مقایسه سافاری چیتگر و ۴ سافاری پارک وحشت دیگر تهران

106
0
سافاری چیتگر

سافاری پارک وحشت نام دیگر اتاق وحشت و یا پنیک روم است که در پارک‌های بزرگ کشور مشاهده می‌گردد. قابل ذکر است به طور کلی منظور از پنیک روم اتاق‌های وحشت یا فضاهای سربسته است. سافاری چیتگر یکی از پرطرفدارترین سافاری های در شهر تهران است. این مکان‌ها در جهت سرگرم نمودن افرادی ساخته می‌شوند که عاشق هیجان هستند و به این منظور برای انتقال ترس به مخاطبین از فیلم‌های ترسناک، مسیرهای پیچ در پیج پیاده و سواره استفاده می‌کنند. سافاری پارک وحشت از سه بخش تونل گردون،اتاق گاز و اتاق های دیگر تشکیل شده است گه با حبس کردن نفس‌ها در سینه ادامه مسیر را سخت و دشوار می‌نماید.

سافاری‌های وحشت در تهران کدامند؟

شاید برای برخی از افراد که کمتر بدنبال هیجان هستند، عجیب باشد. اما از تفریحات مهم هر شهری سافاری پارک وحشت هستند. برخی از مسافران برخلاف معمول در تور یک روزه تهرانگردی ممکن است به دنبال تجربه چنین هیجاناتی نیز باشند. اگر به چندتا از این پارک ها سر زده باشید، حتما متوجه شدید که تمامی آن‌ها شبیه همدیگر نیستند و دارای جزییات متفاوتی اند. اگر علاقه مند به این موضوع هستید در ادامه همراه ما باشید تا شما را با سافاری پارک وحشت های مختلف تهران به شرح زیر آشنا کنیم:

سافاری پارک چیتگر

یکی از اماکن تفریحی گردشگری پارک چیتگر که اخیرا در مجموعه تفریحی دریاچه خلیج فارس تاسیس شده است، سافاری پارک وحشت چیتگر است که در میان جوانان و نوجوانان از استقبال خوبی برخوردار بوده است. طول مسیر سافاری پارک چیتگر در حدود ۷ دقیقه زمان می‌برد و در این تونل‌های خوفناک لحظاتی پر از هیجان و پر اضطرابی را می‌توان تجربه نمود.

قابل ذکر است از آنجائیکه سافاری چیتگر به تازگی ساخته شده است، با تونل‌های وحشتی قدیمی متفاوت است. در این مسیر می‌بایست از لحاظ هیجان و استرس آماده بود زیرا امکان تجربه کردن لحظات وحشتناک و پراضطراب فراهم است. در این مکان از  نمادهای مختلفی همچون ارواح، وحشت، جلوه‌های منحصر به فرد دلهره آور و همچنین جلوه‌های ویژه بصری و صوتی، نورپردازی‌ها، و دهلیزهای وحشت، مسیرهای سخت و پیچ در پیچ و … که باعث میشود ترس و هیجان را به خوبی تجربه نماییم. در انتهای مسیر نیز یک سورپرایز منحصر به فردی وجود دارد که می‌بایست خودتون تجربه کنید و از گفتن آن امنتاع می‌کنیم.

سافاری پارک وحشت
سافاری پارک وحشت

از دیگر جذابیت‌های سافاری پارک وحشت چیتگر، این است که میتوان مسیر تونل را به طور صورت گروهی و پیاده طی کرد(به دلیل هیجان زیاد توصیه نمیکنیم که تنهایی به این سافاری بیایید). بنابراین در حالی که ارواح و مرده‌ها پذیرایی کاملی میکنند و در حال خدمت به شما هستند این سافاری را می‌توان با خانواده یا دوستانتون تجربه کنید.

از امکانات این سافاری می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • دارای هیجان و سرعت بالا است.
  • فضای مناسبی برای خانواده‌ها فراهم است.
  • دارای  آلاچیق‌های زیبا می‌باشد.
  • شامل رستوران‌های متنوع است.
  • شامل اتاق گاز است.

از امکانات دیگر دریاچه شهدای خلیج فارس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع کافی شاپ ومجموعه رستوران‌ها ، چرخ وفلک، پارک وحشت و غیره وجود دارد.
  • امکانات تفریحی مختلف همانند قایق سواری، پیست دوچرخه سواری در دریاچه برای تمامی سنین وجود دارد.
  • دارای پارکینگ
  • امکان دسترسی سریع از طریق وسائل نقلیه عمومی وجود دارد.

نکات قابل توجه در مورد سافاری چیتگر

  • این مکان برای افراد زیر ۱۶ سال توصیه نمی‌شود.
  • قابل استفاده برای یک نفر نیز می‌باشد.
  • امکان پیاده روی ۷دقیقه‌ای در مسیر وجود دارد.
  • از سایر امکانات و خدمات مختلف شامل و پیست پرش، مرکز خرید، اسکیت، چرخ و فلک و… می‌توان استفاده نمود.

مسیر دسترسی سافاری چیتگر

این مکان در شهر تهران، انتهای اتوبان همت غرب، خروجی دریاچه شهدای خلیج فارس و ضلع غربی دریاچه قرار دارد.

زمان استفاده از سافاری چیتگر

زمان استفاده از این مکان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴.۰۰ تا ۲۰.۰۰ و در روزهای تعطیل و پنجشنبه و جمعه‌ها از ساعت ۱۰.۰۰ الی ۲۰.۰۰ می‌باشد.پس از اخذ بلیط، سیستم‌دهی نوبت‌دهی طبق روال کار این مجموعه تغییر خواهد کرد.

سافاری وحشت توچال

تصور کنید برای یک پیاده روی خانوادگی به بام تهران آمده اید. با حضور در بام تهران یا توچال، می‌توانید علاوه بر ورزش پیاده روی، لحظاتی مهیج را همراه با دوستان و یا خانواده خود بگذرانید. چرا که در این مکان تفریحات هیجان آور دیگری همچون مانند بانجی جامپینگ در کنار سافاری وحشت وجود دارد که میتواند سطح آدرنالین شما را به بالاترین حد خود برساند.

سافاری توچال

قابل ذکر است که این نوع هیجانات فقط مخصوصا کودکان نیست، بلکه در هر سنی که باشید نیاز به تخلیه هیجان خود پیدا خواهید کرد. به همین خاطر است که اغلب شرکت در سافاری وحشت توچال به صورت گروهی صورت میگیرد و محدودیت سنی برای افراد وجود ندارد. لذا چه با کودکتان باشید و چه با دوستان خود، میتوانید از این هیجان لذت ببرید.

جهت به‌دست آوردن این تجربه نیاز به هزینه‌های جانبی نیست و لازم است پس از مراجعه، بلیط‌های ورود را تهیه نمایید. در پایان این مسیر و با خروج از تاریکی مطلق نیز می‌توان، به سوی بلندی گام برداریم و از تماشای تهران و مناظر لذت‌بخش لذت ببریم. از موارد قابل توجه در پارک تفریحی توچال می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • امکان پارک آسان وجود دارد.
  • برای آقایان و بانوان مناسب است.
  • وجود شرایط تفریحی متفاوت دیگر
  • دسترسی نسبتا سخت به وسایل نقلیه

سافاری وحشت نهج البلاغه

گاهی لازم است به دور از فشارهای زندگی و اموره روزمره به تفریح بپردازیم، یکی از این گزینه‌ها قدم زدن در بوستان نهج البلاغه و گذر از سافاری وحشت آن است. وجود المان های وحشتناک، نورپردازی خاص، جلوه‌های ویژه، زیبایی های البته ترسناک بصری و صوتی در امتداد پیمودن مسیرهای پیچ‌درپیچ دهلیزهای وحشت، موجب شده است این مجموعه به یکی از ۵ سافاری جذاب تهران تبدیل شود.

سافاری وحشت نهج البلاغه
سافاری وحشت شعبه نهج البلاغه

از دیگر امکانات بوستان نهج البلاغه، زمین بازی کودکان، پیست اسکیت، بوفه است. آدرس سافاری وحشت این بوستان در تهران، از سمت اتوبان حکیم غرب، بعد ار خروجی یادگار امام، فاز دوم بوستان نهج البلاغه قرار گرفته است.

سافاری پارک وحشت سورتمه تهران

این مجموعه از مراکز تفریحی و هیجانی باکیفیت در پایتخت است که حضور شما در این مکان میتواند شما را به اوج هیجان، ترس و لذت برساند. از جدیدترین آیتم‌های وحشت و امکانات موجود برای ساخت این سافاری استفاده شده است. سافاری پارک وحشت این مجموعه دارای اتاق‌ها و دالان‌هایی با ژانر وحشت مانند تونل متحرک، شکنجه‌گاه بدکاران، سرزمین مردگان و گذرگاه جهنم باست که عبور از آن‌ها باعث ایجاد ترس و هیجان‌ می‌گردد.

کلیه فعالیت‌های مجموعه به منظور سرگرمی طراحی شده است  و برخورد فیزیکی در مسیر این سافاری اتفاق نمی‌افتد. این مکان در تجریش، دربند، انتهای خیابان اسدالهی، مجموعه‌ی سورتمه تهران واقع شده است. از امکانات دیگر بوستان گلابدره که نزدیکی این سافاری است می‌توان به سینما پرواز، پیست دوچرخه سواری، استودیو عکس، زمین بازی کودکان و… اشاره کرد.

سافاری پارک وحشت سورتمه تهران

حریم وحشت قلعه سحر آمیز

حریم وحشت قلعه‌ی سحرآمیز در پارک ارم واقع شده است که باعث تجربه کردن هیجان و استرس می‌گردد. به منظور ساخت این سافاری از تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی هوشمند استفاده شده است. در بدو ورود به اتاق با فیلم کوتاهی مواجه می‌شویم. اما در نهایت با پایان ویدیو ما را راهی سفری کوتاه در دالان‌های وحشتناک سافاری وحشت پارک ارم می‌کند.

همچنین با در قلعه سحرآمیز می‌توان همراه خانواده از بازی‌های متنوعی لذت برد. قابل ذکر است سه شهربازی بزرگ در پارک ارم وجود دارد و با ۱۵۰ بازی مختلف پذیرای کودکان هستند. این پارک دارای باغ وحشی با ۱۱۰ گونه جانور بومی و غیر بومی مانند خزندگان، پرندگان گوشت‌خواران و فیل‌ها از بزرگ‌ترین باغ‌وحش‌های ایران به شمار می‌رود. امکان قایقرانی و ماهیگیری نیز در دریاچه ارم وجود دارد. این پارک در کیلومتر چهار اتوبان تهران – کرج، بعد از اتوبان شهید ستاری، کنار گذر راست پل اتوبان شهید باکری (لاین کندرو) واقع شده است.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *