مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول

183
0
مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول

شهر استانبول به عنوان محل برخورد فرهنگ‌های مختلف به شمار می‌رود. در این شهر می‌توان زندگی اروپایی و آسیایی را با هم مشاهده کرد. می‌پرسید چگونه؟ این موضوع به این دلیل است که شهر استانبول به وسیله تنگه بسفر استانبول به دو قسمت تقسیم می‌شود، اما این تنها تقسیم‌بندی موجود در استانبول نیست. ما میتوانیم مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول و همچنین برخی تفریحات را به صورت مجزا بررسی کنیم.

بنابراین استانبول همزمان هم در آسیا قرار دارد و هم در اروپا! به این صورت که بخشی از استانبول بخش آسیایی است و بخش دیگر استانبول به بخش اروپایی مشهور است.

بخش آسیایی و اروپایی از نظرهای مختلف با یکدیگر تفاوت‌هایی را دارند. یکی از این تفاوت‌ها نحوه زندگی افراد در این مناطق است. پیش از آن که تفاوت‌های منطقه آسیایی و اروپایی استانبول را توضیح دهیم می‌خواهیم این نکته را برای شما شفاف کنیم که این مقاله اصلا پولدار بودن یا بی پول بودن را به منطقه خاصی نسبت نمی‌دهند.

به عنوان مثال اغلب خانه‌ها در محله‌های اروپایی از قیمت بالاتری برخوردار هستند. در حالی که اغلب خانه‌ها در قسمت آسیایی استانبول از قیمت معقول‌تری برخودار هستند. این مبحث تنها به خانه‌های بخش آسیایی استانبول ختم نمی‌شود. بلکه رستوران‌ها، مراکز خرید، کافه‌ها و دیگر تفریحات مربوط به بخش آسیایی استانبول نیز از قیمت منصفانه‌تری برخوردار هستند. برای همین است که رفتن به مراکز خرید در قسمت آسیایی استانبول برای ایرانیان ارجحیت دارد.

لیست بازارها و مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول

اغلب بازارهای بخش آسیایی استانبول جنس‌هایی با کیفیت منطقه اروپایی ولی با قیمت ارزان‌تر دارند. به همین دلیل اگر شما از آن دسته افرادی هستند که معتقدید اجناس باکیفیت تنها در پاساژهای اروپایی است باید نظر خود را تغییر دهید.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مراکز خرید آسیایی استانبول بپردازیم پس با ما همراه باشید.

مرکز خرید کاپیتول از اولین مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول

مرکز خرید کاپیتول استانبول

مرکز خرید کاپیتول یکی از بهترین مرکز خریدهای استانبول است که به شکل کاملی در بخش مراکز خرید خوب در استانبول به آن پرداخته‌ایم. به دلیل این که این مرکز خرید همزمان یکی از بهترین و خوش‌قیمت‌ترین مراکز خرید در قسمت آسیایی استانبول است. باز هم ویژگی‌های این مرکز خرید را برای شما عزیزان تکرار می‌کنیم.

مرکز خرید کاپیتول هم مثل دیگر مرکز خریدها در استانبول ساعت مخصوص به خود را دارد و برای خرید و گشت و گذار در آن باید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به این مراکز خرید خوب در استانبول مراجعه کنید.

یکی از مهم‌ترین نکات مهم درباره مرکز خرید کاپیتول این است که این مرکز خرید دارای ۶ طبقه است و هر طبقه دارای مغازه‌ها با اجناس باکیفیت و مرغوب هستند. به هیچ عنوان شما از خرید کردن در کاپیتول پشیمان نخواهید شد زیرا هر آن چه که شما بخواهید در این مرکز خرید حاضر و اماده است.

این مجتمع نه تنها یک مرکز خرید زیبا است بلکه رستوران‌های مرغوبی نیز دارد و این موضوع باعث می‌شوند که توجه بسیاری از گردشگران به این مرکز خرید جذب شود.

این مرکز خرید در مجموع دارای حدود ۱۵۷ مغازه است که اجناس مختلفی را به فروش می‌رسانند. این اجناس شامل لوازم ارایشی و بهداشتی، انواع لباس‌های زنانه و بچگانه و مردانه… هستند. این مرکز خرید در منطقه آسیایی استانبول واقع است بنابراین نسبت به مجتمع‌های دیگر استانبول از قیمت معقولی برخوردار است.

این مرکز خرید همانند دیگر مراکز خرید خوب در استانبول دارای امکاناتی همچون یک سینمای مجهز است. بدون شک سینمای مرکز خرید کپتول یکی از بهترین سینماهای استانبول است. این سینما دارای ۱۴ سالن با ظرفیت ۱۷۰۵ نفر است. صندلی‌های این سینما بسیار راحت هستند و معمولا سینمای کاپیتول یکی از بهترین سینماهای استانبول در ترکیه به شما می‌رود.

یکی دیگر از مباحث مهم در هنگام خرید مخصوصا برای اشخاصی که با ماشین شخصی خود به ترکیه سفر می‌کنند، یا از اجاره ماشین برای مسافرت استفاده میکنند، وجود پارکینگ است. پارکینگ مرکز خرید کاپیتول توانایی در خود جای دادن ۱۴۰۰ ماشین و وسیله نقلیه را دارد. با این حساب حتی اگر به ماشین شخصی خود به ترکیه سفر می‌کنید یکی از بهترین مراکز خرید برای شما همین مرکز خرید کاپیتول است.

البته این موضوع پارکینگ تنها برای اشخاصی که با ماشین به ترکیه سفر می‌کنند مهم نیست بلکه هنگامی که در قسمتی از یک مرکز خرید پارکینگ و جای پارک وجود نداشته باشد قیمت تاکسی و وسایل نقلیه چند برابر خواهد شد. به همین دلیل این نکته را مد نظر قرار دهید که قرارگیری این مرکز خرید در منطقه آسیایی استانبول خود باعث می‌شود مه قیمت مناسب‌تری نسبت به بقیه مراکز خرید خود در استانبول داشته باشد.

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید فرصت خرید کردن در مرکز خرید کاپیتول را از دست ندهید.

این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید در قسمت آسیایی استانبول است. قیمت مناسب و مسیر مناسب همه و همه باعث شده است که این مرکز خرید به مقصد اصلی گردشگران ترکیه تبدیل شود. بنا به دلایل مختلف گردشگران تمام تلاش خود را می‌کنند تا بودجه سفر خود را حفظ کنند و پولی که دارند را تا حد زیادی ذخیره کنند. اینگونه افراد به سختی تلاش می‌کنند که محتاطانه‌ترین خریدها را انجام بدهند و از سمت دیگر تا جای ممکن گزینه ارزان‌تر و به صرفه‌تر را انتخاب کنند.

با این اوصاف یکی از بزرگترین دسته خریداران پاساژ کاپیتول همان گردشگران هستند زیرا این افراد بیشتر پول خود را صرف گشت و گذار در سطح شهر می‌کنند و تلاش می‌کنند برای سوغاتی کم‌ترین میزان هزینه را پرداخت کنند.

پس اگر شما هم قصد رفتم به استانبول را دارید و از بودجه نسبتا محدودی برخوردار هستید و از سمت دیگر تلاش می‌کنید که خریدهای خود را در استانبول انجام بدهید پیشنهاد ما به شما رفتن به مرکز خرید خوب و ارزان‌قیمت کاپیتول است. با خرید از این مرکز خرید شما می‌توانید با کیفیت‌ترین انجاس را با قیمت کمی خریداری نمایید.

مرکز خرید اوپتیموم اوت لت استانبول

مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول

شاید تنها ایراد مرکز خریدهای بزرگ در استانبول تنها ساعت خاموشی آن‌ها باشد. اگر میدانید اوت لت چیست حتما با مراکزی همچون اوت لت اپتیموم استانبول هم آشنایی دارید. این مرکز خرید هم مثل دیگر پاساژهای شهر استانبول از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب مشغول خدمات‌رسانی است. این خدمات‌رسانی تا دوازده ساعت متوقف می‌شود.

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که این ۱۲ ساعت خاموشی نگران‌کننده است زیرا استانبول شهر شب‌های روشن است. به همین دلیل افراد زیادی هستند که فکر می‌کنند پاساژهای چنین شهر توریستی‌ای باید شبانه‌روزی باز باشد!

شما درباره این موضوع چه نظری دارید؟ می‌توانید نظر خود را درباره ساعت کار پاساژهای استانبول در دیدگاه‌ها بنویسید.

مرکز خرید اپتیموم همانند همه مرکز خریدهای مطرح جهان پاتوق برندهای مطرحی مثل نایکی، ویکتوریا سیکرت، ادیداس، زارا، منگو و غیره است. این برندها هرکدام غرفه جداگانه و لوکس مربوط به خود را در این مرکز خرید دارند. اما به غیر از این اجناس، اجناس ترکیه‌ای باکیفیت بهتری نیز در این مرکز خرید یافت می‌شود. با ورود شما به مرکز خرید اپتیموم اوت لت می‌توانید این موضوع را دریابید که این مرکز خرید از جهات بسیاری با مرکز خرید‌های دیگر استانبول تفاوت‌های بسیاری دارد.

مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول در بخش آسیایی استانبول واقع شده است. این مرکز خرید به عبارت دیگر جزو بهترین کراکز خرید قسمت آسیایی استانبول به شمار می‌رود. بهترین بودن تنها مربوط به زیبایی بصری این سازه نیست. بلکه قیمت و اخلاق فروشندگان این مرکز خرید قسما اسیایی استانبول زبان‌زد است.

این مرکز خرید شامل بهترین و با اخلاق‌ترین فروشندگان در بخش آسیایی استانبول است که می‌توانید پس از هر خرید مطمئن باشید جنسی که خریداری می‌کنید بهترین جنس ممکن است.

علاوه بر این مرکز خرید اپتیموم نه تنها برای خرید بلکه برای قرارهای کاری و دوستانه نیز مناسب است. اگر قصد مهاجرت به استانبول را دارید و نمی‌دانید که از کجا خرید کنید که در ماه‌های اول مهاجرت پول بیشتری را جمع کنید یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای شما همین مرکز خرید آسیایی اپتیموم اوت لت استانبول است.

این مرکز خرید با تمام امکاناتی که دارد شما را از خرید کردن از یک پاساژ دیگر بی نیاز خواهد کرد. اگر توریست هستید و قصد خرید سوغاتی را دارید این مرکز خرید برای شما بهترین انتخاب ممکن خواهد بود.

مرکز خرید تپه ناوتیلوس استانبول

مرکز خرید تپه ناوتیلوس استانبول، از بهترین مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که بخش اسیایی دارای مرکز خریدهای بزرگ و گران‌قیمت نیست. اما این موضوع به کلی غلط و نادرست است زیرا در بخش آسیایی استانبول نیز می‌توان بهترین انواع مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول را یافت. به طور کلی نمی‌توان با دیدن چند مغازه در یک مرکز خرید آن را قضاوت کرد. مثلا اگر چند مغازه با قیمت‌های بسیار گران را در یک مرکز خرید دیدید نمی‌توانید نتیجه‌گیری کنید که تمام مغازه‌های آن مرکز خرید اجناس خود را با قیمت نجومی به فروش می‌رسانند.

مرکز خرید تپه ناوتیلوس نیز اینچنین است. این مرکز خرید دارای شش طبقه لوکس و صد و شانزده مغازه برای فروش اجناس مختلف است. موضوعی که در این جا مطرح می‌شود این است که آیا همه مغازه‌های موجود در این مرکز خرید ارزان هستند؟ آیا به راستی قیمت‌ها آن‌گونه که به نظر می‌رسند هستند؟

موضوع این است که با عوض شدن فروشنده‌ها گاهی اوقات قیمت‌ها هم می‌تواند تغییر کند اما به طور کلی قسمت‌ها در ترکیه تا حد زیادی ثابت است به شکلی که اگر مغازه‌ای اختلاف قیمت فاحشی را با همان جنس در مغازه‌های دیگر به فروش برساند به سختی می‌تواند کار خود را ادامه دهد و حتی ممکن است کار خود را از دست بدهد.

این موضوع یک تفاوت مهم را بین مرکز خریدهای داخل ایران و خارج از ایران نشان می‌دهد.

برندهای معروفی مانند نایکی، آدیداس، ال سی وایکیکی و بسیاری از برندهای دیگر در این مرکز خرید دارای نمایندگی‌هایی هستند. به طور کلی در اکثر مراکز خرید ترکیه می‌توانید جنس‌هایی را با برندهای مشهور مثل دیور، شنل و… را مشاهده کنید. ساعت کاری تپه ناوتیلوس استانبول شبانه‌روزی نیست و از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید برای خرید به این مرکز خرید مراجعه کنید.

معمولا قیمت‌های این مرکز خرید با مرکز خریدهای دیگر استانبول تفاوت چندانی ندارد اما موضوع متمایزکننده و مهم مربوط به این مرکز خرید قیمت‌های ان نیست. به عبارت دیگر این مرکز خرید تنها به واسطه قیمت‌های خود از مراکز خرید دیگر مستثنی نیست.  یکی از نکات متمایز کننده این مرکز خرید نسبت به مراکز خرید دیگر در قسمت آسیایی استانبول ظاهر زیبا و جذاب ان است.

این موضوع درست است که ظاهر تمام مراکز خرید استانبول چه در بخش اروپایی این شهر و چه در بخش آسیایی از کیفیت بالایی برخوردار است اما اگر مرکز خرید تپه ناوتیلوس را ببینید متوجه اختلاف این مرکز خرید از هر نظر با مرکز خریدهای دیگر استانبول خواهید شد.

مرکز خرید تپه ناوتیلوس به علت زیبایی زیاد یکی از محل‌های مهم برای توریست‌ها و گردشگران شهر استانبول در ترکیه است.

البته میزان رفت و آمد توریست‌ها به این مرکز خرید تا حد بسیار زیادی کم‌تر از مراکز خرید موجود در بخش اروپایی است. اما این یک نکته منفی نیست بلکه در شلوغی‌های بیش از اندازه استانبول این موضوع می‌تواند یک نکته مثبت برای خرید کردن از یک مرکز خرید باشد. هر چه یک منطقه شلوغ‌تر باشد رسیدن به ان هم به مراتب سخت‌تر است. فرض کنید می‌خواهید که به یک مرکز خرید برسید که مسیر ان پر از ماشین و توریست است و خود مرکز خرید هم به شکل اعجاب آوری پر از سر و صدا و شلوغی است.

در مقابل یک مرکز خرید دیگر را در نظر بگیرید که رسیدن به آن سریع‌تر و ساده‌تر است و همزمان کیفیت خوبی را به همراه دارد. در این صورت اکثر افراد خرید از مرکز خرید دوم را ترجیح می‌دهند. زیرا با خرید از مرکز خرید دوم به سادگی می‌توانند به موقع به کارهای دیگر خود در طول روز برسند و به سریع‌ترین شکل ممکن خرید خود را انجام بدهند. بنابراین نیازی نیست که این افراد در صف‌های طولانی قرار بگیرند و یا منتظر نوبت برای پرداخت پول باشند.

برای رسیدن مرکز خرید تپه ناوتیلوس باید مسیر زیر را بپیمایید:

۱. تکسیم مترو m2 / ایستگاه ینی کاپی / مترو مارمارای / ایستگاه آیریلیک چشمه

۲. تکسیم / دلموشهای کادیکوی/ مترو m4 / ایستگاه آیریلیک چشمه

۳. اسکله کاباتاش / فری بوت کادیکوی / مترو m4 / ایستگاه آیریلیک چشمه

مرکز خرید پالادیوم اسیایی استانبول

مرکز خرید پالادیوم از مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول

مرکز خرید پالادیوم، از دیگر مرکز خریدهای خوب و مشهور در استانبول است. این مرکز خرید همزمان که یکی از جذاب‌ترین معماری‌های ممکن را در بین مراکز خرید استانبول دارد بلکه به غیر از صرفا زیبایی بصری از قیمت‌های فوق العاده‌ای برخوردار است که اگر آن‌ها را بشنوید از تعجب زیاد به سرعت نام این پاساژ را در جایی یادداشت می‌کنید تا برای سفر بعدی خود حتما برای خرید به مرکز خرید پالادیوم قسمت آسیایی استانبول بروید.

مرکز خرید پالادیوم هم مثل مرکز خرید کاپیتول در فهرست بهترین مرکز خریدهای استانبول قرار دارد.

تمام مرکز خریدهای موجود رد استانبول یک ویژگی بارز و شاخص دارند و آن ویژگی سبک معماری خاص آن‌ها است. در واقع معماران تلاش کرده‌اند که نه تنها ظاهر حرفه‌ای و تجاری را حفظ کنند بلکه در کنار آن تمام تلاش خود را برای زیبایی و جذابیت هر چه بیشتر ساختمان به کار بگیرند. در مثال امروز هم پالادیوم استانبول دارای یکی از جذاب‌ترین معماری‌های بیرونی ممکن برای یک مرکز خرید در شهری همچون استانبول است. نام پالادیوم در سراسر جان بر روی مرکز خریدهای زیادی وجود دارد و حتی در ایران هم یک مرکز خرید با نام پالادیوم وجود دارداما تفاوت‌های بسیاری میان پالادیوم ایران و استانبول وجود دارد. پالادیوم استانبول یک ساختمان کروی شکل شیشه‌ای است که جذابیت بسیاری در شب به این سازه می‌بخشد.

این ساختمان دارای پنج طبقه و ۱۹۰ مغازه است که هر کدام از این مغازه‌ها جنس‌های اصل و مخصوصی دارند. اگر قصد خرید را هم ندارید بهتر است که برای دیدن مراکز خرید خوب در استانبول بروید و حتما سری به پالادیوم استانبول بزنید زیرا این مرکز خرید یکی از بهترین مرکز خرید‌های استانبول است.

برندهای معروفی مانند نایکی، آدیداس، ال سی وایکیکی و بسیاری از برندهای دیگر در این مرکز خرید دارای نمایندگی‌هایی هستند. به طور کلی در اکثر مراکز خرید ترکیه می‌توانید جنس‌هایی را با برندهای مشهور مثل دیور، شنل و… را مشاهده کنید. ساعت کاری پالادیوم استانبول شبانه‌روزی نیست و از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید برای خرید به این مرکز خرید مراجعه کنید.

برای رسیدن به مرکز خرید پالادیوم که یکی از مراکز خرید خوب در استانبول است، با ید به نزدیک‌ترین استگاه مترو بروید که نزدیک ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید پالادیوم استانبول ینی شهر Yenisahra نام دارد که بعد از پیاده شدن در آن باید حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی کنید تا به مقصد برسید.

مرکز خرید پالادیوم مثل مرکز خرید کاپیتول یکی از بهترین مسیرهای ممکن را دارد و شما می‌توانید با کم‌ترین زحمت و هزینه به خرید بروید.

عمار اسکوئر مال از مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول

شما با مرکز خرید عمار به یاد چه چیزی می‌افتید؟ انتظار دارید وقتی با چنین اسمی مواجه می‌شوید که مرکز خریدی را پیش روی خود ببینید؟

درست است معماری شرقی اولین چیزی است که ذهن مخاطب را به سمت خود می‌کشاند. یکی از حیرت انگیزترین معماری‌های صورت گرفته شده در استانبول و از بین مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول مرکز به مرکز خرید عمار اسکوئر مال استانبول است.

یکی از بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید در قسمت آسیایی استانبول همین عمار مال استانبول است. این مرکز خرید از پاوربانک، اینترنت، ویلچر، کالسکه، خدمات رستورانی و خدمات امنیتی رایگان استفاده می‌کنند.

این موضوع به این معنی است که شما برای یک خرید ساده در یک مرکز خرید لوکس قرار نیست که هر دقیقه مبلغی را با عناوین مختلف بپردازید بلکه می‌توانید با حداقل هزینه و کم‌ترین بودجه به خرید خود در این بخش از استانبول ادامه بدهید. مرکز خرید عمار اسکوئر مال استانبول یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به دنبال خدمات بالا و کاهش وجه کم هستند.

یکی از بهترین قسمت‌های مرکز خرید عمار آکواریوم دیدنی و جذاب آن است. اکواریوم عمار یکی از جذاب‌ترین اکواریوم‌های موجود در مرکز خرید‌های استانبول در بخش آسیایی است. علاوه بر این ظرفیت پارکینگ مرکز خرید عمار که در بخش آسیایی استانبول قرار دارد چیزی حدود چهار هزار و پانصد خودرو است. این موضوع به این معنی است که در چنین مرکز خریدی باید هنگام ورود علامت‌گذاری کنید تا راه خروج را پیدا کنید. وسعت مرکز خرید عمار در بین دیگر مراکز خرید بخش آسیایی زبانزد است.

توجه داشته باشید که یکی از نکات منفی قرار گرفتن مراکز خرید در اماکن پر رفت آمد باعث شلوغ شدن و نا آرام شدن جو آن مرکز خرید خواهد شد. از سمت دیگر به دلیل سختی دسترسی به این مکان قیمت‌ها نیز افزایش خواهند یافت. این قیمت‌ها تنها شامل قیمت درج شده بر روی اجناس نیست بلکه شامل تمام هزینه‌های موجود برای حرکت شما از سمت هتل تا به سمت مراکز خرید موجود در بخش‌های مرکزی یا آروپایی است. به همین ترتیب آرام بودن یک ویژگی مهم و مثبت برای مراکز خرید موجود در قسمت آسیایی استانبول محسوب می‌شود. شما می‌توانید پس از خرید باقی روز خود را بدون خستگی به انجام کارهای دیگری بپردازید.

مرکز خرید کوزی استانبول

مرکز خرید کوزی استانبول

مرکز خرید کوزی شاپینگ، در استانبول قرار دارد و آخرین مورد از فهرست مقاله مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول است. این مرکز خرید با ۵۸ مغازه و کالاهای باکیفیت جای خود را در میان دل گردشگران و مهاجران و حتی ساکنین و شهروندان استانبول باز کرده است. مرکز خرید کوزی دارای سینما و سالن تئاتر است که به سادگی می‌توانید به آن برسید و یکی از فیلم‌های زیبای این سینما را تماشا کنید.

یکی از بهترین مراکز خرید استانبول برای کودکان همین مرکز خرید کوزی است! احتمالا با خود می‌پرسید که این مرکز خرید چه تفاوتی با مراکز خرید دیگر در استانبول دارد؟ سوال شما به جا است. تقریبا سازندگان یا افرادی که بر روی نحوه کاربری چنین مجتمع‌هایی نظارت دارند به طور کلی مخاطبین خود را افراد بالغ و بزرگسال در نظر می‌گیرند. این مورد درست نیست زیرا بسیاری از والدین به اصرار فرزندان برای خرید یا گشت و گذار در اماکن خاص استانبول می‌روند.

مرکز خرید کوزی از این ویژگی‌ به بهترین شکل ممکن استفاده کرده است. به صورتی که یک فضای مخصوص را برای کودکان طراحی کرده است. تا والدین بتوانند به سادگی به خرید خود برسند و نگران فرزند خود نباشند.

از سمت دیگر، مرکز خرید کوزی از نظر امنیت و امکانات در سطح بالایی قرار دارد پس نیازی نیست نگران ماشین و فرزند خود باشید. زیرا این مرکز خرید یکی از مراکز مورد علاقه برای کودکان در استانبول است.

اما صبر کنید هنوز به پایان ویژگی‌های مثبت مرکز خرید کوزی نرسیده‌ایم. مرکز خرید کوزی یک مکان را برای کودکان تعبیه کرده است اما این نهایت موضوع نیست. زیرا مرکز خرید کوزی یک مکان دیگر را دقیقا برای مراقبت از نوزادان به وجود آورده استو به همین دلیل اگر نوزاد دارید و فکر می‌کنید که نمی‌توانید از مسافرت خود به شهر استانبول لذت ببرید. این تصور شما اشتباه است.

مرکز خرید کوزی تمام تلاش خود را کرده است تا بتواند آسایش و راحتی را به مشتریان خود ارائه بدهد.

سخن نهایی

در مجموع باید بگوییم که درست است بخش آسیایی استانبول نسبت به بخش اروپایی خلوت‌تر است اما این به دلیل کیفیت کم اجناس نیست! معمولا همه مرکز خریدهای بخش آسیایی و حتی همه بخش‌های استانبول از نظر کیفیت در یک سطح خاص قرار دارند و معمولا این سطح از کیفیت بسیار بالا است.

بنابراین برای مقایسه مراکز خرید استانبول اکثر افراد از ویژگی ‌های دیگر به جز کیفیت کالا ها، وسعت و یا تعداد مغازه‌ها حرف می‌زنند. البته در آینده شاید دیگر نتوانیم حتی از سینماها و اغذیه‌ فروشی‌های موجود در این مراکز خرید صحبت کنیم. زیرا این مراکز رفته رفته در طی برنامه‌ریزی‌ های جدید قابلیت‌های خود را ارتقا می‌دهند. تا هر چه تمام‌تر به انتظارات مخاطبین خود نزدیک‌تر بشوند و بتوانند نیازها و مایحتاج آن‌ها را برآورده کنند.

با توجه به ویژگی‌هایی که از مراکز خرید موجود در استانبول گفتیم می‌توانید به سادگی مرکز خرید خود را با توجه به فاصله‌ای که از ان دارید انتخاب کنید. و با خیال راحت به خرید خود در این کمراکز خرید قسمت آسیایی استانبول بپردازید.

مطمئن باشید که با خرید از مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول بهترین اجناس ترک و غیر ترک را خریداری خواهید کرد.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *