مکان های دو نفره تهران کجاست؟

181
0
مکان های دو نفره تهران

مکان های دو نفره تهران یعنی جاهایی که می توانید به همراه نامزد یا دوست خود برای تفریح و گذراندن اوقاتی خوش و عاشقانه بروید. بهترین مکان های دو نفره تهران در این مقاله معرفی می شود. پاتوق‌ها یا مکان های دو نفره تهران معمولا شامل انواع کافی شاپ ها، رستوران های مناسب برای جشن تولد، پارکها و سینماها و… هستند. بهترین مکان های دو نفره تهران با فضایی رومانتیک و آرامش بخش یا هیجان انگیز و مفرح همراه هستند که برای قرارهای عاشقانه و گذراندن ساعتی دلپذیر مناسب هستند.

بام تهران

یکی از زیباترین مکان های دو نفره تهران بام تهران است. ممکن است بپرسید بام تهران کجاست؟ بام تهران به حد فاصل انتهای خیابان ولنجک تا اولین ایستگاه از تله کابین توچال گفته می شود. این منطقه خوش آب و هوا و زیبا یکی از بهترین مکان های دو نفره تهران است که برای قرارهای عاشقانه بسیار مناسب است. تعداد زیادی کافی شاپ و کافه رستوران در این منطقه واقع هستند و شما می توانید پس از پایان گشت و گذار خود از تله کابین زیبای توچال نیز استفاده کنید و قرار عاشقانه خود را به زیباترین شکل ممکن بیارایید.

بام تهران دو نفره

مسیرهای دسترسی به بام تهران از بزرگراه چمران و خیابان یمن و خیابان ولنجک است. همچنین اگر قصد داشته باشید با وسایل حمل و نقل عمومی به بام تهران مراجعه کنید می توانید از خط چهار اتوبوس تند رو یا یا تاکسی های بزرگراه چمران به ایستگاه پمپ بنزین ولنجک ررفته و از آنجا با تاکسی های خطی بام تهران به محل مذکور مراجعت نمایید. همچنین اگر قصد استفاده از مترو را داشته باشید این امر نیز بدین شکل امکان پذیر است که با مترو به ایستگاه تجریش رفته و از آنجا با تاکسی به بام تهران مارجعت نمایید.

از دیگر تفریحات این بهترین مکان های دو نفره تهران می توان به زیپ لاین و سورتمه بام تهران بگ جامپینگ و بانجی جامپینگ اشاره نمود. سینما پنج بعدی و زمین تنیس نیز از دیگر امکانات تفریحی در اولین مورد از مکان های دو نفره تهران است که در این مقاله معرفی گردید.

پارک جنگلی شیان لویزان از بهترین مکان های دو نفره تهران

یکی دیگر از مکان های دو نفره تهران پارک جنگلی شیان لویزان است. زیباترین پارک جنگلی تهران که یکی از زیباترین مکان‌های دو نفره تهران محسوب می شود در شمال شرق تهران و منطقه چهار شهرداری واقع شده است. هر هفته صدها نفر از اقصی نقاط تهران برای استفاده از پارک جنگلی شیان اقدام می کنند اما کماکان این منطقه مکانی آرامش بخش و خلوت محسوب می شود چرا که وسعتی در حدود هزار هکتار دارد. پس اگر آرامش و سکوت را در دل طبیعت ترجیح می دهید یکی از بهترین مکان های دو نفره تهران برای شما پارک جنگلی شیان خواهد بود.

پارک دو نفره تهران

این پارک همچنین از مکناهای متنوعی نیز بهره می برد. پارک پرندگان باغ جنگلی لویزان طبیعت زیبای زندگی آزادانه پرندگان زیبا را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است. همچنین اگر قصد رفتن به پکنیک و صرف نهار یا شام را داشته باشید نیز پارک جنگلی تهران کماکان یکی از مناسبترین مکان های دو نفره تهران به شمار خواهد امد.

پارک جنگلی شیان از جنوب به محله شمس آباد محدود می شود. ضلع غربی این پارک جنگلی بزرگ نیز ده لویزان قرار دارد. در شما بزرگراه بابایی و در شرق شهرک امید و باغ پرندگان قرار دارند. برای دسترسی به این مورد از مکان های دو نفره تهران بهتر است از اتوبان امام علی استفاده نمایید و از خروجی مبارک آباد که در شمالی ترین قسمت امام علی واقع است به این پارک جنگلی سرسبز وارد شوید.

کافه لونا لانژ

برای مشخص کردن بهترین مکان های دو نفره تهران قطعا می بایست سلیقه فرد را در نظر بگیریم. اگر شما به تفریحات هیجان انگیز نیاز دارید می توانید به بام تهران یا شهربازی های بزرگ رجوع کنید. اگر به آرامش و سکوت علاقه داشته باشید می توان پارک جنگلی لویزان را بهترین مکان های دو نفره تهران در نظر گرفت. اما اگر علاقه شما به مکانهای مدرن و لاکچری باشد کافه لونا لانژ یکی از بهترین مواردی است که می توانید انتخاب نمایید.

کافه لونا لانژ در حدود ۴۵ صندلی دارد و فضایی مدرن و رمانتیک را برای مراجعین خود محیا کرده است. در این کافه خوراکی های خوشمزه برای صبحانه و شام و یا میان وعده در نظر گرفته شده است و می توانید ساعت خوشی را در کنار همراه خود سپری نمایید.

این کافه در برج ASP قرار دارد. برج ASP در مجتمع نوبنیاد کوی ونک واقع شده است.

باشگاه انقلاب

اگر به دنبال جایی هستید که به صورت دائمی بتوانید از ان استفاده کنید باشگاه انقلاب بهترین مکان های دو نفره تهران می تواند قلمداد شود. شما با عضویت در مجموعه باشگاه انقلاب می توانید از امکانات متعدد آن استفاده نمایید.

باشگاه انقلاب هوایی پاک و آرامش بخش دارد که خنکای کوه های البرز را با سرسبزی درختان جمع کرده و برای ورزش صبحگاهی و پیاده روی های دو نفره و البته ورزشهای تخصصی بسیار مناسب است. این مجموعه ورزشی یک میلیون متر مربع مساحت دارد که بیش از پانصد هزار متر مربع آن را فضای سبز تشکیل می دهد.

باشگاه انقلاب برای مکان های دو نفره تهران

کمتر پیش می آید در بین مکان های دو نفره تهران فضایی باشد که هم بتوانید برای پیاده روی در جاده ای که دو طرف آن درختان سر به فلک کشیده قرار دارند و هیچ خبری از دود و بوق ماشینها نیست استفاده کنید و هم بتوانید از زمین های تنیس و گلف به عنوان ورزش های مفرح تمام دنیا بهره ببرید. پس اگر سلیقه شما به پیاده روی و ورزشهای مفرح و آرامش بخش نزدیک است حتما ورزشگاه انقلاب را به عنوان یک فضای بی نظیر از مجموعه مکان های دو نفره تهران انتخاب خواهید کرد.

ورزشگاه انقلاب در خیابان ولیعصر ابتدای بزرگراه نیایش واقع شده است و دسترسی راحتی نسبت به سایر ورزشگاه های بزرگ پایتخت داشته و حق عضویت آن نیز به صورت سالانه پرداخت می گردد که در حدود سیزده میلیون ریال است. همچنین برای ثبت نام به مدارکی متعارف و حداقلی مانند کپی کارت ملی و شناسنامه و یک قطعه عکس نیاز است. جالب اینجاست که در این مجموعه برای تکریم افراد بالای ۶۵ سال شرایط ویژه ای در نظر گرفته شده تا با تخفیف در مجموعه انقلاب عضویت یابند.

سالن اسکواش آقایان و بانوان و سالن بسکتبال و تیراندازی و اسکیت و مجتمع فرهنگی با تعداد قابل توجهی کتاب در زمینه های مختلف از جمله زمینه ورزشی در کنار محل های مناسبی برای ماهیگیری و استخر و بیلیارد از جمله دیگر امکاناتی است که مجموعه بزرگ انقلاب را به انتخابی شایسته در بین مکان های دو نفره تهران تبدیل کرده است.

تله سیژ دربند، از مکان های هیجان انگیز دو نفره تهران

تصور بسیاری از افراد از مکان های دو نفره تهران تنها فضایی مشابه کافی شاپ یا کافه رستوران است که دو نفر می توانند در آنجا نشسته و با هم گفتگو کنند. اما همانطور که در این مقاله تا به حال بدان اشاره کرده ایم می توان این تصور را تغییر داد. شما می توانید قرار های دو نفره خود را در مکانهایی زیباتر و به مراتب دلپذیرتر برگذار کنید. چه بهتر که زمان با هم بودن را در فضایی بگذرانیم که امکانات و آب و هوای دلپذیر و انرژی مثبتی که از اطرافیان ساطع می گردد همه و همه مزید بر علت شوند تا روزی خاطره انگیزه و شادی را پشت سر بگذاریم.

تله سیژ دربند

یکی دیگر از مکان های دو نفره تهران که در این مقاله سعی داریم به شما معرفی کنیم تله سیژ دربند است. تله سیژ دربند ساعت کاری مناسبی دارد این مجموعه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت صبح تا ساعت یازده شب در خدمت مراجعین می باشد و در روزهای پنجشنبه و جمعه و سایر روزهای تعطیل مجموعه جهت سرویس دهی بهتر از ساعت شش صبح تا یازده شب در خدمت مردم شریف تهران می باشد.

اگر از آن دسته کسانی هستید که با بیدار شدن در صبح زود مشکلی ندارید پیشنهاد می کنیم هر چه زودتر و در ساعات اولیه صبح از تله سیژ دربند استفاده کنید چرا که این امر سبب می شود اولا در موقعیتی که تله سیژ خلوت تر است زمان کمتری را برای استفاده از تله سیژ صرف کنید و در ثانی همواره آب و هوای صبح زود دلپذیرترین و نشاط انگیز ترین آب و هوا در طول روز به شما می رود علی خصوص هنگامی که قصد داشته باشید اوقات خود را در طبیعت سپری کنید.

قیمت بلیط تله سیژ دربند بسته به شرایطی که شما دارید متفاوت است. یک مسیر رفت و برگشت برای یک نفر ۶۵ هزار تومان می باشد. اما اگر قصد کوه نوردی داشته باشید و بخواهید فقط یک مسیر را با تله سیژ طی کرده و در مسیر برگشت پیاده بازگردید می توانید بلیط تک مسیره را به مبلغ ۴۵ هزار تومان تهیه کنید. البته اگر به صورت گروهی به این مکان رفته باشید می توانید از تخفیف بلیط نیز استفاده نمایید.

کافه رستوران موفتار

اما به عنوان آخرین مکان از مکان های دو نفره تهران یک کافه رستوران را انتخاب کرده ایم. هر چند کافه ها و رستورانهای بسیاری در تهران وجود دارند که هر کدام می توانند به عنوان یکی از مکان های دو نفره تهران در نظر گرفته شوند و شاید بسیاری از مواقع که شما تنها یکی دو ساعت فرصت دارید نزدیکترین کافه یا پارک از بهترین مکان های دو نفره تهران برای شما مناسبتر باشد اما هنگامی که زمان بیشتری دارید یا در روزهای تعطیل استفاده از مکانهای با امکانات بیشتر و فضای دلچسب می تواند خاطره شیرین تری را برای شما به یادگار بگذارد.

کافه رستوران موفتار فضایی رمانتیک دارد و با تزئین زیبای دیوارها و سقف چوبی هر چه بیشتر احساس نزدیکی و دوستی را بین مخاطبین خود القا می کند. سقف و دیوارهای چوبی از قدیم الایام همانند کلبه ای در دل جنگل صمیمیت بیشتری نسبت به دیوارهای آجری امروزی داشته و در کافه رستوران موفتار نیز با دکور زیبا و نورپردازی عالی این صمیمت به مشتریان انتقال پیدا می کند.

این رستوران با سبکی فرانسوی و با غذاهایی فرانسوی و ایرانی برای القای حس دوستی بیشتر و ایجاد فضایی عاشقانه شرایطی را محیا کرده است. از آن جمله اینکه در این رستوران پیانو به صورت زنده و توسط پیانیستهای حرفه ای نواخته می شود همچنین منو رستوران تنها به آقایان داده می شود. البته منظور از این تصمیم بیش از آنکه به تبعیض جنسیتی و تعصبات اضافه مربوط باشد به این معناست که در این رستوران خانمها میهمان آقایان هستند.

از دیگر مزایای آخرین مکان های دو نفره تهران که در این مقاله به آن اشاره کردیم یعنی رستوران موفتار دسترسی راحت و جای پارک فراوان در اطراف رستوران است. این کافه رستوران زیبا و فرانسوی در خیابان کریم خان و نبش خردمند شمالی واقع شده است.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *