cip فرودگاه اصفهان چیست؟ هزینه، خدمات و رزرو

95
0
خدمات Cip فرودگاه اصفهان

سالن cip فرودگاه اصفهان یکی از جایگاه های تشریفات نو در سطح کشور است که از سال ۱۳۹۹ به بهره برداری رسیده است. این مهم با توجه به اینماشینکه اصفهان شهری پر از جاذبه های گردشگری است و علاوه بر آن قطب صنعتی و اقتصادی کشور نیز به حساب می‌آید همواره پذیرای تعداد زیادی از مسافران؛ گردشگران و صنعت مردان داخلی و خارجی است. لذا در این مقاله می‌خواهیم در مورد خدمات، هزینه، امکانات و هر آنچه که لازم است در مورد خدمات cip فرودگاه اصفهان بدانید به شما بگوئیم. پس اگر علاقه مند هستید از این امکانات استفاده کنید با کوله پشتی همراه باشید.

شهر مشهد نیز همانند اصفهان یکی از مقاصد مهم مسافران و زائرین داخلی و خارجی است که به این منظور خدمات cip فرودگاه مشهد نیز در حال خدمت رسانی است.

خدمات cip چیست و به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

به احتمال زیاد شما اطلاعات کافی در خصوص اینکه ماهیت کلی سالن cip فرودگاه چیست داشته باشید. اما با این حال ممکن است بخواهید در مورد شیوه گرفتن این خدمات، هزینه و دیگر جزئیات آن بیشتر بدانید.

در قدم اول باید بدانید که خدمات cip فرودگاهی با خدمات vip دارای تفاوت هایی است و نباید انتظار یکسری خدمات فوق لاکچری را از این سطح داشت. با این وجود اگر شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارید سفری با آرامش خیال داشته باشید، بهتر است هزینه خدمات cip فرودگاه اصفهان را در کنار هزینه خرید بلیط هواپیمای خود در نظر بگیرید.

هزینه Cip اصفهان فرودگاه

به عبارتی برای دریافت این خدمات نیازی نیست حتما یک شخص مشهور باشید که نیاز به محافظت و بادیگارد و امنیت خاصی دارد. تنها کافی است هزینه کردن برای دریافت این خدمات برایتان دشوار نباشد.

اما از آنجائیکه غالبا مدیران رده بالای دولتی و خصوصی از سطح درآمدی بالایی برخوردارند از این خدمات به وفور استفاده می‌کنند و گاها نام خدمات cip فرودگاه اصفهان و دیگر فرودگاه هایی که این خدمات را ارائه می‌کنند، به نام همین افراد مشهور شده است.

به عبارتی اغلب گفته می‌شود خدمات cip فرودگاه مخصوص مدیران است. اما در واقعیت اینطور نیست. این خدمات را هر شخصی میتواند دریافت کند و تنها کافی است هزینه آن را بپردازد و به سمت و شغل آن نیز بستگی ندارد.

بجز مدیران چه کسانی میتوانند از این خدمات استفاده کنند؟

 گاهی برخی افراد در سفرهای گروهی یا تور لیدری نیز از این نوع خدمات استفاده میکنند. چرا که مدیریت جمعیت زیاد یک گروه کمی دشوار است و شما میتوانید تمام مراحل فرودگاهی خود را از دریافت بلیط گرفته تا استراحتگاه و کافه های مخصوص و سرویس مخصوص سوار شدن به هواپیما را به مسئولان فرودگاه بسپارید.

از طرفی تصور کنید که خانواده ای با تعداد زیادی فرزند قرار است بدنبال کارهای مختلف قبل پرواز بروند. این خانواده اگر مشکلی برای پرداخت هزینه بیشتر نداشته باشند، ترجیح خواهند داد برای تمام کارهایشان از فردی کمک بگیرند و حتی جایگاه مخصوصی در هنگام تاخیر پروازها و یا به طور کلی پیش از پرواز خود داشته باشند. حال بهتر است بدانیم اگر قصد سفر از فرودگاه اصفهان را دارید. خدمات cip فرودگاه اصفهان چیست؟

خدمات cip فرودگاه اصفهان چیست؟

از جمله خدماتی که شما می‎توانید از تشریفات cip فرودگاه اصفهان دریافت کنید و لازم نیست خودتان آن کارها را انجام دهید عبارت است از گرفتن کارت پرواز از گیت بلیط، حمل چمدان و بارهای مسافران است. حال اگر حیوان خانگی هم همراهتان هست، میتوانید کارهای مربوط به حمل حیوانات با هواپیما را نیز به کارشناسان این تشریفات بسپارید.

و اما خدمات cip فرودگاه اصفهان فقط محدود به دو مورد بالا نیست. برای شما سالنی اختصاصی با پذیرایی رایگان متنوع در منو در نظر گرفته شده است. اگر فردی مسن یا نیازمند در میان شماست که نیاز به خدمات خاصی مثل ویلچر دارد، این امکانات در اختیارتان قرار داده می‌شود. همچنین اگر پرواز شما چند ساعت تاخیر داشته باشد استراحتگاه ها و اقامتگاه هایی برایتان در نظر گرفته شده است. اگر نیاز به انجام خدمات ارز مسافرتی دارید، این کار برایتان انجام خواهد شد.

اگر نیاز به سالن کنفرانس و جلسات دارید، باز هم این امکان برای شما در مجموعه خدمات cip فرودگاه اصفهان میسر است.

فروشگاه و کافی شاپ، اتاق پزشک، مترجم زبان، فضای مناسب برای نگهداری کودکان، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی از جمله دیگر خدمات cip فرودگاه اصفهان است که نسبت به هزینه ای که میپردازید واقعا می ارزد.

به عبارتی هر گونه خدماتی که برای راحتی شما نیاز باشد در اینجا در نظر گرفته شده است. این خدمات تا پای پرواز نیز ادامه دارد. شما عزیزان میتوانید از ترانسفور اختصاصی با ماشین اختصاصی بجای اتوبوس استفاده کنید. حتی مسیر ورود و خروج شما به هواپیما نیز اختصاصی و در کمال احترام است تا کمترین معطلی برایتان پیش نیاید.

اجاره ماشین برای مسافرت نیز یکی روش هایی است که میتوانید لت بیشتری را به سفر خود هدیه دهید.

همچنین اگر قصد خروج از کشور را دارید، خدمات cip شامل تسهیل پرداخت عوارض خروج از کشور نیز می باشد.

هزینه خدمات cip اصفهان چقدر است؟

هزینه خدمات تشریفات در فرودگاه اصفهان بسته به اینکه پرواز شما داخلی است یا خارجی کمی تفاوت دارد. در پرواز داخلی هزینه خدمات cip فرودگاه اصفهان برای یک مسافر حدود ۵۹۰ هزار تومان است در حالی که این هزینه در پرواز خارجی حدود ۹۱۰ هزار تومان اعلام شده است. البته در برخی منابع قیمت یا هزینه خدمات cip اصفهان را به تفکیک سن (بزرگسال، مسافر کودک و یا نوزاد) تقسیم بندی نموده اند.

جدول هزینه ها به تفکیک نوع پرواز (داخلی یا خارجی) و سن مسافران به ازای هر مسافر به شرح ذیل است.

نوع سرویستعرفه هر مسافر (تومان)
خدمات CIP ورودی یا خروجی | مسافر بزرگسال | پرواز خارجی۹۱۰.۴۰۰
خدمات CIP ورودی یا خروجی | مسافر کودک | پرواز خارجی۵۵۷.۸۰۰
خدمات CIP ورودی یا خروجی | مسافر نوزاد | پرواز خارجی۴۱۸.۰۰۰
خدمات CIP به مستقبل یا مشایع۴۳۹.۸۰۰
خدمات CIP ورودی یا خروجی | مسافر بزرگسال | پرواز داخلی۵۹۲.۴۰۰
خدمات CIP ورودی یا خروجی | مسافر کودک | پرواز داخلی۴۱۸.۰۰۰
خدمات CIP ورودی یا خروجی | مسافر نوزاد | پرواز داخلی۲۶۳.۵۰۰
خدمات CIP به مستقبل یا مشایع۴۳۹.۸۰۰
سوئیت SINGLE اقامت کوتاه مدت ۳ ساعته۴۸۱.۵۰۰
سوئیت SINGLE اقامت ۲۴ ساعته۶۳۴.۱۰۰
سوئیت DABEL اقامت کوتاه مدت ۳ ساعته۶۹۹.۵۰۰
سوئیت DABLE اقامت ۲۴ ساعته۸۱۷.۵۰۰
صبحانه۲۰۰.۰۰۰
خدمات ویژه ویلچر۵۵۰.۰۰۰

چطور میتوانم از خدمات cip فرودگاه شهید بهشتی اصفهان استفاده کنم؟

به طور کلی دریافت این خدمات به هر دو صورت تلفنی و یا رزرو آنلاین امکان پذیر است.

تفاوت cip با vip در فرودگاه ها چیست؟

واژه cip مخفف شده عبارت Commercial Important Person است که به معنای ارائه خدمات در فرودگاه ها، هتل ها، رستوران ها، به افراد خاص با سطح اجتماعی بالا است اما واژه vip مخفف شده عبارت Very Important Person  گرفته شده است که به معنای ارائه خدمات به افراد بسیار مهم سیاسی و اجتماعی است.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *