کشتی کروز کیش | معرفی بهترین کشتی کروز در کیش

119
3
کشتی تفریحی کروز در کیش

کشتی کروز کیش یکی از تفریحات به یاد ماندنی در سفر به کیش خواهد بود. اگر میخواهید لذت سفر به جزیره ها برای شما دوچندان شود، کشتی های تفریحی از جمله کروز را در لیست برنامه سفر خود در میان دیدن از بهترین سواحل کیش قرار دهید. کشتی کروز کیش یک کشتی تفریحی با عظمتی بزرگتر از یک ساختمان ۹ طبقه است که برای سفر به جزیره زیبای کیش در نظر گرفته شده است. تجربه سفر بر روی آب، یکی از لذت بخش ترین سفرهایی است که توصیه میکنیم هر فردی آن‌را حداقل یکبار در زندگی خود تجربه کند.

همانطور که می‌دانید، جزیره کیش در آب‌های خلیج فارس یکی از مقاصد مهم گردشگری برای هموطنان ما و حتی همسایگان خارجی ما نیز است. راه‌های متفاوتی برای رسیدن به این جزیره وجود دارد. بسته به موقعیت شما از جمله این راه‌ها می‌تواند راه‌‌های هوایی و دریایی و یا ترکیبی از این دو باشد. یکی دیگر از راه‌های موجود برای گردشگری در جزیره استفاده از کشتی کروز کیش است.

لذا بنا به نظر خیلی از افرادی که به این منطقه سفر کرده اند، میتوان ادعا کرد که کشتی‌های کروز کیش یکی از بهترین روش‌های گردشگری در کیش است.

معروف ترین کشتی کروز در کیش

این روزها، وقتی که در اینترنت خدمات تورهای کیش را بالا و پایین می‌کنید، یکی از مواردی که به چشمتان میخورد، استفاده از کشتی های تفریحی است. این کشتی ها از همان ابتدا با هدف، تفریحی ساخته شده بودند، اما بعده ها به عنوان حمل و نقل نیز به کار گرفته می‌شدند.

کشتی کروز در کیش با نام کشتی سانی (Sunny)

کشتی کروز مسافرتی با نام «سانی» ، یکی از غول پیکرترین کشتی های کروز کیش است که برای ارائه خدمات به گردشگران و رونق گردشگری دریایی در جزیره کیش در آب‌های خلیج فارس آورده شده است. بله، این کشتی، با بیش از ۴۰ سال عمر ساخت کشور سوئد است و امکان حمل بیش از ۵۰۰ مسافر را دارد.

مسافرت با این کشتی بسیار جذاب است. این شناور مسافربری اقیانوس پیما برای انجام سفر ایمن در داخل کشور به کار گرفته می شود و مسافران را از جزیره کیش به جزیره قشم خلیج فارس و سایر بنادر از جمله بندر جنوبی بندرعباس منتقل می کند.

این کشتی که در واقع به مانند یک هتل بر روی آب است، از هفت طبقه تشکیل شده است که ۱۷۶ متر طول و ۲۳ متر عرض دارد و دارای ۱۳۰ اتاق و ۴۱۷ تخت نیز می‌باشد. این کشتی را در برخی تورهای کیش میتوانید رزرو کنید.

کشتی کروز کیش

جزیره کیش در شمال شرقی خلیج فارس به دلیل برخورداری از منطقه آزاد تجاری، سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر از میهن و سایر کشورها است.

ایران در سال‌های اخیر جزو توریستی‌ترین کشورهای جهان قرار گرفته است و شاهد افزایش قابل توجه تقاضا در بین گردشگران بوده است. پیش بینی می شود ایران تا سال ۲۰۲۵ حدود ۲۰ میلیون گردشگر خارجی را جذب کند و جزیره کیش با جاذبه های گردشگری متعددی که دارد تا حد زیادی به تحقق این هدف کمک می کند.

اگر قصد دارید از کشتی تفریحی کروز در ترکیه استفاده کنید، اما هزینه آن برای شما بالاست، بهتر است به تورهای لحظه آخری کشتی کروز کیش هم فکر کنید. شرکت کشتیرانی به تازگی (از حدود سال ۱۳۹۵) تورهای دریایی کشتی کروز کیش را برای توسعه گردشگری خلیج فارس راه اندازی کرده است.

کشتی کروز در کیش با نام کشتی مرجان

کشتی مرجان یکی از همان کشتی‌هایی است که بسیاری از افراد به هوای سفر کردن با آن به کیش می‌آیند. این کشتی برای مدتی دچار مشکل شده بود و دیگر به ارائه سرویس در زمان کرونا نمی‌پرداخت. با این وجود بازدید از این کشتی کروز کیش یکی از اصول اولیه سفر کردن به کیش است.

منظره‌ای که آب‌های نیلگون خلیج فارس در کنار منظره جزیره بر روی کروز برای ما خواهند ساخت فراموش نشدنی است. بسیاری از افراد تنها برای تجربه سفر با کروز به کیش سفر می‌کنند.

کشتی کروز کیش امکانات زیادی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. در واقع این کشتی‌ها سفر لذت‌بخش شما را به جزیره آبی تکمیل خواهند کرد. برای یک تجربه متفاوت بر روی دریا حتما سری یه کشتی کروز کیش بزنید.

امکانات مختلف کشتی های کروز چیست؟

از امکانات کشتی کروش کیش می‌توان به موارد مختلفی نظیر پذیرایی ۲۴ ساعته و خدمات مختلف رفاهی اشاره کرد. بخشی از مهم‌ترین خدمات کشتی کروز را در ادامه برای شما عزیزانی که قصد سفر به کیش را دارید نام می‌بریم:

  • برای خریدن کردن پول بیشتری برای شما باقی می‌ماند.
  • فست فود و مغازه‌های بیست و چهار ساعته که آرامش را به شما هدیه می‌دهند
  • مراقبت های پزشکی رایگان
  • در بسیاری از کروز‌های بزرگ در صورت بروز مشکل یک هلیکوپتر به سرعت به محل خواهد رسید
  • فوق العاده ترین ویو و خدمات ممکن
  • با استفاده از کروز می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

این جزیره تفریحی زیبا یکی از بهترین مکان‌های غواصی در جهان است – تالاب‌های لبه‌های مرجانی آن خانه بسیاری از ادویه‌های ماهی‌های صخره‌ای در جهان هستند. غواصان از زندگی خیره کننده تر زیر آب شگفت زده خواهند شد.

کیش یک جزیره تفریحی با وسعت ۹۱.۵ کیلومتر مربع (۳۵.۳ مایل مربع) در خلیج فارس است. بخشی از استان هرمزگان ایران است. با توجه به وضعیت منطقه آزاد تجاری آن، به عنوان بهشت ​​مصرف کنندگان، مراکز خرید، مراکز خرید، جاذبه های توریستی و هتل های تفریحی متعددی معرفی می شود.

جزیره کیش که اغلب مروارید خلیج فارس نامیده می شود، ۹۰ کیلومتر مربع (۳۶ مایل مربع) مساحت دارد. این شهر به دلیل داشتن یک تفرجگاه زیبا در خاورمیانه و خلیج فارس است. جاذبه های زیادی در اطراف جزیره وجود دارد، مانند لاشه کشتی یونانی که در نزدیکی سواحل آن به گل نشسته است، “شهر زیرزمینی” و البته سواحل زیبای آن. این همچنین یکی از بهترین مکان‌های غواصی در جهان است، تالاب‌های لبه‌های مرجانی آن خانه بسیاری از ماهی‌های صخره‌ای جهان است. غواصان از زندگی خیره کننده تر زیر آب شگفت زده خواهند شد.

کشتی کروز کیش

چیزهایی که باید ببینید و بدون آن‌ها کیش کامل نخواهد شد:

پارک دلفین و کروکودیل کیش

  • رازهای باغ وحش جهان
  • شهر زیرزمینی کاریز
  • شهر باستانی حریره
  • پارک ساحلی مارجون

اطلاعات کلی درباره برخی کروزهای کیش

فصل برخی از انواع کشتی کروز کیش – ژانویه – دسامبر است زیرا در این فصل بهترین شرایط برای سفرهای دریایی در جزایر خلیج فارس است.

واحد پول – ریال (IRR)

زبان – فارسی

جمعیت – حدود ۲۰۰۰۰ نفر

مساحت زمین – ۹۱.۵ کیلومتر مربع

برق – ۲ پین گرد به سبک اروپایی

زمان – GMT به اضافه سه ساعت و نیم

کد تلفن بین المللی کشور – + ۹۸

حمل و نقل به مقصد کیش

همواره تعدادی از خطوط هوایی بین المللی به فرودگاه بین المللی کیش پرواز می‌کنند. محبوب ترین ایرلاین با منظم ترین پروازهای داخلی و خارجی در کیش، «کیش ایر» است. کیش ایر پروازهای بین المللی به ابوظبی و دبی دارد. کیش ایر همچنین پروازهای داخلی را به شهرهای اصلی ایران از جمله تهران، اصفهان، شیراز و مشهد ارائه می کند. این پروازها یکی از راحت‌ترین پروازهای ممکن هستند.

اتوبوس های خصوصی وجود دارند که شما را از تهران و سایر شهرهای اصلی به جزیره کیش می برند. توجه داشته باشید که سفر به جزیره کیش اگر با درایت و استفاده از وسیله نقلیه صورت نگیرد می‌تواند منجر به تجربه بدی از سفر به جنوب بشود. پس سعی کنید که با منطق و آگاهی روش رسیدن خود را به کیش انتخاب کنید.

3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 دیدگاه درباره “کشتی کروز کیش | معرفی بهترین کشتی کروز در کیش” وجود دارد

  1. · 4 فروردین 1401 در 15:40

    اطلاعات مفیدی بود، فقط قیمت بلیط ورودی کشتی چقدر هست و چه مدت میشه تو کشتی موند؟

    • · 4 فروردین 1401 در 15:46

      طبق آخرین اعلام شرکت سرمایهگذاری و توسعه کیش هزینه سفر هر نفر ۵۰۰ هزار تومان است و شما در داخل کشتی برای هیچ امکانات دیگری نیاز به پرداخت پول ندارید

  2. · 10 شهریور 1401 در 17:10

    بسیار مفید