافه سنتی و لوکس در تهران

کافه عالی قاپو یکی از فضاهای سنتی و دلنشین منطقه ونک است. این کافه رستوران سنتی سال هاست که تا به امروز فعالیت می کند. کافه عالیقاپو با منوی غذاهای سنتی خود برای کسانی مناسب است که دوست دارند یک غذای اصیل را در فضایی دلنشین و قدیمی میل کنند. متاسفانه این کافه فضای باز ندارد. کافه عالی قاپو یکی از بهترین کافه های سنتی و البته لوکس با فضای اصفهانی در قلب پایتخت تهران است.

آدرس: ونک، خیابان حقانی، خیابان گاندی جنوبی، بین کوچه های ۲۳ و ۲۵، پلاک ۵۵

کافه باغ نگارستان

کافه موزه باغ نگارستان

در میدان بهارستان می توانید کافه باغ نگارستان را پیدا کنید. این کافه دارای فضای داخلی و خارجی است و به مشتری این حق را می دهد که با توجه به حال و هوای خود انتخاب کند و از آن لذت ببرد. این کافه دارای محیط بیرونی سنتی با میزهای قدیمی است. وجود کافه در این باغ از نکات مثبتی است که می تواند مهمانان را جذب کند. علاوه بر این استفاده از موسیقی سنتی در این فضا می تواند حسی دلنشینی برای مراجعه کنندگان به ارمغان آورد.

اگر می خواهید با کمی صدای پرنده و خنکی برآمده از آب زلال حوض روح خود را سبک کنید، کافه باغ نگارستان یکی از بهترین کافه های تهران است. توصیه می کنیم قبل از ورود به کافه در باغ نگارستان قدم بزنید.

آدرس کافه باغ نگارستان: میدان بهارستان، انتهای خیابان دانشسرا، ابتدای خیابان گودرزی، شمال و اصلی باغ

کافه تهرون، از کافه های لوکس تهران

کافه طهرون نجات اللهی | بهترین کافه لوکس در مرکز تهران

اگر می خواهید از غذاهای سنتی ایرانی لذت ببرید، کافه تهرون یکی از بهترین کافه های لوکس تهران است. این کافه گزینه های گیاهی و بدون گلوتن را ارائه می دهد تا افراد با رژیم های غذایی مختلف بتوانند از غذاها و نوشیدنی های محلی ایرانی لذت ببرند.

این مکان در قلب تهران در خانه بازسازی شده آجری از دهه ۱۹۶۰ است. این کافه لوکس تهران دارای یک حیاط زیبا با باغ است که در تابستان و بهار محبوبیت بیشتری دارد. فضای داخلی با مبلمان و تصاویر قدیمی شما را به تهران قدیم می برد و تجربه ای بی نظیر را به شما هدیه می دهد.

با توجه به فضای محدود این کافه، به شما توصیه می کنیم از قبل رزرو کنید.

آدرس: تهران – خ نجات اللهی – کوچه خسرو – پلاک ۳۹

بهترین کافه های لوکس شمال تهران

کافه لمیز تجریش و جردن

کافه لمیز تجریش

یکی از معروف ترین کافه های لوکس تهران کافه لمیز است که در چند نقطه شهر شعبه های مختلفی دارد. از جمله این شعب کافه تجریش لمیز است. این کافه فضایی مدرن و دنج دارد و برای جلسات اجتماعی مناسب به نظر می رسد.

تجریش لمیز یکی از بهترین کافه های تهران برای کسانی است که می خواهند در یک بعدازظهر فوق العاده در خیابان ولیعصر قدم بزنند و سپس در یک کافه دنج یک قهوه اصیل بچشند یا حتی اگر عجله دارید و نیاز به قهوه یا لقمه ای شیرینی دارید، این کافه مکانی عالی برای شماست.

آدرس: میدان تجریش، ابتدای خیابان سعد آباد، پلاک ۶

کافه مشیر

یکی دیگر از بهترین کافه های لوکس شمال تهران که در نیاوران واقع شده است، کافه مشیر است. این کافه سبک سنتی دارد و می توان آن را سفره خانه نیز نامید. پس اگر کافه تریا راحت می خواهید، کافه مشیر را انتخاب کنید!

آدرس: خیابان نیاوران، سه راه یاسر، انتهای خیابان صادقی قمی، مجتمع تفریحی و گردشگری جماران

کافه ریبر، از کافه های لوکس تهران

یکی از بهترین کافه های لوکس تهران کافه ریبر است. این کافه فضای باز دلپذیری دارد که در موزه زمان واقع شده است که برای کسانی که می خواهند قبل یا بعد از کافه در موزه قدم بزنند انتخاب خوبی می باشد. سیگار کشیدن در این فضای باز مشکلی ندارد. اگر از موزه زمان دیدن کردید، یک ساعت را در کافه ریبر بگذرانید.

آدرس: خیابان ولیعصر، ابتدای زعفرانیه، داخل موزه زمان

کافه دارچین

کافه دارچین فرمانیه | کافه های لوکس تهران

احتمالا حدس می زنید که کافه دارچین با این نام یک کافه شیک با منوی سنتی است! کافه دارچین، یکی از کافه های لوکس تهران، در فرمانیه واقع شده است و فضای دنج آن می تواند احساس صمیمیت و آرامش را برای مشتریان خود ایجاد کند. بنابراین، کافه دارچین می تواند یک انتخاب هوشمندانه برای گفتگوی خانوادگی باشد.

آدرس: فرمانیه، عسگریان، تنگستان اول، مرکز خرید فرمان، پلاک ۱۰

کافه روبرتو

کافه روبرتو فضایی بزرگ و دلنشین دارد که در روزهای سردتر می توان از آن لذت بیشتری برد. روبرتو یکی از بهترین کافه های لوکس تهران پارس است و در پاسداران قرار دارد و فضای وسیع و باز آن محل مناسبی برای قرار های دوستانه شلوغ است که در کافه های کوچک راحت نخواهد بود. پس این بار که با دوستانتان به کافه می روید، روبرتو را انتخاب کنید!

آدرس: تهران، پاسداران، پارک دوم، پلاک ۴

کافه درسا، از کافه های لوکس تهران

یکی از کافی شاپ هایی که در دسته بهترین کافه های لوکس شمال تهران قرار می گیرد، کافی شاپ درسا است. درسا فضایی دلنشین و باز دارد و چشم اندازی زیبا از شهر تهران دارد. در این کافه می توانید سیگار بکشید و ممنوعیتی ندارد. منوی این کافه شامل غذاهای خوشمزه ای مانند کروسان ژامبون است که پیشنهاد می کنیم آن را سفارش دهید. همچنین کافی شاپ درسا دارای پارکینگ می باشد که نگران جای پارک نخواهید بود.

آدرس: خیابان شریعتی، نرسیده به چهارراه دولت، بالاتر از چهارراه یخچال، خانه درسا، طبقه سوم

کافه ویونا پلازا

ویونا یکی از مجلل ترین کافه های لوکس تهران است که در نقاط مختلف شهر شعبه دارد. این کافه از کیفیت بالایی برخوردار است. یکی از مدرن ترین شعبه های آن کافه ویونا پلازا نام دارد که در خیابان شریعتی واقع شده و محیطی آرام، راحت و صمیمی دارد. مشتریان این کافه بیشتر برای جلسات کاری خود به اینجا می آیند و منوی آن شامل غذاهای غربی نیز می شود.

آدرس کافه ویونا پلازا: خیابان بهشتی، خیابان سرافراز، برج دریای نور، کافه ویونا

کافه اتاق لیوینگ روم

کافه لیوینگ روم دارای دکوراسیونی دلنشین شبیه به یک اتاق نشیمن شیک و مدرن است. طراحی داخلی کافه به گونه ای است که با ورود به آن احساس می کنید در یکی از کافه های فرانسوی هستید. یکی از مهمترین نکات کافه لیوینگ روم سرآشپز آن است. سرآشپزی بسیار هنرمند و با تجربه که نتیجه کارش بی نظیر و رویایی است. با دیدن طراحی های هنرمندانه سرآشپز این کافه شگفت زده خواهید شد.

آدرس: زعفرانیه، بامیک زعفرانیه، تقاطع خیابان زعفرانیه و طاهری

کافه لونا لانژ، از کافه های لوکس تهران

کافه لونا لانژ یکی از بهترین و شیک ترین کافه های لوکس تهران است که در برج آ اس پ قرار دارد و طراحی خیره کننده و مدرنی دارد. این کافه محیطی دنج، صمیمی و دوستانه دارد و برای قرارهای دو نفره انتخابی عالی خواهد بود. انواع غذاهای فست فود در این کافه سرو می شود و طرفداران زیادی دارد. اگر به دنبال کافه ای هستید که دود سیگار نداشته باشد، کافه لونا لانژ بهترین انتخاب خواهد بود زیرا سیگار کشیدن در این کافه ممنوع است.

آدرس: منطقه۶، خیابان شیخ بهایی، جنب لابی برج آ اس پ

بهترین کافه های لوکس مرکز تهران

کافه بروژ

این کافه بیشتر با ذائقه جوانان سازگار است. علاوه بر محیط صمیمی آن، نزدیکی به پارک دانشجو نیز در جذب جوانان به این کافه بی تاثیر نیست. در منوی این کافه غذای سنتی وجود ندارد.

آدرس: چهارراه ولیعصر، خیابان بزرگمهر، پلاک ۱۶

کافه هرمان

کافه هرمان یکی از معروف ترین کافه های لوکس مرکز تهران است که در هفت تیر واقع شده است این کافه بسیار شیک و مدرن است، دو طبقه است و کشیدن سیگار ممنوع است. پس اگر اهل سیگار نیستید و می خواهید فضایی دنج در شلوغ ترین نقطه شهر داشته باشید، کافه هرمان یکی از بهترین کافه های تهران برای سلیقه شماست.

آدرس: میدان هفت تیر، خیابان قائم مقام، خیابان مشاهیر، چهارراه لطفی

کافه روسیه

اگر به دنبال محیطی آرام در میدان فاطمی و اطراف آن هستید که مدرن هم باشد، کافه روسیه می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این کافه دارای دو محیط باز و بسته است که حضور در هر کدام به سلیقه و روحیه مشتریان بستگی دارد. پس اگر از محیط های بسته کافه ها خسته شده اید و دوست ندارید مسیر طولانی را برای رسیدن به یک کافه روباز پیاده روی کنید، کافه روسیه راه حل شماست.

آدرس: میدان فاطمی، مرکز خرید پرنیان، طبقه اول، واحد ۴۴

کافه هنر

یکی دیگر از معروف ترین کافه های لوکس تهران کافه هنر است. این کافه برای همه دانشجویان دانشگاه های مرکز شهر به خوبی شناخته شده است. فضای نوستالژیک این کافه با تلفیق جوانان و نوجوانان کمی عجیب و هیجان انگیز خواهد بود. کافه هنر یک پاتوق عالی برای گروه های دوستانه کوچکی است که می خواهند در فضایی راحت دور هم جمع شوند.

این کافه همه روزه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲۲ پذیرای مشتریان خود است.

آدرس: خیابان انقلاب، بین وصال و خیابان قدس، جنب سینما سپیده، کوچه اسکو پلاک ۸

کافه مون

کافه ای دنج در میدان فاطمی برای افرادی که نیاز دارند دوستان خود را در آرامش ملاقات کنند یا به تنهایی از یک فنجان چای یا قهوه لذت ببرند! استعمال دخانیات در این کافه به دلیل بسته بودن فضا ممنوع است.

پس اگر به دنبال کافه ای برای نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه یا یک دسر تازه و خوشمزه هستید و اهل سیگار نیستید، کافه مون یکی از بهترین کافه های لوکس تهران برای شماست.

آدرس: میدان فاطمی، ساختمان فاطمی، انتهای مال، طبقه همکف

کافه نقش وصال، از کافه های لوکس تهران

کافه نقش وصال را می توان یکی از بهترین کافه های لوکس تهران نام برد. فضای بیرونی این کافه بهترین انتخاب برای یک گردهمایی دوستانه است، هم چشم نواز و هم دلنشین! این کافه هم یکی از شلوغ ترین و معروف ترین کافه های تهران است و شاید ایراد نداشته باشد که قبل از رفتن به کافه هماهنگ کنید مخصوصا اگر چند نفر باشید و برای خود میز رزرو کنید. به این ترتیب از شلوغی و انتار برای خالی شدن میز راحت می شوید.

آدرس: بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، روبروی بیمارستان آریا، نبش کوچه شاهد، پلاک ۷۰۷۰

کافه پاییز ۹۸

اگر برای صرف غذا به کافه می روید، باید بدانید که این کافه مناسب نیست. هیچ غذایی در این کافه سرو نمی شود. در عوض انواع نوشیدنی ها و دسرهای جذاب در کافه پاییز ۹۸ موجود است و می توانید عصر یا صبح را با دوستان خود در این کافه سپری کنید. رنج قیمتی مناسبی دارد و با یک کافه گران قیمت مواجه نخواهید شد.

از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ می توانید به کافه پاییز ۹۸ مراجعه کنید.

آدرس: خیابان شهرآرا، روبروی گذرنامه، نسترن مال، طبقه دوم، واحد ۱۳

کافه آوانی

اگر به دنبال کافه هایی لوکس در مرکز شهر تهران با فضای داخلی دلپذیر هستید، کافه اعوانی می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. کافه آوانی طراحی هیجان انگیزی دارد و فضای آن طوری است که فکر می کنید به پیک نیک رفته اید. این کافه یکی از کافه های منحصر به فرد تهران است که با میز و صندلی های چوبی به سبک قدیمی آن را مورد علاقه جوانان و هنردوستان قرار داده است. اگر به دنبال مکانی هستید که بتوانید بعد از یک قهوه خوب سیگار بکشید، محیط باز کافه به شما این امکان را می دهد.

منوی کافه اعوانی به عنوان یکی از معروف ترین کافه های تهران شامل غذاهای غربی و فست فود و سالادهای خوشمزه و بی نظیری است.

آدرس: خیابان یوسف آباد، بین خیابان ۶۲ و ۶۴

کافه بادام

بادام یکی از بهترین کافه رستوران های تهران، مکانی مدرن، زیبا و مجلل است که در آن غذاهای ایتالیایی باکیفیت ارائه می شود. کافه بادام به عنوان یکی از خاص ترین کافه های لوکس تهران، طراحی داخلی جذابی دارد که بسیاری از جوانان را شیفته خود کرده است.

این کافه دارای پارکینگ است و در نتیجه دیگر نگران جای پارک نخواهید بود. یکی از غذاهای پرطرفدار کافه بادام، سالاد استیک هلامی است که پیشنهاد می کنیم آن را سفارش دهید.

آدرس: یوسف آباد، بعد از پل کردستان، خیابان ۶۴، مجتمع آ اس پ، واحد تجاری ۱۰

بهترین کافه های غرب تهران

کافه رستوران برزیل

کافه برزیل در سعادت آباد قرار دارد و یکی از معروف ترین کافه های لوکس غرب تهران است. این کافه فضایی شیک و جذاب دارد و در آخر هفته ها منوی صبحانه در دسترس است. پس اگر به دنبال یک کافه عالی برای آخر هفته با صبحانه ای فوق العاده هستید که خستگی کل هفته را از شما دور کند، کافه رستوران برزیل بهترین انتخاب است!

کافه برزیل همه روزه از ساعت ۸ صبح تا نیمه شب باز است و به گرمی پذیرای مشتریان است.

آدرس: سعادت آباد، سرو غربی، بین میدان شهرداری و میدان سرو، خیابان صدف، نبش کوچه آزالیا، پلاک ۲

کافه ژوان، از کافه های لوکس تهران

کافه ژوان دو شعبه دارد یکی در سعادت آباد و دیگری در اردن. این کافه به شیوه ای کاملا مدرن طراحی شده است. وجود فضاهای داخلی و خارجی به مشتریان این امکان را می دهد که بر اساس آب و هوای روز در داخل یا خارج از کافه بنشینند. استعمال دخانیات و قلیان نیز در این کافه ممنوع است.

آدرس: سعادت آباد، ابتدای بلوار دریا، نرسیده به صرافهای جنوبی، پلاک ۷۵

کافه لانژ

در روزهای گرم که نمی توانید شهر را به مقصد طبیعت ترک کنید، پناه بردن به فضاهای سبز داخل شهر پیشنهاد زیباییست. باغی بزرگ و سرسبز فضای کافه لانژ را تشکیل می دهد. این کافه یکی از بهترین کافه های لوکس تهران است که در آن آلاچیق هایی وجود دارد که شما را از آفتاب محافظت می کند.

استفاده از سیگار و قلیان نیز در این فضای باز مجاز است.

کافه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب باز است و قیمت محدودی دارد.

آدرس: عظیمیه، میدان اسبی، ضلع شمالی پارک ایران زمین

کافه اورامان، از کافه های لوکس تهران

اورامان یکی از بهترین کافی شاپ های لوکس تهران در غرب است که بیش از هفت سال از فعالیت خود می گذرد. این کافه بیشتر پذیرای هنرمندان کشور است و فضایی گرم و دنج دارد. محیط کافه اورامان بیشتر خانوادگی است و منوی باز بسیار باکیفیتی دارد. یکی از مزیت های ضروری این کافه جای پارک مناسب آن است. با توجه به صبحانه های فوق العاده ای که در اورامان سرو می شود، می توان آن را بهترین کافه صبحانه تهران دانست. در این کافه علاوه بر سیگار می توانید قلیان هم بکشید.

آدرس: شهرک غرب، خیابان سپهر، گلبرگ سوم، انتهای کوچه رضایی غربی

کافه ماستا

در میان کافه های لوکس واقع در غرب تهران، ماستا یکی از بهترین کافه های تهران خواهد بود. کافه ماستا یک کافه شیک و صمیمی با صندلی های رنگارنگ است و پرده های روشن آن نور را به داخل کافه هدایت می کند. در این کافه علاوه بر کیک، قهوه و بستنی، غذاهای ساده ای مانند املت سبزیجات نیز سرو می شود.

آدرس: ستارخان، بازار سنتی ستارخان، فاز یک، طبقه فوقانی، ورودی الف

کافه شومینه

کافه شومینه همانطور که از نامش پیداست فضایی دنج و گرم دارد و دارای نمای داخلی منحصر به فرد و جذابی است. منوی این کافه کامل می باشد و هر نوع سلیقه ای در این منو یافت می شود. سیگار کشیدن به دلیل فضای کم ممنوع است.

آدرس: بزرگراه بابایی، انتهای بزرگراه همت شرقی، شهرک امید، مجتمع تجاری شهرک امید، پلاک ۳۳

کافه پادنا

کافه پادنا یکی از بهترین کافه های لوکس تهران در شرق است که در چهارراه سرسبز قرار دارد و بر خلاف اکثر کافه های این منطقه فضایی بزرگ و دلباز دارد. پادنا دارای دو بخش داخلی و خارجی است. فضای داخلی دارای طراحی داخلی حیرت انگیزی است و مورد علاقه بسیاری از جوانان است. پادنا یکی از کافه های مجلل شرق تهران است و به همین دلیل مراسم ویژه ای در این کافه برگزار می شود. منوی کافه شامل انواع نوشیدنی های سرد و گرم، شیرینی، دسر و غذاهای بین المللی است.

آدرس: نارمک، بزرگراه رسالت، چهارراه سرسبز، نبش فلکه ۴۷

کافه برزن

کافه برزن فضایی نسبتا کوچک اما صمیمی و دنج دارد و رنگ غالب در دکور آن صورتی است. دکوراسیون داخلی این کافه مدرن است و ظاهری تقریباً جوان پسند دارد. فضای این کافه کوچک است اما یکی از شلوغ ترین کافه های لوکس تهرانپارس است که می توانید برای یک عصر دلپذیر انتخاب کنید. پاستا و استیک های این کافه از بهترین های منطقه هستند که پیشنهاد می کنیم یک بار آن ها را امتحان کنید.

آدرس: تهرانپارس ۱۴۶ شرقی فلکه اول پلاک ۷۵

فهرست بلندبالای رستوران ها و کافه های لوکس تهران مشخصا به این مقاله محدود نمی شود. هیچ راهی برای شناخت بهترین کافه رستوران های تهران وجود ندارد، با گذراندن مدت طولانی در شهر، کشف بهترین رستوران ها و کافه های تهران کاری وقت گیر و بیهوده است. اما با مروری بر این کافه ها قطعا می توانید تعدادی را پاتوق همیشگی خود کنید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *